Jump to content

probleme cu skoda fabia


mare urs
 Share

Postare recomandată

de vreo 2 zile am o problema cu semnalizarea :pun semnalizare sau avarii functioneaza normal dar nu se mai aude ticaitul ala care se auzea inainte.am scos mudulul ala cu butonul de avarii dar nu am vazut nici un releu,stiti cumva la skoda fabia combi pe unde ar fi releul de semnalizare sau ce problema a intervenit ???de asemenea nu stiu daca sunt legate sau e pura coincidenta dar nici buzerul din bord care ma atentiona ca am uitat farurile aprinse nu mai functioneaza.va multumesc anticipat si va rog sa ma ajutati.

Modificat de WNS
Si ce legatura are acest topic cu aria Golf IV & Bora? Te rog sa iti alegi mai atent sectiunea unde postezi. Multumesc pt intelegere.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ohne_zucker_06

    14

  • Carmina

    6

  • Cristian

    5

  • andrei_221

    4

Ai verificat sigurantele? Sa nu fie vreuna arsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a ars buzzerul din bord. Eu zic sa-l lasi asa, nu se poate repara, doar schimba bordul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

In opinia mea masinile astea nu sunt nave spatiale:).Nu cred ca are de a face buzzerul cu ticaitul de la semnalizare.La masinile mai vechi la care am umblat releu de semnalizare facea ticaitul.Cand cupleaza ticaie cand decupleaza iar ticaie.El este situat deasupra pedalelor,sub volan este un panou care este prins in cleme si in suruburi cu cap torx.Din pacate nu stiu nr lui.Parerea mea e sa schimbi releu si nu masina cum recomanda alti colegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

In opinia mea masinile astea nu sunt nave spatiale:).Nu cred ca are de a face buzzerul cu ticaitul de la semnalizare.La masinile mai vechi la care am umblat releu de semnalizare facea ticaitul.Cand cupleaza ticaie cand decupleaza iar ticaie.El este situat deasupra pedalelor,sub volan este un panou care este prins in cleme si in suruburi cu cap torx.Din pacate nu stiu nr lui.Parerea mea e sa schimbi releu si nu masina cum recomanda alti colegi

DAca nu stii sigur atunci nu te baga. La masinile cu centrala electrica, care nu au releu de semnalizare ticaitul e produs de buzerul din bord,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, buzzerul din ceasurile de bord. Gasesti pe la dezmembrari niste ceasuri prapadite si schimbi buzzerul. Vreo 1 ora de munca a unui electrician priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursule, da-i pace buzzer-ului....sa mearga motoru...si stergatoarele, atata este arhisuficient....parca daciuta avea buzzer asei? :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Scuze ca postez aici da nu stiu exact care e problema cu masina tatalui meu!Masina e Fabia 1 cu motor 1.4 16 V, 75 de cai...versiunea BBY daca nu ma insel... Dimineata, rece la pornire se auze un tacanit din compartimentul motorului. Si nu imi pot da seama ce e...M-am gandit la tacheti, da aia bat tot timpul, nu numai la rece din cate stiu eu. Sau poate fi rulmentul electromotorului? Nu stiu. Ajutati-ma si pe mine va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tacheti pot sa bata la rece pana se incarca suficient cu ulei circa 1 minut poate chiar mai mult.de ce? pentru ca pe o perioada mai mare de timp se scurge uleiul tot in baie.la mine la supernova se auzeau la prima pornire daca masina statea mai mult de 10 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude un cloncanit :)

Abea dupa un an am descoperit ce face asa .... intainzatorul de la cureaua de accesorii

Am pornit masina fara curea si nu se aude nimic , cu cureaua pusa sunetul revine ----si numai cand e motorul rece (nu stiu daca are vreo legatura )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sper ca nu postez gresit daca scriu aici.

Problema este urmatoarea: masina intra foarte greu in viteza, si asta in special decand este mai frig afara. Dimineata pana se incalzeste nu intra deloc in nici o viteza, dupa ce se incalzeste putin caraie si agata ca toate cele.

M-am gandit ca este din cauza uleiului pt ca nu a fost schimbat/completat niciodata, dar este dubios. Cu motorul oprit intra normal in orice viteza.

Sa fie ambreiajul ? atunci de ce cand este motorul cald, dupa cativa km, merge normal, intra perfect in orice viteza? De la ulei ? Nu cred....nu are nici o logica ?

Sincroanele de la la cutie ? iar e ciudat pentru ca merge chiar bine cand e motorul cald. Pana se incalseste bine, si incepe sa intre in viteza, tremura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nimeni pe aici care sa fi avut problema asta?

Astazi am facut programare la Brady , la ora 18:00, insa as vrea sa vad ce spuneti si voi inainte, in ideea ca nu vreau sa ma pacalesc sa schimb piese degeaba.

Prima data ieri am sunat si le-am semnalat problema si seful de service a spus ca stie clar, e vorba de sincroane de la cutia de viteze insa i-am spus ca in timpul mersului odata ce motorul este cald dupa cativa km , merge bine, a spus ca e cu siguranta de la ulei, sau lipsa lui. Sa fie oare asa, atatea probleme numai de la ulei?

Vreau sa va spun ca dimineata imediat dupa pornire, nu intra deloc in viteza, credeti-ma ca impingeam cat de tare puteam in schimbator, nu intra pur si simplu deloc, si cand incepe sa intre cat de cat, masina incepe sa tremure, si schimbatorul agata.

Ambreiajul tine ca de obicei, la acelasi nivel , nu simt nici o schimbare la functionarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil o sa iti schimbe ambreiajul. Cand se incalzeste intra in viteza mai usor, insa nu cumva patineaza ambreiajul cand accelerezi la maxim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat asta, insa este posibil sa fie ambreiajul.

Am observat ca atunci cand incepe sa intre in viteza totusi cate putin , masina pleaca de pe loc chiar daca am ambreiajul calcat maxim si viteza 1 , teoretic nu trebuie sa se miste de pe loc, ei bine, acum pleaca de pe loc, la fel si la mersul cu spatele, bag marche arierre cu ambreiaj apasat si se duce in spate, asta pana se incalzeste bine, apoi merge normal si nu mai face asa.

Eu totusi ma gandesc ca poate nu e ambreiajul de vina, sau e normal sa se intample asa? Sa mearga normal in mers si cu motorul cald si in alte conditii sa faca figuri?

Eu ma gandeam ca daca este ambreiajul ar trebui sa nu mearga deloc, sau sa faca problme tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum micuta este in service la brady la verificare si eu o astept la mc donald's. Dupa ce le-am explicat in amanunt ce se intampla au exclus ca ar fi de vina uleiul si au confirmar ca se manifesta ciudat. Au zis ca poate sa fie de vina selectorul de la cutia de viteze , eu de piesa asta nu am auzit pana acum. Cica rugineste .... Voi ce stiti sau credeti despre asta ? Poate sa se manifeste masina asa din cauza lui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum povestesti tu, mai degraba banuiesc placa de presiune decat selectorul de viteze, afirm asta fiindca ai spus ca daca motorul e oprit intra usor in viteze, si cam asta ar fi simptomul unei placi de presiune obosite, iar cu rugina la selector nu prea cred, fiindca e din aluminiu, si chiar daca nu ar fi nu prea vad cum sa rugineasca asta daca nu cumva iti ploua prin capota, ca apa cam greu sa ajunga acolo sus la selector :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, de data asta va scriu de acasa. :icon_bounce:

Baietii au cam exclus din schema tot ce tine de ambreiaj, si m-as bucura enorm daca ar avea si dreptate.

Ei au spus ca principalele cauze sunt uleiul, pe care l-au si schimbat, pe factura mi-au trecut 1.9 l + gresat timoneria; toate astea si manopera m-au costat 195 RON.

Verdictul se pare ca va fi maine de dimineata la plecare, sa vedem cum se comporta. Daca face in continuare probleme mi-au spus sa ii sun , iar urmatoarea interventie va fi schimbul selectorului de viteze si reglarea timoneriei parca.....acum nu pot decat sa ma rog sa nu mai fie nevoie de nimic.

Sa va spun cum merge masina dupa servisare. Cam asa: am plecat de la Brady cu masina mergand cam ca inainte, intra greoi in orice treapta si agata .... asa cum facea si cand am ajuns acolo, motorul fiind oarecum deja cald. Am ajuns mergand asa cu ea pana la razoare, unde am oprit la un semafor. La plecarea de pe loc am avut brusc o revelatie, se facea ca sunt in alta masina....ambreiaj calcat, bagat treapta 1, masina nu mai pleca singura ca inainte si nu mai tremura. Dau sa plec de pe loc, accelerez, ridic usor ambreiajul pana unde stiam eu ca are punctul de luctru, adica oarecum aproape de podea (tinea destul de jos ) insa masina nu pleaca de pe loc....continui sa turez motorul in timp de , normal, mai ridic usor piciorul in paralel si de pe ambreiaj...si acesta prinde dupa jumatatea cursei si masina pleaca foarte frumos, rapid si ma surpinde, fara sa mai dea in gat, fara sa agate, fara sa caraie....ai tot asa in toate celelalte trepte de viteza. De bucurie, am calcat-o putin pe o portiune ajungand la 100 km/h in treapta 5. Asa a mers pana acasa, impecabil, cum nu a mers niciodata pana acum. Inainte la schimbarea vitezelor se brusca, desi mereu aveam grija sa eliberez usor ambreiajul , sa scimb usor treapta si sa accelerez moderat si progresiv.

Din descriere, astept si alte pareri si impresii de la voi.

By the way, desi sunt un pic offtopic, 10 pt Brady, servicii impecabile ca de fiecare data cand i-am vizitat, de data asta mi-am uitat unul dintre telefoane in masina, pe scaunul din dreapta, si l-am gasit tot acolo, desi puteau sa se faca ca ploua, pe deviz scriind clar ca nu raspund de obiecte lasate in masina si nu iau in considerare nici o reclamatie ulterioara.

Nu as da reprezentanta asta pentru nici un alt service, si mi-ar dori sa o pot duce de fiecare data numai la ei, unde in timpul interventiilor o pot urmari, pot sta pe internet la caldurica, citi o revista, bea o cafea, etc, nu la nea Caisa din ferentari unde baga masina in groapa si ma pune sa stau pe langa el si sa il mai si ajut dupa ce ca il platesc, in frig si mizerie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,am plecat de la Brady cu masina mergand cam ca inainte, intra greoi in orice treapta si agata .... asa cum facea si cand am ajuns acolo, motorul fiind oarecum deja cald". Nu stiu de ce am impresia ca vei mai bea o cafea si vei mai citi o revista si o sa stai si pe internet la Brady, nu vreau sa fiu rea dar nu cred ca problema e rezolvata.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o problema generala intrarea mai greoaie in viteza 1 la fabia, eu m-am obisnuit cu ideia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuare.....ieri de dimineata la plecarea spre serviciu....a mers ca si seara, cand am plecat de la service, dar isi revine destul de repede inainte sa se incalseasca motorul. Aseara la plecarea spre casa a mers la fel....o sa ma uit si in dimineata asta.

Am vazut ca isi revine mai repede daca calc calc ambreiajul si o scot si o bag in viteza de cateva ori.

Carmina, nu esti rautacioasa deloc, ba mai mult, sunt si eu de acord cu tine, daca va continua sa faca tot asa o sa ma intorc cu ea pentru ca nu imi place. Sunt invatat sa intre foarte usor in viteza, de regula schimbatorul se putea manevra cu degetul mic, mergea impecabil, si nu vreau sa ma obisnuiesc deloc cu ideea ca asa va merge de acum, masina are numai 85 000 km si probabil sambata de dimineata voi merge din nou la service, probabil va fi nevoie sa dea cutia jos de data asta sa verifice mai amanuntit si sa o poata termina si in aceeasi zi. Nu ma deranjeaza sa mai beau o cafea acolo, atata timp cat vor efectua reparatiile cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e clara. Trebuie schimbat selectorul, daca el este de vina, si reglata timoneria. Masina in dimineata asta nu a vrut deloc sa intre in nici o viteza, chiar asteptat circa 30 de minute degeaba. Cu mororul oprit intra in toate vitezele normal si si usor, cu motorul pornit....nimic! In aceste cinditii dati-va si voi cu parerea, chiar sa fie de vina selectorul? Astazi dupa ora 14:00 cand ajunge la birou consilierul Brady care a preluat masina in service, o sa il sun sa ii explic fenomenul. Poate sunt pe aici cunoscatori sau patiti. Aveti idee cam ce pret ar avea genul asta de interventie? La cat sa ma astept, sau poate chiar imi recomandati alt service respectabil dar poate mai ieftin, desi prefer sa o fac la ei...normal, in functie de pret, pentru ca si asta e un factor important.

Ceva poze, sau o schema poate cineva sa posteze? M-ar ajuta sa inteleg si eu ce si cum se intampla pe acolo in cutie si cum este acest selector.

Va multumesc pentru ajutor.

PS : o mentiune mai am, pt moderatori. Daca considerati ca discutia trebuie mutata in alta parte, va rog sa o puneti acolo unde se discuta de cutia de viteze la Fabia, eu nu am gasit nimic, de-asta am postat aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca fac alt post, desi am activa functia Edit , imi da o eroare cand vreau sa ii dau update.

Am vb cu consilierul de la service si i-am explicat tot, inclusiv ca intra normal in viteza cu motorul oprit si a zis ca e clar ca e de vina placa de presiune.

Astazi duc masina din nou, nu a stiut sa imi spuna pretul dar mi-a spus ca incerca sa ma scoata cat mai ieftin pt ca am avut mai multe interventii la ei la service, si in plus voi avea si discount la piesa, pentru ca masina este mai veche de 5 ani , 25 % + 5% cu cardul Brady.

O sa va tin la curent...desi am impresia ca vorbesc singur pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca trebuie sa schimbi placa de presiune, mai bine schimbi tot kit-ul de ambreiaj. manopera e la fel pentru amandoua.

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba si de cat costa kit-ul sau cat costa placa separat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!