Jump to content

probleme cu skoda fabia


mare urs
 Share

Postare recomandată

G40 e senzor rotatie axa cu came deci e pe capac chiulasa, din ce stiu eu detecteaza missfire si alinierea distributiei

 

 

da, senzorul G40 e cel care asigura pornirea rapida. In lipsa semnal de la el, motorul porneste cu ajutorul senzorului de arbore, dar ala face sincronizarea la minim 2 ture. De aia porneste mai greu.

Pentru compresor, verifica in zona de sub coltul radiatorului de apa (in dreptul soferului ) ca acolo se mai intrerup.

 

poti posta ceva documentatie in acest sens te rog ?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ohne_zucker_06

    14

  • Carmina

    6

  • Cristian

    5

  • andrei_221

    4

nu ma crezi pe cuvant?  poti sa faci comparatie intre discurile pe care citeste la axul cu came si la arborele cotit. vei vedea ca la arborele cotit are 2 puncte de sincronizare,iar axul cu came are 4.

Deci determina de 2 ori mai rapid pozitia pistoanelor cu G40, decat cu G28

 

Signal application : The Diesel Direct Fuel Injection Engine Control Module J248 uses the signal that the Camshaft Position Sensor G40 generates to determine the relative positions of the pistons in the cylinders when starting the engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam la benzinarul meu sa vad cum e treaba, si nu e vorba de credinta, ma intereseaza stiinta, daca nu ma poti ajuta nu e problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru motorul pe benzina  - 

 

Use of signal : The signal is required for detecting TDC of cylinder 1. The engine control unit uses the signal to determine the injection sequence. In addition, the signal is also required for the knock control of the individual cylinders. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu, atasez cateva SSP unde este descrisa functionalitatea senzorului ax came.

o chestie interesanta, pe care nu o stiam nici eu, este ca in cazul defectarii acestuia, se modifica si injectia, adica pulverizeaza toate injectoarele odata, in paralel, nu secvential ca in mod normal.\

 

1.4 1.6 16v.pdf

1.6 AEH.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna, ma numesc Daniel si am  o problema cu skoda fabia 1 1.4 16 v aua .Anul trecut prin septembrie cand veneam spre casa din Germania mi s-a aprins becul de la engine in bord, care clipea constant, dupa care masina a inceput sa tremure si sa isi piarda din putere, dupa care, dupa vreo 20 de km a inceput sa se innece rau pana nu am mai putut sa plec cu ea de pe loc. Dupa vreo 10 minute de stationare pe autostrada am reusit sa o pornesc si sa o trag in cea mai apropiata benzinarie unde am si ramas, norocul meu a fost ca aveam laptopul la mine si am reusit sa citesc eroarea care era in felul urmator : 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected 

            P0304 - 35-10 -  -  - Intermittent, spre fericirea mea fratele meu a inteles ce inseamna eroarea si s-a dus la un magazin de piese auto si a cumparat bobina de inductie si fise, dupa care s-a urcat la volan impreuna cu un amic si au condus vreo 800 km pana la mine ca sa incercam sa rezolvam problema si sa pot ajunge acasa impreuna cu masina. Problema a fost rezolvata prin schimbarea bobinei si a fiselor,dar in ianuarie am venit inapoii spre germania si pe la jumatatea drumului am patit din nou acelasi lucru cu aceeasi eroare, doar ca dupa o pauza de o ora am reusit sa imi continuii drumul pana la destinatie. Acuma ma aflu in Germania si intre timp am mai avut aceasta eroare, iar peste trei saptamani trebuie sa vin in tara cu masina si imi e cam teama sa nu patesc din nou acelasi lucru. Care sunt sansele sa se arda bobina de 2 ori in nici 6 luni????

 

Gramatica asta bat-o vina ....

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90%,daca nu e originala.Nu cred ca e arsa,doar intrerupe in turatii mai mari de 1000 rot/min.Cel putin,asa am eu o experienta la activ.Daca sta la relanti motorul,merge bine?La o alta skoda,toate bune pina acceleram...Abia cind turam motorul,aparea eroarea si intrerupea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, detin o Skoda Fabia Combi, motor 1.4 16v 101CP. Am o problema cu relantiul in sensul ca da niste smucituri, am inteles ca ar fi o problema des intalnita la acest motor. Am curatat si adaptat clapeta de acceleratie si EGR-ul, am pus filtru de aer nou, nici o schimbare. La scanare cu Vag-Com nu apare nici o eroare. Aveti idee de la ce poate fi si cum sa rezolv, de cateva saptamani tot caut pe internet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!