Jump to content

Motorul se opreste la decelerare...


Remus G
 Share

Postare recomandată

La relanti, clapeta de acceleratie sta usor intredeschisa. Cu timpul se depune mizerie pe clapeta si pe galeria din jurul ei si asta cauzeaza oprirea motorului la relanti. Motorul se sufoca. Nu spun din auzite, ci sunt patit. Prima oara m-am speriat ca am crezut ca s-a blocat directia dar doar mergea greu disparand servo, motorul fiind oprit si eu scos din viteza. Mizeria provine in special de la furtunul de aerisire a carterului motorului si este fum + ulei mai ales daca nu este curatat separatorul de ulei.

Nu desfa motorul pas cu pas. Desfa tot ansamblul cu clapeta si curata-l pe indelete cu spray de curatat carburatoare care costa 9 lei si cu o carpa. Eu asa am facut. Nu ma indoiesc ca trebuie adaptare cu Vag-Com, dar eu nu am facut si merge perfect. Am scos bornele la baterie si am pus apoi 5 minute contactul fara a porni si probabil s-a adaptat clapeta singura, sau treaba ei ca nu ma intereseaza. Principalul este ca relantiul sta fara nici o variatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea din baterie nu merge la toate.Spre ex la AZD'ul meu a functionat,la AZDul unui prieten,fara VCDS nu a vrut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat clapeta, am curatat-o perfect, arata mai bine ca noua. Am facut asta inainte sa schimb sonda lambda, sa schimb sonda de apa, toate filtrele, un furtun de vacuum ce mi-a parut imbatranit. Si tot nimic. De aceea vreau sa desfac motorasul, e ultima speranta :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal,

ai desfacut motorasul pas cu pas pana la urma?

am un prieten cu passat 1.6 AHL aceleasi simptome!

Modificat de adrian2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am desfacut motorasul inca, mie teama ca nu-l mai pun la loc cum era. Taica-miu a desfacut o roata la Iveco si au sarit arcurile in toata curtea!! Nnu vreau sa patesc la fel. Incerc sa blochez clapa la limita relatiului cu ceva mecanic. Gen o tablita cu un surub de reglaj. Sa vad daca e de acolo sau de la debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am si eu o problema cu masina (Golf 4, 1.4 16v). Dupa ce am alimentat vineri de la O*V, am avut numai necazuri.Am parcurs vreo 3-4 km prin oras dupa care,la semafor, a inceput sa se subtureze la relanti undeva la 500 rpm si deodata a murit motorul.Am repornit si tot asa,nu tragea mai de loc si la relanti ajungea la 500 rpm,am tras intr-o parcare, am incercat sa o turez putin si mi-a iesit un fum alb cu un miros ciudat.In prima faza,am crezut ca mi-a alimentat cu motorina,lucratorul de la benzinaria respectiva dar nu a fost asa.A doua zi am fost la un test si mi-a iesit o eroare aia fiind la usi (banuiesc ca de la switch).Care ar fi problema?Benzina proasta?Clapeta de acceleratie?Multumesc mult si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina proasta sau din ce zici cu fumul alb,bujii obosite sau fise-bobina(sau bobine).La sonde de ar fi fost probleme sigur ramaneau.Oricum cam ciudat simptomul.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai facut plinul du-te si-l fa in alta parte eventual un Petrom cu multi clienti...in ideea ca nu sta benzina prea mult...si eventual benzina mai curata...fum alb scotea hirbul meu cind intrase ulei pe admisie aer...poveste mai lunga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu fumul alb s-a rezolvat dupa un timp (20-30 km in afara).Masina incepe sa mearga din ce in ce mai bine odata cu consumarea benzinei si incepe sa traga masina cum tragea inainte,dar,din cand in cand, mai scade turatia la relanti 500 rpm si dupa ce ii dau putina acceleratie pana pe la 1200 rpm si las pedala,isi revine ca prin minune si sta la 850.In rest,masina da semne de insanatosire.De schimbat am schimbat ulei,filtru ulei,filtru aer si acum vreau sa consum benzina pana ajung pe rosu si sa-i bag benzina de 98 si sa-i schimb si filtru de benzina.Alte sugestii? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatata clapeta si adapatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat ceva benzina sau ai facut plinul cu varf si indesat? Cica nu este voie sa faci plinul cu leganare, scoatere aer din rezervor, ca se ineaca canistra de carbon. Cutia aia neagra care tacane si baga vaporii de benzina in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am facut plinul,dar dupa ce am alimentat aveam vreo 35-40L.Am observat ceva.... fenomenul apare dupa ce dau in marsarier si o turez pentru a urca ceva,(nu tot timpul,sau asa am eu impresia ca deja orice as face am impresia ca de aia face asa).Dupaia dupa o pedala de acceleratie isi revine si nu mai coboara. O sa incerc si cu clapeta si cu schimbarea filtrului de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti...uitati cum sta la mine problema...cand accelerez cam pana la 1300rpm si las brusc acceleratie cand ajunge la 900rpm parca da semne de ceva brusc ca si cum ar muri...sper ca am explicat cooerent...sunt simptome normale acestea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.La tine fiind TDI motorizarea,cel mai relevant ar fi prima data un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu tot timpul face asa...calc ambreajul accelerez cam pana pe la 1300rpm si dupaia daca las , rapid accelerez din nou si o las face ca si cum s-ar opri si merge brusc pe 900 rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine cand dau drumul la AC turatia se reduce pe la 600 si daca virez maxim intr-o curba sau cand intorc mi se oreste motorul. Dar, doar daca am AC pornit. Si nu inteleg care ar fi problema. Poate fi din cauza unui lichid de racire necorespunzator ? Acum cateva saptamani am reincarcat cu freon iar aparatul acela nu mi-a indicat pierderi. Deci ma intreb daca poate fi de la freon sau o fi o alta cauza... Daca a mai patit cineva asa ceva si daca poate sa imi dea un sfat. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Buna ziua tuturor ! 

Ma ajuta si pe mine cineva ? Motor 1600 AKL ( SR ) din 1998 benzina... La pornirea la rece nu-mi intra relantiul automat , trebuie sa o tin eu accelerata pana se incalzeste ... 

Sa fie vorba de vreun senzor ? 

Modificat de emil57
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!