Jump to content

Motorul se opreste la decelerare...


Remus G
 Share

Postare recomandată

Salut.

Daca stie cineva si vrea sa-mi spuna de ce se opreste motorul cand decelerez, cand o scot din viteza si o las la relanti, se opreste. Daca o las in frana de motor pana coboara turometrul la 1000-1200 de ture, nu se opreste, scade brusc cam pe la 500-600.

Astept cu nerabdare parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 debitmetru

2 clapeta de acceleratie

poate cauza asta

dar cel mai sigur Vag-ul va spune exact care este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta si EGR, sunt operatii simple pe care le poti face singur. Vag-com-ul te ajuta daca ai erori stocate, daca ai clapeta murdara nu iti arata nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa care - adaptare clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,clapeta de acc e foarte posibil sa rezolve problema,mie la decelerare cand scoteam din viteza imi oscila relantiul foarte mult aproape sa se opreasca motorul.

Si clapeta la prima vedere nu era asa murdara,dar dupa curatare pb s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti bornele de pe bateri, si dai jos clapeta... mai e necesara adaptarea?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod de motor ai?Incearca sa cureti clapeta cu masina pornita cu spray 2+2 sau crc sau caramba,pui pe cineva sa iti dea sprituri si pulberizezi cu sprayul.Sa nu te sperii daca se opreste motorul sau daca porneste greu in timp ce faci treaba asta.Nu da modulul de admisie jos(carcasa clapetei).Sprayul 2+2 e ceel mai indicat si costa 18 lei iti ajunge 3..4 operatiuni de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a facut si mie un mecanic operatiunea asta cu un spray Sonax de curatare injectoare si a fost mai rau dupa. Abia acum, dupa ce am dat clapeta jos si am curatat-o cu Carbusol a avut efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu fac treaba asta odata pe an si nu am probleme ;) folosesc numai 2+2 nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna gama aia de spray-uri 2+2,am gasit jumatate de spray din 2005 prin camara,e degripant si lubrifiant...foarte eficient.

Nu am mai vazut prin comert produse 2+2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca insisti gasesti...eu mai iau de la Rompetrol...sau unele magazine auto...

2+2 Gum cutter/curatat carburatoare, zama de pus in benzina pt curatat injectoare, pt curele, degripant...bune toate...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna adaptarea clapetei de acc?? Nu vreau sa ma apuc sa curat clapeta si apoi sa nu mai stiu ca sa-i fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie si sigur vei afla tot ce te intereseaza. S-a discutat foarte mult despre clapeta de acceleratie.

Sau vezi - http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/passatb5.html pasul in care se vorbeste despre Throttle Body Adaptation

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina anterioara VOLVO 740 am intampinat aceeasi problema.Dupa patru mecanici,al cincilea a descoperit problema:Furtunul tur de motorina imbatrinit. Am schimbat furtunul si problema a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am spalat si inlocuit furtunele ce mi-au parut imbatranite si nimic, iar se oprea cand lasam motorul la relanti. Pe VAG mi-a iesit Sonda lambda semnale intermitente lipsa. Deci e clar, trebuie sa inlocuiesc sonda. Numai ca pretul e cam mare... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR ai curatat? Ai adaptat clapeta dupa curatare? Si EGR trebuie adaptat dupa curatarea lui. Nu cred ca e de la sonda lambda. Trebuie inlocuita ca iti consuma mult daca mergi cu ea stricata, insa nu-ti va rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla EGR-ul? Cumva langa clapeta de acceleratie? Cand am curatat clapeta,mi-a fost teama sa desfac ce mi s-a parut a fi egr-ul. Nu inteleg cum sa fac adaptarea clapetei daca eu am acceleratia pe cablu cu shufa. Iar de adaptarea egr-ului nu mai vorbesc.

Please help....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, m-a luat valul si nu m-am uitat la tipul motorului tau, ci doar unde scrie 1600. Pe tipul tau de motor nu exista EGR. Si clapetele pe sufa se adapteaza, eu asa am la vechea mea skoda felicia 1.6AEE, care apropo nici ea nu are EGR fiind din 1998.

Ca veni vorba de vechea mea felicie, si ea face la fel. Daca apas ambreiajul la o turatie oarecare, cade turatia pana la 400-500rpm, uneori chiar se opreste. La mine imi da eroare la actuatorul clapetei de admisie (V60), asa ca am presupus automat ca asta este cauza si nu am mai investigat mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Daca stie cineva si vrea sa-mi spuna de ce se opreste motorul cand decelerez, cand o scot din viteza si o las la relanti, se opreste. Daca o las in frana de motor pana coboara turometrul la 1000-1200 de ture, nu se opreste, scade brusc cam pe la 500-600.

Astept cu nerabdare parerile voastre.

Salut,

Am avut si eu aceeasi problema, se intampla chiar daca porneam clima daca nu tineam motorul din acceleratie se oprea. Problema este urmatoarea (la motorul pe benzina 1.6). Fiecare bujie in parte are o bobina care comunica cu calculatorul masinii cand sa dea scanteie. La mine era una defecta. Am schimbat-o pe respectiva pret 170 lei si merge brici. Sima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic daca ai probleme cu o bujie sau bobina ai misfire pe VAG-COM...

Sper ca omul nu a tinut pt el eventualele erori descoperite cu VAG-ul :)

Inca o idee creata, scoate mufa de la sonda lambda si vezi daca mai merge naspa...teoretic ar trebui sa mearga dupa factory default...adica "coerent" dar neoptimizat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sonda lamdba, am schimbat toate filtrele si tot asa face. Cum i-au piciorul de pe aceeleratie si o las pe liber, se opreste motorul sau scade forte mult relatiul si urca brusc la 1200, si tot asa... Mecanicul care mi-a schimbat sonda a spus ca e din motorasul pas cu pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de exemplu, mie mi se chinuie la pornire, dau o cheie si da semne ca ar porni dar se tine la 400-500 de ture.

daca mai dau 2 - 3 chei porneste normal si merge normal.chestia asta o face cam odata la 10 zile!!!?

ciudat ( masina e golf AZD 1.6 16v.)

vag-ul nu arata nimic.

poate ma ajutati cu o parare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit titlul topicului? Pentru probleme de pornire exista cel putin alte 2 topic-uri.

Curata clapeta de admisie si fa adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi am schimbat si sonda de apa crezand ca problema poate fi de la sonda. Dar tot asa face. Cred ca mai ramane mtorasul pas cu pas de la clapeta de acc. A desfacut cineva motorasul ala??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!