Jump to content

curea noua face zgomot


cornelus
 Share

Postare recomandată

salut !

Sunt nou pe aici dar promit sa va citesc . Sunteti buni !

Am cautat prob. mea si nu am gasit-o.

Am inlocuit cureaua alternator , Ac ptr.ca scirtiia .

am inlocuit si rola, arc (intinzator),

am luat trei curele cu dimensiuni diferite ( mai mari) gindind ca este prea intinsa si .. nimic . ;)

scirtiie cind motorul este rece .

cineva spunea ca fulia mea de la arbore bate in lateral si de acolo vine zgomotul .

luni verific daca este cumva slabita .

Voi ce parere aveti ? ca ma dispera .

Multumesc .

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste in comert un spray numit "BELT DRESSING" - dai cu el pe curea in timpul functionarii si vei vedea ca zgomotul va disparea , in cazul in care nu dispare analizeaza fuliile si vezi daca vreuna din ele este uzata si cureaua atinge fundul canalului .

Respecte,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornelus, mai bine ne intalnim intr-o zi dupa ce scap de la serviciu!!!

Daca bate fulia aia bate si cea de distributie (cum am avut eu) si netratata poate arunca cureaua de distributie si scarataitul acesta va fi ultima ta problema!

Dureaza 2-3 minute maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A.. si legat de scartait poate fi "harmonic balancer"-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat si '' BRLT DRESSING '' SI . DEGEABA TOT SCIRTIIE

Colac peste pupaza becul de la ABS aprins !

Am citit ...si am curatat si eu senzor discuri etc . si tot aprins ba se mai stinge citeodata dar cind iau contactul si pe urma vreau sa pornesc se aprinde si sta aprinsa bucata buna de timp .

Stop pe frina am !

mercci baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Iata ce am depistat astazi :

In timp ce motorul mergea am pus apa cu sticla pe curea si ptr citeva secunde am observat ca aceasta s-a oprit si odata cu ea si fulia de pe vilbrochen .

Deci cred ca acel scirtiit provine din faptul ca atunci cind este rece motorul fulia care ( probabil ) este conica si care are surub in cap ce o preseaza pe arbore este insuficient strinsa si se invirte mai putin decit o face arborele .

cum s-a slabit surubul ?

Rulmentul pompei servo s-a spart si s-a blocat , atunci sau mai inainte prin socuri ( PROBABIL ) acel surub care tine fulia presata pe vilbrochen s-a slabit si astfel fulia nu m-ai face o priza perfecta pe axul vibrochenului , scirtiind .

Miine incerc sa o fac si va spun cum este .

Apropo o fulie costa 14 milioane . :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incredibil... pretul fuliei. De la PBN (Porsche Bucuresti Nord) il ai (pretul) ?

Nu gasesc in SOTE fulia... dar cred ca in conditiile actuale sigur nu e cu pana ci e conic fixata.

Apoi cu scartaitul care e si la mine la rece: Nu cred sa fie similara problema ca la mine scartaie tare si apoi dupa 2-3 minute se aude un clic de releu in bord si scartaitul dispare INTSTANT.

Mai intreaba de pret la fulie si la alte magazine poate nu e chiar asa de exagerat de scump.

Surubul acela se slabeste pentru ca :

1. este de unica folosinta si poate unii care il dau jos ignora acest lucru

2. se monteaza uns cu vaselina nu uscat

3. se strange cu 90 Nm si apoi inca 90 de grade

Cati mecanici respecta asta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul este tot de la augsburg

am luat senzor abs si am intrebat si de fulie

surubul este 80 000 mii vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surub am eu! Original de la PBN. Caut si gasesc si factura de cumparare. Ti-l dau gratis (il poti vedea ca nu e atins cu nimic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei bine nu era asa !

Am desfacut fulia , care este prinsa in 4 suruburi de pinionul pe care merge cureaua de distributie deci nu este pe con si nu se invirte pe vilbrochen.

Fulia practic are un atenuator de socuri , adica este din doua buc. metalice care la mijloc are turnat un cauciuc .

Ei bine cauciucul acela s-a desprins si astfel vibrochenul invirte la o turatie partea din mijloc a fuliei si cureaua alternator + AC care opune rezistenta tinea pe loc partea de deasupra a fuliei. Asa dimineatea se producea scirtiitul acela.

Aceasta fulie cel mai ieftin am gasit-o la PBN cu reducere la 12.5 mil.

SH nu am gasit in BUC. sub 200 E

Am luat-o de la Constanta la 100 E

Multumesc tuturor sfaturilor primite .

Multumesc andREI ptr. surub dar nu-mi trebuie acum.

La fulia stricata am am dat doua gauri din lateral prin cauciuc si metal am bagat (Blocat-o ) cu doua suruburi de 8 si am facut 1000 km . asa , practic acel cauciuc nu m-ai atenua socurile .

Ce credeti ca se putea intimpla ?

Ce rol are mai exact acel atenuator ?

Puteam sa merg cu ea asa ?

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si la mine so dus cauciucul de la fulie. remediu simplu.. confectionat matrita si vulcanizat cauciuc nou pe fulie. merge si acum si fara probleme :) de unde sa dau 14 milioane pe fulie.. ca atata au cerut la magazin.... asa am dat la baieti niste tuborg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa spun exact dar incerc sa gandesc cu "voce tare". Faptul ca intre cele doua "discuri" concentrice se afla o bucata de cauciuc este clar ca e facuta sa amortizeze solicitari tangentiale care dupa capul meu ar aparea la pornirea si oprirea motorului. In aceste conditii cine ar fi asa solicitat??! Cred ca cel mult cureaua. In nici un caz arborele cotit. In concluzie cred ca merge bine mersi cu ea solidarizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este andREI ,

am facut deja 3000 km cu ea blocata in suruburi si merge . nu simt nici o diferenta si gindesc eu ca acele socuri le preia si rola intinzatoare care in mod normal elibereaza sau intinde cureaua la pornire, oprire sau cuplare AC.

M-am interesat si in State unde ai scris ( si multumesc inca o data ) asa este o pot lua de acolo la 63 $ dar nu este originala si are garantie un an .

Imi pare rau ca am luat una de la SH si stau cu ea ca are aceeasi problema , numai pe masina mi-am dat seama ca este deslipit cauciucul , la mina nu se rasuceste in gol . daca auziti pe cineva ca o vrea ... il ajut.

sau

yx5793 tu unde ai facut-o ?

o pot face si eu ?

Cit costa ?

Multumesc !

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!