Jump to content

Golf MKVI 1.4 TSI


kadettro

Postare recomandată

Cum sunt amortizoarele astea destepte? Au niste cabluri prin care e controlata duritatea?

Link către comentariu
  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kadettro

    205

  • Rave

    51

  • The_Ego

    44

  • JUG

    35

Cam asa arata :

Adjustable shock absorber

An adjustable shock absorber using a twin-tube design is employed for the DCC adaptive chassis control. The piston runs in chamber 1 and there is an additional gas chamber in chamber 2.

volkswagen_dcc_adjustable_shock_absorber_during_extension_cycle.jpg

Function in extension and compression cycle

Check valves on the piston and base plate cause the oil to flow in the directions shown in the diagram during extension and compression.

The oil is fed to the adjustment valve through the ring channel and it flows in the same direction (uniflow) during extension and compression. The oil flows back into chamber 2 from the adjustment valve.

The adjustment valve determines the pressure in chamber 2 and thus the damping.

The cylinder contains chamber 2.

It is only partly filled with oil. There is a gas cushion with a de-foaming spiral above the oil filling. Chamber 2 is used to compensate changes in the oil volume.

The oil flow is controlled by the damping valve units on the piston, on the chamber base and in the adjustment valve. They consist of a system of flat springs, coil springs and valve bodies with oil flow ports.

volkswagen_dcc_adjustable_shock_absorber_extension_cycle.jpg volkswagen_dcc_adjustable_shock_absorber_compression_cycle.jpg

During the extension cycle, the oil flow is controlled by:

  • the adjustment valve,
  • the base valve and
  • to a limited extent the piston valve.

During the compression cycle, the oil flow is throttled by:

  • the adjustment valve,
  • the piston valve and
  • to a limited extent the base valve.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi au fost montate si pragurile, poze dupa ce spal masina ca e de groaza cu ce e acum pe ea.

Ce parere aveti de asa ceva? E in jur de 300 de euro.

post-14434-0-34794500-1330604305_thumb.j

Link către comentariu

arata kinky rau...daca iti prisosesc banii,e ok...desi seamamna cu ce ai tu acum,dar cu ace rosii,si pana la 260.brgds

Link către comentariu

Sa-mi dai si mie un link, te rog. Eu nu am CB+ pe masina si am zis ca daca tot e sa pun macar sa mai dau ceva di sa iau Premium.

Nu cred ca merita trecerea de la plus la premium pentru 150. In conditiile in care il dai pe al tau cu atat.

Sent from the past to be read in the future.

Link către comentariu

:)), hai ca m-ai pus pe ganduri :P, daca il vrei sigur acum dau comanda pe IC

Stai asa ca nu-i asa...am inteles de la Cristi(Al Bundy) ca trebuie schimbate si cipurile din chei, sa ma interesez cat costa si alea, spar sa nu trebuiasca sa schimb cheile cu totul...

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Nu cred ca merita 300EUR acele albastre si 300km/h pe bord . Mai degraba iti iei RNS 510 sau antifonezi masina sau pastrezi banii pentru soft.

Link către comentariu

Ai si tu dreptate Andrei. RNS-ul 510 este prezent deja. Urmeaza arcuri atunci cat de curand si soft la Paste, poate vin cei de la Revo cu o oferta atragatoare.

Link către comentariu

Cel mai bine asa. Iei frumos niste Eibach si obtii ceva placut de vazut si "palpabil".

De-abia astept sa vad si eu primul R argintiu din Romania. :D

Link către comentariu

S-ar putea sa trebuiasca schimbate cipurile, si oricum, am inteles ca nu se mai face schimbul decat la reprezentanta pe masinile de dupa 2008 parca, nu tin minte exact.

Cand o sa vreau sa pun CB+ o sa ma interesez mai exact, acum am altele pe cap :P

Hai cu o suspensie adevarata ca acum vine vara :))

Link către comentariu

Doar arcuri ca amortizoarele nu le schimb decat dupa ce "crapa". Vor fi Eibach Pro Kit ca Sportline am inteles ca-s mai dure. Am mers saptamana asta, cred ca pentru prima oara 4 persoane in Golf si nu-mi venea sa cred cat de bine se vedea masina lasata.

Link către comentariu

Hai ca i-am facut baie si cu ocazia asta cateva poze

post-14434-0-59897100-1330617355_thumb.j

post-14434-0-87981200-1330617364_thumb.j

post-14434-0-52919500-1330617373_thumb.j

post-14434-0-65270700-1330617597_thumb.j

post-14434-0-98292800-1330617606_thumb.j

Modificat de kadettro
Link către comentariu

It's almost complete. Senzatie arata, iar suspensia va fi incununarea schimbarii (dupa jante desigur). Rial-urile sunt de 17"?

Pe pro kit o sa merg si eu pentru ca lucreaza bine cu amortizorul oem, coboara cat trebuie ca sa arate bine si sa nu fie la orice bordurica sau iarna cand mai ninge putin.

Mersi si de pont :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Da, sunt de 17, se vede in prima poza ;)

Asta a fost si intrebarea mea, senzatia si live e ca acele jante ar fi mai mici, eu la prima vedere am crezut ca sunt chiar de 15

Link către comentariu

Antena shark fin e cea Diversity? Ce stie in plus? :D

Trebuie jante mai mari si..atat :). Frumos, felicitari!

Link către comentariu

Pe 15" nici nu merg pe motorizarea de 160, din cate stiu eu.

N-as crede, atat timp cat exista 15" pe 2,0 TDI, nu vad de ce n-ar merge pe aceasta motorizare... ramane de vazut, din cate vad, e acelasi etrier ca la mine sau poate ma inseala privirea... si nici discul nu pare mai mare in diametru

LE: vad ca e acelasi disc cu diametrul de 253 mm, deci....

Modificat de GabiB77
Link către comentariu

Antena shark fin este cea exterioara de pe plafon, iar cea Diversity este cea montata pe luneta.

Link către comentariu

@GabiB77 - Discurile fata sunt de 312 mm, franele fata sunt aceleasi de pe GTI, roti mai mici de 16 nu merg dupa cum se vede si-n poza e foarte putin spatiu intre janta si etrier.

@mike - Cu antena asta a venit masina mai multe nu stiu.

@The Ego - cu placere

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!