Jump to content

Probleme Kilometraj TD 87


richiteanu
 Share

Postare recomandată

Am probleme cu un ceas TD, instalatie CE1 an 87. Vitezometru si turometru merg foarte bine, insa kilometraju nu inregistreaza deloc. cine a mai desfacut ceasuri si ma poate ajuta sa-l repar? chiar as vrea sa stiu cati km parcurg. astept feedback, multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema o am si eu,am fost la un asa zis electrician si mi-a zis sa cumpar alt bord :huh: ,si am renuntat la idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai fa rost numai de ceasul cu vitezometru si-l schimbi numai pe ala,nu trebuie sa schimbi tot bordul,poti sa pui si vitezometru de benzinar numai sa gasesti modelul de mufa care il ai tu ,cred ca ai bord cu 2 mufe ca si al meu,eu l-am facut bordul meu din bucati si merge tot la el,ii destul de simplu de schimbat ceva la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vitezometrul separat dat de la vechiul propietar dar imi este frica ca-mi prind urechile pe acolo si ca fac vro boacana... eu as vrea sa-l repar nu sa-l stric :D o explicatie putin mai detaliata gen pas cu pas m-ar ajuta. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Nu mai stiu sigur ca l-am desfacut demult,insa din cate imi amintesc la desfacut nu-i problema eu cand am incercat sa pun acul vitezometrului inapoi am avut probleme deoarece are un arc ciudat si are o anumita pozitie pe care eu nu am mai gasit-o.Asa ca m-am dus la dezmembrari si achizitionat altul(60 lei parca).Iarasi din cate imi amintesc kilometrajul este actionat mecanic printrun melc,nu stiu ce vorbeste colegul de mai sus de electrician ,cel mai probabil a sarit de pe cuiul lui sau s-a tocit.Daca tii mortis sa-l repari bagate in el si daca il strici iei altul.Grija mare la folie cu circuite in rest nu este asa greu de demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca te referi la jurnalier. Probleme am avut si eu la al meu, l-am desfacut si rezolvat. Era o rotita care juca pe ax si nu mai angrena parca .. acum vreo 2 ani. M-a ajutat link-ul urmator http://www.4130-products.com/step/odometer/index.htm . Sper sa-ti fie de folos.

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul de kilometraj din cate stiu eu are in capat un "cui" de forma partata care intra in ceasul de kilometraj. E posibil ca ala sa se fi tocit, deci ori ceasurile ori cablu e de vina.

Ca sa scoti ceasurile au de desfacut ~ 15 suruburi, o gura de ventilatie si plasticul mare ce vine desupra pedalierului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am reusit sa scot ceasurile (cand am schimbat luminile in el) fara sa mai scot gura de ventilatie am scos toate butoanele si plasticul in care sta butoanele am desfacut cele 2 suruburi ce tine ceasurile si plasticul de jos de sub bord si am bagat mana stanga in spate la cablul de la chilometraj si am tinut apasat pe clema aia de siguranta si cu dreapta am tras de ceasuri si a iesit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vitezometrul separat dat de la vechiul propietar dar imi este frica ca-mi prind urechile pe acolo si ca fac vro boacana... eu as vrea sa-l repar nu sa-l stric :D o explicatie putin mai detaliata gen pas cu pas m-ar ajuta. multumesc

pai hai sa incerc sa-ti explic ,mai intai scoti butoanele din bord ca in spatele lor sant suruburile care tin bordul cu ceasurile atunci scoti si partea cu butoanele de la incalzire ca mai ai si acolo suruburi plus 2 chiar deasupra in bordul cu ceasuri dupa acea desfaci si partea de jos deasupra de podul pedalier al soferului si pe acolo bagi o mana sa scoti cablul de kilometraj ,are o clema de plastic si apesi pe ea,dupa ce scoti bordul cu ceasurile scoti mufele de la instalatia electrica care la tine cred ca sant doua ,una in dreptul vitezometrului una sub turometru dupa care ai bordul afara,desfaci partea cu circuitele din spatele ceasurilor ,ii folia aia albastra, dar desfaci din spatele vitezometrului nici nu cred ca trebuie sa o desfaci pana la turometru ,dupa ce o indepartezi din spatele vitezometrului o sa vezi un surub mic cu cap stea ,asa a fost la mine ,il desfaci si scoti vitezometrul afara si-l pui pe celalalt in locul lui , montezi totul inapoi dar sa ai grija la suruburile care tin bordul cu ceasuri ca se infileteza in niste cleme,sa nu-ti cada clemele alea,lucrezi incet fara graba,sper ca te-am putut lamuri .

Modificat de cris1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!