Jump to content

Eroare motor AXR - "Implasibil Signal Mas ai flow"


yustygolf4
 Share

Postare recomandată

Ca sa incep cu inceputul pentru ca toata lumea sa inteleaga voi scrie toata povestea:

Am un golf 4 TDI AXR (101cp), care nu tragea perfect, am fost la Coso garaj in iasi am pus vag-ul am verificat parametri si am ajuns la concluzia ca debitmetru ma lasase. Am facut o proba cu un alt debitmetru de 116cp si treaba a fost buna masina tragea bine totul era ok.

Mi-am comandat un debitmetru de 116, l-am montat iar apoi am pus un mic soft, nu extraordinar de agresiv in jurul la 120cp zic eu.

Dupa o saptamana de extaz BEEP "Emision Workshop". M-am prezentat la Coso dinnou, am pus vag-ul (sincer nu mai tin minte exact care era codul erorii) spunea asa "Implasibil Signal Mas ai flow" ceva de genul. Am crezut ca o fi de vina noul debitmetru pe care l-am achizitionat, si l-am rugat dinnou pe colegul pe care m-a ajutat prima data cu debitmetrul pentru proba sa mi-l mai imprumute odata. L-am montat, aceeasi eroare. Uneori eroare dispare si reapare.

Va rog sa ma lamuriti ca nu gasesc nicaieri nici o explicatie.

Tin sa mentionez ca masina trage foarte bine chiar si cand are eroarea.

Va multumesc anticipat!!!

Modificat de WNS
Editare titlu - Te rog pe viitor sa alegi un titlu care sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Multumesc pentru intelegere.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa ii pui debitmetrul care e dat in manual pentru AXR .

Ecu-ul tau stie de el si vede altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi daca nu era bun nu mergea deodata ! nu dadea eroarea dupa o saptamana ! dar de tras trage bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scz acuma am vazut ca ai mentionat ca masina trage foarte bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai avut o problema in ECU ... nu stiu daca stiti la axr cand se aprinde engine ul si spirala ... si a umblat acolo ma gandesc sa nu fie ceva electric ...

Sa fie chiar ceva electric ...

Modificat de yustygolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si mufa /firele de la debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai avut o problema in ECU ... nu stiu daca stiti la axr cand se aprinde engine ul si spirala ... si a umblat acolo ma gandesc sa nu fie ceva electric ...

Sa fie chiar ceva electric ...

Aia e o cu totul alta problema. Traseul firelor ce merge la G28 e prost facut pe AXR. Legat de problema ta, numai o singura eroare iti da la diagnoza? Sau ai mentionat asta cu MAS-ul crezand ca numai asta poate fi?

Modificat de Andrei_C10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si mufa /firele de la debitmetru.

A fost primul lucru care l-am facut cand a aparut eroarea deci nu poate fi asta doar daca nu sa muscat vreun fir.

Eu am mai avut o problema in ECU ... nu stiu daca stiti la axr cand se aprinde engine ul si spirala ... si a umblat acolo ma gandesc sa nu fie ceva electric ...

Sa fie chiar ceva electric ...

Aia e o cu totul alta problema. Traseul firelor ce merge la G28 e prost facut pe AXR. Legat de problema ta, numai o singura eroare iti da la diagnoza? Sau ai mentionat asta cu MAS-ul crezand ca numai asta poate fi?

Este singura eroare ... La iasi ploua de vreo 2 zile si e cam frig observ ca seara cand e mai racoare dispare ca si acum cand ploua. Cand bate putin soarele apare dinnou. Axr totdeauna a facut erori scuzati limbajul de "rahat" niciodata nu stii la ce sa te astepti :))

Modificat de yustygolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un fir intrerupt. De aceea cand ploua merge si cand e uscat nu. AXR sunt motoare ok, asta e una dintre putinele defecte de fabricatie. Oricum, eroarea este cunoscuta inca din 2007 si toate reprezentantele au instructiuni de reparare pentru asa ceva. Normal, contracost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Observ ca detii si tu un AXR ... ai intalnit cumva porblema asta ? Ma poti ajuta cu un sfat macar? sa stiu unde sa merg la care cablaj .... sa nu iau toata instalatia electrica :))

Modificat de WNS
Sunt interzise posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii in afara de aria de vanzari/cumparari.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... E mai mult de lucru. Efectiv trebuie plecat pe traseul firului. Prima data trebuie sa localizezi senzorul G28. Nu e mare filozofie. Exista un topic pe aceasta tema inclusiv cu poze cu locatia acestuia. Momentan nu il gasesc dar am scris si eu pe el cand am rezolvat problema. Incearca sa il mai cauti. De acolo pleci. S-ar putea sa fie doar mufa de la senzor.

Eventual revin mai tarziu cu o poza.

Modificat de Andrei_C10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-as fi recunoscator ... !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu te inteleg. Vad aici http://vwforum.ro/topic/43572-problema-la-golf-4-axr/page__st__80 ca stii care este senzorul G28! Chiar sustii ca l-ai schimbat. Mai mult, banuiesc ca ai citit acel topic care descria in detaliu procedura de verificare a problemelor cu pornirea la AXR.

In fine... Daca ai schimbat senzorul si tot asa face atunci indubitabil e cablajul.

Legat de debitmetru, pune debitmetrul potrivit pentru motorul tau si porneste de acolo cautarea. Si pune softul original pe masina sa vezi cum se comporta.

Modificat de Andrei_C10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Domnilor insfarsit a mai dat o eroare .... Ghici ce era ?

Electricul de la un injector, de acolo si tremuratul excesiv in sarcina ... Deci problema rezolvata...

Dupa "reparare"... nu sa mai aparut nici eroarea cu "mas air flow"...

Modificat de yustygolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea e ,,draga Yustigolf...cat vrei tu,, ca pana acum n-ai spus nimic despre "tremuratul excesiv in sarcina"... Mare mirare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu credeam sa aiba vreo legatura ...

Adica nici acum dupa ce am gasit buba nu gasesc legatura cu masa aerului si electricul la injector...

Modificat de yustygolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ambreiajul (la modelele la care este cazul) este de asemeni monitorizat de ECU cu scopul de a "atenua" tendinta motorului de a trepida la schimbarea vitezelor prin reducerea usoara a cantitatii injectate si in plus deconecteaza sistemul CC astfel ca motorul sa nu se supratureze la debraiere.

Senzorul de debit de aer (G70) sau MAF-ul informeaza ECU despre cantitatea de aer admisa care calculeaza cantitatea maxima de motorina ce poate fi injectata fara sa se produca fum si in functie de regimul motorului cantitatea de EGR (Exhaust Gas Recirculation - gaz de esapament ce poate fi recirculat). In cazul in care MAF-ul indica mai putin aer admis (senzor uzat) scade automat si cantitatea maxima de motorina ce poate fi injectata si respectiv performanta motorului.

In cazul defectarii, ECU substituie valoarea masurata cu o valoare fixa de 550 mg/R. Tot acest senzor monitorizeaza efectul comenzii valvei EGR.(mai mult EGR mai putin aer proaspat admis).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar offtopic, dar dupa cate mai tin eu minte, la motoarele TDI 'obisnuite', nu exista diferenta intre debitmetre (functie de putere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar offtopic, dar dupa cate mai tin eu minte, la motoarele TDI 'obisnuite', nu exista diferenta intre debitmetre (functie de putere).

Daca teai referit ca nu exista diferenta intre cele de 100 de cp si cele de 116, 131 te contrazic. Am si acum un debitmetru de AXR de proba si nu se compara cu cel de AJM (116),daca nu ma insel pe care il am pe masina. Mentionez ca e bun si da aer in parametri. :D

Modificat de yustygolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar in aceasta seara dupa ce mam laudat ca nu mi-a mai aparut eroarea ... Iar a aparut domnita, Emision Workshop. Daca mai are cineva vreo idee ... sunt deschis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vezi si aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica EGR-ul.si scrie exact eroarea care apare cu VAG.am intilnit asa ceva si egr-ul nu mai lucra deloc,de fapt membrana din interior era sparta,bineinteles ca gaze din motor nu mai intrau in admisie si maf-ul masura o cantitate de aer mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Domnilor cu ajutorul profesionalismului celor de la COSO garaj respectiv Florin Cososchi, s-a rezolvat problema.

Trepidatul si faptul ca masina nu tragea urmate de o eroare a ESP-ului au fost din cauza unui electric la un injector, iar eroarea cu "Mass air flow" este pur si simplu din soft, au trebuit modificati ceva parametri.

Pentru cine are nevoie de o asa modificare apelati cu incredere la COSO GARAJ ei va vor ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut cu respect de la mare. Acum cateva zile masina mea a inceput sa nu mai "traga" cum o stiam eu...Ajunge mult mai greu la turatia de 3000 in sarcina (in a 3a,a 4a si a 5a). Am pus Vagul pe ea si mi-a dat aceasta eroare.

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Prima eroare mi-a mai aparut si se sterge (nu prea recunoaste cheia in contact cateodata) dar a doau eroare a aparut acum si nu se sterge.

1.Sa inteleg ca e debitmetrul terminat?

2.Ce ma sfatuiti sa fac, sa gasesc un ALH si sa probez un debitmetru inainte sa il cumpar de nou?

3.Ce altceva ar mai putea fi(ce este si unde este amplasat acest senzor G70)?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.Imi vor fi de mare ajutor. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E altceva fata de ce e scris in titlul acestui topic. Dar nu e bai... Un prieten a avut asa si sa dus debitmetru... Deci parerea mea este sa te duci sati iei altu direct. Daca gresesc scuzele de rigoare sa ma corecteze altcineva mai competent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!