Jump to content

Polo 9N Facelift Classic VS Golf Mk4 1.9TDI


bwsmihai
 Share

Postare recomandată

Treaba sta cam asa:

VW Polo Facelift Classic 2005

1.4 75CP

50.000km

cutie automata

VS

VW Golf Variant Special 2002

1.9TDi 90CP

220.000km

manual

Ce parere aveti?

P.S. Nu prea ma pricep la polo-uri ... orice informatie e binevenita.

Am scos manualul de aici de pe site si lam citit tot ... imi pare ca polo-ul fiind generatie mai noua e unpic mai desteapta + ca are mai putini km.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,nu as renunta la 1.9 tdiul pe care il am pt un polo ..alegerea din punctul meu de vedere e clara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma aflu in aceasi situatie. Adica eu am Golful din exemplu si m-am gandit sa cumpar polo-ul.

Si mie mi se pare golful mai spatios, motor mai puternic, cu consum mic, Dar polo-ul e ca si nou ... golful ... nu chiar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din semnatura cu 220 000 de km la bord si nu pot sa ii reprosez nimic. Daca ii dai ce trebuie nu o sa ai probleme cu el inca 500 000 de km de acum inainte. Votez si eu cu golful

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In proportie de cat va fi folosita masina in oras si cat in afara ? Polo inseamna piese,consumabile,taxe si impozite mai ieftine ... pe de alta parte Golful iti ofera spatiu consum mai redus si altele (ti-am prezentat doar cateva din avantajele fiecaruia tip de masina,bineinteles ca au si dezavantaje amandoua) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu am mentionat ca golful are urmatoarele probleme:

- O mica scurgere de antigel din radiator (sau instalatie, n-am verificat)

- Daca deschizi capota se vede ceva scurgere (mi-a zis cineva ca e de la turbosuflanta)

- Discuri de frana varza

- Suspensii varza

- ambreiaj varza

- Distributia mai are vreo 15.000km (da asta si la polo)

- si nici interiorul nu e ca nou ...

- ceva defectiune la clima (sa blocat pe cald, desi pun butonul pe rece da tot aer cald)

Nu am avut nici eu probleme cu ea pana acuma dar toate astea ma ingrijoreaza. Am facut un calcul si ... nu pot sa ma plang ... piesele sunt ieftine la golf ... dar multe :D

Suspensii total vreo 400lei

Discuri la fel vreo 350

4 Placute de frana 200lei

Ceva stop radiator (nush cat costa)

Kit ambreiaj 700lei

Si alte maruntisuri.

SI mi se pare ciudat sa repar toate astea doar ca dupaia sa ma loveasca distributia (si poate ma arde si turbo)

Imi surade ideea sa schimb pe polo-ul respectiv, care este ca si nou.

Problema este asa:

fac 800+500+200 de km pe luna ... adica vreo 1500

ajung cateodata si la 2000 pe luna

....

Astept pareri tinand cont de informatiile de mai sus

Hai ca am plecat sa schimb telescoapele la golf :D

Multumesc pt raspunsuri.

Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe polo avand in vedere ca este mai nou si are mai putini km. Si mai ales ca golful are ceva probleme. Consumul la polo presupun ca in oras o sa fie cam acelasi ca si la golf, iar in afara poate cu 1 - 1.5 litri mai mare ca la golf. Acum daca ai nevoie de spatiu mergi pe golf daca nevoia de spatiu e mai mica mergi pe polo.

Motorul de 1.4 75 cp cred ca e suficient pt masa polo-ului, performantele vor fi ok. Eu am mers cu un 1,2 benzina si simteam nevoia de mai mult dar 1,4 cred ca e suficient pentru un mers decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt vitezoman, am lasat sportul asta cand mia luat politia permisu' :D

Sper ca polo-ul fiind varianta classic, sper ca are un portbagaj decent.

consumul la golf e 5 inafara si 6 in oras.

La polo nu stiu sigur da ma astept la 7 - 7.5 in oras si 6 inafara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te poti astepta pe la un consum de 9-10 in oras la Polo.. 1.4 benzina + cutie automata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit niste specificatii care zic ca Polo 6N2, 1.4 automat, cutia cu 4 trepte, consum urban 10,00 l/100km, extraurban 6,1 si combinat 7,5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar golful, alta clasa, alta treaba, chiar daca e mai vechi + manuala. Nu te arunca la automate decat la masini mari/scumpe.

Modificat de VWladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu polo si are 170k km fara probleme scurgeri si decat egr schimbat plus bucsele de fata vreo 5 mil cu tot cu bielete si alte nebunii. Eu de ex am ales polo pt pret adica luam un golf omorat la vremea aia fata de un polo. La tine golful are nevoie de multe l-ai cam lasat in paragina dar si polo cu automata e moarte nu o sa fi multimit. Cu toate astea parca as opta pentru o masina cu mai putini km. Eu de exemplu vreau sa dau polo-ul meu pe un 207 plus ceva diferenta. 200k km sunt multi totusi pt o masina indiferent de fiabilitatea ei. Dar asta e parerea mea. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc si zambesc,cum ii recomandati o masina cu peste 200 k km si cu hibe vizibile,multe si arzatoare la portofel din minutul 1.(desi golful am dedus ca deja il ai?)

O fi golful peste polo la anumite capitole,dar la uzuri aproximativ echivalente.

Fara a supara pe nimeni,dar cat o fi el de golf daca se strica cate ceva la el periodic macar de 100 lei pe luna(or fi piesele ieftine,dar nu toate,si mai intervine si manopera uneori),l-as vinde cu o lumanare.

E imposibil sa nu vezi avantajele unor 2 ani de fabricatie mai recenti,a 150 k km in minus,taxe si impozite,rca mai ieftine.

Poti sa tii un cazan?prea bine...

Mai hilar mi se pare asa ca recomandare in grup,e cunoscut faptul ca romanul e super incantat de biznisuri cu masini cu doar 140 k km 'reali',si de faptul ca tine domne o viata daca ii faci pe dracu si pe lacu,dar daca se intampla sa iti cada,apoi asa ramane.

Cred ca iti dai seama de parerea mea,sper sa nu se supere nimeni care se poate identifica in randurile mele.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Golful il are in dotare si vrea sa-l schimbe cu acel Polo. Sunt intru totul de acord cu Vali. Nu inteleg ce mai stai pe ganduri. E an mai recent, suma asigurata la Casco posibil sa fie mai mare, sau cel putin nu te scade asa mult ca la Golf...Eu l-as da fara sa stau pe ganduri. O sa bagi ceva mai multa benzina, in functie de cat de grea ai talpa. Polo ala ma gandesc ca iese la consum cu Leon-ul meu: 8-9-10 litri in oras. E aiurea ca e cutie automata si o sa-i cam dai jar pentru ca nu trebuie sa te mai "chinui" sa apesi ambreiajul, sa schimbi viteza cat mai repede si sa prinzi motorul in ture cat mai bine si toate cele. Pur si simplu dai cu acceleratia si-si face ea treaba. Daca avea si Polo ala un 1,4Tdi sau chiar 1,9Tdi probabil ca nu mai deschideai topic-ul asta. Alegerea e clara: scapa de Golf ca ai bani destul de multi de bagat in el...Dupa ce rezolvi tot ce-aveai in lista aia, o sa mai apara cate-o problema, si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile sunt din clase diferite, aste e clar, dar fiind vorba de Polo Classic o sa ai mai mult spatiu in portbagaj decat la Golf. Eu am un Polo Classic cu transmisie automata si intr-adevar consumul este de 10% in oras, dar confortul oferit face tori banii.

Intre cele 2, eu as alege polo fara cea mai mica ezitare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa sfaturile bune si mai putin bune se mai intampla ceva in acest topic, comparam mere cu pere adica comparam 2 masini f diferite polo pe benzina, automata si vreo 50k km cu golf diesel, manuala si multi km. Si mai e o chestie depinde si cat de reali sunt km la masinile astea ca parca si golful ala are cam multe chitibusuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!