Jump to content

RANGE estimat gresit


ing007
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema la masina sotiei (Audi A2 1.4 TDI) la care nu am gasit nici un raspuns pana acum(poate nu am cautat eu indeajuns): am ramas pana acum de doua ori fara motorina din cauza ca computerul de bord imi indica eronat ca mai am ~30 km pana la "urmatoarea alimentare".

Stiu ca nu e bine sa mergi mult "pe rosu" din cauza ca impuritatile de pe fundul rezervorului pot ajunge unde nu trebuie, dar la Leonul meu ma pot duce mult si bine pe dupa ce computerul de bord imi arata "0 km" motorina estimata.

Mentionez ca acul din bord indica bine nivelul motorinei in rezervor, doar ca computerul de bord imi arata ca mai pot parcurge X km cu motorina din rezervor cand acesta este complet gol. Stie careva cum se poate calibra computerul de bord cu Vcds sau prin alte metode? Sau de la ce se trage aceasta eroare? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ar trebui sa-ti vada cineva cu VAG-COMU-ul setarile si eventual sa-ti faca unele ajustari pentru ca indicatorul sa-ti arate cat mai real RANGE-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cel mai bine e cand se aprinde prima data becul la motorina sa pui kilometrajul pe 0 si sa te straduiesti sa nu depasesti 80 km (eu in kilometrii astia ma incadrez la un SHARAN 1.9 116 cp si la un GOLF 1.9 90 cp) si atunci stii cel mai sigur.

Modificat de Porcius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cand o sa ajungeti sa schimbati pompa din rezervor, n-o sa mai umblati cu motorina "pe rosu". ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cu vag-ul e posibil sa nu mearga. Trebuie vazut ce are la Instruments, pe Adaptations si un test.

Eventual trebuie citit dump-ul clusterului si efectuate niste corectii, pe adresele corespondente.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Am si eu o problema la masina sotiei (Audi A2 1.4 TDI) la care nu am gasit nici un raspuns pana acum(poate nu am cautat eu indeajuns): am ramas pana acum de doua ori fara motorina din cauza ca computerul de bord imi indica eronat ca mai am ~30 km pana la "urmatoarea alimentare".

Stiu ca nu e bine sa mergi mult "pe rosu" din cauza ca impuritatile de pe fundul rezervorului pot ajunge unde nu trebuie, dar la Leonul meu ma pot duce mult si bine pe dupa ce computerul de bord imi arata "0 km" motorina estimata.

Mentionez ca acul din bord indica bine nivelul motorinei in rezervor, doar ca computerul de bord imi arata ca mai pot parcurge X km cu motorina din rezervor cand acesta este complet gol. Stie careva cum se poate calibra computerul de bord cu Vcds sau prin alte metode? Sau de la ce se trage aceasta eroare? Multumesc.

UPDATE:

Am ramas pentru a 3-a oara in "pana prostului" :banghead:, dar data aceasta a fost si mai neobisnuit... Nu imi era inca aprins semnalul rosu la motorina, la bord indicatorul nu era inca pe portiunea rosie(ce-i drept eram aproape pe limita, dar nu era IN zona rosie), iar computerul de bord imi mai arata inca 100 km!! :o Intr-adevar, pe parcursul acestui plin de rezervor am schimbat termostatul de apa din motor si am lasat sa mearga destul de mult motorul pe loc in procesul de completare a instalatiei cu apa/antigel, dar chiar si asa martorul de motorina trebuia sa indice corect nivelul ramas.

Am eliminat posibilitatea unui gol de aer pe instalatia de alimentare sau probleme la pompa deoarece am ramas fara motorina in mers, iar la alimentare mi-au intrat 35 litri de motorina, cu 1l mai mult decat capacitatea declarata.

Mentionez ca recent am verificat si senzorul de motorina din rezervor dupa specificatiile din elsawin si rezultatele au fost ok, conform tabelului atasat

post-20068-0-50077000-1305792043_thumb.j

Am avut pe multimetru 220-221Ω (26l conform tabelului), iar la bord acul imi arata 3/4 din rezervor, ceea ce ar insemna 3/4*34l=25.5l, deci acul indica corect informatia de la senzor. De la ultimul plin(35l) aveam parcursi 181.2km, iar considerand un consum mediu intre 5-6% cantitatea din rezervor cam pe acolo ar trebui sa bata. In cazul asta, oare sa fie plutitorul din rezervor defect care ar "agata" la cantitati mai mici in rezervor? Sau tot de soft sa fie problema? Multumesc celor ce au raspuns pana acum. :icon_thumright:

Modificat de ing007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!