Jump to content

Golf 6 GTD


raduste

Postare recomandată

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raduste

    55

  • corad0

    13

  • GabiB77

    6

  • The_Ego

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc inca odata pentru urari.

>b 50 ppx...multumesc pentru link-ul cu cotiera. Urmeaza cat de curand sa o iau, dar cam la aceeasi bani (cu tot cu trasnport) o gasesc si la PBV (undeva pe la 240 de euro parca). Problema ca mai toate cotierele vin fara furtunul de aer pentru spate si trebuie sa vad cum fac sa il comand si pe ala.

Link către comentariu

Nu. Astea sunt montate in cotiera, insa trebuie conectate undeva sub bord prin intermediul unei tevi ciudate ca forma (pentru care nu stiu codul si nici femeia de la piese nu il stia).

Link către comentariu

foarte frumoasa ... imi place si mie mult mult ... Sa o stapanesti sanataos si sa ai parte de sute de mii de km fara absolut nici o problema ...

Link către comentariu

Si primele impresii din trafic:

- cum spuneam, suspensia sport + jante de 18" nu e cea mai fericita combinatie in privinta bordurilor si gropilor, dar e ok per total

- consumul, dupa aproape 500km, a ajuns la 6.2 l/100km, medie facuta cam jumatate din distanta in bucuresti (nu la ore de maxima aglomeratie) si restul prin imprejurimi. Decent, as zice.

- nu iese foarte mult in evidenta printre alte masini, ceea ce este ok

Urmeaza un weekend cu drumuri lungi si voi reveni ulterior cu impresii.

Link către comentariu

ma surprinde consumul tau....mi se pare foarte mic....chiar si pentru un tdi...(poate difera stilul de condus...mai ales acum ca e in rodaj...si ar trebui sa consume mai mult pana isi da drumu motoru..)....am un caddy cu noul motor 1.6 tdi si consuma 6.5-7 l/100 km extraurban.....am avut multe masini cu motor de 1.9 tdi si 2.2 dci.....si in Bucuresti sub 11 l% nu imi consuma....afara 7-8...

Modificat de corad0
Link către comentariu

Si eu sunt surprins placut pana acum.

Ideea este ca nici nu am fortat masina, mers in ritmul traficului. Ce consum in oras se compenseaza probabil cu extraurban-ul. Nu pot lua de bun tot ce zice BC in nici un caz, ci doar orientativ.

Valoarea oficiala a consumului mediu este de 5.3 l/100km sau undeva pe aici. La cum am mers pana acum, pot sa spun ca ma incadrez mai degraba la un consum mediu. Insa voi vedea in weekend cum sta la drum intins.

Link către comentariu

Frumoasa masina si frumoase si pozele la repezeala. Cu ce au fost facute, 50 f1.4?

Te asteptam si pe la topic-ul cu "pasionatii de fotografie" la sa ne mai arati poze, daca ai chef.

Sa o conduci sanatos!

Link către comentariu

@psebi: multumesc pentru invitatia pe topicul foto. Insa, am venit aici special pentru masini si nu vreau sa amestec lucrurile. De cele mai multe ori, forumurile fotografice genereaza niste pasiuni si orgolii prea mari si nu mai am starea necesara sa iau parte la asta.

Unele poze postate mai devreme sunt facute cu un 50, altele cu un 70-200.

Link către comentariu

Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos. In privinta consumului nu ma mira. Daca nu mergi ca apucatul poti scoate si mai putin. Eu am vazut pe o Skoda superb cu acelasi motor si dsg consum de 5.6 l/100km pe un parcurs de 600 de km combinat. Si masina avea 14000 de km.

Mi-am comandat si eu un passat cu motorul tau. Trage bine, e domestic in privinta sunetului si are un consum mai bun decat golful meu din semnatura.

Sa te bucuri de masina cat mai mult!

Modificat de tr0tt3r
Link către comentariu

Asteptare usoara pentru Passat.

Este o mica diferenta in privinta sunetului motorului. Pe GTD, cei de la VW, au montat o valva ce modifica tonurile evacuarii. La relanti nu se cunoaste nicio diferenta, insa pe masura ce accelerezi sunetul devine mai gutural, aducand cumva cu o masina sport pe benzina (am spus cumva... sa nu imi sara unii in cap).

De exemplu, pe Superb acelasi motor se aude mai pregnant la interior din cauza antifonarii inferioare celei de la Passat, de exemplu.

Asa ca, teoretic este acelasi motor, dar comportamentul este diferit, in functie de masina.

Astazi, am facut un mic test de consum la viteza constanta. La 90km/h consumul instantaneu este de 4.1 l/100km, in timp ce la 100km/h urca spre 4.8 l/100km. Maine voi face un drum mai lung si voi reveni cu impresii.

Modificat de raduste
Link către comentariu

Frumoasa masina,are tot ce ii trebuie ca dotari!

Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Azi am trecut pragul primilor 1000 km si masina incepe sa se aseze mai bine (sper ca nu e placebo) la drum.

Cutia de viteze, asa cum ma asteptam, prompta la schimbarea treptelor in sus. Insa la retrogradare minunata DSG nu mai este asa minunata, in sensul ca este comparabila cu un 7G Tronic de la Mercedes, spre exemplu. Totusi modul sport al cutiei parca nu e asa bine adaptat motorului precum D-ul. Nu zic ca nu trage mai bine, dar parca e mai ok exploatat cuplul in modul D. O fi o parere initiala, ca nu am fortat-o prea mult.

Tot astazi, am trecut si pe la dealer sa o vada un domn inginer de la RAR sa ii faca omologarea individuala, ca se pare ca nu au vandut 10 bucati pana acum pentru a-i face o omologare pe model/motorizare.

Link către comentariu

Azi am trecut pragul primilor 1000 km si masina incepe sa se aseze mai bine (sper ca nu e placebo) la drum.

Cutia de viteze, asa cum ma asteptam, prompta la schimbarea treptelor in sus. Insa la retrogradare minunata DSG nu mai este asa minunata, in sensul ca este comparabila cu un 7G Tronic de la Mercedes, spre exemplu. Totusi modul sport al cutiei parca nu e asa bine adaptat motorului precum D-ul. Nu zic ca nu trage mai bine, dar parca e mai ok exploatat cuplul in modul D. O fi o parere initiala, ca nu am fortat-o prea mult.

Tot astazi, am trecut si pe la dealer sa o vada un domn inginer de la RAR sa ii faca omologarea individuala, ca se pare ca nu au vandut 10 bucati pana acum pentru a-i face o omologare pe model/motorizare.

inca nu ai exploatat-o la adevarata ei valoare....modul D se comporta ca o cutie normala.....insa cand setezi Sport ...masina se transforma...(cel putin a mea) ....directia e mai grea, acceleratia fiind mult mai promta, vitezele schimbandu-se cu 1000 rpm mai sus decat in modul drive......cutia se muleaza dupa stilul tau de condus.....in sport.....devine "manuala" cel putin padelele asculta de tine si te lasa sa profiti de cuplul fiecarei viteze in parte chiar de la turatii mici...am observat ca retrogradarile facute manual sunt instante...masina se tureaza rapid in treapta inferioara(ferrari/lambo wannabe) plecarile cu launch control sunt dementiale :D, insa la schimbul treptelor in sus.... timpul e mai mare..(nu stiu cum se comporta in combinatie cu motorul tau tdi, dar cutia DSG pentru mine..a meritat toti banii) ;)

si mie mi s-a spus de omologarea individuala dar s-a rezolvat pana la urma fara sa trebuiasca sa mai merg la RAR.

Modificat de corad0
Link către comentariu
Alin Crisbasanu

Salut!

Am gasit un golf 2.0 gtd care ma intereseaza. An-2010, km 22000, pret 10000. Ce ziceti, e ok?

Multumesc!

Alin

Link către comentariu

Pe langa faptul ca ii poluezi topicul omului care are o super masina, ar fi bine sa te mai gandesti la oferta respectiva... sa nu dai tu tunul mileniului :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!