Jump to content

Oprire in mers


alexandruim
 Share

Postare recomandată

catalin_boss53

Filtrul de motorina are 2000km si 2 luni maxim.....il schimb mereu la revizie adica la 10.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e filtrul atunci,din pacate...alta pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa fie filtrul, cand recipientul acestuia e gol ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta am vorbit...am gasit pe un golf 5 filtrul gol,pompa se auzea,baga motorina dar cand se golea filtrul masina se oprea...cat timp filtrul era plin masina mergea 3-5 km si apoi se oprea

dupa ce am schimbat filtrul nu a mai ramas gol borcanul filtrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot din experienta iti zic. Nu am gasit sa se goleasca recipientul din cauza filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara. Scuze, prima ora cand postez ceva, imi pare rau de posibiltatea de a nu fi buna locatia comentariului meu, am zis sa fac asa strict sa nu deschid topic nou, problema fiind aceeasi oarecum... 

 

Scuze pt ora târzie, dar am tot căutat răspunsuri. Idee este că: de vreo sapt-2, se intampla in mers, sa pierd puterea la masina, pur si simplu scadea viteza si turatiile fara sa fac nimic, scoteam si bagam in aceeasi viteza si se remedia. Orecum la rece se intampla treaba asta, dar ulterior din ce in ce mai des, indiferent de rece sau cald. Am decis sa merg la service, dupa ce aceste pierderi erau 5-6 la rand, adica scoteam/bagam in viteza dupa ce facea, si se intampla iarasi, si iarasi scoteam/bagam si tot asa. Mi-au gasit pompa din rezervor defecta, moarta, cica. Am schimbat-o, cu una Bosch, noua, si aia a fost tot. Asta fiind in urma cu o zi. Dupa ce am plecat de la service, nu am facut 10 km cred, mi-a murit motorul din mers si nu am mai putut sa-l pornesc. Tractata, am dus-o si i-a schimbat si releul de pompa, pe care tot dadea eroare pe tester. Astazi, dupa mers intens in oras, cu multiple opriri/porniri, dupa ce a stat poate o ora masina, am pornit-o si dupa 200m a murit de tot iarasi. Am tractat-o si a pornit in viteza a 3-a, dupa ce am incercat cu toate aproape, a pornit. Dupa toata treaba asta, merge impecabil. Cand a murit de fiecare data, invartea, automatul mergea, dar nu se intampla nimic. Filtrul de motorina e schimbat acum o luna. Mecanicul a spus ca nu stie ce ar putea avea.... Daca cineva stie cumva ce ar putea fi, as aprecia enorm orice ajutor/sfat. Mentionez ca nu prea am treaba cu mecanica, dar tot ce am intalnit pana acuma la masina mea, am retinut si inteles.

Golf V, 1,9 TDI este masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut! Golf 5 1.9 bkc se opreste in mers, de obicei la drum exterior dupa 40 50 de km parcursi și pornește greu după 9-10 chei, sau doar cu spray .În oraș nu sa întâmplat niciodată sa se oprească.
Pompa de motorina schimbata cu tot cu filtru,valori la injectoare ok, nu da nimic pe tester. 
Cine a mai avut aceasta problema și cum a rezolvat-o?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se opreste, te-ai uitat sa vezi daca ai  motorina in filtru ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releu pompa carburant, oringuri injectoare, pompa tandem.... cam acestea raman de verificat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.In ce moment se opreste,cind esti cu masina la ralenti,sau cind esti in mers,1500...2000rpm?Cind iei piciorul dupa acceleratie,ca sa reduci viteza?

Daca in rezervor ai o pompa de alimentare ar trebui sa incepi de acolo,scoate mufa de alimentare a pompei,apoi scoate furtunul din pompa si scufunda-l in rezervor,in asa fel incit sa traga pompa de injectie singura fara a avea pe traseu nimic,nici pompa de alimentare nici altceva,doar furtune si filtru de motorina.Daca ti se pare complicat,pune un bidon cu motorina conectat cu furtune la filtrul de motorina,sa traga din el direct,anuleaza pompa de alimentare din rezervor in caz ca masina este prevazuta cu asa ceva,ca sa nu iti scoata toata motorina din rezervor cind faci probe.

Daca merge ok facind proba asta,schimbi ce ai in rezervor,sau verifici de ce nu merge cum trebuie,poate fi o chestie electrica.

Daca continua sa se opreasca in mers,schimba senzorul de presiune montat pe rampa,verifica cablurile care il alimenteaza,etc.

Apropo,cind motorul se opreste,luminile din bord ramin aprinse,se sting de tot?

Am inteles ca nu iti da erori,dar e posibil ca masina de diagnoza a celui care a facut proba sa nu functioneze,nu ar fi prima data cind se intimpla astfel de lucruri,asa ca mai incearca si la alt atelier,pentru ca o masina care se opreste singura trebuie sa dea o eroare la diagnoza.

Asta este doar o opinie,in realitate poti avea probleme care nu au fost expuse aici,cam asa se intimpla in cazurile astea,telefonul fara fir,este distractiv,dar nu reprezinta o stiinta exacta.

Partea practica zice ,,scinteieste,benzineste,trebuie ca sa porneste" adica trebuie sa te asiguri ca ai motorina buna in rezervor,baga batul si verifica nivelul,o zic in gluma desigur,dar verifica fizic nivelul de combustibil,nu te increde in ce spune indicatorul de bord,apoi sa te asiguri ca ajunge la pompa de injectie si la injectoare,dupa care trebuie sa te asiguri ca partea electrica este ok,atit cea care alimenteaza pompa de combustibil,cit si restul,regulatorul de presiune,senzorul de presiune,injectoarele,dupa care trebuie sa te asiguri ca nu ai probleme cu cheia masinii,asta o zic doar asa,findca mi sa intimplat mie,se oprea masina,cind avea ea chef,si la final,contactul de marcharier facea scurt,dupa care mi-a stricat si contactul de pornire.

Cred ca mai sint si altele posibilele cauze,dar fiecare ne dam cu parerea dupa experientele propii,restul trebuie sa faci tu.

Modificat de vp44
diverse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ramai fara motorina, s-au cam spus deja destule motive, trebuie dpar sa verifici foarte atent.

Daca nu este o problema pe linia alimentarii cu carburant ... sa nu uitam ca vorbim de BKC, deci de "vestitul" EDC16U1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vp44 said:

Salut.In ce moment se opreste,cind esti cu masina la ralenti,sau cind esti in mers,1500...2000rpm?Cind iei piciorul dupa acceleratie,ca sa reduci viteza?

Daca in rezervor ai o pompa de alimentare ar trebui sa incepi de acolo,scoate mufa de alimentare a pompei,apoi scoate furtunul din pompa si scufunda-l in rezervor,in asa fel incit sa traga pompa de injectie singura fara a avea pe traseu nimic,nici pompa de alimentare nici altceva,doar furtune si filtru de motorina.Daca ti se pare complicat,pune un bidon cu motorina conectat cu furtune la filtrul de motorina,sa traga din el direct,anuleaza pompa de alimentare din rezervor in caz ca masina este prevazuta cu asa ceva,ca sa nu iti scoata toata motorina din rezervor cind faci probe.

Daca merge ok facind proba asta,schimbi ce ai in rezervor,sau verifici de ce nu merge cum trebuie,poate fi o chestie electrica.

Daca continua sa se opreasca in mers,schimba senzorul de presiune montat pe rampa,verifica cablurile care il alimenteaza,etc.

Apropo,cind motorul se opreste,luminile din bord ramin aprinse,se sting de tot?

Am inteles ca nu iti da erori,dar e posibil ca masina de diagnoza a celui care a facut proba sa nu functioneze,nu ar fi prima data cind se intimpla astfel de lucruri,asa ca mai incearca si la alt atelier,pentru ca o masina care se opreste singura trebuie sa dea o eroare la diagnoza.

Asta este doar o opinie,in realitate poti avea probleme care nu au fost expuse aici,cam asa se intimpla in cazurile astea,telefonul fara fir,este distractiv,dar nu reprezinta o stiinta exacta.

Partea practica zice ,,scinteieste,benzineste,trebuie ca sa porneste" adica trebuie sa te asiguri ca ai motorina buna in rezervor,baga batul si verifica nivelul,o zic in gluma desigur,dar verifica fizic nivelul de combustibil,nu te increde in ce spune indicatorul de bord,apoi sa te asiguri ca ajunge la pompa de injectie si la injectoare,dupa care trebuie sa te asiguri ca partea electrica este ok,atit cea care alimenteaza pompa de combustibil,cit si restul,regulatorul de presiune,senzorul de presiune,injectoarele,dupa care trebuie sa te asiguri ca nu ai probleme cu cheia masinii,asta o zic doar asa,findca mi sa intimplat mie,se oprea masina,cind avea ea chef,si la final,contactul de marcharier facea scurt,dupa care mi-a stricat si contactul de pornire.

Cred ca mai sint si altele posibilele cauze,dar fiecare ne dam cu parerea dupa experientele propii,restul trebuie sa faci tu.

Pompa a schimbat-o, scrie mai sus.

Motorul este BKC - care senzor de presiune de pe care rampa? Este motor pompe dusse, nu are rampa, nu are senzor presiune carburant, cu injectoare PD.

Da...ecu poate sa fie o cauza, dar mai este pana ajunge cu verificarile la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florin ai dreptate,eu tratez dieselul in general,si sincer sa fiu pompe duze cum le numiti voi,din pacate nu vad decit in poze,si am mai vazut la un roman acum vreo citiva ani pe aici pe unde traiesc eu.

Modul de lucru din RO este un pic diferit,voi tratati informatiile plecind de la marca masinii si tipul de motor,noi tratam fiecare sistem dupa marca si numarul de referinta al pieselor suspectate,in cazul de fata al injectoarelor si al pompelor.Acelasi injector sau pompa,dupa caz,in unele marci de masini dau probleme,in altele insa nu asa de des.

Injectoarele renumite 03L130277B dau foarte des probleme in Seat,dar mult mai rar in Audi...inca nu stim de ce.Pompele VP44 dau mai des probleme in Ford,BMW,Opel chiar exagerat,dar mai putin in Audi 2,5 tdi,vw,Nissan,etc,Mitsubishi aproape niciodata.

De exemplu injectoarele PD Siemens sufera mult de partea electrica,intra in scurt,si masina se opreste,si la fel mai fac si unele din marca Bosch.

Pompele tandem,cu schimbarea garniturilor se rezolva,fara multa bataie de cap.

Asa ca,daca are un instrument de masura la indemina,care poate masura in tensiune,125v...140v...poate verifica atit rezistenta injectoarelor,cit si pierderile la masa,sau dupa caz capacitatea fiecaruia.

Revenind un pic la subiect,pai daca a schimbat pompa,si injectoarele sint OK,dupa cum afirma el,dar nu are erori la diagnoza,si totusi masina se opreste,eu deduc ori urmatoarele:

-ori nu stie sa interpreteze ce a vazut,ori a pus pompa SH,dar nu ar trebui sa aiba aceeasi manifestare ca prima pompa,ori intra aer in zona de alimentare cu combustibil cind masina este solicitata la maxim,si in cazul asta se explica si oprirea dupa care are nevoie sa dea mai mult la cheie ca sa se amorseze circuitul,motiv pentru care l-am intrebat cind anume se opreste,la ralenti,sau cind accelereaza,ori daca nu,posibil ca unul din injectoare sa intre in scurt pentru un moment si in felul asta ECU sa comande oprirea motorului,dar,in cazul acesta ar trebui sa apara erori la diagnoza.

Cum nu are erori stocate in memoria ECU,eu consider ca este o problema mai mult mecanica decit electrica,sau poate ca ceva a facut gresit colegul nostru,ori nu a facut deloc.

Voi care lucrati mult cu masini,cu PD,probabil ca aveti mult mai multa informatie la indemina,si de-a lungul timpului v-ati format o opinie si ati dobindit mai multa experienta cu ele,pe scurt,stiti micile secrete,pe care multi nu le cunosc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKC e cu injectoare BOSCH, nu are alimentare pe 120-150V.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt valorile la injectoare,sa fie problema la inj. 3 și 4?

Am schimbat și releul , pompa de motorina este noua, nu SH,s-a curățat rezervorul,suflat pe conducte...

In general se opreste când merg mai "sportiv", mai turat...Pe un drum de timisoara-constanta am pățit sa moara de 2 ori pe drum. 

Acum 1, 2 ani se intampla sa moara vara o data la cateva săptămâni când mai lasam masina pornita la relanti mai mult timp sau stăteam în ambuteiaje și ieșeam pe drum liber sa pot sa ii dau mai mult de treapta a 3 a.

Aștept acum sa mai prind un moment sa ma lase în drum și sa am timp sa verific dacă rămâne fără motorina în filtru pentru ca într-adevăr înainte sa schimb pompa , da rămâneam fără motorina în filtru. 

Poate sa fie ecu cel care sa întrerupă pompa sau sa taie alimentarea? Nu ma pricep și sper sa mai fi avut cineva beleaua asta. 

Încă ceva dar nu sunt sigur , cred ca se intampla sa moara mai mult fiind pe liber.

20231004_201023.jpg

Modificat de alexciupa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai ramas fara motorina in filtru,inainte,scoate injectoarele din chiulasa,ia telefonul mobil si incearca sa faci citeva poze la corpul injectorului in zona dintre cele doua oringuri,sa vedem daca are mizerie sau pilitura.Incepi cu injectorul de pe cilindrul 4,si incearca sa nu atingi cu mina zona dintre cele doua oringuri,inainte de a face poza,ca sa nu o contaminezi sau sa stergi eventualele urme,in caz ca le are,de mizerie,pilitura,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu am avut timp sa verific injectoarele fizic ! Astazi am pus vcds-ul la pornire deoarece a început sa scoată fum și sa tremure foarte tare motorul primele 1-2 minute,în special la rece DOAR la pornire.

Și am observat ca pana se încălzește inj 4 are valoarea 2.99 și după 2-3 minute începe sa miște. 

Se pot repara pe undeva aceste injectoare? Si cred/ credeti ca ar fi recomandat sa schimb și oringurile....la toate?!

Am atașat valorile injectoarelor la pornire.

20231024_144402.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta inj4 pe cil 3, sa vedem daca se muta si valoarea  mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oriunde il muta, iti poti face o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu rezolvarea.

Am schimbat injectorul 4 (second-hand) impreuna cu garniturile la toate injectoarele,apoi le-am reglat cu dinamometrica si astăzi am făcut un drum Constanta-Timisoara fără nici o problema. 

Mulțumesc pentru recomandări!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Bună ziua! Am cumpărat în urma cu o luna de zile un golf 5, 1.9 tdi, cod motor bkc , 105 cp și mi s-a oprit de doua ori stand la semafor, nu am nici o eroare pe diagnoza! După ce se opreste pornește foarte greu și nu se aude pompa de motorina când ii pun contactul după ce se opreste! Acuma eu am găsit și furtunele de la pompa din rezervor inversate, credeți ca de acolo ar fi problema?? Sau de la pompa din rezervor, sau releul de pompa?? Ați mai pățit careva la fel? Mulțumesc!

Modificat de ovirares
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • ovirares changed the title to Se opreste stand la semaforr!!

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!