Jump to content

Trecere de la Minidot la Maxidot Golf 5 / Jetta


sol1
 Share

Postare recomandată

8 hours ago, Costi88cos1 said:

daca se poate sa ma indrume cineva spre ce fel de cablu/aparat ar putea sa citeasca ceasuri de bord de golf 5 din 02.06 ,sa aflu pin ul.

dupa mai multe incercari vag commander 5.5 nu poate afla pinul,pe ceasurile din 2004(originale) il citeste fara probleme

o clona care ar merge.

Multumesc

1. nu discutam de CLONE aici.

2. nu ai nevoie de codurile pin pentru a schimba ceasurile de pe masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi cer scuze pentru nerespectarea regulamentului!

Ok ,dacă nu am nevoie de cod când schimb ceasurile atunci cum pot face adaptarea sa nu mai clipească immo pe bord?

Ceasurile sunt vdo

Credeți-mă nu as fii deranjat pe nimeni dacă eram în tara ,nu sunt vreun zgarcit.cine ma poate ajuta platesc

Mulțumesc pentru atenția acordata 

IMG-20160305-WA0014.jpeg

Modificat de Costi88cos1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu interfata dedicata, copiezi zona immo din ceasurile originale in ceasurile achizitionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am înțeles...mulțumesc de ajutor dar nu cred ca ai înțeles ce caut eu:

1.care este interfața

2.care este zona immo(eeprom lam citit,dacă trebuie flash memory cu ce sa încerc cu vag commander 5.5 ia luat o ora după care sa blocat)

Îmi cer scuze dacă par nesimțit chiar nu e cazul, eu am nevoie de ajutor sunt conștient.

Mulțumesc frumos!! (intre timp voi mai cauta pe internet despre ce mi-ai spus poate nu observ eu răspunsul )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interfata de care vb tu mai sus, este suficenta.

eepromul la modelele astea, recomand sa te joci cu grija la el - deoarece sunt criptate.

te duci la immo, citesti, salvezi binul respectiv, dupa care il muti in ceasurile noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Am un golf 5 1.9 tdi fabricat pe 01.06.2006
As vrea sa schimb ceasurile, momentan am cu minidot si am problema cu caldura si cu afisajul.
Le-am desfacut intr-un timp, cand am dat bordul jos insa nu m-am uitat la data fabricatiei, de pe ele.
Am maneta cu butoane si tempomat si o interfata de vcds oem (zic eu), daca ajuta cu ceva.

Inafara de ceasuri, cu ce trebuie sa ma mai pregatesc?

Atasez doua poze cu immo si vdo.

immo.png

cluster.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai e nevoie de nimic.Trebuie facuta doar adaptarea noilor ceasuri pe masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara adaptarea cheilor? Doar ceasurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da,cipul din chei trebuie imperecheat cu ceasurile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, ilzul said:

Salut! Am un golf 5 1.9 tdi fabricat pe 01.06.2006
As vrea sa schimb ceasurile, momentan am cu minidot si am problema cu caldura si cu afisajul.
Le-am desfacut intr-un timp, cand am dat bordul jos insa nu m-am uitat la data fabricatiei, de pe ele.
Am maneta cu butoane si tempomat si o interfata de vcds oem (zic eu), daca ajuta cu ceva.

Inafara de ceasuri, cu ce trebuie sa ma mai pregatesc?

Atasez doua poze cu immo si vdo.

immo.png

cluster.jpg

indiferent de anul de fabricatie, se rezolva.... doar ca solutia poate sa fie mai complicata, daca cumperi modul dupa 2006....pana in 2009.

daca iti cumperi cum ai tu, pana in 2006 - immo 4 - e mai usor.

Automat trebuie facuta adaptarea acestora pe masina, scris cipuri chei, scris km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am si eu urmatoarea intrebare.

Pe masina din semnatura am minidot ( data fabricatie 07.2005 ) si vreau sa fac swap cu un maxidot din 11.2006.

Daca iau clusterul cu tot cu cip-uri mai am nevoie si de alte modificari in afara de nr. de km?

Trebuie sa fac imperecherea cu ECU etc ? Sau e mai usor sa fac dump de pe minidot si upload in maxidot ?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipurile nu te ajuta la nimic.

trebuie sa fie adaptat cu ECU, scrise cipuri chei, etc - ca sa porneasca masina. Nu merge tot dump-ul, daca te gandesti la eeprom, trebuie doar zona immo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, F l o r i n said:

cipurile nu te ajuta la nimic.

trebuie sa fie adaptat cu ECU, scrise cipuri chei, etc - ca sa porneasca masina. Nu merge tot dump-ul, daca te gandesti la eeprom, trebuie doar zona immo.

Mersi de raspuns. ok wiki de imperechere l-am gasit dar acum mai am o intrebare. daca citesc ceasurile cu Can Comander imi vede pin 1412 sa zicem. daca intru la security imi da access denied. cumva pinul care il vad eu este pe immo si nu pe ceasuri ? intreb asta pentru ca am incercat sa intru in adaptation sa incerc sa setez acele aprinse odata cu contactul. cele 3 coduri cu 13... de pe net nu functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Da, chiar daca ai clusterul cu tot cu cip-uri trebuie sa faci imperecherea cu ECU. Dumpurile difera deci nu poti sa faci clonare, poate sa inlocuiesti partea de immo din ECU cu cea de pe instrument cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, dragosmp said:

Mersi de raspuns. ok wiki de imperechere l-am gasit dar acum mai am o intrebare. daca citesc ceasurile cu Can Comander imi vede pin 1412 sa zicem. daca intru la security imi da access denied. cumva pinul care il vad eu este pe immo si nu pe ceasuri ? intreb asta pentru ca am incercat sa intru in adaptation sa incerc sa setez acele aprinse odata cu contactul. cele 3 coduri cu 13... de pe net nu functioneaza.

ce legatura are pin-ul cu security si cu acele/ceasurile ? 

Adaptarea se face pe 25-Immobilizator

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact am incercat urmatoarea schema:

[17 - Instruments]
[Login - 11]
introduceti codul 11463 sau 01283 sau 13861 pentru a activa adaptarile speciale
[Do It!]

[Adaptation - 10]
introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 19 : modul de iluminare a bordului (indicatoare si scala)

Nu a functionat cu nici un cod de mai sus. Drept urmare am zis sa incerc cu pin-ul ceasurilor. Dar asa cum am intrebat mai sus nelamurirea pe care o am eu este urmatoarea: pinul extras din ceasuri se foloseste pentru cluster sau pentru immo canalul 25  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am scris mai sus.... pe 25-immo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Asa cum am zis, am reusit sa pun un maxidot immo4c pe masina cu immo4.

Acum am dat de alta problema. meniul din MFD este inaccesibil cu orice buton as apasa.

Din ce am inteles am nevoie sa schimb centrala de confort de pe masina.

Poate sa ma ajute cineva cu un cod de centrala de care am nevoie ?

Eu pe masina momentan am 2 geamuri electrice + trapa

Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
   Part No: 1K0 959 433 AK

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 E    HW: 3C0 937 049 E

Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 AF    HW: 1K0 953 549 AF

Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 1K0 920 862 B

 

1K0 959 433 BT este buna ? sau un alt cod va rog

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ti-a zis Iulian ce coduri trebuie, ca m-a sunat aseara......

Nu ai nevoie de centrala ci de modul confort. Tot asa, sper ca dupa inlocuirea acestuia, sa nu ai nevoie si de alt calculator de coloana....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Pai nu ti-a zis Iulian ce coduri trebuie, ca m-a sunat aseara......

Nu ai nevoie de centrala ci de modul confort. Tot asa, sper ca dupa inlocuirea acestuia, sa nu ai nevoie si de alt calculator de coloana....

Modulul de confort este 46 ? Central Convenience ? Nu de alta dar macar sa stiu ce caut. Am un alt calculator de coloana pregatit dar nu stiu daca merge pe spira. Am 1K0 953 549 AF si am pe birou un 1K0 953 549 CQ care este Type 2 si nu stiu exact ce reprezinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, 46 - este modulul confort

calculator coloana - spira merge - tu ai tipul 2... merge la calculatoarele mai noi. Din pacate CQ nu merge la tine....deoarece este fara G85 montat pe coloana, asa cum ai tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, F l o r i n said:

da, 46 - este modulul confort

calculator coloana - spira merge - tu ai tipul 2... merge la calculatoarele mai noi. Din pacate CQ nu merge la tine....deoarece este fara G85 montat pe coloana, asa cum ai tu.

Mai ajuta-ma te rog cu o chestie:

"Nu trebuie sa fie neaparat cu aceeasi terminatie, insa trebuie sa fie aceeasi generatie si sa functioneze pe aceeasi frecventa pt. a pastra telecomenzile originale.

Spre exemplu, la BL (si toate pana prin 2007), incuietorile de la usile spate sunt legate direct la el, indiferent daca masina are geamuri electrice spate sau nu. Din aceasta cauza, modulul are 5 conectori. Dupa 2007, incuietorile spate sunt legate la calculatoarele de usi spate, modulele in cauza au doar 4 conectori."

Masina fiind 2005 din alt topic inteleg ca nu am voie decat maxim 05.2006. ma ajuta cu ceva acest upgrade? Aici sunt in dubii ca nu stiu ce modul sa caut, datorita usilor din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa cauti tot unul cu 5 mufe. Foloseste functia Search - am discutat de multe ori, despre acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu noi informatii :) am facut rost astazi de un 1K0 959 433 AR in loc de 1K0 959 433 AK . Am pus-o pe masina, am codat cheile sa pot deschide din telecomanda. Singurele bife puse extra in centrala fata de ce avea ea au fost urmatoare: Left Hand Drive, Autolock/autounlock . Restul functiilor erau bifate ok.

Acum indiferent ce buton apas de pe maneta: sus/jos/reset nu pot sa vad nici macar language.

Centrala electrica veche a fost 3C0 937 049 E - 21bit highline si am facut swap cu un 3C0 937 049 AJ - 30 bit

Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 AF    HW: 1K0 953 549 AF
   Component: Lenksäulenmodul 634 0070  
   Coding: 0000042

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels: 7N0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 7N0 907 530 AN    HW: 7N0 907 530 AN
   Component: J533  Gateway H56 1642  

Mai schimb si calculatorul de coloana ? Sa nu recunoasca apasarea de buton?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-l si pe ala si vedem dupa aia.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!