Jump to content

60 km/h viteza MAXIMA la V6 tdi 4motion

helldriver
 Share

Postare recomandată

'Seara, am dat de belea, passatixu' meu nu mai vrea sa treaca de 3000 de ture(cca.60 km/h), daca il chinui putin pt tiptronic parca se mai duce ceva mai mult, chestia e ca isi mai da drumu' din cand in cand, azi a facut prima oara treaba asta, banuiesc ca e putin :unsure: dar sunt cu morcovu'...., poate imi dati un sfat, debitmetru ceva.... sunt incepator in probleme d'astea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca banuiesti debitmetru. fa un test deconectandu-i mufa si vezi daca merge mai bine asa.. altfel poate nu mai intra turbo..etc cine stie? trebuie bagat pe diagnoza si facut test de drum in sarcina

Link către comentariu

Sustin ce zice Thheo: Fa testul cu scosu mufei de la debitmetrul de aer. Asta este imediat dupa filtrul de aer. Daca merge mai bine sau mult mai bine cu mufa scoasa atunci.... debitmetru nou (Bosch sau preferabil Pierburg)

Link către comentariu

Mda, o sa fac acu testu' cu mufa si o duc si la o diagnoza, va tin la curent....oricum vin maine la intalnire, merci mult domnilor.

Link către comentariu

Eu iti recomand sa faci testul cu mufa inainte de intalnire astfel incat sa vii deja cu niste rezultate. Va fi mai util. Plus ca e foarte foarte usor. Ridici capota (cred ca te descurci la asta :D) apoi scoti mufa si in final inchizi capota :D :D

Oricum daca nu e concludent testul vor face bajetii un log si vedem acolo. Bafta!

Link către comentariu

Am schimbat debitmetru, un electroventil si degeaba......se pare ca este o electrovalva din capat de la turbina :mellow:, cica tre sa schimb turbina cu tot cu electrovalva aia, 41.000.000 rol cu piesa la schimb :( , am citit un post referitor la un Service Garrett si am fost acolo, maine ma duc sa dea jos turbina si sa se uite prin ea......noroc ca n-am vandut Dacia :)

Link către comentariu