Jump to content

Trecere de la Minidot la Maxidot Golf 5 / Jetta


sol1
 Share

Postare recomandată

Nu am reușit să găsesc maxidot cu km.... La un preț rezonabil Așa că cel mai probabil o să iau cu mile. Am înțeles că pot fi modificate însă aș vrea să știu cât de grea e procedura să văd care sunt și costurile de modificare ulterioară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie modifica eepromul - nu este grea, necesita doar sculele adecvate si ceva cunostinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,stiu ca s-a mai discutat despre chestiunea asta si in alta parte dar totusi cred ca tot aici isi are rostul discutia. Am facut upgrade-ul de curand la ceasuri de gti cu maxidot ,acum ma gandeam daca mai pot face upgrade de cluster pe viitor. Am vazut ca s-au mai montat prin rusia,anglia etc clustere alb/negru de pe golf 6 ,scirocco,tiguan,etc. Ma intereseaza ce altceava in afara de cluster-ul propiu-zis ar mai fi nevoie. Mufele sunt aceleasi ? Trebuie modificate cablaje si alte nebunii. Stie careva ce echipamente se pot folosi ? Bun cu o replica de vag commander poti coda clusterele de golf 5 pana in 2006 fara probleme si relativ usor. Immo off ar fi o solutie? Sper ca cineva sa imi dea indicatii clare ,sunt in faza de informare si ma gandesc ca mi-ar fi de folos orice informatie. O seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbata mufa, de la cea cu 36 la cea cu 32 pini si realocati cativa pini in mufa. O sa-ti trebuiasca si alt can, deoarece ceasurile nou comunica prin UDS.

Si cred ca singura solutie este IMMO OFF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Immo off este o solutie sa pornesti masina si atat.

 

Daca vrei doar atat, pe maxidot o sa ai afisat permanent mesajul de imobilizator activ.... deci, BC-ul nu o sa iti foloseasca la nimic.

 

se poate face in asa fel sa copiezi datele, cheile, adaptarea, CS-ul, etc.... si sa ii faci cip bun. Cu ce scule ? ... cu originale, nu prea ai ce clone ieftine sa folosesti la bordurile noi.

 

In alta ordine de idei, o sa mai apara probleme si legate de incompatibilitate cu alte module - can gateway, abs, etc.

 

de facut mai mult ca sigur se poate face, dar cu ce costuri ?... ramane de vazut.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conectorii sunt diferiti la IC cu afisaj alb fata de cele cu afisaj rosu.

Ai nevoie in primul rand de un adaptor (sau inlocuire conector).

In functie de anul de fabricatie al masinii mai e nevoie sa schimbi pompa ABS / ESP (ea functioneaza normal, insa apare mereu DTC stocat si MIL in bord), e nevoie de alt transponder in chei plus alte mici chestii si setari. Gasesti mai multe info pe net.

Se poate face si immo off, e o solutie mai convenabila si atunci nu mai e nevoie de alt transponder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie, nu merita, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, immo off... dar trebuie sa rezolvi si ceasurile - altfel ii faci degeaba immo off.... o sa ai mereu mesajul scris pe afisaj.

 

exista si posibilitatea de adaptare a ceasurilor, fara immo off - asa cum am scris si mai sus.

 

de pompa  ABS - am spus de mult timp ca trebuie inlocuita, in aceste cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am o întrebare, am calculator de coloana cu terminația BC, (minidot,tempomat) si vreau sa îmi pun maxidot cu volan gti cu comenzi , este bun calculatorul de coloana cu terminația AG , am găsit in dezmembrări si spune ca este de Seat leon, eu vreau sa i-l montez pe G5, sau mai bine cel cu terminația CH,

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic BC și AG vin pe același tip de slip ring, deci ar trebui sa fie alegerea corecta. Eu am schimbat BC cu BK (AK avea frecvent probleme și nu îl recomand, d-asta a fost schimbat cu BK).

Citește în link-ul de mai jos:http://vwforum.auto-bild.ro/topic/65187-fyi-compatibilitati-calculator-coloana/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o întrebare, am calculator de coloana cu terminația BC, (minidot,tempomat) si vreau sa îmi pun maxidot cu volan gti cu comenzi , este bun calculatorul de coloana cu terminația AG , am găsit in dezmembrări si spune ca este de Seat leon, eu vreau sa i-l montez pe G5, sau mai bine cel cu terminația CH,

Mulțumesc!

 

CH-ul suporta lin 1.3 si 2.0 - asta inseamna ca vei putea sa montezi si volanele multifunctionale model mai nou - Golf 6, 7, etc.... deci, prezinta un plus fata de AG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Si eu as vrea sa-mi schimb IC-ul actual cu unul maxidot. Masina e 1.9 diesel, fabricatie 15.06.2007,are tempomat si IC-ul actual e minidot fara BC. Am gasit pe net un cluster cu seria 1k0920873B. Acest cluster s-ar potrivi la mine pe masina? Adica daca tot il pun,sa pot beneficia de toate functiile. Maneta are vreo importanta la serie sau se potriveste de la toate modelele de golf 5? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAneta este aceeasi la toate.  PAre ca si ceasurile sunt ok pentru tine.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,si calculatorul de coloana nu trebuie sa fie neaparat highline? Ma gandesc ca la mine e un midline avand cruise control. Numai cu VCDS pot afla ce calculator de coloana am pe masina?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Midline e ok pentru calculator de bord si/sau tempomat. Highline - doar daca vrei si volanu multifunctional.

 

da, scaneaza modulul 16 si vedem ce calculator de coloana ai ... dar ai Midline, ca ai BC - si nu trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am reusit sa fac o scanare si ma gandesc ca asta e tipul de la calculatorul de coloana : 1K0 953 549 BC. E ok ce am pe masina sau trebuie schimbat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MidlinePart Numbers: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF (inlocuit de 1K0-953-549-AK/BK) , 1K0-953-549-AH, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-BC, 1K0-953-549-BF, 1K0-953-549-BN, 1K0-953-549-BR, 1K0-953-549-CASupported Features: Cruise Control, Trip Computer.Nu am putut da edit la post. Deci ar trebui sa mearga fara sa-l schimb.Multumesc

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Midline e ok pentru calculator de bord si/sau tempomat. Highline - doar daca vrei si volanu multifunctional.

 

da, scaneaza modulul 16 si vedem ce calculator de coloana ai ... dar ai Midline, ca ai BC - si nu trebuie inlocuit.

 

 

Salut,am reusit sa fac o scanare si ma gandesc ca asta e tipul de la calculatorul de coloana : 1K0 953 549 BC. E ok ce am pe masina sau trebuie schimbat? Multumesc

 

asa cum ti-am scris si mai sus - da, este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am sters posturile offtopic.

Pentru prestari servicii si feedback va rog sa folositi ariile corespunzatoare. Pentru chat exista PM sau retelele de socializare.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Care dintre voi stie de ce dupa adaptarea noilor ceasuri nu imi apare martorul de la haion si capota la bord in momentul in care le deschid? Becul functioneaza atunci cand deschid haionul. Am facut un test pentru ceasuri si nu se aprind acei martori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cu ceasurile vechi iti apareau ?

 

posteaza codul ceasurilor vechi si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf 5 an fabricație 09/2006 , in actele de ro ii 2007, daca vreau sa pun ceasuri maxidot, de pe o masina tot din 2007 , cod ceasuri 1K0920874M, doar ca nu știu codul pin de la ele, ma poate ajuta cineva sa imi spună cum as putea afla codul pin de la ceasurile care doresc sa le pun pe masina, sau daca este cineva din Oradea, Cluj Arad sa mi le poată adapta pe masina contracost binențeles, multumesc frumos,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

din pacate codul pin la ele nu te ajuta cu nimic... fiind vorba de ceasuri immo 4c.

 

trebuie scoase datele din ceasurile tale si rescris in eepromul ceasurilor care urmeaza sa le pui pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles, mai putea ajuta cum sa scot datele de la ceasurile mele si sa le rescriu pe ceasurile care vreau sa le pun pe masina? Sau o schema ?

Cablul VAG K+CAN COMMANDER 3.6 este bun sa citesc si sa rescriu datele ceasurilor? Sau trebuie si altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am citit posturile din forum, dar neavand prea multe cunostinte in domeniu nu m-am lamurit complet.

Am un golf 5 (1.9 tdi) fabricat in 2004 cu minidot (am tempomat, criuze control, afiseaza consum, range etc.). Problema a aparut cand a dat caldura, dispare scrisul de pe display. As vrea sa il schimb cu un maxidot daca tot trebuie schimbat. Din ce an trebuie sa fie ceasuri cu maxidot care trebuie cumparate (pana in 2006 ?) si in afara de rescrierea cheilor ce operatiuni mai implica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!