Jump to content

Intreruperi motor 2.0 tdi BMM


dgh_11
 Share

Postare recomandată

Dupa lungi cautari,am intrat in posesia unui Touran 2.0 tdi 140 cp,2008,132000 km.Au inceput deja sa iasa la iveala problemele.In treptele 1,2,3,4,la 1800--2000 turatii,se produc intreruperi ale motorului,parca sughite.stranuta de 2.3 ori,apoi urca in turatie si merge super.Daca reduc viteza si incerc sa tin pe 1800--2000 ture am senzatia ca intrerupe continu.Daca este cineva cu un sfat,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba volant (e pe moarte - vezi aria de volante la Golf V), asa am patit si eu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu trepideaza la ralanti,are pornire usoara,doar da in nas de 2 ori,dupa care i-si vede de drum.Am sperat sa fie filtrul de motorina,dar se pare ca nu.Daca dau talpa putin,uita o perioada de narav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca o scanare cu vag-ul poate fi si MAF-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut o scanare sa vezi daca are vreo eroare stocata. Poti scapi doar cu ceva contacte curatate la injectoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut o noua scanare,nu apare nici o eroare,motorul continua sa intrerupa,am schimbat si filtrul de aer,am verificat si MAF-ul,este curat,oare sunt singurul cu aceasta problema?sau sunt prea putine Touranuri pe forum.Cred ca motorul 2.0 tdi BMM este si pe alte modele din grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile pe injectoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
MariusBarda

Motorul asta BMM e mai pagubos ca celelalte motoare diesel 2.0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de acele intreruperi ,care sunt din ce in ce mai rare ,sunt foarte multumit de acest motoras ,dupa parerea multora este cel mai bun din gama 2.0 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusBarda

Ok, ma bucur sa aud asta. :icon_thumright:

Speram sa nu fii facut o alegere gresita cu motorul asta si DSG pe Touran. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dgh_11, si eu am aceleasi simptome. Intrerupe daca ii dau dalpa de la 1000 de ture pe la 1800, 2000. O data, de doua ori si chiar de 3 ori in intervalul 1700...2000 de ture. Daca apas lent pe pedala, nu intrerupe deloc. Doar daca apas mai violent... M-am obisnuit sa merg "batraneste" din cauza ca nu stiu care e motivul. Motorul meu tot 2.0 BMM si tot Touran. Deci, nu esti singurul. Ideea e ca daca ar fi volant, as schimba-o, dar nu vreau ca dupa ce o schimb (o caruta de bani) sa faca la fel... :huh:

Valorile pe injectoare par a fi bune.. Erori nu am. Motorul trage bine, sunt multumit.

In afara de asta, ma mai supara si o vibratie in volan la peste 140 km/h, doar cand accelerez. Posibil sa aiba aceeasi cauza cu intreruperile ?

Modificat de Catalinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest motor se gaseste pe G V (inclusiv Plus),Turan, Octavia, si A3. Daca cineva stie mai multe (poate si Passat) si poate sa confirme(acum nu am acces la Etka). Este unul dintre cele mai bune din gama aste cu injectoare paguboase, insa volantul este identic la mai toate (adica nu foarte fiabila). Am mai scris ...nu gasesc postul... ca la cel nou (si nu am 4000 km) am deja aceeasi fite ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusBarda

Eu am 74k km la bordul Touranului dar nu simt nimic.

Daca am DSG se strica mai repede volantul?

Cum imi dau seama daca sunt probleme cu injectoarele?

post-18-1154460138.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad nici o legatura intre volant si aceste intreruperi,am verificat si actuatorul la turbina,geometria variabila lucreaza foarte usor,mai ramane EGR-ul o cauza posibila.Sunt zile cand acele intreruperi nu apar si mersul la 1800-2000 ture este constant,deci este o legatura intre cele doua ofuri ale motorului .Voi incerca un log in mers,la ultima scanare a aparut o eroare in 18. Aux.heat,sporadic communication error 1000.

de ce o fi incercat sa porneasca Aux.heat cand afara sunt peste 20 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dgh-11 nu are treaba acea eroare de la webasto cu trepidatiile. Am si eu aceeasi eroare din nou si pentru aia merge webasto pe masina.E mai veche poate eroarea de cind a fost frig

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Subscriu si eu aceleiasi probleme pe care le ai si tu in plaja 1800-2000 rpm. Acelasi motor BMM dar de pe un Golf V 2.0 tdi. Tocmai azi mi s-a zis la un service k ar fi bine sa schimb volant + kit ambreiaj cat mai repede. Cand apesi ambreiajul la jumate unde prinde el normal (pe liber) simti o bataie in picior? Poti pune mai bine mana sa iti dai seama mai bine. Chiar sunt curios daca asta e un simtom al volantei cum mi s-a spus in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o bataie la ambreiaj,nici un dezechilibru,si daca ar fi ,ar fi tot timpul,sunt zile sau sute de KM cand merge super,ambreiajul nu se repara singur.Mai sus un coleg spune ca a schimbat ambreiajul si tot asa face.Trebuie sa rugam pe colegii profesionisti[ Cipoos,si altii]sa ne ajute macar cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se simte bataie in ambreiaj (cand apas in cursa libera) destul de tare, dar am avut pe mana un Caddy 2007 nou si la fel am simtit bataie in pedala da ambreiaj de nou. Are acum 130k km si n-are nimic la volant... Consider ca e oarecum comuna "bataia" din pedala, si nu cred ca prevesteste schimbarea volantei. O legatura logica cu intreruperile si volant, dupa parerea mea, ar fi ca volant la turatiile respective se blocheaza/deblocheaza si produce socuri de torsiune (mici franri / accelerari datorate blocarii / deblocarii). Dar e doar o ipoteza. Posibil sa nu fie leatura directa, ca daca as fi sigur de legatura asta, as schimba volant fara sa clipesc (dupa ce fac rost de bani bineinteles).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare trepidatia din pedala de ambreiaj nu e ca sa te atentioneze ca nu calci bine ambreiajul?

Am condus o Octavia noua si tot asa se simtea, iar daca apasam la fund pedala nu mai trepida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu. Asa mi-au spus cei de la service. Dupa aprofundarea subiectului pe forum am vazut ca si la unele masini noi apare acea bataie in pedala la punctul unde prinde. Sincer nu mai stiu ce sa cred. La cate masini din grupul VAG sunt in RO se pare ca inca nu sunt specialisti care sa poata face o diagnosticare corecta. Pe langa problema pe care o am cu acel interval 1800 - 2000 rpm mai am si acele trepidatii la relanti (mai puternice cand masina sta in panta). Pentru asta mi s-a recomandat schimbarea volante + kit de ambreiaj + tambure. Aberant din punctul meu de vedere pe principiul schimbam pana gasim problema. Si culmea, in acelasi service m-am intalnit cu cineva care avea aceeasi motorizare dar pe o skoda octavia 2 si schimbase tot ce am mentionat mai sus si tot avea acele trepidatii :)). Acum isi schimba si garniturile de la injectoare :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Super...Despre ce tambur care "trebuie" schimbat este vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalinu poate e vorba de tamburul de la roata de rezerva :lol: .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi. :)

Revenind la subiect, ma sacaie de tot intreruperile alea, de fiecare data cand vrei sa iesi mai repede din intersectie parca se ineaca, ii da in nas, uneori si de 3 ori intre 1800...2000 rpm... Tare mi-as dori ca cineva care a reusit sa rezolve problema sa scrie cum s-a rezolvat! Ca sa stim la ce sa ne asteptam.

Modificat de Catalinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acum doua saptamani am facut un drum mai lung,500 km,am tinut motorul numai peste 3000 ture,de atunci nu a mai avut nici o intrerupere,merge super,nu mai da in nas,nu se mai balaie la mers constant la 1800-2000 ture,in schimb a crescut consumul de motorina de la 5,3% la 7%,mi se pare prea mare diferena .Oare acum ce mai are ?Nu am facut o scanare,oare era debitmetrul de aer ,si acum sa sus de tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!