Jump to content

Skoda Octavia 2 FL - 1.6 TDI


loghy

Postare recomandată

Hmmm, probabil ca ceva de genul trebuie sa fac, adica sa o sudez. Poza gasita nu reflecta realitatea, toba finala e mai aproape de capatul masinii dar la final cam asa ar arata modificat

post-19648-0-17059600-1428215534_thumb.j

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Exact.

Oricum si pe masina mea tot prin sudura s-a fixat.

Ma uitam acum ca desteptii de la service au sudat electric si bineinteles ca a ruginit.

Ma gandeam daca nu ar fi o idee buna sa il dau jos ei sa ma duc sa-l refixez prin sudura cu argon, cum ar fi trebuit de la inceput.

Modificat de loghy
Link către comentariu

Eu as vrea sa evit sudura pentru ca nu stiu ce pitici mai au astia pe aici la TUV si daca ma pune sa o dau jos atunci trebuie sa umblu la toba iar :). Mai studiez problema .

Link către comentariu

Atat timp cat e accesoriu OE si prducatorul zice ca se fixeaza prin sudura eu zic ca nu are TUV-ul ce sa comenteze.

E adevarat ca la tine ar fi o adaptare, dar totusi...

Link către comentariu

Cum pot afla versiunea de soft a masinii? Unde si cine face un update de soft? Ce avantaje sau dezavantaje pot aparea printr un update de soft? Masina este din 2010, 174.000km, fara probleme.

Link către comentariu

Versiunea de soft o poti afla la reprezentanta si tot acolo poti face update-ul.

Avantajele pot fi o functionare mai buna a motorului, dezavantaje nu prea vad.

Link către comentariu

Ma voi interesa maine la Avia in Constanta, cu toate ca ma astept sa ma "loveasca" cu un pret "minunat"...ca de fiecare data.

Link către comentariu

Pe mine m-a costat 70 lei in decembrie 2013.

 

6Y0803594 :) poate merge 

 

Scuze Andrei, acum mi-am dat seama ca tu nu ai postat nici o schema ci eu am cautat pe goggle reperul indicat de tine si am gasit link-ul urmator: http://www.partscats.info/skoda/de/?i=cat_vag_models&brand=sk&number=81&set=105&ein=2012&f=663&hauptgr=1234567890&hg=8&grf=080750419&bf=80751&hgug=807&ug=07&parent_id=213645&detail_id=213691

dar de fapt reperul 7 este continuarea barei de sub stop si nu are nici o legatura cu carligul.

 

Multumesc oricum.

 

Ce am eu nevoie are codul de produs Westfalia 921 630 630 121, si arata asa:

post-87624-0-32847100-1428267661_thumb.j

Am cautat codul pe google si vad ca este in jur de 10 Eur. N-ar fi mult dar ma costa transportul mai mult decat piesa.

O sa vad daca pot improviza totusi un capac pentru decupajul din bara.

Modificat de loghy
Link către comentariu

:)) ce clicket

tractezi des sau care e motivul pt carlig?

pana la urma unde l-ai vopsit?

Link către comentariu

Necesitatea unui update la motor si cutie se poate afla dupa seria de sasiu sau este obligatoriu sa fie pusa pe tester?

Link către comentariu

Softul nu cred ca ai cum sa-l afli dupa seria de sasiu, decat eventual tot la reprezentanta.

Necesitatea este relativa insa, daca suni si intrebi daca este necesar, iti vor spune ca daca nu ai probleme cu masina, respectiv cutia, nu trebuie sa faci nici un update.

Daca in schimb te duci si spui ca vrei update-urile iti pun masina pe calculator, verifica versiunea de soft si apoi daca fabrica are o versiune mai noua iti face update.

:)) ce clicket

tractezi des sau care e motivul pt carlig?

pana la urma unde l-ai vopsit?

Da :lol: E un clicket pe care l-a gasit fi-miu la bunica-su si l-a luat sa se joace cu el tocmai pentru ca era asa mic si care intamplator ajunsese in cutia mea de scule.

Motivul pentru carlig este un suport de biciclete de la thule pe care urmeaza sa-l achizionez saptamana asta, cred.

Modificat de loghy
Link către comentariu

A venit iepurasul cu suportul de biciclete :D

 

post-87624-0-33715000-1428873836_thumb.j post-87624-0-58017300-1428873841_thumb.j

 

 

Si daca tot eram la masina si am avut un pic de timp liber, am fixat si suportul stingatorului.

 

post-87624-0-86128200-1428873846_thumb.j

Link către comentariu

Si rezultatul final: :D

 

post-87624-0-33619700-1429287010_thumb.j

 

Mai ramane de montat instalatia electrica, si cred ca daca tot o desfac masina din fata pana in spate ma gandesc sa pun si o prize de 12V in portbagaj.

Link către comentariu

Faina bicicleta. asa inalt esti? Ca ai ridicat scaunul pana la stele :P

 

PS: instalatia electrica la carlig sau ce nu ai montat?

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Multumesc, pai am 1.90... :)

Da, instalatia electrica. Trebuie sa ma duc la Cristi sa o faca si sa o monteze, ca am cumparat carligul doar cu modul, fara instalatie.

Dar mai astept un pic sa ma redresez financiar... am avut cheltuieli cam mari luna asta si in cazul meu instalatia e un moft, ca nu prea am de gand sa tractez cu masina... dar sa fie treaba completa :D

Modificat de loghy
Link către comentariu
  • 5 months later...

A mai trecut un an, al saselea, si am ajuns la 84.000 km.

Am facut astazi revizia, tot la ElcarGid:

- filtru de polen;

- filtru de aer;

- filtru de motorina;

- filtru de ulei;

- 5 litri de ulei Castrol (la bidon);

- placute de frana fata;

- geometrie directie (la solicitarea mea);

- reglaj faruri (la solicitarea mea).

 

Atasez si o poza cu filtrul de motorina dupa 14.000 km:

 

post-87624-0-14552100-1445085264_thumb.j

 

Am primit si confirmarea, nu ca ar mai fi fost nevoie, ca masina mea face parte din "diselgate", pe factura imi apare "actiune 23Q5"

Am discutat un pic cu ei si deocamdata spun ca nu au primit nimic despre ceea ce va insemna aceasta actiune.

Am vrut sa fac si un update de soft, daca se putea la 9972, dar daca anul trecut nu au avut nimic impotriva, acum au fost foarte reticenti si nici macar nu au vrut sa verifice daca exista o veriune mai noua.

 

Urmeaza in decembrie ITP.

Link către comentariu

Nu te stresa ca esti pe lista dieselgate. Va fi OK. Ai pus poza cu filtrul de motorina dupa 14 mii de km. Nu prea ma pricep la diesel dar as zice ca e inchis la culoare si din cauza culorii motorinei nu neaparat ca a fost murdara.

Link către comentariu

Aaa... stai linistit ca nu ma stresez, era doar o constatare :D

Cat despre filtru... sper sa ai dreptate. Intre timp o sa-l schimb in continuare la fiecare revizie chiar daca ei spun la 30.000 km.

Modificat de loghy
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Si pentru ca m-am plictisit de abtibildurile cu "46",

 

post-87624-0-11472800-1447492666_thumb.j

 

m-am hotarat sa le dau jos.

Din pacate se pare ca n-am ales cea mai buna solutie pentru ca rezultatul final arata asa:

 

post-87624-0-27720100-1447492727_thumb.j post-87624-0-13876600-1447492750_thumb.j :))

 

La o prima vedere nu pare foarte grav: bara, aripa, far si poate proiector de ceata.

Sper sa nu fie si altceva sub capota, intrucat in urma impactului, cea a mai ramas din far a fost impins pana in filtrul de motorina.

Mi se pare foarte ciudat modul in care s-a comportat farul. Ma asteptam sa fie geamul spart si prinderile/suportul rupt, in schimb s-a rupt in doua, iar partea care a fost lovita, efectiv s-a dezintegrat.

 

Partea ce mai "distractiva" se pare ca va fi la asigurari intrucat vinovatul are RCA la Euroins... :banghead:

Link către comentariu

Nasol, faza e ca Euroins  a intrat in proces redresare financiara la fel ca Astra(care acum nu mai exista).

Ai casco la masina(ai putea sa o repari pe casco cu regres pe rca-ul vinovatului)?

P.S.ti-am furat ideea cu grila iarna pt raditor.

exista dezavantaje in folosirea acestei grile pe tp de iarna?

la ce temp sta la tine uleiul de cand o folosesti?

post-124095-0-13282800-1447581687_thumb.

Link către comentariu

Stiam ca voi avea batai de cap cu ei, dar nu stiam ca au intrat in proces de reorganizare.

Am casco, am discutat aceasta varianta cu varul meu, broker de asigurari, dar s-ar putea sa-mi creasca prima de asigurare.

Sa vad ce fac maine la constatare, daca nu obtin acord de reparatie a masinii intr-o reprezentanta, o voi face pe casco si gata.

Voi reveni cu impresii in topicul dedicat http://vwforum.ro/topic/97924-de-ce-nu-astraeuroinscarpatica-etc/

Despre grila impresiile mele sunt urmatoarele:

Revin cu impresii dupa montarea grilei: motorul se incalzeste cu 5-10 minute mai repede in oras dar ce imi place cel mai mult este ca la atunci cand stationez temperatura motorului nu mai scade.

Deci per total sunt multumit. :)

Modificat de loghy
Link către comentariu

Salut, am fost si eu in aceasta situatie. Daca vina nu este una "culpa comuna" si este in totalitate al celuilalt sofer, atunci nu ti se va mari nici o prima de asigurare. O sa faci o actiune in regres , iti repara tie firma ta de asigurari masina si ei recupereaza banii. Daca a fost culpa comuna sau culpa ta...atunci da, ti se va mari prima... 

Link către comentariu

Nu, nu este culpa comuna, este in totalitate vina lui: neacordare de prioritate.

Sper sa nu ajung sa aflu, sau macar sa ai dreptate.

Link către comentariu

inca mai folosesti grila pt. iarna?

si eu am observat ca apa ajunge mai rpd la 90g si a scazut consumul pt timp rece.

Ms pt pont anyway:)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!