Jump to content

Skoda Octavia 2 FL - 1.6 TDI


loghy

Postare recomandată

14 hours ago, loghy said:

Avand in vedere drumurile pe care circula furioasa, cred ca ai putea sa treci direct pe 18" :cool:

Nu e o idee rea numai ca atunci o sa-mi trebuiasca 2 randuri de roti ca nu cred ca pe 18 merita all season.

Link către comentariu
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Si rezultatul:

20170716_163532.thumb.jpg.83f29b91bf2bcde38924b5bd95f0df88.jpg

Scuzati calitatea pozei, schimb telefonul luna care vine :)

Am mai spalat masina de vreo 3 ori de cand am cumparat produsele, dar nu am apucat sa postez.

Si nu, masina nu s-a spalat in ritmurile melodiei postate de @Aerofan :biggrin:

Link către comentariu

Galerie am avut: fi-miu, care era foarte incantat de mirosul de cocos de la sonax quick detailer :D

Apropo de sonax quick detailer, face toti banii: nu stiu cand s-a mai intamplat ca la 3 zile de la spalarea masinii, acesta sa arate in continuare curata.

Link către comentariu
  • 8 months later...

N-am mai scris de mult pe aici...

Am inlocuit ornamentul schimbatorului de viteze intrucat incepuse sa se exfolieze.

Initial am vrut sa schimb tot "ansamblul": nuca si fusta, dar pretul de aproape 400 lei m-a dat un pic inapoi.

Am incercat sa cumpar unul chinezesc la 70 lei, dar calitatea este execrabila.

Asa ca m-am apucat sa trag de capac si am constatat ca iese destul de usor daca se trage din partea din fata si se poate inlocui independent.

IMG_20171206_092054.thumb.jpg.f3f7da71c747df2d762fa8564009189a.jpg

Pentru cine are acelasi model de schimbator, codul este 1Z0798001 pentru cutiile cu 5 viteze si  1Z0798002 pentru cele cu 6 trepte.

Eu am dat 50 lei pe olx, dar am aflat ulterior ca este mai ieftin la reprezentanta, in jur de 40 lei :))

In rest nimic de raportat... odo 118.xyz, in septembrie la 114.xyz km am facut revizia. Am mers ca si pana acum pe filtre si ulei OE, cumparate de mine si schimbate la avia.

Ne pregatim de schimbat bucse bascula.

Si un instantaneu surprins aseara.

IMG_20180405_021000.thumb.jpg.7c681ad7db98c29f33ef9ac3c5487415.jpg

Link către comentariu
  • 7 months later...

@beidaud nu prea am noutati.

Trebuie sa imi fac timp sa ajung cu ea la revizie zilele astea si sa schimb bucsele pe fata.

Km am cu aproximatie in jur 125.000.

Distributia nu am schimbat-o pana acum si nici nu am de gand pana anul viitor, cand implineste 10 ani.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Cu intarziere am reusit sa ajung astazi la revizie, de data aceasta la Brady si nu la Avia ca de obicei.

Am luat si piesele de la ei, intrucat toate reprezentantele au marit foarte mult preturile la manopera in cazul in care te duci tu cu piesele tale, si ei mi-au dat cel mai bun pret final din Bucuresti.

ODO: 127.705 Km

Am schimbat:

  • toate cele 4 filtre, ca de obicei;
  • ulei: clasicul Castrol log life professional 5W30
  • lichid de frana
  • bucse bascula

Pret total, inclusiv geometrie si verificat eficienta franelor, putin sub 2000 lei.

:Driver:

Link către comentariu

Da... Nu prea am mers cu masina anul asta, concediul de vara l-am facut la noi pe litoral si nici alte plimbari nu prea am facut.

De asta nici n-am reusit sa fac revizia la timp, in septembrie si chiar si asa abia am reusit sa fac 13.000 km.

Bicla nu o las, am mers cu ea la birou pana la Craciun, cu exceptia zilelor cand a fost zapada pe strada. Altii isi cumpara masina de oras, eu imi caut... bicicleta de oras :))

Bine, am cumparat deja una, un pegas, dar nu ne intelegem, asa ca vreau sa-l dau si sa caut altceva. Si oricum, anul asta ma bazez pe bicicleta sa fac mai multi km cu masina. Mi-am propus sa merg la mai multe competitii cu fii-miu. Deci, tot bicicleta e baza... :D

Link către comentariu
  • 7 months later...

N-am mai scris demult pe aici... In primavara masina a primit cateva retusuri estetice la @dr_junior1980 caruia ii si multumesc pe aceasta cale, datorate pietricelelor de pe drumurile patriei (caroserie) si stergerii unei borduri (jante). 

 

IMG_20190902_130232.thumb.jpg.04e1f51478cb36934ae34776f226146c.jpg IMG-20190402-WA0003.thumb.jpg.c837d244f254bf6a7e210afa3a9c1b52.jpg IMG-20190402-WA0004.thumb.jpg.f8d9ed393f3839a7d29ebf0671aadbe1.jpg IMG-20190402-WA0005.thumb.jpg.d1f49bbfa7383153331d7595e483924b.jpg IMG-20190402-WA0003.thumb.jpg.cc368a467a7b1f1ab88d224c51aa8c98.jpg IMG_20190902_131053.thumb.jpg.b0b29facda543d64ec0db285b5cd9c8d.jpg 

Desi ODO nu indica momentan decat 134.6xx, la urmatoarea revizie va beneficia si de un schimb de distributie, pompa de apa si curea accesorii si probabil un schimb de ulei la cutia de viteze, intrucat implineste 10 ani si cred ca este suficient. 

Si cu ocazia plecarii in concediu, pentru ca, nu-i asa, nu exista moment mai bun, a aparut si prima problema a masinii: aerul conditionat a decedat subit. Dupa ce a functionat perfect cateva ore, acum chiar si dupa un sfert de ora de functionare pe "low" nu sufla deloc aer rece. Urmeaza o diagnoza la intoarcerea in tara sa vedem unde este problema: compresor, electrovalva sau pierdere de freon. 

Drumul de intoarcere va fi interesant... 12 ore de condus la temperaturi de 30+ grade fara AC, cu siguranta imi vor aduce aminte de copilarie :))

Drumuri bune sa aveti :Driver:

Link către comentariu

pff ce chinion!

nu ai reusit sa o repari inainte de plecare...?

daca zic "vacanta placuta" in conditiile astea, sa nu sune ironic :P

Link către comentariu

Pai cand am plecat din Bucuresti mergea, si la vreo ora dupa ce am trecut granita la greci am sesizat ca nu mai baga rece nici cum... 

Multumesc pentru urari :))

Link către comentariu

Poate ai luat o piatra in radiator si s-a spart, normal compresorul nu ar trebui sa cedeze asa repede.

daca aveai o broasca aveai aer conditionat natural :) deschideai gemuletele mici si intra aerul natural.

bine ca nu e iulie, parca 30 de grade acuma sunt mai acceptabile decat 38 in iulie. Drum bun inapoi, eventual pleaca pe la amiaza si ajungi pe racoare.

Link către comentariu

Posibil, dar n-am auzit nici un pocnet, dar in urma unui pont primit de la @vdragos momentan investighez o alta cauza. Am scris mai multe aici:

 

Link către comentariu

Problema cu aerul conditionat s-a rezolvat dupa stragerea surubului fuliei de la compresorul de aer conditionat. 

Asa arata inainte de strangere. 

IMG_20190902_194757.jpg.45ef15f2ed54c9abb700e0943521ead8.jpg

Multumesc @vdragos pentru pont. :beer:

Link către comentariu

Multumesc. Tot sistemul de climatizare functioneaza foarte bine dupa 10 ani, fara sa ii fac absolut nimic. 

Cu aceasta ocazie am verificat si cureaua de accesorii si se prezinta intr-o stare foarte buna, nu are nici un semn de imbatranire. 

Link către comentariu
  • 5 months later...

Iar a trecut juma' de an de cand am scris ultima oara… ODO: 137.xyz 

Intre timp masina a intrat de 2 ori in service: prima oara la inceputul lui decembrie cand un individ nu mi-a acordat prioritate si ne-am lovit nitel roata in roata.

Desi aparent nu parea mare lucru, dupa cum se vede si in poza de mai jos, cu exceptia faptului ca masina tragea puternic dreapta, dupa 1 luna de stat in service, in mare parte datorita celor de Omniasig (unde respectivul avea RCA) datorita carora am pierdut vreo 2 saptamani, in final s-au inlocuit bara fata impreuna cu suportii de prindere, grila de proiector de pe partea dreapta, DRL-ul de pe dreapta, aripa dreapta fata, farul drept impreuna cu suportul de far, un senzor de parcare, portfuzeta, rulmentul de pe dreapta fata si anvelopa. 

IMG_20191124_14263.thumb.jpg.a81d62bb329f845c3ee40de9fb73f9c0.jpg

Apoi, dupa 2 saptamani, intr-o dimineata cand plecam la serviciu, imi spune portarul ca urmeaza sa ma caute unul din vecinii de la 7 ca mi-a lovit masina :banghead:

De data asta n-a fost decat bara de revopsit si ca urmare s-a rezolvat repede. In 3 zile a fost gata.

Cica sa-ti mai iei masina noua… dar asta cea are?! :cool:

Toate reparatiile le-am facut ca de obicei la Avia in Pantelimon si nu prea am avut ce sa le reprosez.

In alta ordine de idei, joi ne pregatim de revizie completa, schimbam bielete antiruliu fata, colierul de la toba intermediara si pentru prima oara distributia si uleiul din cutie.

Chiar daca in teorie distributia ar trebui schimbata la 180,000 km si uleiul din cutie este "pe viata" am zis ca totusi 10 ani este suficient.

interventia o s-o fac la Metrotehnica intrucat mi-au facut cea mai buna oferta din Bucuresti.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!