Jump to content

probleme cu skoda fabia


mare urs
 Share

Postare recomandată

Kit-ul te costa cam 600-700lei pe Sachs iar pe LUk&Valeo 900-1,000lei.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ohne_zucker_06

    14

  • Carmina

    6

  • Cristian

    5

  • andrei_221

    4

La reprezentanta ma indoiesc ca imi vor oferi aceste produse. Tocmai de-asta cred ca solutia va fi sa schimb doar ce este defect, dar original. Asa am garantie si la piesa si la manopera si la tot. Cu cumparat piese de la "nea caisa" si mers la montat la "nea gica" m-am fript deja si nu mai servesc. Daca se intampla ceva si ma duc la ala care mi-a vandut piesa o sa imi spuna ca nu il intereseaza , ca mecanicul a fost prost, daca ma duc la mecanic o sa imi spuna ca nu e nici vina lui , ca ce i-am adus aia mi-a montat. Sunt patit si m-am saturat de rechinii din service-uri, cel putin la reprezentanta am alte pretentii si ei isi asuma riscuri si raspundere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele sunt consumabile, doar daca iti vei face masina la reprezentanta iti vor garanta lucrarea(ceea ce este destul de greu si acolo), asa ca tu decizi, daca vrei sa faci lucrarea cu 1,000lei sau 2,000lei.

Bafta.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai avut tu nu are nici o legatura cu motorul cald sau rece. Chiar tu ai zis ca daca faci pedale de ambreiaj intra bine in viteza. Apoi faptul ca daca bagai in viteza 1 si fara a da drumul la ambreiaj masina se misca, arata clar ca ambreiajul nu decupleza. Masina nu intra in viteza pentru ca ambreiajul nu decupleaza. Ma mir ca dupa ce ai platit degeaba 200 lei pentru schimbat ulei CV inca mai ridici in slavi acel service. Posibil sa fie placa de presiune, dar daca ambreiajul este hidraulic poate nu este aerisit, sau din cauza covorului nu-si face cursa completa, sau este de vina cilindrul receptor sau pompa de ambreiaj. Mergi fara covoras o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au spus ca in procent de 70 % e de vina placa de presiune. Am lasat masina acolo in seara asta. Ambreiajul va fi schimbat complet. De ulei nu imi pare rau , era cel din fabrica din 2004 , si pretul de aproape 200 ron chiar e ok. Si da , ridic in continuare in slavi Brady .... Si sper sa nu ma dezamageasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce am impresia ohne-zucker ca de data asta vei bea cafeaua, vei citi ziarul si ne vei scrie de pe internetul de acasa :lol:

Cu ocazia asta Ebi, vor vedea si pompa de ambreiaj musai fiindca trebuie aerisit, iar partea cu covorasul iar va fi vazuta, daca de acolo e baiul ii vor pune o mocheta ca e mai subtire ca covorul :lol: . Sa nu va suparati domnilor, mai glumim si noi nitel sa mentinem atmosfera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul la CV costa la reprezentanta 43 lei litrul. In cutie intra 2L. Pretul de 200 lei este un pret bun pentru schimbarea uleiului!? Nu am pus o intrebare, nu astept raspuns, principalul este ca sunt clienti multumiti deplin de reprezentante chiar daca platesc si problema nu este rezolvata. Bine ca ai ulei nou la cutie, desi in carte scrie ca este lubrifiata pe viata. Si eu vreau sa-l schimb ca are 10 ani si 200.000 Km. Gresarea timoneriei se poate face si punand un copil sa miste schimbatorul de viteze in timp ce noi dam pe la ce vedem ca se misca in timpul asta cu ceva unsuros pe la incheieturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carmina, iti scriu de pe internetul de acasa, ti-as fi scris de la Brady dar eram pe fuga sa iau masina mai repede, cafea nu mai fac acum ca este tarziu, iar ziar nu am gasit la ora asta. Ai avut dreptate in tot ce ai scris.

S-a schimbat complet kit-ul de ambreiaj si merge impecabil. Va trebui sa ma obijnuiesc cu noua pozitie, pentru ca tine ceva mai sus decat inainte, in rest, se apasa muuult mai usor si masina se simte ca trage mai bine si nu mai bruscheaza cand eliberez ambreiajul.

Am avut si discount la piese si am beneficiat si de un mic woodoo facut de cineva de acolo, astfel ca nu am mai platit TVA la nimic, in fine, nu intru in detalii, nu asta conteaza....s-a rezolvat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am zis de la inceput ca e ambreiajul. Mecanici sunt multi, mecanici buni sunt foarte putini. E bine ca ai rezolvat problema pana la urma, chiar si cu banii luati pentru schimbul de ulei in cutie. Pana la urma, face bine si schimbatul uleiului, chiar daca producatorul nu recomanda schimbarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat operatiunea este facuta in reprezentanta si mai ales cu ulei original, am incredere ca s-a facut o treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, nu strica nimic operatiunea, e ok ca ai facut-o, insa se putea si fara cu siguranta. Asa cum ti-au zis si cei de mai sus, daca e placa de presiune problema, schimba tot kitul de ambreiaj. Manopera e aceeasi, platesti doar discul si rulmentul in plus. Am avut aceeasi problema ca tine, am ales sa schimb kitul de ambreiaj cu unul Valeo, avand in vedere ca ce aveam pe masina era tot Valeo. Au trecut 80.000 km de atunci si nu am avut nici o problema, chiar daca kitul de ambreiaj nu a fost luat de la dealer, montajul a fost facut la service autorizat Seat, beneficiind de garantie la manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, poate nu ai citit cu atentie discutia, deja am schimbat ambreiajul , cu unul original, tot kitul, in service la Brady.

Acum masina merge perfect, parca trage si mai bine la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, n-am citit si partea in care ai spus ca ai schimbat kitul de ambreiaj. Pana la urma, e bine ca ai descoperit problema, chiar daca n-a fost chiar ieftin pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut cu respect.

 

Am o problema la skoda fabia 2002 1.4 mpi 68 cp.

Cand motorul este pornit,aprind luminile si apas butonul de avarii,in partea din spate dreapta,se aprinde stop pe frana in acelasi timp cu semnalizarea.Faza e ca becul de semnalizare se aprinde foarte incet si cel de frana foarte tare.Celelalte merd normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca nu ai minusul legat bine/sau oxidat, din acest motiv se aprinde difuz si alt bec din unitatea respectiva.

Un spray ptr contacte sau un WD40 cred ca ar rezolva mica problema.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare tuturor! Cum se rezolva pana la urma lipsa semnalului acustic la semnalizar+lipsa semnal acustic la uitarea cheii in contact cu lumini puse?

Multumesc anticipat de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inlocuit microintrerupatorul din broasca.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut !

Am o Skoda Fabia Combi Comfort  14mpi /68 CP  Motor AME /2001

Acum doua zile am observat ca nu mi se mai aprind Proiectoarele de ceata  (doar fata) inclusiv  martorul din bord .

Am verificat  toate sigurantele din panou si de la baterie , toate sunt ok .

Am controlat cu  VCDS  si nu imi apare nici o eroare .

Nu stiu unde sa ma mai uit sau ce sa fac?  Dati-mi va rog o mana de ajutor.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/inlocuieste releul 18.

Trebuie demontat  plasticul de la picioarele soferului, sa ai acces la releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Bună ziua.

Va rog sa mă ajutați și pe mine cu următoarele erori apărute la tester.

1.Fault Found:

19463- Camshaft position sensor (G40)

P3007- 35- 10- no signal- intermittent

Readiness: 0 0 0 0

2.Fault Found:

00898- control circuit A/C compresor

30- 00- open or short to plus

3.faults found:

01598- drive battery voltaje

07- 10- signal too low- intermitent

01054- power supply relay ; terminal 30 (J317)

28- 00- short to plus.

Precizez ca am o skoda fabia combi 2005, 1.422 TDI 80 CU

Vă mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor axa cu came nefunctional.

Firele care duc la compresorul de AC intrerupte sau supapa defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat senzorul? Pe bord nu îmi apare niciunde martor doar pe tester a ieșit. Acest senzor are legătură și cu pornirea la cald? (Merg 5 min. cu mașina și dacă opresc motorul și îl repornesc învârte de 4 .5 ori și pornește apoi cu o zvacnire puternica). Dacă merg o perioada cu el așa nefuncțional ce se întâmplă. ..

Mersi pt. amabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, senzorul G40 e cel care asigura pornirea rapida. In lipsa semnal de la el, motorul porneste cu ajutorul senzorului de arbore, dar ala face sincronizarea la minim 2 ture. De aia porneste mai greu.

Pentru compresor, verifica in zona de sub coltul radiatorului de apa (in dreptul soferului ) ca acolo se mai intrerup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este situat senzorul G40 la skoda fabia 1.422 TDI 2005 80CP? Necesita multa munca, manopera scumpa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!