Jump to content

Opel Vectra C VS Passat


NRA
 Share

Postare recomandată

Ce ati alege ? in conditile unui rulaj de ~ 15.000 km pe an.

Merita bani in pus Passatul ( cam 2000 e), doar ca e diesel.

Vectra e din 2008 ( 54.000km), Passatul e din 2010( 46.000km)

Modificat de NRA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e vorba de motorizarile cu pb 2.0 tdi aleg passatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vectra C, diesel de la 25 - 30 k pe an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca Passatul e din 2010, inseamna ca e C.R., deci fara sa clipesc Vectra iese din discutie. Niste poze cu amandoua ai putea sa pui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu tipul de motorizare. Am cunostinta cu OpelAstra 1.8 140-cp, masina are cam 110 mii km, fara nici o problema.

Inclin spre Passat doar datorita consumului, 80% din drumuri le am prin oras , in rest asi alege Vectra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci doar ~ 15.000 km pe an, nu merita diesel (costuri mari la revizii) comparativ cu Vectra pe benzina cu care iesi mult mai subtire. consumul e irelevant in zilele astea iar pretul la carburanti e similar. la diesel ai cuplu mai mare care la mers in oras nu te ajuta cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze saptamana viitoare cand intra masinile in parc , dar pana atunci ar trebui sa ma hotarasc.

Vectra e mult mai dotata, Xenon, Senzori:parcare, ploaie, lumini, piele,jante,17", Passatul e ceva genul Black edition.

Masinile inca nu le-am vazut "ive" am doar date despre ele.

Modificat de NRA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu faci foarte multi Km....merge vectra.

Passatul e mai fain dar implica mult mai multi bani la revizii si asa mai departe(parerea mea proprie si personala) :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus un Vectra C si, in comparatie cu Mondeo si Passat masina aia imi da senzatia de cazan. Daca vrei un driver's car, nu cred ca Vectra e genul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce vrei de la masina. Daca vrei doar sa te duca din punctul A in B, fara nicio pretentie alege Vectra. Are un sasiu de caruta, motoare si o valoare de revanzare inferioare VW.

Passatul este mai scump, revizii mai scumpe, dar este mai masina decat Vectra. Passatul e 2010, motor CR, dupa mine merita cei 2000 de euro in plus. Nu conteaza cati km faci, ci conteaza cat tii la buzunar.

Modificat de tr0tt3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei 2000 de euro in plus consider ca merita si datorita faptului ca masina e cu 2 ani mai tanara, iar la revanzare vei pierde mai putini bani. Eu unul as merge pe passat. Referitor la intretinerea mai scumpa diferenta nu cred ca e f mare. Eu unul as lua passatul fara sa ma gandesc. Alegerea insa iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca motorul diesel merita chiar si pt 15000 km pe an.camd o veni caldura si ai sa vezi cum la benzinar iti sare consumu la 14 daca e aglomerat in oras,iti vei dori sa ai sub capota un diesel si cuplul aferent lui.

cei 2000 euro,daca ii ai...subscriu la ideea ca ii vei recupera la revanzare.

un senzor de parcare poti pune si tu ulterior daca il gasesti util.e de mare ajutor la o masina de 4,70 m,dar acuma nu iei decizia in fctie de existenta lui sau a xenonului.hac!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camd o veni caldura si ai sa vezi cum la benzinar iti sare consumu la 14 daca e aglomerat in oras,iti vei dori sa ai sub capota un diesel si cuplul aferent lui.

pai inseamna ca la iarna se va bucura ca are benzinar si ii va consuma mai putin :)

fiind un forum vw, marea majoritate iti vor zice sa mergi pe passat, dar:

eu zic sa vezi masinile live, sa te plimbi cu fiecare dintre ele, sa vezi in care te simti mai bine si apoi te vei decide singur. Diferente intre masini, luate per ansamblu (motorizare, dotari etc) nu sunt (sau compenseaza fiecare cu cate ceva). Despre consum ma abtin, este undeva la 9-10 pentru diesel si 10 -11 pentru benzinar in oras in conditii de trafic intens. Pe Vectra am mers, exact motorizarea de care vorbesti tu si nu mi se pare chiar barca, e o masina decenta, motor bun si echilibrat, te ajuta la nevoie (e drept ca nu ai cuplul diesel-ului, dar mergi cu ea mai turata). Passatul am mers pe cel cu motorizare PD (ceva mai zgomotos si mai gurmand decat CR) si nu m-a dat pe spate. La capitolul piese de schimb insa, Vectra sta destul de bine fata de Passat, in sensul ca are preturi mult, mult mai mici.

succes in alegerea ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc la toti pt sfaturi.

Vectra o sa o vad Vinerea, si o sa dau o tura cu ea, Passatul numai saptamana viitoare, sper sa se prezinte bine ambele masini fiind recuperate de firme de leasing.

Prima optiune era Passatul, dar dupa aceia a intrat si oferta cu Vectra, si m-a pus pe ganduri, mie i-mi plac ambele la fel de mult ca si forma, starea lor si un drive test cu ambele va fi hotaratoare. Sunt curios daca cei 30 de cp al Opelului se vor simti. Ambele masini sunt in 5 viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc la toti pt sfaturi.

Vectra o sa o vad Vinerea, si o sa dau o tura cu ea, Passatul numai saptamana viitoare, sper sa se prezinte bine ambele masini fiind recuperate de firme de leasing.

Prima optiune era Passatul, dar dupa aceia a intrat si oferta cu Vectra, si m-a pus pe ganduri, mie i-mi plac ambele la fel de mult ca si forma, starea lor si un drive test cu ambele va fi hotaratoare. Sunt curios daca cei 30 de cp al Opelului se vor simti. Ambele masini sunt in 5 viteze

e cam greu sa ii simti comparand 2 tipuri de motoare cu mod de functionare diferit (MAS vs MAC). daca vrei sa simti cuplu, atunci la disel il simti cel mai bine, benzinarul are un alt regim de functionare, trage mai liniar.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victorie clara a Passatului(dupa umila mea parere).

Plusuri: -an fabricatie(2010 sau 2009 dupa luna iunie?)conteaza dpdv al plansei de bord(diferite)

-motorizare

-consum

-valoare si usurinta revanzare

-model cu vechime pe piata, bolile copilariei rezolvate in mare parte

Minusuri: -costuri mai mari la intretinere?

-dotari mai putine(nu ne-ai dat totusi dotarile masinilor in cauza, banuiesc ca Passatul este CL)

-model banal(spirit de "turma" dupa unii?!)

-motor mai nou fara suficient feedback

Du-te in piete si cauta un Opel Vectra C, nu cred sa gasesti, nu este cerere.

La km afisati nu vei avea probleme mult timp(daca fostul proprietar nu si-a batut joc de masina), deci cheltuielile dedicate intretinerii nu conteaza(unii sunt de parere ca pretul pieselor la Opel este mai mare).

Nu cred sa simti cei 30 CP in plus sau se vor simti cu scaderea vertiginoasa a nivelului de combustibil din rezervor.Cuplul cred eu ca e de folos si in urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat am renuntat fiindca e foarte forjata, a fost masina de firma cu mai multi soferi ( ~ 50.000 km intr-un an ), care facea distributie prin RO, interior plin de zgarieturi, fumat la greu.

Acu trebuie sa ma hotarasc daca iau Vectra sau ma apuc de cautari din nou, Vectra e impecabila , singur proprietar , revizi la zi, motorul de 140cp mult mai placut de condus, silentios ,al doilea calculatorul de bord nu a fost resetat niciodata si arata un consum mediu de 8,4% in cei 54.000km, la o viteza medie de 31km/h, eu zic ca nu e rau pt benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca treaba sta asa atunci ia Vectra. E o masina cinstita si ai sa vezi ca vei fi multumit. Atata timp cat nu vei cere masinii mai mult decat poate da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 la ce a zis Calin78. Consumul e ok. Daca masina zici ca e fara probleme si nu ii vei cere sa rupa sepentinele ca un GTI atunci go for it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am batut palma pt Opel, masina e practic noua, pun si poza daca vreti, numai ca nu e frumos ca totusi e forum VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu interiorul si una cu exteriorul.

Din experienta mea, opelurile pe benzina consuma mult. Opel Astra 2007-2009 1.6 16v de exemplu ia cam 13-14l/100 in Bucuresti. Si pe langa consum am avut impresia ca au 80 cai nu 115 si asta te face sa turezi mai mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru masina ! Daca e in stare buna si ii cunosti limitele, te vei simti foarte bine cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu interiorul si una cu exteriorul.

Din experienta mea, opelurile pe benzina consuma mult. Opel Astra 2007-2009 1.6 16v de exemplu ia cam 13-14l/100 in Bucuresti. Si pe langa consum am avut impresia ca au 80 cai nu 115 si asta te face sa turezi mai mult...

Se stie ca motorul de 1.6 de la Opel e unul din cele mai economice motoare asa ca eu cred ca e foarte exagerat consumul dat de tine mai ales ca motorul e pus pe o Astra care are caroseria mai usoara ca si o Vectra dar mai conteaza si stilul de condus care poate influenta consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca memoria de lunga durata nu a fost niciodata resetata si in conditiile in care iti indica o viteza medie de 31 km/h, imi permit sa cred ca ar fi doua vesti:

- cea buna: majoritateea km au fost realizati extraurban;

- cea... mai putin buna: consumul mediu de 8.4 l indicat este irelevant pentru consumul urban: acesta va fi, probabil, spre 14l sau poste chiar peste (in anumite conditii). Sa imi spui daca am avut dreptate. :rolleyes:

Felicitari pentru achizitie!

P.S.: Am observat ulterior ca esti din Tg. Mures, asa ca fac o rectificare la ce am scris: consumul va fi in jur de 12.

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt urari

Daca consumul e in jur de 12% numai urban, e in regula pt mine, nu e o masina tocmai mica ( 1.395kg, masa proprie )

Am gasit si niste date despre motorizarea de 1.8 - 140cp: "Aceasta motorizare 1.8-16v beneficiaza de numeroase elemente tehnice deosebite, cum ar fi arborii cu came cu reglare continua a momentului actionarii supapelor (DCVCP - Double Continuous Variable Cam Phasing) pentru optimizarea ciclului de admisie, sistemul deosebit de eficient de transfer al temperaturii ulei-apa, termostatul controlat electronic etc. Cu puterea sa de 140 CP, unitatea de 1.8 litri ECOTEC este una dintre cele mai puternice motorizari cu aceeasta capacitate cilindrica. Mai mult, 90% din cuplul sau maxim de 175 Nm este disponibil pe o plaja larga de turatii, intre 2.200 si 6.200 rpm, fapt care ii confera performante deosebite chiar si la turatii mici ale motorului, asigurand un condus relaxant in orice conditii de trafic "

Niste poze :

post-60047-0-14737500-1301395379_thumb.j

post-60047-0-58538300-1301395876_thumb.j

Modificat de NRA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!