Jump to content

Tractorasu` Meu


Vizitator

Postare recomandată

Este vorba de o Skoda Fabia 1.9 SDI 2002 hatchback geamuri electrice, mp3 cu tweetere in fata.Mi-am montat si proiectoare mai trebuie sa imi cumpar butonul(blocul de lumini) si sa ma duc la un electrician sa le lege. De spus ar fi multe dar sa scurtam vorba asa ca va las sa o priviti.

post-87483-0-49301400-1301238652_thumb.j

post-87483-0-07715600-1301238667_thumb.j

post-87483-0-85656900-1301238749_thumb.j

post-87483-0-95889600-1301238811_thumb.j

Link către comentariu

frumusica masina .sa o pastrezi sanatos si sa te bucuri de ea.sa-i faci si o spalare la motor,sa o admiri si atunci cand ridici capota.

Link către comentariu

Frumoasa masinuta ta, sa o folosesti sanatos. Te asteptam si pe la intalnirile din Oradea ;)

la motor degeaba o speli..dupa maxim 2 saptamani e la fel ca inainte :)

Link către comentariu

Am condus de curand o astfel de masina,destul de sprintena pentru cei 69 de caluti.O masina ideala pentru oras....

Sa o stapanesti sanatos...

Link către comentariu

Multumesc frumos tuturor de urari :icon_thumright: . La spalat de motor nu vreau sa ma bag, daca nu am de lucru nu imi caut. De sprintena e okay adica nu e chiar lenesa, userul Blitz mi-a spus ca el a ridicat din soft anumite limitari de cuplu astfel masina fiind mai sprintena fara sa dea cu fum urat in spate acuma astept detalii de la el.

Roby87 unde va intalniti voi in oradea?Daca pot si am timp o sa mai vin eu la intalniri.Exista topic aici pe forum special creat pt intalniri Oradea? :)

Link către comentariu

referitor la motor ... NU degeaba il speli !!! Il speli si il tii curat ! ... eu am masina de 2 ani aproape si doar intretin motor --- sterg tot ce inseamna plastic si cauciuc ! si crede`ma ca se mentine ... dar trebuie sa ai timp pt. asta !

Link către comentariu

Aia o sa incerc si eu sa fac, cum zici tu cu o carpa umezita bine sa sterg capacu motor, carcasa filtrului de aer si restu toate pe acolo.

Link către comentariu

Vreau sa te intreb ceva. Nu am demult masina are 117300km si cred ca la 105000 sau 106000 iau fost schimbate uleiul, si filtrul de motorina. Azi am sters capacul motor am verificat uleiul(e intre min si max cam pe la jumate sau unpic mai sus de jumate)si dupa cand am pornit motorul in dreapta sub km mare(real al masini) imi apare serv.INSP. Acuma asta se aprinde numa cand ii bai ceva?sau e doar din CB inregistrat ca din x in x km tre sa faci revizia si deci prin urmare o sterg la diagnoza si am scapat. Placutele mi-au mai fluierat pana acuma dar numa cateodata cand puneam frane mai sanatoase in rest nu. Ce na fost schimbat cred filtru aer si filtru polen(habitaclu).Acuma eu aia vreau sa intreb ce se intampla cand apare aia acolo?

Link către comentariu

ar trebui parerea mea sa-i faci un service,schimb ulei,filtre,pentru ca nu stii ce,cum si cand a fost facut serviceul de fostul proprietar.

si daca cauti uleiul nu te uiti doar daca se afla intre semnele de pe tija,ci si vascozitatea.

iar la motoarele pe motorina cred ca uleiul trebuie schimbat pe la 7-8000 km,nu stiu asta sigur dar asa am auzit.

Modificat de bily77
Link către comentariu

Deci distributia si cureaua de accesorii a fost schimbata, uleiu si implicit si filtru de ulei, filtru de motorina. Filtru si aer si filtru de habitaclu nu au fost inca schimbate. Uleiul si filtrul de motorina poate ca au vreo 10.000km dar eu cred ca la ultima revizie nu sa resetat nush ce chestie din tester si dupa claculele CB imi arata acuma. Daca merg la diagnoza imi detaliaza dc o aparut sau tre sa merg si la doftor sa se uite?

Link către comentariu
  • 4 months later...

Postez si eu cateva probleme si cateva poze ca sa cam pus prafu aici.

Am sters aia cu revizia, am pus capac la stergatoru din spate, am vopsit etrierii si tamburii, am schimbat cilindrul la tamburul stanga si am schimbat lichidul de frana cu ATE Dot 4(tot ca era galben deja). Proiectoarele de ceata au fost legate de electrician iar masina a ajuns la 121000k.

Din pacate masina a suferit si un incident(sa oprit in fundul unui tipe cu un matiz)in urma caruia a trebuit sa lipesc piciorusele de la bara(alea de tin ornamentele si proiectoarele), a ramas cu o zgarietura pe bara si pe grila radiator si acuma sta ridicata capota dar pt a rezolva cu capota dupa parerea unor tinichigii trebuie data jos toata fata(bara, faruri, aramatura, tragaru cu radiatorele de racire si AC) si asa sa vina coborata mai jos. Ma rog momentan am alte chestii mai urgente de facut la masina deci voi amana chestia asta deoarece capota se inchide.

Problemele serioase incep sa le insir acuma.

1. trebuie sa imi fac franele, scrataie placutele de fac ca si trenu in gara(is foarte tari desi is mancate doar pe jumate scartaie) discurile cred ca is alea de fabrica si au bordurica de toata frumusetea(poza 10). Sabotii si ei trebuie si foarte posibil si cablu de la frana de mana deoarece in unele rampe mai nasoala masina tot merge in spate deci frana de mana nu blocheaza rotile. :(

2. Revizia, am cam depasit termenul dar e greu cu banii :( , filtru de aer e plin(cred ca de vreo 2 ani nu la schimbat nici dracu) pe ala de polen nu lam vazut dar ma gandesc ca`i si mai praf. Deci revizia complecta, ulei, filtru ulei, motorina, aer, polen si protectiile la amortizoare spate(poza 11,12), contraaripa(carenaj) dreapta fata, burduf planetara stanga(e tot uns deci cred ca`i gaurit).

La aceste 2 probleme mari si costisitoare consider eu astept sugestii (ce piese sa pun, de unde sa le cumpar, etc.)

Acum vin probleme mai minore sa le zic asa dar enervante oricum.

1. Imi scartaie bordul deasupra aerotoarelor am bagat cauciuc acol dar o iesit in maica masii si ala deci trebuie sa cumper cele 2 piese(is 13 lei la reprezentanta) dar manopera pt desfacere/punere bord la reprezentanta skoda e 400 de lei. Momentan caut pe cineva in Oradea ca sa stie desface bord de fabia.

2.Ledurile verzi de la ac se vad foarte slab noaptea si vreau sa fac limbile de la ceasuri albe.

3.La plafon in dreapta chiar langa parbriz imi tot iese plasticu` ala din cheder)acolo unde vine prins portbaju de pe plafon si asa a reusit sa imi frece si vopseaua si sa puste(ultima poza). Acuma eu cum pot rezolva sa fixez odata plasticu ala acol calumea? dar cu vopseaua sa am motive de ingrijorare?Adica vine rugina sau pot da cu ceva solutii sa protejez?

Toate aceste probleme le-as rezolva instant daca as avea $ dar deocamdata trebuie sa fac ce`i mai important.

In rest pot spune ca is multumit de masina iar dupa ce rezolv aceste mici probleme voi fi si mai fericit. :Driver:

post-87483-0-12072900-1313602418_thumb.j

post-87483-0-45018000-1313602422_thumb.j

post-87483-0-79085300-1313602427_thumb.j

post-87483-0-39825200-1313602432_thumb.j

post-87483-0-95484200-1313602438_thumb.j

post-87483-0-80944300-1313602444_thumb.j

post-87483-0-93466900-1313602453_thumb.j

post-87483-0-13425300-1313602461_thumb.j

post-87483-0-09806200-1313602680_thumb.j

post-87483-0-63522900-1313602684_thumb.j

post-87483-0-49992000-1313602688_thumb.j

post-87483-0-27804400-1313602704_thumb.j

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu

Se pare ca noi posesorii de Fabii ne ajutam intre noi de rupem, in loc sa luam exemplu de la ceilalti. :(

Link către comentariu

Asa cum am zis si mai sus,o masina perfecta pentru oras,cu un motor simplu si economic.

La gabaritul ei este destul de sprintena,chiar nu ma asteptam..

Cel mai mult ma surprins consumul:

Meniul 2 : 6.7% / 1200 km plimbata doar prin oras de nevasta prietenului meu...Eu nici in afara nu scot consumul asta :))

Incearca sa postezi problemele in sectiunea destinata modelului tau.Ai mai multe sanse sa iti raspunda cineva..

Modificat de ByZ
Link către comentariu

6,7 aia e cam multisor, depinde si despre ce oras e vorba. Eu scot cam general 6, 6 si ceva si nu conduc subturat(schimb doar peste 2000 1 si 2 iar din 3 in 4 si din 4 in 5 schimb la 2500), mai ia si peste 3000 cand ii mai dau. Eu is foarte multumit si de motor si de consum. :Driver:

Cu franele am postat pe topicul dedicat de vreo 2 sapt si in afara 2 useri nici naiba nu ma bagat in seama(te cam enerveaza chestia asta cand vezi de ex ca la golf se ajuta mai mult userii intre ei)iar eu am tot cautat pe net in speranta ca mai gasesc dar parca nimic... :(

Link către comentariu
carceacristian

Salutare,

Bine ai venit in grupul SDI :lol: .Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea si mai ales de consum.Sa stii ca te invidiez pentru bord computer :lol: ,eu unu nu am asa ceva.

Sa stii ca motorasu nu e pretentios,insa are bubele lui(cu filtru epurator),la fel ca si cutia de viteze(la scartaituri multe se rup niturile).

Asadar,fara scarturi si alte nebunii,si grija mare sa nu iti traga ulei in admisie de la ciuperca filtrului epurator,prost conceputa(aveam consumuri mari de ulei,din cauza ei). :icon_thumright:

Link către comentariu

Acolo unde e posibil sa para rugina iti recomand CEARA DE ALBINE! Topita intr-o cutie si pusa. E sfanta! Nu mai rugineste si creeaza o pojghita protectoare! La ex masina asa am procedat si la stapu unde nu am dat, a aparut rugina si la celalt pe care l-am tratat nimic pana acuma nu a ruginit! Naturel!

Leduri la ace iti recomand ori sa le schimbi in alb-rosu e o combinatie geniala! Sau sa pui led rosu la ace ca la ford si restu sa ramana verde sau doar daca se poate sa umbli la rezistenta de limitare de curent. Dar te vei lasa cred pagubas pt ca trebuie dat clusterul jos si doar pt atata nu merita!

Filtrele te duci la o vulcanizare si le sufli.... Si le schimbi mai apoi. :blink:

Pt placute: au continut foarte mare de fier si scartaie. Iar sabotii da jos tunelul central si regleaza frana, pt ca pe spate exista sistem de autoreglaj, asta daca nu simti ca masina nu franeaza suficient de spate si are tendinta sa se duca in fata mult. Altfel mai trange cu o cheie reglajul din interior si ai rezolvat!

Protectiile de la telescoape incearca cu roata data jos sa le faci ca un carlig si sa le prinzi ca daca mergi prin praf usor usor se duc supapele si va curge. Sau daca nu se poate asa cumpara kit, desfa telescoapele si schimba kitul. Le prelungest mult viata! Eu la octavia asa am procedat, cu o sarma si stau perfect acolo!

=>>Solutii foarte simple pt un buget mic, dar pt cineva care le are putin cu surubaritul si are si nitel de imaginatie poate rezolva multe! Iar daca te pricepi tot ce am zis mai sus in 2 ore le-ai facut. Cu o surubelnita, ceara si ce ti-ar mai trebui faci treaba buna!

Modificat de rares v
Link către comentariu

carceacristian: Zici ca de la scarturi se duc niturile de la cutia de viteze?Si daca se duc niturile se pot pune altele ma gandesc nu? Unde e filtru ala epurator?nu am pete de ulei sau ceva sub capac dar vreau sa verific. Nu om avea noi astia cu SDI performantele celor cu TDI dar la consum nu ne intrece nimeni. Tu ai topic la masina ta?

rares v:O idee foarte buna cu ceara de albine. Daca zici ca ai facut imi explici te rog frumos procedeul mai pe larg ca sa o aplic si eu.

Tu imi recomanzi sa fac acele rosii?nu zic ca ar arata rau, sa ma mai gandesc intre rosu si alb.

CU franele o sa merg la mecanic cu prima ocazie sa vad daca e de la cablu sau de la reglaj. Protectiile la amortizoare is 20 lei bucata deci le schimb mai bine decat sa trebuiasca apoi sa schimb amortizoru iar cu filtrele probabil o sa le suflu daca mai aman revizia. Acuma tre sa vad ce spune banca centrala( parinti) :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!