Jump to content

Intreruperi motor 2.0 tdi BMM


dgh_11
 Share

Postare recomandată

Salut. Nici mie nu mi-a mai facut probleme la 33 de grade (temperatura exterioara). Posibil sa fie ceva dependent de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.Cred ca am gasit problema cu intreruperile si consumul ridicat(media 7% ,ralanti 0,7l/h).Am scos toate furtunele si furtunasele ce au legatura turbo,le-am verificat pe toate,culmea ,singurul cu problema era cel ce face legatura intre N75 si filtrul de aer,chiar deasupra la intrare in filtru.Nu se vedea nimic ,doar sufland pe el l-am descoperit.Ce rol are acest furtun?L-am inlocuit si surpriza,consumul a scazut ,la ralanti 0,5 ,motorul trage mult mai bine,nu mai intrerupe deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am inlocuit si filtrele,aer ,motorina,cele vechi erau ALCO,acum am pus MANN. Nu-mi vine sa cred cum toarce motorul acum si ce putere are.La filtrul de motorina alm gasit inelul de etansare in interiorul filtrului cazut,garnitura de pe element.Cu filtrele vechi am mers 8000 km,deci nu va zgarciti la filtre ,puneti de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut dgh_11

cu garnitura de la filtru de motorina am avuto si eu picata si imi trepida motoru la fel ca la tine

dupa se am remediat problema dupa vreo 200km a inceput sa mi dea eroare pe injectoare si a trebuit sa le schimb

lipsind garnitura motorina nu mai trece prin filtru si toate impuritatile din rezervor merg in injectoar

sper sa nu ai ghinionu meu .filtre nu pun numai mann sau mahle

o seara placuta,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, ma confrunt de cave timp cu aceiasi problema, cum se spune "imi da nas", deci parca nu s-ar alimenta, acum 5 sau 6 luni imi dadea nas la 3000 de ture , acum imi da nas cand motorul este rece si cand incerc sa ii dau talpa, daca o iau usor cu acceleratia nu mai da, dar cand vreau sa intru intr-o depasire, parca ii taie motorina. Am schimbat filtru de motorina iar acum 3 luni am schimbat si EGR(supapa)din aceiasi cauza, mi-au curatat si admisia pe acolo de caramina, dar tot degeaba. Iarna asta nu prea am scos-o din parcare atata timp cat a fost zapada asta, avand garda joasa mi-era frica sa nu o lovesc pe dedesubt; la un moment dat am ramas fara motorina, am cumparat 5 l si am bagat in rezervor. Vreau sa va spun ca cu greu am reusit sa pornesc motorul. Si de atunci parca din ce in ce mai mult imi da nas. Va rog un sfat neaparat, mai ales de la cei care au rezolvat problema aceasta. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina din rezervor, are debit corespunzator ? Filtrul de motorina ce marca e ? care sunt parametrii injectoarelor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina din rezervor, are debit corespunzator ? Filtrul de motorina ce marca e ? care sunt parametrii injectoarelor ?

Mai bagat putin in ceata, cu detalii tehnice, banuiesc ca debitul de la pompa din rezervor trebuie masurat cu un aparat ceva, daca ma poti ajuta in aceasta problema si ai un atelier am sa vin acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Recent am cumparat un Octavia Scout 2.0 TDI BMM, productie 2008.12, la 140.000 km rulati, cu garantie de 6 luni.

Dupa achizitionare am schimbat ulei, filtre, set distributie, pompa de apa, ulei Haldex, placute de frane si doua bucse pe trapezul de pe suspensia fata si ceva la timoniera de la schimbator.

Motorul trage foarte frumos in ture, dar din cand in cand (cu motorul cald de obicei si in sarcina) intre 1800-2200 rpm, in viteza 2 si 3, dupa schimbarea vitezei, se aude un fel de huruit ciudat, fier pe fier in miscare de rotatie. Din cand in cand transmisia parca intrerupe pentru a fractiune de secunda, dupa care revine. Peste 2200rpm nu intrerupa si nu suna. Zgomotul vine din fata pe partea stanga- cutie, ambraj.

Am verificat masina la doua service-uri autorizate, dus ne-am plimbat cu masina cate o ora la fiecare service, nu a facut zgomotul. volant nu se aude deloc, turbo este OK. Aceste doua lucruri sunt certe. Am facut mai multe scanneri la motor- nici o problema. Tehnicienii spun ca daca nu aud zgomotul nu au de unde incepe diagnosticarea.

Orice comentarie este multumit anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face la fel. Mai intrerupe uneori, dar cand ii dau talpa huruie sau geme pur simplu desi motorul trage bine si consuma normal. Am in minte sa schimb cel de-al 3-lea tampon de la motor, care daca e dus lasa mai mult motorul sa se deplaseze si poate atinge ceva... Verifica daca pe liber, cand te apropii de semafor si masina merge, daca nu vibreaza masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Motorul nu vibreaza de nici un fel. Merge extrem de rotund, chiar silentios fata de 1.9TDI, trage foarte bine, consuma decent.

Am verificat cutia, nu are nimic, adica ce a avut ( astea cu 6 trepte cica este defect de fabricatie ) a fost rezolvata de proprietarul anterior ( inlocuit carcasa catre roata si un rulment).

Mi-a dat o eroare pe pompa Haldex.

Puntea spate trage, am verificat pe un drum de macadam ambrupt, m-am oprit de cateva ori in panta si la pornire au patinat toate rotile.

Nu inteleg: Fac un drum lung si nu face deloc, duca care il apuca si face, dupa care iar face. Parca ar aluneca ambreajul, dar in panta la tractiune nu aluneca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dragi colegi sunt si eu proprietar al unui Touran 2.0 tdi 2008 cod motor BMM de vreo 3 luni. La inceput nu am sesizat, dar acum am observat si la mine acele mici intreruperi de care vorbesc colegii de mai sus.Desi sunt rare acele intreruperi(ocazionale,foarte scurte(intrerupe o singura data), intre 1800-2000 turatii, treptele 2-3-4) nu pot insa sa le trec cu vederea. Dupa cum vad este o problema comuna la acest motor BMM. (valorile pe injectoare sunt chiar bune la ultima diagnoza 0.05, 0.07, 0.12,0.5 -asta retin de la mecanic) Precizez ca nu face mereu tocmai din aceasta cauza nici mecanicul nu s-a putut pronunta..

Rog pe colegii care se pricep si care stiu despre aceasta problema sa ne dea si noua un raspuns despre ce poate fi vorba, pt ca din raspunsurile de mai sus nu am inteles deocamdata nimic precis.(volant,injectoare,pompa de motorina s.a) Ce poate fi oare?

Va multumesc si astept raspinsurile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal eu recent am intimpinat o alta problema (am touran BMN 2.0 tdi 170 cp automat )din cind in cind mai precis la cald nu mai porneste masina...gen dau 2 - 3 ori la automat si dupa mi-o ia e ca si cum nu s-ar alimenta !asta dupa ce am schimbat distribuita la reprezentanta WV!! am schimbat filtru si carcasa cu capac de motorina si imi face la fel dar repet ...numai cind vrea ea la cald ....urmeaza sa desfac electromotorul si sa il curat si sa ii schimb bujiile ...in rest nu mai stiu ce sa fac ?Daca are cineva vreo idee sau a patit la fel dar a rezolvat ,rog sa posteze poate ma ajuta si pe mine !

Mersi frumos si bafta tuturora !

Modificat de tinikea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

@ nxact:

De ceva timp imi face si mie la fel masina, da in nas intre 1800-2200 turatii...........dar numai in treapta 1 si 2 si numai cu motorul cald, la rece nu "sughite" deloc. Nu am erori pe VCDS, injectoarele par a fi OK, debitmetru OK, etc,etc. Totusi am ajuns la concluzia ca e de la volant (chiar daca mai am si alte probleme) si mi-am dat seama destul de simplu. In momentul in care accelerez si ajunge acul la 2000 rpm masina incepe sa "tuseasca", daca in acel moment apas un pic pe ambreiaj (cam 1/3 din cursa, fara sa iau piciorul de pe acc.) .......o rupe din loc. Puteti incerca si voi sa vedeti daca se comporta la fel si la voi.

P.S: Cati dintre cei cu motor BMM care au problema cu "datul in nas" la 1800-2000 rpm au in plus si acest zgomot???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vajaitul ala din video e turbo,dar nu e nimic "defect",asa suna el...ce ciudat e compartimentat pe la motor fata de 1,9 bkc meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema ......era senzorul de pe axa cu came ...se incingea la temperatura si nu din cauza aia nu mai pornea masina ....

PS:pentru cei cu probleme la injectoare este la orice reprezentata WV o actiune de schimbare a injectoarelor LA TOATE MOTOARELE DE 140 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cu intreruperile nu stie nimeni nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai cautat si peforumuri VW, Audi, Skoda romanesti sau nu, apare aceasta problema pe mai toate forumurile, dar mereu rezolvarea este alta sau nu se gaseste rezolvare... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

E curios pentru ca este o problema generalizata la aceste motoare si logic ar trebui sa aiba o rezolvare similara.

Mai asteptam si noi , poate cineva priceput cu adevarat sa ne lamureasca ce este de vina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am o problem pa care la sevice de renume din Bucuresti nu reusesc sa-mi rezolve problema si anume:intre 1800 -2300 de turatii motorul intrerupe dupa ce trece de 2300 de turatii nu mai intrerupe,iar pe tester nu da niciun cod de eroare,in autostrada merge bine.Am observat ca mai sunt utilizatori ai acestui forum care s-au confruntat cu aceeasi problema,va rog sa-mi spuneti,voi cum ati rezolvat acesta problema s-au datimi si mie un nume de service sau al unui specialist(nr de telefon ceva) care intradevar se pricepe si poate rezolva aceasta problema.Va specific ca de cand au inceput aceste intreruperi am schimbat EGR,Debitmetru,Injectia a fost facuta noua(adica injectoare curatate,rescrise codurile,pompa de injectie reconditionata filtru de motorina nou) toate aceste lucrari au fost facute de service autorizat Delphi pentru ca injectia pe masina este Delphi si nimic continua sa aiva aceste intreruperi si nu stiu ce sa mai fac.Masina este un Ssangyong Actyon 200XDI 4x4 si are 35000 km originali,din pacate a iesit din garantie.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vezi aici se discuta numai despre masini din grupul VAG.NU cred ca te vor ajuta informatiile noastre cu privire la probleme tale.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu exista un forum dedicat pentru Ssangyong,asa ca incerc sa aflu cateva pareri de la celelalte marci,orice informatie ajuta.Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • 1 month later...

problema de genul am avut si eu dar mecanicul meu nu a trebuit sa demonteze masina sa isi dea seama ca e un furtun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut mare noroc ca ai gasit un mecanic bun si atent, probabil a mers pe procedeul de eliminare posibile defecte simple....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vorbit de problema mea unor baieti priceputi de la reprezentanta Skoda si mi-au spus ca este posibil sa fie capsula si sau mecanismul VNT de la turbosuflanta (sistemul mecanic care modifica turatia turosuflantei functie de cerintele calculatorului motor). Capsula functioneaza cu depresiune (vid) si daca nu lucreaza lin, poate da socuri.

 

Ramane de vazut.

La mine daca e cald afara nu mai am decat rar "horcaieli" sau intreruperi scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!