Jump to content

Intreruperi motor 2.0 tdi BMM


dgh_11
 Share

Postare recomandată

Azi am umblat toata ziua cu masina in oras. Fara probleme. Deci, ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum crezi ca cineva ar putea ghici fara o constatare amanuntita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Tomuta Viorel

As avea nevoie și eu de umpic de ajutor...
În cauza, o Skoda octavia 2 non-fl 2.0tdi BMM 140cp
Masina o am de aproape un an și de atunci am probleme cu ea.
O sa încerc sa explic pe scurt cam ce simptome a avut și are ca să va faceti o idee măcar.
De când am luat o, am simțit o mica trepidație din când și când, atunci era aproape insesizabila, doar la viteze de peste 60kmh. A trecut ceva timp și a început sa facă din ce în ce mai rău. Am mers cu ea la mecanicul cu care lucrez de când am permisul și el a zis ca erau suporțIi motor cam praf, bun, i am schimbat. La fel făcea doar ca acum făcea doar în sarcina. Pus vcds original, clona, Delphi, autel, absolut nicio eroare, doar ca doua injectoare erau duse. Am fost la băieții de la Mărăcineni de am rectificat toate 4 injectoarele, am decis sa schimb axul cu came știind ca la motorul asta rezista vreo 300.000km, tacheti, cuzineți, simeringuri ax și capac culbutori. După ce am făcut toate astea, la fel făcea și băieții de acolo n aveau habar de la ce ar fi. Deși valorile sunt foarte bune chiar și acum la injectoare Am ajuns din nou la mecanic, am verificat sa nu am joc în planetare. Bucși, etc. Nimic anormal, toate ok. Am decis sa schimb distribuția și pompa de apa crezând ca ba, poate a pus o un Dorel și nu o fi pus o bine, dar nimic. Am verificat și cauciucuri plus jante sa nu aibă probleme și la fel. Nimic. Am fost la un băiat care se pricepea cu dpf-urile de la mine din oraș și a zis ca a fost sigur dat jos, într-adevăr țevile sunt negre și are mirosul ala de cancer în spatele mașinii. A pus el testerul, a văzut niște valori și a zis ca sigur era dat jos. După ceva timp, masina a început sa trepideze din ce în ce mai rău și am zis sa încerc totuși și cu pompa de combustibil si debitmetrul, dar nicio schimbare. Ideea ciudata e ca nu face mereu. Poate săptămâna asta nu face deloc, iar următoarea o apuca la ore fixe. Sunt zile în care merge perfect, zile în care îmi vine sa ii dau foc. Atunci când trepideaza, parca simt ca da în nas o secunda doua și își revine. De o săptămână a început sa dea fum alb albăstrui când o apuca tremuratul, și im sarcina și pe loc, deși ulei nu a papat deloc, doar ce i am completat eu de 10k maxim 300ml de ulei... Azi de exemplu a început sa facă asa și când am oprit o încă mai scotea fum pe evacuare și trosnea de zici ca am mers cu 300kmh vreo 2 ore constant Totuși ma gândesc ca fostul fostul proprietar sa fi făcut dpf off dar softul i l a făcut vecinu care se pricepe el la toate, asa zisul vericu Dorel. 
Are cineva vreo idee?... Deja ma depaseste psihic. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai carcasa filtru de motorina gen 3C0127400C sau 3C0127400D (cu debit mic), vezi ca se infunda turul la ele si ai exact simptomele de care spui. Ridici capacul la filtru si sufli pe tur sa vezi cat mai trece. Daca asta e si cazul tau poti sa-l schimbi cu 1K0127400L care are debit marit si nu se infunda usor. Am rezolvat un prieten asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut ! 

Am revenit dupa un an cu aceeasi problema.

Demn de mentionat ca,  anul trecut, am facut o curatare a injectoarelor cu solutie de curatare cu LM Purge.

 

Dupa aceasta operatie simptomele au disparut complet....pana acum.

 

Si acum motorul merge bine cateva sute de km dupa care apar intreruperile.  Pe distante scurte nu sunt probleme.

 

Oare bobina din interiorul injectoruli se supraincalzeste si  acesta nu mai face servici corespunzator ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am mai studiat...nu  pretind că am găsit răspunsul dar, cel mai probabil sursa intreruperilor este răcitorul de gaze. 

Dacă nu fucntionează corespunzator, permite gazelor fierbinti să intre in motor și să i scadă drastic puterea. Din această cauza, atunci cănd motoru este rece, nu face probleme. 

La Touran,problema este localizarea. Trebuie rezidențiat in ginecologie să ajungi la racitor, darămite să l dai jos și să l cureți.

Mai este de verificat și traseul vacumatoc care actioneaxă supapa...

Am schimbat valva egr, pompa alimentare rezervor, furtunașe tur - retur, filtre aer si diesel, curatat MAF etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!