Jump to content

Trecere de pe Digijet pe Carburatoare


SzaboSZR
 Share

Postare recomandată

Am un motor de 1.3 NZ 55cp injectie multipunct (digijet). Vreau sa montez carburatoare de motocicleta 600 (cbr-gsxr..).

As vrea sa aflu ca ce tip de pompa de combustibil sa folosesc ca cea din fabrica functioneaza la 2,5-3 Bar si la carburi trebuie mult mai putin.

Avansul vacumatic cum ati rezolvat, si la Jetting ati marit Main Jet-ul?

Daca stiti ceva sa ma lamuriti si pe mine :icon_thumright: . Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa poti folosii regulator manual cu ceas si le dai tu cata presiune vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Acuma am ajuns la momentul sa montez rezervorul, carburatoarele, si aprinderea. As avea doua intrebari:

1 (motorul vechi avea pompa de benzina mechanica) sa las rezervorul vechi si sa pun pompa electrica ( ce marca, unde se poate gasi?) sau sa cumpar un rezervor de Polo mai nou cu injectie monopunct cu pompele originale? (pana la 1-1.5 BAR)Va functiona fara ECU, stie cand sa se porneasca si cand sa se opreasca in functie ca carburatoarele sunt pline sau nu.

2 folosesc delcoul original de NZ (senzor hall, magnetic), cu bobina classica (nu va fi ECU in masina). Ce fel de modul de aprindere sa folosesc si are cumva cineva o schema de montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa mecanica este recomandata pentru carburatie, cat despre aprindere recomand un clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa mechanica n-am unde sa pun.....ca motorul e din 92. Aprindere clasica iara nu se poate pune ca delcoul e cu senzor Hall (magnetic). Alte sugestii? (mai detaliate) :icon_thumright:

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa folosesti modul de aprindere de golf 2. gasesti instalatia electrica pe golf 2 cu carburator fara asistare electronica. daca nu te descuri s-ar putea sa mai am eu o instalatie pt modulul de aprindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa electrica poti pune de Daewoo DAMAS(se opreste la o anumita presiune). Sau o pompa electrica de alt auto dar sa pui regulator de presiune.

Legat de aprindere , din cate stiu eu , delcoul tau are capsula vacumatica deci folosesti aprinderea de pe un 8v , cu tot cu modul si fire, ori -daca nu are capsula- faci rost de o aprindere de 16 KR, si o pui cu tot cu fire.

Legat de jetting cred ca 135 , cat sunt deja pe carburi , ar trebui sa fie suficient(maxim ar fi un 145)

Diagramele pt aprinderi le gasesti in manualul de reparatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult baieti :) . Modul de aprindere si partea de electronica primesc maine de la 'Chychy' si la sistem de alimentare multumesc sfaturile lui 'knox'. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca regulator de presiune poti folosit pe cel de la motoarele 1.6 , 1.8 8v pe carburator (cel care vine dupa pompa benzina mecanica) si daca ai pompa SI in rezervor poti sa incerci doar cu aceea si regulatoril si ar trebui sa mearga...(si o anulezi pe cea de presiune).

Succes

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!