Jump to content

Golf mk2 1.6 sau 1.8 DILEMA MARE!URGENT!


ghizda
 Share

Postare recomandată

Salut la toata lumea...am fost azi sa imi cumpar un golf 2...baiatul de unde trebuia sa il cumpar zicea ca are motor de 1.8 8v 116cp..asta ma pus pe ganduri si am cautat si nu am gasit nici un motor de 1.8 8v de 116cp.Am zis totusi sa ma duc sa il vad..Dar dupa ce l-am vazut am intrat intr-o dilema..e 1.6 sau 1.8..pe blocul motor scrie o serie ceva de genul *GU 257 278* (numarul ala de 6 cifre nu il mai stiu exact) iar pe chiulasa 3ME..si in cartea lui de franta scrie cod motor 19GU22..acum am cautat pe net si am gasit RF,PN si EZ toate de 1.6 si GU de 1.8..dar toate motoarele sunt identice in poze..ce ma sfatuiti sa fac?va atasez si niste poze cu motorul facute azi la fata locului...

Poze

Poze

post-28292-0-05266300-1300223377_thumb.j

post-28292-0-32176500-1300223494_thumb.j

post-28292-0-31829600-1300223522_thumb.j

post-28292-0-46665900-1300223550_thumb.j

post-28292-0-59162400-1300223619_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seamana cu 1.6 PN, dar nu ma pronunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria de care am vorbit aia cu *GU ??? ???* am gasit-o exact unde este sageata in poza atasata..

post-28292-0-62967900-1300225792_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul de mai sus este un PG si la poza aceea daca dai un zoom in windows acolo scrie *PG ??? ????* deci pe blocul motor cel care vreau eu sa il cumpar scrie *GU ??? ???* e de 1.8L 8v 90cp???sigur 100%??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acolo unde ai pus tu sageata la blocul ala, acolo e si seria de motor si daca e GU (atunci aia e seria motorului tau) vezi si tu in link-ul ala ca is toate seriile de mk2 printre care si GU ...90 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am intrat acolo si am vazut..dar un baiat de pe 4tuning caruia i-am trimis o poza cu motorul mi-a zis ca este motor de 1.6 cu seria GU dar facut inainte de 89 parca..si imi zicea ca este sigur sigur 1.6...si deasta sunt asa in dilema rau..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocurile de 1.6 si 1.8 sunt identice ca si aspect si de acolo cred ca vine si confuzia lui, cert e ca eu m-as lua dupa ce scrie pe acel site, dar daca vrei poti sa vezi pe spatele blocului (parca) e stantat 1.8 sau 1.6 dupa caz. Deci daca ai drum la masina verifica si asta. Dar in acte nu ai vazut ce scrie si ca trebuie sa existe date atat despre cilindree cat si despre putere in cai sau Kw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu a fost foarte greu sa imi dau seama pentru ca la rubrica de kw si de cc nu avea scris nimic:P...doar seria motorului 19GU22..si pe spate nu pot sa ma uit ca e acoperit de carborator si altele...este alta varianta sa vad pe spate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa ma duc sa il i-au o sa incerc sa ma uit acolo.ms foarte mult..sper sa ne mai auzim cand ma apuc de proiect..:P..apropo ce pot sa ii fac la motorul asta ca sa castig ceva cai?vreau sa il fac pentru vtm..imi dai niste sfaturi ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu m-a interesat mult subiectul, dar sfaturi poti sa primesti poate de la cei care au cunostinte mai profunde despre asa ceva. Eventual iti faci un topic la ariile respective cu un subiect ce tine de pregatirea masinii/motorului pentru VTM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GU este de 1.8 cum au zis si colegii.

Cel mai simplu ar fi sa gasesti un amic cu un 1.8 sau 1.6 , sa masurati diferenta de cursa la piston (empiric se masoara cu joja, scoti bujia , vezi cat se duce joja, si compari cu cea de la celalalt motor)

Succes.

Da un semn daca tot esti din Craiova, poate te ajutam cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 -10.86 - 12.92 51KW 70CP 1595 PN cod motor

1.6 -02.86 - 10.91 53kw 72cp 1595 RF

1.6 -08.83 - 07.92 55kw 75cp 1595 ABN, EZ

1.8 -08.86 - 01.90 62kw 84cp 1781 RH

1.8 -08.84 - 10.91 66kw 90cp 1781 GU, GX

1.8 i CAT -08.87 - 10.9 66kw 90cp 1781 GX, RP

1.8 Syncro -02.86 - 07.91 66kw 90cp 1781 GU, GX

1.8 i Syncro CAT -08.87 - 10.91 66kw 90cp 1781 RP

1.8 Syncro 08.88 - 07.91 72kw 98cp 1781 1P

1.8 GTI -01.85 - 07.85 77kw 105cp 1781 HT

1.8 GTI -08.85 - 10.87 79kw 107cp 1781 RD

1.8 GTI CAT- 01.87 - 10.91 79kw 107cp 1781 PF

1.8 GTI- 08.83 - 10.91 82kw 112 cp 1781 DX, EV, PB

1.8 GTI 16V- 02.86 - 10.91 95kw 129cp 1781 PL

1.8 GTI 16V- 02.86 - 06.90 102kw 139cp 1781 KR

1.8 GTI G60- 04.90 - 07.91 118 kw 160cp 1781 PG

1.8 GTI G60- Syncro 08.88 - 07.91 118kw 160 cp 1781 1H, PG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am RF 1.6, si la mine e trecut 1.8 pe motor, dar i-l gasesc in fata pe la pompa de apa. Andrei (MM XX FUZ)are parca motor deala, vorbeste cu el :) Cert e, ca e de 90 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul din primele poze este 1.8 cod GU, este exact cum am eu pe masina mea.

1.8 8v 90cp.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul cu cod GU este sigur de 1.8 90 cp carb 2e2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva sfaturi pentru cresterea puterii pentru inceput...??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Parerea mea ca motorul de 1.8 cod GU (Pierburg 2e2) se comporta foarte bine ca si performante si poate fi comparat usor cu gti-ul de 107cp si cel de 112cai....diferentele spun eu ca sunt mici daca e sa comparam diferenta de cai putere dintre cele 3 motorizari....nu are rost de comparat cu motorizarile cu 16v pt ca deja e alta poveste de peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer va spun am mers la multe masini...si puternice(330I aprox. 240CP) si lenese( aprox. 45CP) dar va spun ca masina asta daca are 90CP eu o dau gratis...pur si simplu pe treaptele 1 si 2 nu se opreste din demaraj..cand esti in panta cu ea chiar daca e sub turata nici nu stie ca acolo e panta...pana mea..deci sa ma bag la un KR sau pur si simplu sa raman cu blocul asta si de aici sa trec la chiulasa de 16V de KR sau chiar la cea de pe ABF??bine inteles cu 2 carburatoare dellorto de 40..acum vine si alta nelamurire de a mea...am auzit ca si carburile de moto gen R1 sau gsx-r 1000 ar fi bune...admisia si evacuarea o sa fie calculata de cineva care se pricepe si a mai facut asa ceva..evacuare cu serpisori calculata in functie de raportul copresiei si altele din inox iar la admisie nu se stie inca pentru ce optez si vreau parerea voastra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu poate nimeni sa ma ajute...sau daca nu sunt aici oameni in masura sa spuna cateva vorbe rog un moderator sa imi mute si mie topicul acolo unde crede el de cuvinta ca ar putea cineva sa ma aute...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arunca un motor vr6 pe masina si nu mai faci "calcule" cu oameni care se pricep,

spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ocazia sa iau o jetta mk2 1.8 GT carburatie. merita? Vizavi d 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei de la masina? Sau ca si ce "tip" de masina vrei sa folosesti masina? Daily driver/Un proiect de restaurare/Tuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!