Jump to content

Golf MKVI 1.4 TSI


kadettro

Postare recomandată

Pai am zis ca am sa fac tot traseul cu downpipe si catalizator cu 200 de celule. Acum mi-a ajuns si bara fata de R, zilele astea sper sa o vopsesc si sa o pun pe masina.

Link către comentariu
  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kadettro

    205

  • Rave

    51

  • The_Ego

    44

  • JUG

    35

Cum ti-am mai spus, foarte frumoasa masina :)

Deja este gata toba, o intrare si 2 iesiri, totul pe centru. Saptamana viitoare ajunge din Uk la noi. Ne auzim!

Link către comentariu

Arata frumos!

A trebuit sa ti se taie sau "indrepte" cu ciocanul partea incercuita in poza asta? imag0525z.th.jpg

Intreb, pentru ca la Golf 5, e o portiune asemanatoare, care ar trebui sa izoleze toba finala de bara si/sau rezervor, fiind intinsa dintr-o parte intr-alta.

De curiozitate, toata operatiunea cu schimbarea evacuarii - cam cat a costat?

Link către comentariu

Sper ca e ok ca raspund eu.

Izolarea termica se taie perfect (oricum fusta de R20 are izolatie) si partea de tabla se indoaie foarte usor, chiar la mana. In 15 min e gata.

Doar inlocuirea finalei cu un traseu ca cel de aici costa intre 400 si 700 ron in functie de ornamentele alese.

O sa postam in curand toba facuta la comanda pentru conversia de la evacuare Golf la evacuare stil Golf R.

Link către comentariu

Mersi Gabi sigur ca ne auzim, oricum te sun maine sa mai stabilim ceva.

Araym ti-a raspuns Gabi la intrebare, intr-adevar este foarte putin spatiu de manevra si la Golf 5 si la Golf 6 dar pana la urma se face totul, noi am decupat scutul termic si am indoit putin "artistic" tabla care este lipita de cutia rotii de rezerva.

Link către comentariu

Super!

Acum imi pare putin rau ca am trecut la evacuare R-like in urma cu doua luni, cand as fi putut s-o fac acum.

Mie mi-a fost "indreptata" tabla cat si scutul termic cu un ciocan, m-am gandit ca poate ar fi fost vreo alta solutie. Oricum, pretul pe care l-am platit eu a fost putin mai ridicat, lucrarea a iesit cam cum as fi vrut (singurul repros ar fi faptul ca acum s-au deplasat putin ornamentele), dar hai sa nu poluam topicul cu detalii inutile. :))

Sper sa iasa cat mai bine!

Modificat de Araym
Link către comentariu

Foarte frumos a iesit. Dar totusi, de ce ai optat pentru solutia asta daca oricum se schimba? Nu puteai sa mai astepti pana venea traseul complet?

Link către comentariu

Pai ar fi 2 motive :

1. Vroiam neaparat sa pun fusta pentru ca rigidizeaza bara care era prinsa doar sus in cleme si in lateral de scuturile de antifonare.

2. Am facut foarte multe cumparaturi luna asta pentru masina si s-ar putea supara sotia si dormeam pe pres :), le fac eu pe toate dar mai incet :P

Link către comentariu

Suna bine ce faci tu acolo...la propriu si la figurat. Nu prea sunt eu fan al tips-urilor alese, dar important e sa-ti placa tie. In plus, le poti schimba oricand daca vrei.

Nu am inteles daca vei comanda traseu cu intermediara sau nu. Nu stiu cat de necesara este, ma gandesc ca zgomotul nu va fi prea mare, ca motorul e relativ mic. Cat despre intermediara mea, nu mi-a venit sa cred, avea(si nu exagerez) 10cm diametru si poate 20 lungime. Era foarte mica. Cred ca ar fi de-ajuns catalizatorul si toba finala ca ai un sunet puternic, interesant si nu prea intrusiv.

Acu', sa nu zici ca-s Gica Contra, dar ai nevoie de jante mai mari...:)) Cred ca o sa dormi pe pres pana la urma :).

Link către comentariu

Nu prea mai sunt adeptul evacuarilor zgomotoase asa ca o sa pun si intermediara si finala, fac multe drumuri lungi in ultima vreme si m-ar "face" de cap.

Mi-ar fi placut sa imi pot pune ce aveti voi pe R20, supapa care deschide complet si a doua evacuare la o anumita turatie. Nuu stiu ce comanda valva aia din ce am vazut pe evacuare ar fi un furtun care nu stiu unde duce.

Jante am 3 perechi de 17 si nu vreau sa urc mai sus de 18. Oricum am vazut ieri Team Dinamics Pro race 1.2 negru lucios si mi-a ramas gandul la ele, as vrea doar 2 culori pe masina negru si argintiu.

Si apropo exista si R20 Reflex silver :P

post-14434-0-77993800-1326923309_thumb.j

post-14434-0-18131900-1326923314_thumb.j

post-14434-0-38793700-1326923318_thumb.j

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Nu cred ca facea mare smecherie valva aia. La mine in D la relanti nu face mare zgomot, in S in schimb face(clapeta deschisa). La tine ar fi fost ca la mine in D. Cand urci in ture in schimb, se dezlantuie iadul. :) Clapeta sau nu!

Pro Race sunt interesante: usoare si ieftinute. Negru se potriveste bine la tine, dar macar 18...

Stiu ca exista R argintiu, doar ca am gresit eu crezand ca masina ta e Silver Leaf, nu Reflex Silver.

Link către comentariu

JUG tipsurile sunt aproape la fel cu cele de pe R, aveam de ales intre astea care au si sita pe interior si inca 2 tipuri fara sita respectiva, unele erau din titanium dar aveau tratament termic aplicat si erau albastre. Astea se potriveau cel mai bine si ca forma si ca diametru. In poze nu stiu de ce se vad aiurea, pe viu arata mult mai bine.

Link către comentariu

Mi-au sosit toate piesele pentru senzorii de parcare , OEM si am dat si bara fata la vopsit. Saptamana viitoare vin si pragurile de R deci va fi o saptamana plina daca se va topi zapada.

post-14434-0-28576300-1327562629_thumb.j

Link către comentariu

Pe langa ceea ce e evident, ma bucur ca reusesc sa vad un "R" argintiu :D.

Sunt sanse minime sa se comande/ importe la noi culoarea aceasta. E prea "exotica" .

Link către comentariu

:)) numai exotica nu e, si exista si in configuratorul de la noi, dar nu am vazut pana acum una live.

Link către comentariu

Ehh, orice culoare e exotica, daca nu se "incumeta" nimeni sa o cumpere. Vezi Logan-ul negru :D.

Stiu ca exista in configurator, dar n-o s-o comande nimeni. Sunt foarte curios...

Link către comentariu

Daca i-ai vazut doar spatele e posibil sa fi fost masina mea. In 2 saptamani o sa aiba si fata si laterale :P

Link către comentariu

Apoi doua lucruri o vor da de gol (pe langa emblemele de pe hayon), grila fata, la R nefiind dungulitele cromate si jantele, cel putin acestea de iarna.

Cu ceva lucru la motor, admisie, evacuare cred ca se poate ajunge la puterea unui GTi stock, chiar putin mai mult.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Daca i-ai vazut doar spatele e posibil sa fi fost masina mea. In 2 saptamani o sa aiba si fata si laterale :P

Acum realizez, tu erai? Astazi, pe Witing, cam pe la 19:30, ai facut stanga spre Casa Radio? :D

Modificat de JUG
Link către comentariu

Jug la ora aia masina era in garaj la caldurica.

Ego emblemele le voi da jos si va fi scimbata si masca fata si nici nu va aparea vreo emblema cu R. Vor fi doar emblema fata si cea spate de vw.

Link către comentariu

Deci chiar am vazut un R United Grey... :D

Pe mine ma tenteaza foarte mult look-ul de mai jos, impreuna cu niste mesh-uri(BBS Super RS/LM sau Rotiform BLQ):

post-1691-0-47700100-1327616377_thumb.jp

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!