Jump to content

turbina 1.9 td pe motor 1.6td


ovidiu3154
 Share

Postare recomandată

sper sa ma fii adresat pe topicul corect, daca nu rog mutarea lui unde trebuie,

am achizitionat de curand un golf 2 td "jr" dupa '86 . motorul a fost facut praf , acum ma aflu in stadiu de reconditionare :

- schimbat segmenti

- schimbat cuzineti

- schimbat garnitura chiulasa

\

- curatat chiulasa

- curatat supape + scaune supape

- curata pompa ulei

- curat baie ulei

etc

motorul este echipat cu turbina , zic eu normala 1.6td, si imi da cineva o turbina de 1.9 td

imi imaginez ca cea de 1.9 are presiune mai mare si debit mai mare de aer,

dar cineva mi-a spus ca presiunea se poate regla din westgate sa o aduc la presiunea de 1.6td , in cazul acesta debitul de aer ramane acelasi sau scade la cel al unei turbine de 1.6

va rog pentru sugestii si opinii daca merita sa montez turbina de 1.9 sau sa raman cu cea de 1.6 ma gandeam ca optin o putere marita

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea obtine daca dai presiunea mai mare din turbina (mai mare ca presiunea celei de 1.6), insa, fara un debit mai mare de motorina nu faci mare lucru. Deci, va trebui sa maresti debitul sau chiar sa pui ceva injectoare mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina de 1.9 e facuta sa o montez direct pe motorul de 1.6

in schimb cel care a avut-o nu ia luat din putere si ii baga presiune mai mare in baia de ulei. nu are prbleme la motor , sa nu se interpreteze,

fiind o pompa clasica se poate adapta timpul de injectie al motorine cat si cantitatea , asta nu e o problema se regleaza pompa fara prea mare chin, injectoarele nu trebuie schimbate nu am motor de 1.9 , marindule timpul la combustibil imi da suficient pentru motorul asta

ceea ce nu stiu e ce se intampla cu debitul de aer in momentul cand scad presiunea din turbina, ramane la fel sau scade direct proportional?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu P?tra?cu

Fă-ţi cont pe vwdiesel.net

La secţiunea franceză, motoare cu injecţie indirectă, ai acolo un DIY foarte explicit despre ce trebuie să faci cu pompa pentru ca să obţii putere nu fum, prin mărirea debitului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru ajutor dar nu stiu o boaba de franceza, si nu prea inteleg folosind un program de traducere

:((

astept pareri incontinuare

multumesc celor care au postat pana acum si celor care vor posta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un golf 2 TD JR cu turbina de 1.9TD cumparat recent. presiunea in turbina ajunge la 1.2. turbina este pusa/adaptata de vechiul propietar, eu nu am condus un td cu turbina de 1.6 sa fac diferenta. dar pot zice ca eu sunt foarte multumit de masina/motor. din pacate nu am timp sa ma uit si eu acum pe site-ul ala... iti recomand google translate, poti traduce fraze intregi. multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai idee daca sa umblat la turbina? daca a fost micsorata presiunea fata de cat baga ea normal? si ai verificat si presiunea la ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu absolut nimic. informatiile astea o sa le iau de la vechiul propietar si cand o sa le am si eu revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu o intrebare, nu am gasit un topic, dar intreb acilea

axa cu came, este diferita de motorul 1,5 la 1,6

dar de la 1,6 la 1,9 tdi

si daca se poate monta axa cu came de 1.9 tdi sau td pe chiulasa de 1,6

a mai facut cineva modificarea asta sau nu se poate, si de ce

intreb asta ptr ca nu am o axa de 1,9 sa vad daca se potriveste

multumesc de orice raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.

stie cineva daca chiulasa de pe un 1.6 D simplu( JP) potriveste si o sa functioneze ok pe un motor TD (JR) ??? stiu ca ce-a de TD(JR) are o gaura suplimentara pentru ulei insa nu stiu cum ar afecta daca as monta chiulaosa de JP.

a mai montat cineva?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele sant de la tacheti mecanici la cei hidraulici adica din anul 1984/1985 in sus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci in cazul asta daca montez chiulasa cu tacheti mecanici (si vine astupata gaura aia suplimentara de ulei) o sa ramana tachetii fara ulei iar mai pe urma sa blocheze ceva? , oricum nu m-ar interesa sa mearga mii de km..ci doar sa am motorul functional asa pentru 'interventii' :D

Multumesc christofor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!