Jump to content

Suporti motor After Market


Circoloco
 Share

Postare recomandată

Masina mea are 155.000km si la accelerari bruste de scurta durata dar si la eliberarea brusca a pedalei de acceleratie simt balansarea motorului si un zgomot metalic din zona inferioara (cutia de viteze). Cand am urcat-o pe elevator ultima data am rugat mecanicul sa se uite putin si la suportii motorului. Prin clasica metoda, cu ranga, acesta mi-a zis ca totul e ok insa am auzit destule cazuri cand garnitura aceea de cauciuc era perfect intreaga dar nu la fel de buna pe cum arata. Pentru linistea mea, ma gandesc sa schimb suportii motorului.

Ce firme producatoare recomandati pentru 1.9TDI. Am auzit de powerflex dar multi zic ca sunt prea dure si transmit vibratii destul de mari si deranjante, mai ales la un TDI.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit ca cei AM ar putea fi mai durabili. Aceasta durabilitate se revarsa asupra confortului?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul motorizarilor diesel,se resimt mai ales asupra confortului.Bucsele AM(daca vorbim de PowerFlex) sunt mult mai tari,chiar daca ai de ales intre cele mai tari si cele mai moi(negru->galben).Automat vibratiile motorului vor fi transmise caroseriei.Pe benzina ar fi alta treaba.

Eu iti recomand unul nou,de calitate,OE.Ca si durabilitate,inclin sa cred ca ceva OE(nu echivalent al OE) este mult mai trainic decat un produs "inventat" dupa matrita produsului OE.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei suporti buni de motor...LAMFORDER SAU SWAG/FEBI.Suporti de motor sunt hidrolagare...au un ele un ulei special..daca se duce uleiul pot arata ca noi..dar nu mai dau randament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vb sa ajung la OEM merg pe Lamforder. Toate bucsele si articulatiile de la roti le am de la ei si sunt foarte multumit de calitate si fiabilitate. In cazul suportului inferior, se recomanda numai schimbarea bucsei sau a intreg suportului (bucsa + componenta metalica) ?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dreapta lamforder 300,swag235...stanga lamforder 325,swag 315..si mai ai al 3lea suport de contrabalans.EU am schimbat pe masina mea si din fabrica a venit echipata su swag..si spre marea mea surpriza in cutia de swag a venit accelasi suport care era pe masina..cu coduri de om.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel este si in cazul Lamforder... pe cutie apar si codurile oem. Swag-Lamforder sunt OEM fara ambalajul VW-Audi care face diferenta de pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu lamforder sunt no 1 pe articulatii ,bucse etc...pe bmw e montaj de fabrica...pe vw montaj gasesti si articulatii trw si lamforder..depinde..Ai poza cu suportul antibalans...

Ai grija cine le schimba..si cum iti suspenda motorul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati de :offtopic: , dar e LEMFORDER nu LAMFORDER

Ma deranja cand citeam :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Nu stiu cum e la Bora, dar la Passat tampoanele de la motor OEM sunt AVON made in england. Am schimbat eu unul dupa cod de OEM si asta a venit in cutie, cu cod. Cel vechi era la fel. Nu am gasit pe Lemforder dupa acel cod, doar Febi dar nu am vrut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales Lemforder pentru suportul motor de la cutie. Este 190RON la volksman si il iau maine dimineata (imi convine mai mult asa avand in vedere ca luni-marti urc masina pe elvator pt schimb de ambreiaj si scap de ambele probleme). Doar bucsele separat nu vin. As fi luat bucsele mari si ovale de la SuperPro dar dezavantajul este ca raman cu bucsa mica cilindrica OEM. Aceasta fiind la fel de batrana ca si celelalte nu era tocmai ok oricat de bine ar arata. Pretul pentru bucsele ovale SuperPro este aproximativ la fel cu tot dogbone-ul pe Lemforder. Deci concluzia... mai rentabil un dogbone nou si OEM decat 2 bucse poliuretanice si una imbatranita la aceeasi bani.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu lamforder sunt no 1 pe articulatii ,bucse etc...pe bmw e montaj de fabrica...

Nu la toate, unele vin cu articulatii si suspensii de la Boge sau Ruville.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a montat suportul si acel sunet de fier pe fier a disparut complet. Acum daca ma mai joc iar cu pedala de acceleratie suna a cauciuc plin. Cam acelasi sentiment cu momentul cand schimbi bucsele de la brate cu unele noi... Parca si schimbatul treptelor este putin schimbat insa nu stiu daca doar de la suport. In acelasi timp s-a inlocuit si kitul ambreiaj si mi-e greu sa cred ca doar de la tampon :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!