Jump to content

Skoda Octavia 2 FL - 1.6 TDI


loghy

Postare recomandată

pfff, v-ati "pupat" intens de a spart faruri si ti-a dereglat directia. Bine ca s-a rezolvat. Nu mi se pare normal sa dureze o luna, ar trebui sa poti repara masina imediat si apoi sa se certe asigurarile intre ele. Ce vreau sa zic e ca asigurarea ta ar trebui sa plateasca reparatia rapid si decontarea sa o faca ea cu asigurarea vinovatului, nu sa astepti pana cand asigurarea vinovatului isi da acordul de reparatie.

Deci acum ai 2 straturi de vopsea pe bara? :P 

Link către comentariu

Da, a fost destul de spectaculos :))

Puteam sa o fac si pe casco cu regres, dar pentru ca era fost vorba de omniasig nu ma asteptam sa traga de timp si cand am aflat mi-a fost lene sa o iau de la capat cu hartiile, nici nu stiu daca mai era posibil. 

Cel mai dragut a fost ca pe consilierul de service la pufnit rasul cand m-a vazut ca dupa doua saptamani ii aduc, din nou, masina la vopsit... 

Link către comentariu

Astazi am fost la Metrotehnica, dupa cum spuneam si in postarea anterioara.

Cureaua de distributie, dupa 10 ani si 137,xyz km arata cam asa:

IMG_20200305_12021.thumb.jpg.ca3edc313781f8e839e7c840f6d87f60.jpg IMG_20200305_12032.thumb.jpg.607b26694dcfb1cb8946c81befd79603.jpg

Mecanicul care a lucrat la masina nu a fost impresionat sau ingrijorat de starea curelei, a spus doar ca era timpul sa fie schimbata, mai ales ca pompa de apa incepuse sa curga.

IMG_20200305_14265.thumb.jpg.d8bd18a24a151299a6baa991e7d44a12.jpg

A fost schimbat si uleiul din cutie, dar se pare ca nu se poate schimba in totalitate fara demontarea cutiei si ca urmare a fost schimbat doar 1,2 litri :( Mecanicul a tinut sa precizeze de cateva ori ca nu e nici o problema pentru ca oricum producatorul nu recomanda inlocuirea acestuia la un interval de timp sau kilometri.

Una din bieletele antiruliu a fost demontata cu flexul, ceea ce mi-a dat cateva emotii in drumul catre casa intrucat in viraje, pe partea dreapta sa auzea in zgomot metallic destul de puternic. M-am intors cu masina la service, a fost urcata iar pe elevator, s-a demontat roata, s-a demontat etrierul si s-a gasit o bucata mare din piulita bieletei care a fost taiata frecand pe discul de frana. S-au montat toate la loc si totul au fost in regula.

Toate reperele montate sunt OE si ulei Mobil. N-am mai folosit pana acum Mobil, dar imi place cum se aude motorul, mult mai bine decat cu Castrol.

Se pare ca la urmatorul schimb de placute vor trebui schimbate si discurile.

N-am reusit insa sa scap de "harsaitul" care mi se spusese ca vine de la cureaua de accesorii.

Pana una alta, in principiu, suntem pregatiti de concediu. :Driver:

Link către comentariu
10 hours ago, loghy said:

Se pare ca la urmatorul schimb de placute vor trebui schimbate si discurile.

pe banii lor, avand in vedere ca ti-au stricat discul cu piulita aia...

Link către comentariu

:)) buna asta. Nu m-am gandit la aceasta varianta. 

Link către comentariu

The mechanic probabil ca nu a avut rabdare sa stea masina sa se scurga tot uleiul din cutie. Tu ai mers cu masina de pe drum la el, normal era sa-ti schimbe distributia pana se scurgea uleiul complet din cutie. Dar probabil a zis ca nu se poate, a dat drumul la ulei, a pus busonul, a umplut cutia si s-a scos.
Nu te necaji ca la manuale nu e asa important sa fie schimbat uleiul. Se face preventiv dar la masini cu mult mai multi km ca ai tai :D  La nevasta am schimbat uleiul la masina de 10 ani si era curat ca lacrima, masina avand 65 de mii de km si schimb de viteze la greu prin oras. Totul e OK si vorbim de Fix It Again Tomorrow aka FIAT :)) 

Hai la vara la mine sa-ti fac un service eu, profi :P 

în urmă cu 13 ore, loghy a scris:

nu a fost impresionat sau ingrijorat de starea curelei

schimba-l, la ce crapaturi avea cureaua... era cam riscant. Sau probabil ca nu era impresionat deoarece tocmai ce a pierdut o ocazie sa faca bani, daca se rupea cureaua isi freca palmele de fericire.

Link către comentariu

@Aerofan mecanicul era angajat Metrotehnica, deci el oricum nu lua nici un ban de la mine, acum nu stiu ce sa zic, poate era o persoana mai optimista de fel. :))

Despre cutie, mi-a aratat unde era busonul de golire si intradevar nu prea aveai cum sa scurgi tot uleiul fara sa o demontezi decat daca ai fi inclinat foarte tare masina in fata. Poate sunt diferente in cutiile cu 5 trepte cum am eu si cele cu 6 cum ai tu. 

La tine cu cat timp inainte trebuie sa-mi fac programare? :))

Link către comentariu
On 06.03.2020 at 12:15, Aerofan a scris:

schimba-l, la ce crapaturi avea cureaua... era cam riscant. 

Subscriu. Si mie mi se pare ca arata destul de rau cureaua aia.

Si mie mi-au spus la reprezentanta (la alta masina) ca placutele de frana mai au 30% carne si sa le schimb la urmatoarea revizie. Norocul meu ca am fost la mecanic sa se uite la placute si cele din interior erau terminate, cred ca mai aveau 5% pana ajungeau la fier. Niste incompetenti sau o fac intentionat pentru a avea ulterior probleme, don't know. 

 

Link către comentariu

Acum nu mai conteaza. S-au schimbat toate, mergem inainte. :)

Link către comentariu
  • 1 year later...

Daca ultima oara trecusera 6 luni de la ultima postare, iata ca acum a trecut mai bine de un an...

Odo: 147,xyz km

Am mai bifat o revizie, tot la Metrotehnica (am avut o tentativa de a merge la brady, dar s-a terminat prost; am detaliat in topicul aferent): ulei, tot Mobil1 5W30, filtru de ulei, filtru de aer si filtru de polen. toate OE. Avand in vedere numarul mic de km de la utima revizie, n-am mai inlocuit si fitrul de motorina.

Placutele de frana cica sunt la 50%, dupa 75.000 km de la primul si singurul schimb.

Cu aceasta ocazie s-a descoperit ca trebuie inlocuite bucsele suport motor: 1K0199867Q, 1K0199868Q si 1K0199855BJ. Ca urmare, miercuri ma intorc la metrotehnica.

Va trebui sa schimb si teaca/catarama de la centura de siguranta de la sofer, pentru ca de vreo 2 luni a inceput sa piuie sporadic desi centura e pusa.

Voi reveni cu detalii dupa interventii.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!