Jump to content

60 km/h viteza MAXIMA la V6 tdi 4motion


helldriver
 Share

Postare recomandată

'Seara, am dat de belea, passatixu' meu nu mai vrea sa treaca de 3000 de ture(cca.60 km/h), daca il chinui putin pt tiptronic parca se mai duce ceva mai mult, chestia e ca isi mai da drumu' din cand in cand, azi a facut prima oara treaba asta, banuiesc ca e putin :unsure: dar sunt cu morcovu'...., poate imi dati un sfat, debitmetru ceva.... sunt incepator in probleme d'astea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca banuiesti debitmetru. fa un test deconectandu-i mufa si vezi daca merge mai bine asa.. altfel poate nu mai intra turbo..etc cine stie? trebuie bagat pe diagnoza si facut test de drum in sarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce zice Thheo: Fa testul cu scosu mufei de la debitmetrul de aer. Asta este imediat dupa filtrul de aer. Daca merge mai bine sau mult mai bine cu mufa scoasa atunci.... debitmetru nou (Bosch sau preferabil Pierburg)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, o sa fac acu testu' cu mufa si o duc si la o diagnoza, va tin la curent....oricum vin maine la intalnire, merci mult domnilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa faci testul cu mufa inainte de intalnire astfel incat sa vii deja cu niste rezultate. Va fi mai util. Plus ca e foarte foarte usor. Ridici capota (cred ca te descurci la asta :D) apoi scoti mufa si in final inchizi capota :D :D

Oricum daca nu e concludent testul vor face bajetii un log si vedem acolo. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetru, un electroventil si degeaba......se pare ca este o electrovalva din capat de la turbina :mellow:, cica tre sa schimb turbina cu tot cu electrovalva aia, 41.000.000 rol cu piesa la schimb :( , am citit un post referitor la un Service Garrett si am fost acolo, maine ma duc sa dea jos turbina si sa se uite prin ea......noroc ca n-am vandut Dacia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva este N75ul .. nu este pe turbina... e comanda de vacuum a turbinei, mai este si "ciuperca" de pe turbina care are tija care trage de valvele turbinei.. pana la urma care e defecta? si cum s-a tras concluzia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetru, un electroventil si degeaba......se pare ca este o electrovalva din capat de la turbina  :mellow:, cica tre sa schimb turbina cu tot cu electrovalva aia, 41.000.000 rol cu piesa la schimb  :( , am citit un post referitor la un Service Garrett si am fost acolo, maine ma duc sa dea jos turbina si sa se uite prin ea......noroc ca n-am vandut Dacia  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Nu te lasa intimidat de astfel de "sfaturi". Deseori este posibil sa schimbi doar o componenta (nu prea scumpa) nu intreg ansamblul. Chiar daca este actuatorul de vina poate aduce energizer la un pret decent (maxim 200 EUR parca). Deci nu zeci de milioane de lei vechi. Alteori se intepenesc vanele de la turbina (sau tija actuatorului) intr-o pozitie si atunci demontarea curatarea si remontarea (iar maxim 200 EUR - sau chiar 150EUR) rezolva. Fii darz cum ai aparat la Cheia :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da domnilor, "ciuperca" aia e de vina sau "actuatorul", cum a zis Andrei sau e murdara turbina( de la gazele alea care se invart pe acolo), ma duc maine pe la Garrett si va tin la curent ......Merci pt. incurajari, deja ma simt mai bine...... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa.......in primul rand tin sa va spun ca sunt posesorul unui v6 original....dar iata cum s-au desfasurat treburilii, ma duc la un Service (cine are nevoie ma contacteaza[asta din motive tehnice, in legatura cu omu' care m-a rezolvat]), iau legatura cu cineva de acolo, bag masina pe rampa, lucreaza niste baieti la demontat-montat "ciuperca", in 30 min. mergea masina ca inainte, dupa, iese cel cu care vorbisem sa facem o proba cu tot cu testaru' si zice ca debitmetru e cam dus (in loc de 1000 si ceva de mg, scotea fro' 350). Plec de la ei, ma duc la mecanicu' meu, comandam un debitmetru (300 RON), vine debitmetru ala nou intr-o ora si cand l-am pus pe masina, surpriza.........parca eram pe motor tragea super mistoc. Asa ca mi-a venit sufletu la gura si am lasat motoru' acas' seara asta si m-am dat putin cu masinixu'.Merci pt. sfaturi :cheers: :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica ma dai cu motoru pentru incurajari si sfaturi? :)

Serios acum, se poate considera cazul incheiat, adica e rezolvata permanent problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... bag masina pe rampa, lucreaza niste baieti la demontat-montat "ciuperca", in 30 min. mergea masina ca inainte, dupa, iese cel cu care vorbisem sa facem o proba cu tot cu testaru' si zice ca debitmetru e cam dus (in loc de 1000 si ceva de mg, scotea fro' 350).

<{POST_SNAPBACK}>

Bravo!

Dar te rog sa detaliezi un pic problema, sa stim si noi care a fost cauza, cum s-a rezolvat si un cost aproximativ al reparatiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, sorry trebuia sa dau niste detalii, dar sambata am avut o intalnire neasteptate cu asfaltu' si n-am prea mai intrat pe net.....asa, am fost la omu' respectiv, i-am spus ca am nevoie de un actuator d'ala ( dupa mai multe teste si schimbat debitmetru + electroventil, am ajuns la concluzia ca e actuatorul), pers. respectiva mi-a spus ca are asa ceva si ma intreaba daca vreau sa-l schimb la el la service, ca sa fie totul ok, io il intreb cat ma costa(sa n-am surprize neplacute) el imi zice ca actoatorul costa 150E+ 400.000 rol montaju, am acceptat( in conditiile in care cei de la service'ul Garrett imi cereau 70E numai demontat-montat turbina+ reparatia in sine) si s-au apucat de treaba, a durat 30-40 min, timp in care au mai completat baietii de acolo uleiul pe la servo si la sfarsit imi face testu in mers si imi zice omu' ca debitmetrul e cam dus (in loc sa bage 1000 si ceva de mg. el baga fro' 350mg., si imi recomanda sa-l schimb, io intre timp gasisem debitmetru pe la 300 ron, il comand cand am ajns la mecanicul meu si acu' merge brici masina. Costuri: 120E (in final) actuatorul; 40 ron, manopera; 300 ron debitmetru; 60 ron filtru de aer; 10 ron manopera filtru + debitmetru. Cam asa stau lucrurile, o zi buna domnilor. A.... si un :scratch: mic: Moare soacra unuia, o inmormanteaza si cand se intorcea acasa, da sa intre pe poarta si ii cade o tigla in cap, la care se uita asta contrariat spre cer si zice : " Deja ai ajuns scarba ?!? " :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!