Jump to content

Golf MKVI 1.4 TSI


kadettro

Postare recomandată

  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kadettro

    205

  • Rave

    51

  • The_Ego

    44

  • JUG

    35

Nikon D5100, am renuntat la Olympus pentru ca nu gaseam obiective si atunci cand le gaseam costau de 2 ori mai mult decat body-ul.

post-14434-0-57037700-1330673925_thumb.j

Link către comentariu

Am mai spus-o dar acum, dupa ce am vazut -o si admirat-o, o spun iar.

Foarte, foarte bine arata msina asta!!

Link către comentariu

Ar merge sa vopsesti si oglinzile in negru lucios ca la R. Pentru vara ce jante ai?

Link către comentariu

Seattle-urile dar sper sa fac rost de bani pentru TD-uri sau BBS VZ, eu inclin pentru TD-uri mai mult.

Link către comentariu

Am vazut azi, prin Berceni (mai exact zona Selgros) un R20 gri, la fel ca Golfanul tau. Numar de inmatriculare B-06-G**. Arata foarte bine pe gri!

Sa-l stapanesti sanatos si sa te poarte voios! :)

Modificat de Araym
Link către comentariu

Eu zic BBS, desi am avea aceleasi jante :)) . Le poti vopsi mai intunecat sau chiar negru ca sa mearga cu tema masinii.

TD sunt jante mai mult pentru circuit, unde functionalitatea primeaza.

Ambele sunt 18x8, TD au ET45, iar VZ033 au ET44.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Dupa cum arata acum masina iti trebuie obligatoriu jante pe 18 si supensie. Si eu cred ca jantele ar trebui sa fie negru lucios ca sa mearga cu look-ul masinii.

Bravo arata f bine, :icon_thumleft: dar nu vreau sa ma gandesc cat te-a costat pana acum...

Link către comentariu

@ The-Ego - TD-urile le-as lua ca sunt mai usoare ca BBS-urile si ca au exact dimensiunile vrute de mine, cam ce-a zis Teff mai sus.

@ Araym - multumesc la fel

@ Master_Blaster - nici eu nu vreau sa stiu :P

Mersi Gabi, cat de curand poate ajung si la voi.

Link către comentariu

Care e diferenta de greutate?

La dimensiuni sunt identice, +1 la ET nu cred ca se pune.

Link către comentariu

E ceva diferenta, per total 8kg care in mers se vor dovedi mai multi: masa rotativa este de 4x mai mare ca cea statica, diferenta ajungand la 32kg.

TD-urile au buza lata si par mai mici decat sunt :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Atazi am facut comanda, sper sa ajunga pana vineri.

post-14434-0-26707400-1331040253_thumb.j

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Destul de aproape de mine :D. Tot la ei faci montarea?

Hai cu vara :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu cred ca le montez la ei, o sa vad cand o sa vina. Mai e pana la vara...:)

Link către comentariu

Prima problema a aparut astazi, martorul de evacuare gaze arse s-a aprins de 2 ori dupa ce am avut cateva pierderi de putere. S-a stins de la sine dupa cateva minute. In carte scrie ca e ori catalizatorul, ori sonda lambda.

Link către comentariu

N-am mai apucat sa ajung la Junior, astazi mi-am facut timp sa "rad" emblemele de pe hayon, a iesit foarte bine. Poze nu am ca se intunecase intre timp.

Link către comentariu

offff ... nu reusesc sa incarc poza cu TD-urile mele si eibach pro kit -30

Exisa un alt tutorial pe undeva fara sa apelez la imageshak (nu am acces la acel site de la muna)?

P.S ii dau dreptate lui TEFF aici .Sa stii ca par micute pe 17 datorita spitelor care nu se unesc cu exteriorul buzei de janta si se duc in interior

Modificat de manatee
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!