Jump to content

VW Golf MkIII vs. Honda Civic '92-'95 (generatia 5)


VWladone
 Share

  

55 voturi

  1. 1. Voi ce ati alege ? (va rog si un reply cu argumente)

    • Honda Civic '92-'95
    • VW Golf MkIII


Postare recomandată

Multumesc pt vot Mihai ! Hai cu parerile ca lupta e stransa !

Modificat de VWladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf fara discutie. Civic-ul e pentru alte continente, precum cel american si asiatic. Acolo VW are statut de masina premium tocmai pentru ca ale lor... nu sunt ca ale noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, inteleg ce spui, dar intre noi fie vorba ... te-ai dat vreodata cu un Civic ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwladone,votat Honda, dar am o surpriza pentru tine: stiu pe cineva din B, care e dispus sa iti arate civicul lui vechi,il gasesti aici vali_li

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut ocazia dar nu cred ca mi-as schimba parerea.

In plus nu sunt nici genul care goneste pe strazi, cu atat mai mult cu o masina fara valente sportive. Civic-ul din poze nu pare altceva decat un Civic simplu si banal din punctul asta de vedere.

Sunt de parere ca daca ai o masina linistita stai in banca ta, linistit. Te limitezi la placerea de a conduce si la alte briz briz-uri pe care poate le are masina, nu stiu.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Civicul din poze nu e cel despre care se aduce vorba in versus! Civicul pe care il vrea colegul dar ii e frica sa recunoasca, e ala jos, cu stopurile parca de Scirroco, cu farurile lungi si drepte, etc. E f frumoasa masina. E genul de masina la care zici "wow" oricat de calculat ai fi ca sofer si ca persoana cu bani, consum, costuri, etc. De ce nu arunci un ochi si la Honda Prelude '94? Mie pe asa ceva mi se pusese pata dupa ce mi-am luat permisul :)

Apropo, un Golf GTi 2.0 benzinar nu e chiar asa banal. Am mers cu asa ceva si trage bine rau. Dar totusi renunta la gandul acela cum ca ABS-ul e pus pe masina doar ca sa platesti bani in plus. Gandeste-te in ce situatii ai nevoie de ABS si in ce situatii n-ai nevoie si ai sa vezi ca nu merita sa zici ca nu-i problema ca lipseste. Stiu ca ai zis ca ABS-ul e must-have, insa asa trebuie sa ramana pana la sfarsit. Cu Abs-ul te opresti pe o distanta mai lunga, insa in distanta aia parcursa ai loc si conditii sa eviti obstacolul. Nici eu n-am alt sistem pe masina in afara de Abs, pt ca asa am vrut masina si nu regret deloc alegerea.

Modificat de Dj SoSo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ramas hatarat pe Honda, parerea mea e sa cauti un 1.6 VTi aspirat de 160 cai. E ceva mai scump dar face toti banii. Redline-ul pleaca de la 8500 in sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a cumpara una sau alta, cred ca ar trebui sa te gandesti si la proportii. Cat timp o sa conduci masina la peste 6000rpm? Cat timp o sa mergi cu ea normal?

Sunt destule aspecte de luat in calcul:

- o masina de alergat trebuie sa fie 100% pusa la punct din pct de vedere tehnic;

- benzina pentru cei 160 de caluti mereu in galop.. o sa coste;

- piesele pt Civic le gasesti usor/la un pret accesibil?

- cu cat e mai scumpa manopera in service pentru astfel de masini?

La ~ 2500EUR gasesti pe autovit destule Golf mk3 diesel iar in aceasi bani, gasesti foarte multe Golf mk3 pe benzina. Pentru distractie poate ca ar merita Civic-ul (din ce spui tu), dar asta presupune sa mai ai si altceva pe langa de care sa te folosesti in mod obisnuit.

P.S. S-au vehiculat vreo trei modele de Civic pana acum dar cea din anuntul de autovit e cam uratica din punctul meu de vedere. Chiar si pe langa cea din '90, amintita de Dj Soso.:offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca alegi cu inima, alegi HONDA, daca alegi cu mintea, alegi GOLF3, daca insa invinge ratiunea, alegi AUDI80.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

civic-ul va usca de bani si la consum si la intretinere....

1.6 160 nu cred ca va consuma sub 10l prin oras :D

abea scot posesorii de 1.6 16v 105cp 9.8l prin oras

in fine, la urma urmei cand iti iei masina te gandesti si la costurile ce implica,

sau nu, si faci ca miile de romani care isi cumpara bmw-uri cu 6 cilindri in linie si le tin prin fata blocului cu lunile de ruginesc

ca apoi sa puna afis "de vanzare" si iar sa stea cu anii nemiscate :)

si acelasi principiu... "e da de ce sa-mi iau masina uzuala cand pot sa-mi iau ceva exotic gen honda civic"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHARANEL, si atunci Cuore Sportivo* ce mai e daca Honda e alegere cu inima? :)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Vlad ,

sunt posesorul unui Civic Vti ( 1.6 160cp EK4) si vreau sa lamuresc anumite aspecte pe care si de o parte si de cealalta le neglijam. Intr-un cuvant este vorba de intretinerea masinii si ce costuri implica aceasta. Sunt fost posesor de Golf II si Audi V8 si stiu placerile si neplacerile ambelor masini cat si a marcilor in sine , nu vreau sa intru in polemici si sa dau curs la discutii pro si contra ce nu se vor termina.Iti voi spune in mare costurile unei honde din generatia ta cat si bugurile cu care te vei confrunta ca la orice alta marca.

La honda sunt 3 mari probleme si toate datorate diferentelor de temperatura , poluarii si coroziunii.

1. prima si cea mai des intalnita este rugina de pe aripile spate.

Masina a fost tratata la vremea ei contra ruginii dar +15 isi va spune cuvantul oriunde in lumea asta.

2. IACV ( intake air control valve) este o valva ce influenteaza relatiul. Bugul acesta vine din mizeria acumulata in acea valva de pe admisie. Se da jos se curta si se monteaza la loc am reusit performanta ca in 5 min sa fac toata operatiunea aceasta. Vei sesiza problema aceasta in momentul in care iti va fluctua relatiul :) dar va aparea cam la 1-2 ani diferenta din ce am sesizat eu.

3. Distribuitorul . problema apare mai rar dar este catalogata ca un bug ... de obicei se inlocuieste bobina sa se refac contactele.

Restul de probleme sunt exact la ce te poti astepta la o masina de +15 ani , bucse , bielete antiruliu , capete de bara ... ca deh traim si conducem in romania. Desi majoritatea pieselor pe care le vei gasi pe masina o sa fie cele originale de acum 15 ani. Asta ar trebui sa spuna ceva de calitatea pieselor OEM.

Pretul pieselor nu este deloc cum se vehiculeaza de necunoscatori si iti voi da cateva exemple: bara fata 120 ron , capota 320 , aripa 180 , far 230 , bielete bara antiruliu 60 ron , filtre = ulei 30 , aer 23, benzina , 15 si lista poate continua la nesfarsit depinde de magazinul de la care il procuri lasand loc unor investitii in alte planuri. Marele avantaj il ai prin piata americana si britanica. ebay etc , care este plina de piese aftermaket si sh pentru japoneze. In tara vei gasi modele destule in generatia ta plus multe la dezmembrat la timisoara unde baietii de acolo au cea mai mare comunitate din romania. Revin la idee ,consumul il dau doar la ce cunosc si anume la civicul meu ... in bucuresti imi ia 10 , stiu ca daca merg decent ajung la consum de 9 iar afara 6 -7,5-8 in functie de stilul de condus.La tine s-ar putea sa fie mult mai mic dar nu dau detalii fiindca nu cunosc.

Masina nu necesita decat schimbul de consumabile si benzina o lunga perioada de timp dar iti spun ca majoritatea investitiei se va duce pe piese de upgrade la masina in loc de piese ce s-au stricat si necesita inlocuire.

Ca sa raspund la o intrebare a unui coleg de forum : masina mea vede mai mereu linia rosie pana la 8500 rpm si are 210 mii km si 14 ani si inca este stock.Fiabilitatea motoarelor honda nu poate fi contestata asa de usor si nu prea curand. Sunt multe de spus dar ma limitez la atat momentan.

Problema ce ne roade pe noi momentan sunt mecanicii care nu prea stiu cu hondele din diferite motive , unele fiind chiar cele mentioante mai sus alte ca sunt in necunostinta de cauza , dar e destul sa intrebi in comunitate si sigur vei gasi ce cauti ca in orice alta.

Nu votez din motive lesne de inteles. Intr-un final sunt banii tai si orice alegere vei face sa fie intr-un ceas bun .

Daca ai nevoie de detalii despre orice nu ezita sa ma intrebi

@ Calin78 , redlineul se opreste la 8500 :).

Modificat de Vali_lj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa incepem cu un pic de teorie. Stim cu toii ca formula cailor putere este turatie x cuplu, totul impartit la o constanta.

Acum , japonezii nu obtin prea mult cuplu din motoarele lor mici, deci prefera sa urce foarte mult in turatii.

Europenii (nemtii, in cazul de fata) prefera sa pastreze o limita de turatii normala pentru un autoturism ce va fi folosit, pe autostrada, in zone cu panta, prin orase, in concediu, pe camp etc (sunt o gramada de intrebuintari ale unui autovehicul, mai ales la noi in tara...vezi carat de oi :)))) etc.) In schimb, ei prefera sa mareasca valoarea cuplului.

Diferenta intre ele: la japoneze trebuie sa storci cuplu din ele pe la 8-9 mii de rpm, cuplu care oricum nu e cine stie ce. E frumos, distractiv, placut ochiului sa vezi ca acul de la rpm mai are putin si se da peste cap. Dar la un moment dat, mie personal, mi se taie. Simt nevoia sa mai merg si linistit, fara sa-mi tipe in creieri motorul, fara sa astept sa ajung in 5 mii de rotatii pe min ca sa se simta ceva, cand calc pedala de acceleratie turatia sa creasca dar sa si simt masina efectiv ca trage. Plus ca in oras e useless un motor cu turatie mare.

Un motor german are un cuplu mai mare, dispobnibil de la turatie joasa, care il face mai elegant, mai rafinat, mai confortabil, mai "percutant"...

Sa nu uitam ca nu doar turatile inseamna tot.: Veyron SS are 1200 de cai la doar 6000 de rpm, cu un cuplu de 1500 de Nm. si tot e cea mai rapida masina de serie din lume...cu un "patetic" maxim de 6000 de rpm.

Nu am condus niciodata o Honda Civic insa am avut ocazia sa merg cateva zile cu o Mazda RX-8. Stiu... motorul RENESIS este de fapt un Wankel, cam diferit la constructie fata de un clasic Otto aspirat. Dar, la feeling se compara cu orice motor normal pe benzina. La fel ca si motoarele Honda, si RENESIS-ul avea cuplu maxim aproape de turatia maxima, tot 8500-9000 rpm.

Nu pot spune ca nu mi-a placut. 235 de cp miscau foarte bine caroseria usoara. Sub 4000 rpm se comporta ca si cum ar fi avut 90 de cai...lesinata. Apoi urca usor in ture si o tinea asa pana la linia rosie. E fun, e distractiv dar la un moment dat mi se parea ca lipseste ceva.Parca asteptam prea mult ca motorul sa intre in cuplu...cuplu care oricum nu era cine stie ce (in jur de 230 de nm din cate imi amintesc). E greu de spus in cuvinte ce nemultumiri aveam vis a vis de masina. Pe scurt ea isi facea treaba, isi etala toti cei 235 de cai, iar pe cronometru performantele masinii erau super-bune. Insa parea ca isi face treaba intr-un mod gresit, anormal...

Nu contest...parerea mea e 100% subiectiva. Obisnuit cu benzinare europene, in general germane, care oricum dezvoltau un cuplu mai mare, si a carui curba pe grafic, e de fapt o linie (intre 2000 si 5000 rpm din 6000 max), un motor japonez poate mi se pare un pic deplasat.

Parerea mea e ca la o motocicleta e ok sa urci foarte mult in ture, chiar dc nu ai cuplu. Adica un motor care atinge 12 mii de rpm si are doar 120 de nm poate cara 200 kg ale motocicletei + max. 100 de kg ale soferului. Insa la o masina e destul de greu sa faci asta intrucat greutatea e mult mai mare. Iar japonezii, practic copiaza aceste reteta a motociletelor. Motoare mici, cuplu mic, multe rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa incepem cu un pic de teorie. Stim cu toii ca formula cailor putere este turatie x cuplu, totul impartit la o constanta.

Acum , japonezii nu obtin prea mult cuplu din motoarele lor mici, deci prefera sa urce foarte mult in turatii.

Europenii (nemtii, in cazul de fata) prefera sa pastreze o limita de turatii normala pentru un autoturism ce va fi folosit, pe autostrada, in zone cu panta, prin orase, in concediu, pe camp etc (sunt o gramada de intrebuintari ale unui autovehicul, mai ales la noi in tara...vezi carat de oi :)))) etc.) In schimb, ei prefera sa mareasca valoarea cuplului.

Diferenta intre ele: la japoneze trebuie sa storci cuplu din ele pe la 8-9 mii de rpm, cuplu care oricum nu e cine stie ce. E frumos, distractiv, placut ochiului sa vezi ca acul de la rpm mai are putin si se da peste cap. Dar la un moment dat, mie personal, mi se taie. Simt nevoia sa mai merg si linistit, fara sa-mi tipe in creieri motorul, fara sa astept sa ajung in 5 mii de rotatii pe min ca sa se simta ceva, cand calc pedala de acceleratie turatia sa creasca dar sa si simt masina efectiv ca trage. Plus ca in oras e useless un motor cu turatie mare.

Un motor german are un cuplu mai mare, dispobnibil de la turatie joasa, care il face mai elegant, mai rafinat, mai confortabil, mai "percutant"...

Sa nu uitam ca nu doar turatile inseamna tot.: Veyron SS are 1200 de cai la doar 6000 de rpm, cu un cuplu de 1500 de Nm. si tot e cea mai rapida masina de serie din lume...cu un "patetic" maxim de 6000 de rpm.

LE: uitasem, am votat golf Mk3

Nu am condus niciodata o Honda Civic insa am avut ocazia sa merg cateva zile cu o Mazda RX-8. Stiu... motorul RENESIS este de fapt un Wankel, cam diferit la constructie fata de un clasic Otto aspirat. Dar, la feeling se compara cu orice motor normal pe benzina. La fel ca si motoarele Honda, si RENESIS-ul avea cuplu maxim aproape de turatia maxima, tot 8500-9000 rpm.

Nu pot spune ca nu mi-a placut. 235 de cp miscau foarte bine caroseria usoara. Sub 4000 rpm se comporta ca si cum ar fi avut 90 de cai...lesinata. Apoi urca usor in ture si o tinea asa pana la linia rosie. E fun, e distractiv dar la un moment dat mi se parea ca lipseste ceva.Parca asteptam prea mult ca motorul sa intre in cuplu...cuplu care oricum nu era cine stie ce (in jur de 230 de nm din cate imi amintesc). E greu de spus in cuvinte ce nemultumiri aveam vis a vis de masina. Pe scurt ea isi facea treaba, isi etala toti cei 235 de cai, iar pe cronometru performantele masinii erau super-bune. Insa parea ca isi face treaba intr-un mod gresit, anormal...

Nu contest...parerea mea e 100% subiectiva. Obisnuit cu benzinare europene, in general germane, care oricum dezvoltau un cuplu mai mare, si a carui curba pe grafic, e de fapt o linie (intre 2000 si 5000 rpm din 6000 max), un motor japonez poate mi se pare un pic deplasat.

Parerea mea e ca la o motocicleta e ok sa urci foarte mult in ture, chiar dc nu ai cuplu. Adica un motor care atinge 12 mii de rpm si are doar 120 de nm poate cara 200 kg ale motocicletei + max. 100 de kg ale soferului. Insa la o masina e destul de greu sa faci asta intrucat greutatea e mult mai mare. Iar japonezii, practic copiaza aceasta reteta a motociletelor. Motoare mici, cuplu mic, multe rpm.

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert, scuze! nu stiam ca Honda aia de care zic e din '90. Un aspect e de luat in seama la o masina, care mie mi se pare cel mai important pe langa toate calculele si grijile: cand vrei, frate sa te distrezi cu ea, sa poti sa faci asta, sa ai cu ce! Altfel nu vad rostul unor mii de euro dati pe o masina. De ce se mai fac masini cu sute de cai pentru mers pe strada, daca nu pentru a te distra cu ea? E adevarat ca cu cat dai in ea, cu atat bagi bani mai multi si mai des, dar totusi omul are o viata, o tinerete, un caracter si niste nevoi si placeri care la un moment dat simt nevoia sa fie satisfacute. Ce mod mai bun de a-ti goli mintea decat o forja buna cu masina? Eu nu vad prea multe optiuni in cazul asta. Daca iti iei un 1,6 160 cp trebuie sa te astepti ca masina aia sa fi fost forjata. Cred ca un G3 2,0 benzina cu o suspensie buna si niste roti ca lumea, ajunge ca feeling Honda ( doar cred, nu am mers cu vreo Honda pana acum ) daca nu chiar il depaseste. Aici mai intervin discutii despre asigurare, impozit, etc. Dar la un motor aspirat nu poti sa ai multe asteptari. Daca vrei impozit mic si putere si distractie, un motor tfsi le combina pe-amandoua, dar mai trebuie niste multi bani stransi ca sa te apropii in viitorul apropiat de asa ceva, din pacate!

Cred ca stai in dubii dintr-un singur motiv: G3 are multa lume, Civic-ul ala e ceva mai "exclusivist" ca sa ma esprim asa. Exclusiv nu inseamna intotdeauna mai bun, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru reply-uri, nu am mai avut timp sa postez pentru ca a fost o perioada mai incarcata la mine.

@Vali_lj Iti multumesc pentru un reply elaborat si obiectiv. Am fost instruit cu privire la problemele pe care le-ai mentionat si tu. Cele mai mult griji mi le fac pentru problemele caroseriei. Am tot intrebat in stanga si-n dreapta si lumea spune ca te ajunde destul de mult sa o reconditionezi, vopsesti, antifonezi, etc.

Pe de alta parte multi dintre colegi au dreptate cu privire la urcatul in ture si cuplu. Nu voi folosi masina pentru plimbari "demonice" zi-de-zi. Probabil ca din cand in cand va vedea linia rosie asa ca sa mai rupem din monotonie si in plus vreau sa stiu ca masina nu ma lasa atunci cand vreau sa fac o depasire mai "grabita" in extraurban. Tocmai de asta spuneam ca Civicul iti pune totusi un zambet pe fata cand faci asta, in schimb Golful e mai "de casa", e constant, el te ajuta tot timpul nu doar atunci cand il impingi la limite.

In privinta exclusivismului, sper intr-o zi sa am un MkIV GTI Edition 25 Jahre si atunci ma voi simti astfel. Pana atunci nu cred ca e o problema sa-mi iau Golf, pentru ca "toata lumea" are Golf. La urma urmei nu e ca si cum ar intoarce lumea capul pe strada cand treci cu Civicul.

Eu o sa plec diseara spre casa, la Bacau, pentru zilele de Paste si sper cand ma intorc sa ma decid si sa trec la cautari, asa ca orice parere mai aveti impartasiti-o aici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Facand o comparatie intre Glof 3 si Civic, intotdeauna o sa aleg Golf, dupa cum am si votat. Nu am condus decat o singura data o Honda Civic a unui prieten, doar ca era model '96 si face parte din generatia 6.

O sa iti fac o comparatie intre masinuta mea si Honda lui, pentru ca tot iti zicea un coleg de motoarele TDI AFN, si ai zis ca ti-e frica de TDI-uri.

Date:

Honda Civic: an 1996, motorizare 1.6L - 113CP (138CP chiptuning)... banuiesc ca e GLX modelul, dar nu stiu sigur. Greutatea masinii este de aprox. 1,052 Kg, consum urban aprox. 8-9L/100km (fara A/C).

- dotari: full piele, scaune fata sport, geamuri electrice fata, 2 airbaguri.

- interior destul de urat in comparatie cu cel de Golf. Masina e in 2 usi, deci cu spatiul in masina o sa ai mari probleme in caz ca sunteti mai mult de 2 persoane. Vizibilitatea in exterior lasa de dorit, mai ales la parcarile cu spatele.

VW Golf 3: an 1996, editie GTI, 1.9 TDI 110CP (140CP chiptuning), cod motor AFN. Greutate 1150 Kg, consum urban aproximativ 7-8L/100km (8 cu A/C pornit).

- dotari: functie MFA, full piele, scaune fata sport, incalzire in scaune, oglinzi electrice incalzite, A/C manual, geamuri electrice fata/spate, ABS, 4 airbaguri, sistem sunet original din fabricatie Nokia, boxe cu membrana de cauciuc si un woofer "double channel" in portbagaj, foarte bine gandit, si care nu incomodeaza deloc.

- interior cu mult mai ordonat si mai bine gandit fata de cel al masinilor Honda. Masina mea e in 4 usi si am destul spatiu sa incapa linistite 5 persoane, si portbagajul este destul de incapator. Vizibilitate ai maxima in exterior din toate punctele de vedere.

La performante, batranica din VAG se tine mult peste Honda. Chiar daca au putere asemanatoare (138 CP vs. 140 CP), cuplul la TDI face diferenta. Consumul Golfului este aproximativ mai mic fata de cel al Hondei. Golful meu are rotile in 5 prezoane, honda (in afara de RS daca bine stiu) le are in 4. Pe golf am frana pe disc fata/spate.

Oricum la o masina second, nu stii niciodata la ce sa te astepti cand o cumperi, eu am nimerit o masina buna, la care am avut de reparat doar pragurile (cum orice Golf III are probleme cu pragurile), cum la fel si prietenul meu a nimerit o masina bunicica, in care nu a avut de investit.

Chiar daca ar fi un Golf 3 in 2 usi, spatiul interior ar fi oricum mai mare decat cel al Civicului. Si asta iti pot confirma cei ce au Golfuri in 2 usi.

Dar totusi, parerea mea, e ca pentru oras este mult mai fiabila Honda. Benzinarele nu pun mari probleme la mersul subturat, asa cum ar pune un TDI (depuneri de calamina pe turbo, etc., oricum si asta se rezolva daca ii dai talpa cativa km pe saptamana)

Ca si calitate si confort la drum lung, VW e peste Honda, dar pentru mers prin oras, Honda e masina mult mai buna decat un TDI. Oricum, te-ai putea orienta pe un Golf 3 pe benzina.

Si sa nu uit: ca tot ziceai de TDIuri ca ti-e frica de problemele ce le-ai putea avea cu ele. Mari probleme nu pune un TDI daca e condus cum trebuie. Eu de exemplu schimb viteza in 3000 cel putin, si progresez pana la turatia aia incet. Si asa iti garantez ca nici nu consuma mai mult, si turbosuflanta isi face treaba, si nici probleme nu o sa ai cu masina.

Oricum am facut o paralela intre un Golf 3 si un Civic din a6a generatie. Oricum intre generatia 5 si 6 nu vad mari diferente, si de aceea mi-am permis ca continui sa scriu.

Eu iti doresc bafta indiferent ce masina alegi, si cati mai multi km fara neplaceri cu urmatoarea ta achizitie.

Modificat de vLdNgReA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult pentru reply, insa am luat o decizie. Nici una dintre masini nu ma incanta si ar insemna sa fac un compromis oricare dintre ele as alege-o. Mai mult decat atat masinile pe care le-am gasit in perioada asta pot fi numite cu mana pe inima EPAVE. Un singur Golf mi s-a lipit de inima dar era VR6 si ratiunea a spus nu, nu mi-l permit. Era ca si cum as fi luat un ogar si l-as fi tinut in garsoniera toata ziua. In privinta marcii, m-am hotarat: raman pe VAG, nu pot altfel, mi-a intrat microbul in sange. Chiar daca Honda nu s-a lipit precum VAG-ul de mine, mi-a deschis din nou apetitul pentru sportivitate, in speta acuma salivez dupa un 1.8T sau un ARL. Astept sa termin cu facultatea in cateva saptamani (Doamne ajuta !) si ma pun pe treaba sa vad de unde mai sar niste banuti si telul e clar: Golf MkIV sau Leon 1M !!!

Multumesc inca odata tuturor celor care s-au chinuit sa ma lamureasca/convinga !

Sper sa ne auzim cu bine cat mai curand, cu un thread nou in aria "Masina mea" :rolleyes:

Modificat de VWladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

detin eu un golf3 vr6 syncro 2.9 190cp daaca te intereseaza de vanzare la 2500 sau variante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!