Jump to content

Segmentare motor Passat


andinircu
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, am un Passat 1.9 Tdi 131HP care are 350.000 km, as dori sa il segmentez, daca ma poate ajuta cineva sa imi recomande un mecanic care poate face aceasta operatiune cum trebuie as fi recunascator. Locuiesc in Bucuresti. Multumesc mult!

am uitat sa mentionez, motorul este un AVF din 2003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca vrei sa faci asta?

Ti-a masurat cineva compresia si s-a ajuns la concluzia ca trebuie segmentat?

Cum s-a mers cu motorul ala de a ajuns in starea asta la doar 350.000 de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si passat-ul meu are 340000 km dar motorul trage foarte bine, nu consuma ulei si porneste la sfert. Al tau ce simtome are de vrei sa-l segmentezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu a masurat nimeni compresia si nici nu stiu unde as putea face aceasta operatie, ce imi recomandati?? La pornire scoate un fum albastrui, posibil semeringurile de la supape??? Multam anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru asta tu te-ai gandit sa segmentezi motorul... :screwy:

Baga si tu un ochi aici inainte de-a mai ajunge la astfel de concluzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am citit, multumesc mult, tocmai am facut acum schimbul de ulei, am sa vad cat de mult papa peste vreo 10.000 de km iar dupa aceea daca depaseste acei 300-500 de ml care am inteles ca sunt normali am sa ii fac un test de compresie sa vad daca intr-adevar sunt segmentii sau semeringurile de la supape. daca totusi imi recomandati unde as putea face un test de compresie va multumesc mult.

Motorul trage bine iar turbina functioneaza bine, mi- adat cateva limp-mode prin treapta a 3-a pe la vreo 120 la ora, mi-a taiat turbo si mi s-a aprins martorul cu mesajul abgass verkstatt dar dupa mai multe forje si carburantul de la alta benzinarie nu a mai facut asa, ideea e ca la schimbul precedent de ulei am completat vreun litru de ulei de aia mi s-a parut ca ar trebui segmentat motorul, iar la pornire scoate acel fum albastrui, am toba intermediara data jos iar finala este una sport, are vreo legatura???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are legatura cu esapamentul.

Regula: cand segmentii sunt uzati, compresia e slaba, motorul trage greu si/sau porneste destul de greu.

Ma indoiesc ca e cazul tau.

Iar cauzele pierderilor de ulei pot fi multiple. Eu as lasa motorul pe ultimul loc in topul "consumatorilor". ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe unde as putea pierde ulei, de abia am facut schimbul iar joja era la semn,acum controland am vazut ca iar dispare ulei. foarte tare!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am constatat de dimineata ca nivelul uleiului p joja era aproape sub minim, am parcurs doar 900 de km de la ultimul schimb de ulei si acum a trebuit sa completez vreo 350 de grame si de-abia a ajuns la jumatatea semnului de pe joja, intre min si max. Cu siguranta trebuie segmentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, dar vad ca mai bine te las in pace.

O sa il segmentezi si vei constata ca pierzi la fel de mult ulei.

Scoate admisia de la turbina si vezi ce joc ai acolo. In plus, mai scoate si un furtun de la intercooler si vezi cat ulei este.

Inspecteaza vizual motorul si vezi eventualele urme de ulei. Daca e murdar, spala-l si vezi pe urma.

Daca vrei, asculti, daca nu iti cauti de lucru. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are cu passat-ul 1.200.000km si in afara de chiulasa nu i-a facut nimic.I-a schimbat chiulasa dar mai jos in motor nu a umblat!La colegul cu segmentarea ii arata 350.000km pe bord,dar in realitate...cine stie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la o verificare la reprezentata.Poate fi o problema banala,nu neaparat motorul de segmentat.Problema aseamatoare am avut si eu..pornea greu,pierdea ulei,nu tragea bine.am fost la reperezentata,au schimbat 2 futrunele,niste oringuri si un releu.Masina merea ca unsa pe urma..(m-a costat pana in 300 lei verificarea+piesele,alta marca de masina)

Modificat de sanchi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi si tu la semeringurile de supapa,la intercoler si nu mai baga edge 5w40...baga magnatec 5w40..505.01..e mai pentru motoare mai uzate...stai cumintel cu secmentarea.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna

Am o octavia 1.9 AHF, are 192k in bord , reali nu cred ca sunt dar nah acum asta e

Hai sa va intreb si eu ceva legat de consumul de ulei

Eu am verificat si ar trebui sa completez apx 0.5 la 2500 de km, turbina a fost data jos, verificata fara joc, ulei in intercooler nu sa gasit decat foarte foarte putin, apx 20-30 de grame ca oricat l-am invartit nu a curs decat vreo 2-3 picuri

Uleiuri am pus aral, castrol, mobil si acum am rheinol, toate au acelasi consum

Fum albastru nu am nici la pornire si nici in sarcina

Motorul e curat, este putin ulei in partea stanga intre chiuloas si bloc pe la garnitura de chiulasa, dar foarte putin

Motorul porneste usor si la rece si la cald si trage foarte bine, fara probleme

Care ar putea fi problema? Ma gandesc sa il desfac si sa ii schimb semeringurile la supapa si sa verific segmentii, voi ce ziceti?

Bafta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa faci nimic, daca ti se pare mare consumul schimba turbina. Ea are un joc sesizabil de noua, dar e clar ca nu etanseaza suficient de bine. Chiar daca nu ai gasit ulei prea mult in intercooler asta nu inseamna ca nu pe la turbina pierzi.

Inainte de a face orice schimbare de piesa incepi cu verificarile. Fa test de compresie (asta iti va spune starea de uzura a segmentilor / pistoanelor / camasilor), testeaza turbina sa schimb-o, pune alt ulei, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bani sa cumpar alta turbina nu am, dc o cumpar si nu de acolo e problema, cu banii aia iti rezolvi 90% problema dc e de la motor

Tubina nu are joc decat foarte mic, ulei in intercooler nu este, corpul turbinei propruzise este curat deci fara gram de ulei, ce ulei sa mai pun dc in 20k am facut schimbul de 4 ori de la 5w40 pana la 10w60, consumul este acelasi cu fiecare, logic era ca la 10w60 sa scada dar nimic tot 2 l la 10k ia

Se poate verifica cumva turbina pe stand sau undeva sa se vada dc pierde ea ulei sau nu?

Cert e ca anul asta am curatat turbina de 3 ori , dupa 2 luni incepea geometria sa agate, ultima data am pus si geometrie noua si deja a inceput sa agate, nu mai inteleg nimic

Intradevar nu miar conveni sa esfac motorul si sa consume ulei turbina , dar nici sa cumpar turbina si sa consume ulei motorul

Deci, o sa incerc sa fac si un test de compresie sa vad ce valori va da

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Si pentru motor benzina 1.8T ar putea fi aceleasi cauze? (ma refer la turbina) . Am schimbat tot ce insemnau garnituri si alte minuni. Motorul are 285.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A inceput sa "pape" ulei .Am schimbat tot ce era garnitura ca sa elimin pierderile, dar se cunoaste prea putin.Am cerut parerea referitor la turbina, sa nu imi faca vreo figura.Cu cine am mai vorbit nu mi-a recomandat deocamdata segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ta este pe benzina. Nu stiu cat tine motorul 1.8T, dar cred ca mai putin ca un diesel. Ai putea sa incerci un test de compresie, o verificare cu o sonda optica sa vada uzura cilindrilor. Ca sa fiu sincer nu stiu daca ar putea fi uzat, dar iti poti da seama dupa fum si in urma testelor de care ti-am zis. Poate mai ia ceva ulei pe la turbina sau pe la simeringurile de supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o verificare cu o sonda optica sa vada uzura cilindrilor.

Basme.

Pt. o analiza aprox. corecta a uzurii cilindrilor trebuie data jos chiulasa si masurat la comparator (sau alte instrumente de precizie). Nu merge ''laparoscopic''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt basme. Demontatul chiulasei o facea tataia la rabă. In ziua de azi e mai simplu sa iti dai seama daca un motor e uzat sau nu. Sonda optica am vazut la reprezentanta vw din Cluj acum vreo 5 ani, dar nu e singura solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, azi mi-am planat chiulasa motor ajm 116 cp remapat, si am vazut mici fisuri intre injectoare si supape, este grav sau mai merge asa, pentru ca reparatia este foarte scumpa si am bani momentan, o sa atasez si o imagine. Astept raspuns...

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa imagine

Daca ai bani mai bine ia una din dezmembrari

La chiulasa srl ai planat-o?

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!