Jump to content

Intreruperi motor 2.0 tdi BMM


dgh_11
 Share

Postare recomandată

Salutare,C

 

Subscriu si eu la aceeasi problema cu intreruperile.Tot 1800-2000 de ture in accelarare brusca ,tot numai la temperaturi ori joase ori ridicate

O posibila rezolvare

La A3-ul meu cand intrerupe se aude un zgomot de haraiala sub masina undeva si dupa 2-3 ani:)) am zis sa investighez si un mecanic a gasit ca:

-racitorul EGR are o valva care scapa gaze si era afumat.Problema "des" intalnita

Racitorul EGR ia gazele si le raceste prin circuitul de antigel pentru a le baga in EGR(cred)

 

In fine ,am schimbat piesa respectiva dar din cauza ca este 1200 de ron (si nu la reprezentanta) am luat un SH cu 300 RON

S-au diminuat rau de tot intreruperile dar fiindca piesa din dezmembrari este si ea destul de uzata cred ca daca luam una noua scapam de probleme

 

Pentru cei interesati uitati-va sub masina de EGR Cooler daca are urme negre la supapa sau ce o fi.

Precizez ca pe loc EGR cooler-ul nu intra in actiune ->nu o sa iti intrerupa niciodata cand o accelerezi pe liber;)

Doar in sarcina mare cand trebuie sa bage gaze in EGR

 

Cam asa arata ansamblul 

http://www.egrvalve.co.uk/uploads/images/1.9%20TDI%20EGR%20Cooler%201999-2004-.jpg

 

asta e piesa

http://www.advancedautomotion.com/images/SD010029.JPG

 

Codul este 03G 131 512 AD.Poate avea si alte terminatii ,depinde de productie.

Cele cu coduri diferite nu arata exact la fel din cauza valvei dar se potrivesc

 

Hint:Uitati-va dupa piesa asta

P.S. Daca va baga si noxe inauntru posibil ca tot de la asta e(pentru ca scapa gaze)

P.S.2 :A rezolvat cineva problema pana la urma?:)

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbar EGR cooler si am pus nou, dar problema cu intreruperile n-a disparut. Face ceva mai rar (dar a fost cald afara pana de curand) dar tot face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare,

Subscriu si eu ( dupa multi ani  :D) la aceeasi problema cu intreruperile.Tot 1800-2000 de ture in accelarare brusca, la Skoda Octavia Combi, 2.0 TDI, cod motor BMM. A gasit pana la urma cineva o solutie (sau mai multe) la problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Va salut,

Problema cu golul de putere sau "datul in nas" intre 1700-2400 este sigur de la senzorul g28, senzorul de turatie care este pozitionat pe volant, aceiasi problema ca voi am avut si eu, cauza este cablaj intrerupt :)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul nu inchide ,problema de alimentare ,pompa din rezervor ,sita sorb ,filtru motorina .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
adivalentin82@yahoo.com

Va salut,la mine intrerupea masina cand puneam frana sau cateodata la relanti,motor 2.0 tdi bmm,s-au rezolvat aceste probleme odata cu schimbarea filtrului de aer,era foarte murdar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut, am o problema ce greu ii gasesc rezolvarea la un 2.0 tdi cod motor bmm, pur simplu in mers ii se taie acceleratia, nu conteaza turatiile, ma trezesc ca nu functioneaza s o accelerz, fara nici un zgomot, trepidatii sau martori aprinsi la bord iar pt a merge in continuare trebuie sa apas pedala de ambreiaj si sa ridic si merge fara probleme ca si cum nimic nu s ar fi intamplat sau sa ii dau din pilot automat si asa se acceleraza, pusa pe tester nici o eroare, si nici in bord nu se aprinde nici un martor, motoru nu e lenes, trage foarte bine, orice sfat e binevenit, va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Fa o scanare - pare a fi un limp mode.

2. Posteaza in aria Tehnica, la motoare TDI, acest motor nu e cu nimic diferit de alte BMM uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Postez dupa 6 ani din nou. Intreruperile sunt la fel si in aceleasi conditii. Motorul trage, merge bine. Nu am gasit vreo solutie, m-am obisnuit sa merg asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 5 martie 2013 at 19:35, darhaniel a scris:

Uitati-va aici, poate fi si asta un motiv, rezolvarea reala a defectiuni este la sfarsitul filmului.

http://www.youtube.com/watch?v=yt05hNkAemU

Care era defectiunea? Clipul nu mai este disponibil.

Mersi

 

On 18 aprilie 2013 at 10:33, roy22ro a scris:

problema de genul am avut si eu dar mecanicul meu nu a trebuit sa demonteze masina sa isi dea seama ca e un furtun

Ai putea sa imi spui despre ce furtun este vorba clipul nu mai este disponibil.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu are sens sa speri ca iti va raspunde cineva la patru ani de la postarea respectiva. In plus cel mai bine e sa studiezi aria dedicata de motoare TDI. BMM e la fel pe mai multe tipuri de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare

Am avut un Passat din 2001 motor 1,9 TDI si am avut aceeasi problema. Intrerupea pe la 1800 2000. Rezolvarea a fost prin apropierea lamelelor de la contactele de la injectoare. De la vibratii..in timp...se departeaza lamelele si nu mai fac contact asa cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Am si eu un golf 5 2008 cu motor de 2.0 TDI 140 cp BMM adus din Germania. In tara am alimentat doar cu motorina extra. Initial alimentam de la Petrom, dar am observat ca si mai sus, aceleasi probleme, mici intreruperi, doar ca la mine au fost intre 2.000 si 3.000rpm. Pe la 2.500 aveam 2-3 intreruperi in treapta a 2-a. Apoi am inceput sa alimentez de la rompetrol doar motorina extra de 55. Schimb vitezele la 3.000, iar cand ies pe autostrada, o tin putin pe la o viteza mai mare. Chiar daca nu sunt pe autostrada, dar prind un drum bun si liber, ii dau viteza mai mare. Nu am mai avut acele probleme. La prima pornire dintr-o zi o las putin sa mearga singura cam 2-3 minute mai ales acum cand este mai frig si cand o pornesc tot la vreme mai rece, ii las mai mult contactul pus, apoi ii dau cheie. In rest nu am probleme?? fara fum, trage super, fara zgomote ciudate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Observ că nu s-a mai postat de ceva vreme pe aici , semn că mașinile sunt destul de bune. În trecut am avut un renault care mă ținea destul de mult pe forum.

Touran-ul meu merge destul de bine, dar o problemă mă apasă de ceva timp și nu-i dau de cap. Este vorba de un 2.0 diesel cod BMM.

La pornire  motorul scutură,  tare la cald , mai puțin tare la rece, dar nu asta este adevărata problemă.  Din când în când motorul întrerupe.  La viteze mici , a întâia și a doua,  șocul este foarte deranjant (te dă în nas) ,iar la viteze mari scutură și suferă de lipsă de putere. Fenomenul apare atunci cand ai nevoie de putere , în depășire,  sau când mașină este grea (plină) și accelerezi  mai sportiv. Dacă circul batranește și accelerez liniar lent fenomenul este absent.

Am fost la reprezentanță mi-au făcut test și au probat mașina la drum. La tester nu apare nicio eroare importantă. Apare un senzor g4 dar nu tot timpul, și spunea mecanicul că n-are a face cu problema. După mai multe discuții mi-au recomandat să schimb ceva kit de strângere injectoare,  niște șurubele.

N-am schimbat nimic încă.  Am avut ceva probleme cu pompa tandem, pierdeam ulei pe la garnituri. Am schimbat tot setul de garnituri,  și speram si că am rezolvat defectul, dar n-a fost să fie. Înainte să mă apuc de schimbat șuruburile de reglat injectoarele aș vrea să aud și alte păreri.

Am văzut pe aici sfaturi pertinente de la mecanici pregătiți, specialiști de vw să zic așa. 

Poate am noroc să-mi citească vreunul mesajul și implicit să primesc un răspuns pertinent.

De la un timp fenomenul apare foarte des poate am noroc si crapă ceva și atunci se vede.

Mulțumesc. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut ! Stie cineva daca motorul BMM are valva PCV, sau numai benzinarele au asa ceva  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna.Un amic are erorile astea..Poate imi dati un sfat..P.S.Senzor ax cu came pus nou aftermarket.Multumesc

Screenshot_20230729_175048_Microsoft 365 (Office).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deconectati clapeta si verifica ce erori raman

Cablajul motor a fost verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca am si eu probleme cu intreruperile.

 

Problema survine la drum lung, dupa vreo 50 de km.

Daca umblu cu menajamente pot sa conduc mult si bine. Daca bruschez pedala de acceleratie intrerupe.

Filtru de motorina schimbat acu doua luni, motorina numai OMV.

Am sesizat ca in manunchiul de fire care vine la valva EGR este un fir cu izolatia topita.

Ar putea influenta acest lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza, sa vedem exact cum arata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca am schimbat filtru motorina de doua luni, am cratat Egr "la sange" acum doi ani, am fost la electronist si m a asigurat ca nu sunt probleme.

20230909_193608.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

N a mai trecut nimeni pe aici ?

 

La mine problema se agraveaza !

 

Astazi, la o iesire pe pe autostrada, dupa ce a ajuns temperatura la 90 gr,  a inceput sa intrerupa grav, cat pe ce sa raman in drum. Sa aprins in bord spirala si ESP.

 

M am intors acasa urgent dar, dupa repornirea motorului simptomele au disparut.

 

Senzorul vilbrochen schimbat in primavara, sa fie oare senzor ax cu came?

 

Acu doua saptamani i am facut un test la electronist, n a gasit nimic dosebit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, albinaru said:

Sa aprins in bord spirala

Posteaza eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N am tester acasa.Trebuie sa merg la Electronist sa fac o scanare iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N am tester acasa.Trebuie sa merg la Electronist sa fac o scanare iar.

 

Oare ...Aceste neplaceri, nu avertizeaza faptul ca pompa de alimentare din rezervor este pe duca.

 

Cum pot afla ? Apare pe VCDS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!