Jump to content

A4 B8 3.0TDI V6


Ice_2k

Postare recomandată

8k0 959 855 B V10 :)

Scrie V10 pe cutie, deci sunt cheile de la un S6/ S8/ R8 :))

Radu, ai avut probleme cu cele vechi?

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu

Schalter = comutator .. dar acum intrebarea e care o fi ? :)

ADS ? :)

Bingo ;)

post-1533-0-26323100-1334842945_thumb.jp

8k0 959 855 B V10 :)

Scrie V10 pe cutie, deci sunt cheile de la un S6/ S8/ R8 :))

Ai avut probleme cu cele vechi?

Ce cele vechi?

Link către comentariu

Foarte multe detalii frumoase! Specific tie! sa te bucuri de ele sanatos! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Se poate activa doar din soft, nici macar nu e obligatoriu butonul, s-ar putea controla doar din MMI. Va functiona pentru "engine" si "steering"

Link către comentariu

Ca sa faci si suspensia iti trebuie niste amortizoare mult mai destepte si ar costa vreo 1000 de euro lejer o astfel de investitie ...

Am si eu niste intrebari acum daca tot mi-ai luat-o inainte cu acest retrofit :)

1. imi poti da un cod si un pret pentru comutator ?

2. va trebui sa muti acum butonul de ESP si cel de activare a senzorilor de parcare in partea dreapta. Vor trebui comandate alte butoane pentru partea dreapta sau merg tot alea ? ( te intreb asta pentru ca din cate am citit eu pe audienthusiasts.com ar cam trebui alte butoane dar poate ai descoperit tu altceva )

3. cand conectezi butonul de ADS la computere daca poti face cat mai multe poze ar fi perfect ..

4. ai facut deja activarea din soft ? simti ceva diferente ?

Felicitari si tine-o tot asa.

PS: am tinut cont de sfatul tau si pana la urma am mers pe Sline si am renuntat la S4 ;)

Modificat de GeorgeGXG
Link către comentariu

Am si eu niste intrebari acum daca tot mi-ai luat-o inainte cu acest retrofit

1. imi poti da un cod si un pret pentru comutator ?

2. va trebui sa muti acum butonul de ESP si cel de activare a senzorilor de parcare in partea dreapta. Vor trebui comandate alte butoane pentru partea dreapta sau merg tot alea ? ( te intreb asta pentru ca din cate am citit eu pe audienthusiasts.com ar cam trebui alte butoane dar poate ai descoperit tu altceva )

3. cand conectezi butonul de ADS la computere daca poti face cat mai multe poze ar fi perfect ..

4. ai facut deja activarea din soft ? simti ceva diferente ?

O sa le iau pe rand:

1. 250 RON, n-am acum codul, e in masina... dar poti sa-l iei direct de la volksman, stie despre ce e vorba, l-a cautat pentru mine :) O sa notez codul oricum si-l trec aici.

2. Nu trebuie sa mut ESP si PDC pt ca am fost baiat destept si-am luat butonul de ADS pentru RHD ;) Asa ca vine in partea dreapta, exact unde am eu loc gol.

3. Iti dai seama c-o sa fac :)

4. N-am facut inca activarea, sper w/e asta. Am mers insa cu ADS stock si diferentele sunt majore. De asemenea, am un prieten care a facut deja acest retrofit si mi-a zis ca acum functioneaza ca si cum ar fi fost pus din fabrica.

PS: am tinut cont de sfatul tau si pana la urma am mers pe Sline si am renuntat la S4 ;)

:icon_thumleft:

Link către comentariu

Eu am sa comand pana la urma butonul de ADS pentru partea stanga pentru ca acum nu am senzori parcare pe fata dar in maxim o luna voi avea si voi face comanda de buton de ESP + activare senzori parcare pe dreapta.

Multumesc pentru informatii si voi astepta cu interes rezultatul si pozele cu alimentarea butonului de ADS.

O seara buna

Link către comentariu

Pai oricum trebuie sa dau bani pe alt buton ca sa il cumpar pe cel care activeaza senzorii pe fata si daca tot il cumpar de nou macar le pun la locul lor ..

Link către comentariu

Tu stii :) La mine era diferenta maricica (trebuiau inca 2 butoane + un buton orb) si sincer sa fiu mi-e fix egal daca vine in stanga sau in dreapta.

Link către comentariu

Pam-pam :)

post-1533-0-68148000-1335441335_thumb.jp post-1533-0-14479800-1335441336_thumb.jp

post-1533-0-01777100-1335445193_thumb.jp post-1533-0-78309400-1335445123_thumb.jp

post-1533-0-47565500-1335441337_thumb.jp post-1533-0-86549200-1335441337_thumb.jp

post-1533-0-29823500-1335441338_thumb.jp post-1533-0-79230900-1335441338_thumb.jp

Partea negativa este ca nu merge directia, aparent ar mai trebui nush ce modul care sa comande directiei ce sa faca...

Partea pozitiva este ca la engine diferenta intre comfort si dynamic este ENORMA, e cu totul alta masina.

Link către comentariu

Ce face mai exact la engine? Poti detalia te rog

Modificat de ZWO
Link către comentariu

Da, directia, scuze. Am editat si mai sus.

Ce face mai exact la engine? Poti detalia te rog

Nu stiu sa explic exact ce se intampla, traiam cu impresia ca pur si simplu remapeaza pedala de acceleratie, adica "10%" sa nu mai insemne 10%, ci sa insemne 30%. Dar nu e doar atat, am incercat in situatii similare sa dau talpa pe comfort iar apoi sa apas pedala o treime pe dynamic iar pe dynamic, raspunsul este aproape instant, lipseste acel delay specific motoarelor turbo.

Link către comentariu

Felicitari !

Chiar vroiam sa iti dau mesaj sa vad daca ai mai facut ceva cu butonul dar ai postat tu inainte :)) A fost complicat montajul ?

Modificat de GeorgeGXG
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic
  • Ice_2k a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!