Jump to content

Planuri de toamna (iarna)


Angel_Dust
 Share

Postare recomandată

Incepe sa vina vremea nasoala si este timpul sa bagam MK2-urile in garaj pentru "improspatare".....cel putin eu asta o sa fac o buna parte din toamna.

Ce mi-am propus:

- schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, bujii, fise, capac delcou si distribuitor;

- schimb garnitura capac motor, distributie si capac pompa apa + curea;

- revopsire capac motor si capac distributie (culoare rosie de etrieri);

- revopsire aripi + diverse retusuri la caroserie;

- grila + emblema noua;

- montat aparatori aripi;

- schimb faruri + semnale (albe);

- schimb spoiler fata (gti);

- schimb spoiler spate(gti);

- curatare interior.

Pana acum am cumparat tot ce imi trebuie, in afara de spoilerul spate si fise. Din masina este scos tot (scaune, bancheta, plastice, mocheta, bord etc) si este pt. o saptamana in service pt. tinichigerie. O sa revin cat de curand cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

bafta asteptam pozele si eventual alte detalii ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe sa vina vremea nasoala si este timpul sa bagam MK2-urile in garaj pentru "improspatare".....cel putin eu asta o sa fac o buna parte din toamna.

Ce mi-am propus:

- schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, bujii, fise, capac delcou si distribuitor;

- schimb garnitura capac motor, distributie si capac pompa apa + curea;

- revopsire capac motor si capac distributie (culoare rosie de etrieri);

- revopsire aripi + diverse retusuri la caroserie;

- grila + emblema noua;

- montat aparatori aripi;

- schimb faruri + semnale (albe);

- schimb spoiler fata (gti);

- schimb spoiler spate(gti);

- curatare interior.

Pana acum am cumparat tot ce imi trebuie, in afara de spoilerul spate si fise. Din masina este scos tot (scaune, bancheta, plastice, mocheta, bord etc) si este pt. o saptamana in service pt. tinichigerie. O sa revin cat de curand cu poze.

<{POST_SNAPBACK}>

ce legatura au farurile,spoilerele,aripile cu vremea nasoala??..sau le schimbi doar pt. k vrei tu...... ;) si eu as vrea ,dar doar gumele sunt prioritare pt. inceput....

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, np ;)

Toata "hotararea" asta a mea, a inceput cu un accident pe care l-am avut acum 2 sapt, in care mi-am bushit aripa dreapta, grila, far dreapta si semnal dreapta. Avand in vedere ca si celalalt far era un Hella spart, am hotarat sa fac acest lifting.

Are legatura cu vremea rea, pentru ca, de multe ori am lucrat la masina pe ploaie....si mi-am blestemat zilele. Plus ca, daca lucrez la interior, mi se umple masina de apa ;) (ceea ce s-a si intamplat).

Pana azi:

- am scos mocheta, plastice, haion, consola centrala, tapiserii, bancheta si scaune;

- am spalat chedere, plasticele (consola, ornamente, etc), tapiseriile si podeaua care era super imputzita (din cauza izolatiilor din pasla care au putrezit).

- reparat podeaua pe unde era nevoie;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce bine e sa ai un garaj unde sa poti lucra...

<{POST_SNAPBACK}>

poate ne lasi si pe noi sa venim in garajul tau........ :P :P (pe vreme urata) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ne lasi si pe noi sa venim in garajul tau........ :D  :P (pe vreme urata) :D

<{POST_SNAPBACK}>

pai tocmai bizonule, ca nu am :D

ziceam la modu "ce bine mi-ar prinde si mie unu" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

park m-as baga si eu la un reglaj al motorului pt. anotimpul rece...se pricepe cineva??platesc........ :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am scos-o din service:

- aripa stanga+dreapta inlocuite si vopsite;

- grila+emblema noi montate;

- faruri noi montate;

- semnale noi albe montate;

- alte retusuri la caroserie;

- scos mocheta complet+tapiserie+plastice+bancheta+scaune;

- refacere podea+folie usi;

- spalare componente plastic, mochete si tapiserii.

Stanga:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=11ea.jpg

Interior golit pana la tabla pentru curatare si retusare:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=566f.jpg

Refacut folie dubla usi:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=d626.jpg

Detaliu izolare usa (jos):

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=6dd6.jpg

Dupa ploile de zilele trecute nu am mai avut nici o problema :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine ! Are exact aceeasi culoare cu a mea. Nu-i tragi si-un polish pentru uniformizare / protectie?

Poate si citind topicul mi-am luat inima-n dinti si am facut si eu o mica pregatire pentru vremea proasta. La mine, odata cu venirea toamnei a inceput sa cada... vopseaua de pe praguri ( desprinsa in citeva locuri si puteam sa o iau cu unghia ). Asta probabil si in cinstea implinirii unui an de cind am revopsit-o complet !

Am dat jos si bandourile de pe roti, si in pasajele rotilor situatia era...maro ! :unsure:

De data asta, avind deja bormasina si flex, mi-am luat doar discuri cu smirghel, perie de sirma, apoi chit, grund, vopsea spray.

Am dat jos tot din zonele respective si am refacut vopsirea.

Acum sunt curios cit va rezista. Sper ca mai mult decit la meseriasi..

In rest, bateria ar trebui sa fiu cu ochii pe ea ca intra in a patra iarna. In plus as vrea sa-mi fac un set de roti cu anvelope de iarna. Am vazut o oferta de astfel de anvelope reshapate la 85 lei/ buc ( pentru 175/70 R13 ). A avut cineva de-a face cu reshapate ? Merita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce termin ce am de facut o sa mi-o duc la polishat sa se uniformizeze ;)

Anvelope, iti recomand sa iei noi....sunt SAVA 175/70/13 la 1200.000lei/buc cu montaj gratuit, sau pentru iarna GLOBAL la aprox. 1000.000lei/buc.

Eu am SAVA si sunt super multumit de ele.

Cat despre baterie, am un BOSCH de 65A incapsulat (original din Germania) si nu am probleme cu el de trei ani. Nu stiu ce o sa ma fac cand o sa trebuiasca sa o schimb :unsure:

Ce am mai facu weekend-ul asta:

- refacut toate tobele (sudat pe unde era nevoie la saxofon si finala WALKER).

- sudat fustitza spate, necesita un pic vopsire.

- curatat bord+admisie (erau "sobolani" inauntru).

- pregatit aripi pentru montare aparatori.

- curatat carburator Pierburg 2e2, schimbat filtru aer, schimbat filtru benzina si niste furtune noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Felicitari pentru lucrare,se vede ca ai grija de jucarica...

Spuneai la un moment dat ca ai scos pasla care vine pe sub mocheta in unele locuri ca era vai de ea.

Zi-mi si mie cu ce ai de gand sa o inlocuiesti,gasesti originale sau adaptezi tu ceva?

De unde pot sa iau niste pasla,chiar si la "metru",nu neaparat speciala pentru masina.

Am si eu un golf 1 si la fel a fost si la mine,erau pline de apa,asa am luat masina.

Da-mi si mie o idee ,te rog.

Mersi ! :) :) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa mai intreb daca cumva mocheta de pe podea de la golf 2 se potriveste la golf 1 (la variantele in 2 usi) sau daca cineva stie cum se pot face colturile acelea la mochete,se le dai forma,sau un atelier ceva care se ocupa cu si cu treburi d'astea.

Vroiam sa mai stiu si ce pot sa fac in legatura cu chederele,se mai gasesc pe undeva noi?In special cele de la usi,am vazut ca au un profil mai ciudat,cat despre cel de portbagaj,stiu ca e blasfemie,dar e posibil sa mearga cel de Dacie de portbagaj ??? Nu dati cu pietre,va rog...

Modificat de mielu80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial, masina are pragurile date cu antifon (un fel de vopsea sub forma de ceara, sper ca ma exprim cum trebuie :) ).

Peste praguri, erau puse niste "placi" din material plastic maleabil, care aveau pe o parte niste pernutze cu nisip.

Peste aceste placi, venea o foaie de pasla de vreo 1.5cm, care avea pe una din parti, lipita o folie de cauciuc de 3mm.

In final venea si mocheta.

Umplandu-se masina de apa, toate astea au putrezit si mirosea ingrozitor, asa ca le-am scos pe toate.

Acum o sa pun folie Dynamat de la Praktiker pe fiecare prag, pentru izolare fonica intr-un prim stadiu. Problema e ca pretul este cam mare, 15Euro mp.

Peste folia asta Dynamat, o sa put cate doua placi de 50/60cm (1.5cm grosime) de pasla, care se gaseste prin targ sau la depozitele de specialitate.

In final o sa imi pun mocheta proaspat spalata si presuri de cauciuc.

Rezerva, cric, cheie + suport originale:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=c80a.jpg

Refacut suportul pentru trusa si suport bidon ulei/antigel:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=7f49.jpg

Adaugat suport stingator:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=7d7c.jpg

Pregatire consola centrala (frana de mana) pentru izolare fonica:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=8b95.jpg

Schimbat capac filtru aer+filtru aer+joja ulei+filtru benzina:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=f65f.jpg

P.S: mocheta o poti taia foarte usor cu un cutter normal, si ii dai forma dorita. Problema este sa gasesti mocheta rigida...cum este cea originala. Chedere gasesti in Vitan la dezmembrari sau la magazinele de specialitate (karma, AlPadrino etc)

Modificat de Angel_Dust
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri:

- schimbat uleiul ELF Sport 20w50, filtru ulei UFI, filtru aer UFI, bushon+saiba

- adaugat aditiv 2+2 PTFE (Teflon)

- schimbat capacul ulei FEBI

- schimbat garnitura capac motor ELRING

O mica inovatie (pt. cei cu carburatie):

Dupa cum stiti, din capacul de la motor pleaca o evacuare mica, prin care sunt emanati vaporii de ulei din motor, si care sunt recirculati prin filtrul de aer, prin intermediul unui furtun mic. Problema este ca, dupa un timp de functionare (180.000km) mai sunt aruncati acolo si stropi de ulei, care inevitabil vor ajunge la carburator si vor imbacsi capacul filtrului de aer. Asa era si in cazul meu....gasind capacul de la filtrul de aer plin de ulei si carburatorul super jegos.

Din cauza asta, am facut o investitie minima (un separator de vapori de Oltcit - 50.000lei si un furtun de Dacie - 15.000lei), in urma careia nu vor mai ajunge picaturile de ulei in capacul de la filtrul de aer si carburator (implicit). Am curatat carburatorul cu spray special precum si capacul filtrului de aer....iar dupa faza asta nu mai sunt probleme deloc....plus ca s-a diminuat si consumul (nu foarte mult dar totusi....), fata de perioada in care lasam furtunul de evacuare in jos sa se scurga acel surplus de ulei.

1. Evacuarea de la capac motor si admisia capac aer:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=5c87.jpg

2. Cele trei componente de baza (separator si 2 furtune):

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=1ae0.jpg

3. Asamblarea lor (zici ca sunt de acolo :offtopic: ):

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=8b82.jpg

4. Final:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=b8a7.jpg

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=bc08.jpg

....si bushonul de la capac FEBI :D

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=9038.jpg

Modificat de Angel_Dust
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slefuit capacul de la tachetzi (capacul motorului), curatat si vopsit cu vopsea roshie de etrieri....arata demential B)

Slefuit capacul de la distributie, curatat si vopsit cu vopsea galbena de etrieri....arata si mai demential.

In curand poze.

P.S: in rest operatiuni de mentenanta: curatat carburator, inlocuit furtune vechi, curatat motor, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slefuit capacul de la tachetzi (capacul motorului), curatat si vopsit cu vopsea roshie de etrieri....arata demential  B)

Slefuit capacul de la distributie, curatat si vopsit cu vopsea galbena de etrieri....arata si mai demential.

In curand poze.

P.S: in rest operatiuni de mentenanta: curatat carburator, inlocuit furtune vechi, curatat motor, etc.

<{POST_SNAPBACK}>

Salut,

Angel_Dust as vrea sa fac si eu exact aceleasi "infrumusetari" asa ca mi-am luat vopsea, perii etc. Am luat si garnitura pentru capacul motorului dar nu am gasit nicaieri cum se monteaza e vreo smecherie sau pur si simplu se pun suruburile la loc si le string bine?

Vis-a-vis de punerea separatorului de ulei mi se pare geniala ideea ta. Eu caut o rezolvare de 2 ani. Imi permit sa mai adaug insa ceva ce trebuie facut la motoarele cu carburatie pina in '91. Eu am avut ca referinta articolul asta: http://bangernomics.tripod.com/oilypolo.htm. Sub galeria de admisie exista separatorul de ulei, care de fapt este o sita incapsulata intr-un con si care este bagata direct in blocul motor. Acest con are un furtun care duce sub capacul de la filtrul de aer. Atunci cind gaurile spre baia de ulei din acest con se infunda uleiul nu se mai poate intoarce in baie si ajunge in filtrul de aer - solutia mecanicilor romani este sa bage furtunul sub masina fara sa isi puna problema ca infundarea acelei site duce la cresterea presiunii in motor si atunci scuipa saracul pe toate gaurile. Pot sa va spun ca am dat-o jos foarte usor (dupa ce am scos filtrul de aer, carburator si galeria de admisie :huh: din pacate astept piesa noua de 2 saptamini pentru ca aftermarket nu exista. Cind termin o sa pun si pozele pe care le-am facut intre timp.

Mersi,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. garnitura de la capac nu trebuie cine stie ce stiinta....scoti capacul de la filtrul de aer, scoti furtunul de alimentare cu benzina de la carb, desurubezi toate suruburile, scoti capacul de la distributie si ai scos capacul de la motor.

- cureti capacul cu peria de sarma (cu bormasina)

- il degresezi

- il vopsesti in trei straturi si il lasi la uscat pana a doua zi.

- cureti deflectorul de ulei de sub capac (este din plastic)

- scoti garnitura veche+cele doua garnituri mici, cureti marginile blocului cu o carpa;

- montezi garniturile mici (in dreapta si stanga blocului) si montezi garnitura noua;

- dai cu un pic de silicon negru la imbinari si pui capacul+ramele de strangere.

- montezi capac distributie si strangi toate suruburile;

- montezi furtun carburator-pompa si capacul aer si GATA.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. garnitura de la capac nu trebuie cine stie ce stiinta....scoti capacul de la filtrul de aer, scoti furtunul de alimentare cu benzina de la carb, desurubezi toate suruburile, scoti capacul de la distributie si ai scos capacul de la motor.

- cureti capacul cu peria de sarma (cu bormasina)

- il degresezi

- il vopsesti in trei straturi si il lasi la uscat pana a doua zi.

- cureti deflectorul de ulei de sub capac (este din plastic)

- scoti garnitura veche+cele doua garnituri mici, cureti marginile blocului cu o carpa;

- montezi garniturile mici (in dreapta si stanga blocului) si montezi garnitura noua;

- dai cu un pic de silicon negru la imbinari si pui capacul+ramele de strangere.

- montezi capac distributie si strangi toate suruburile;

- montezi furtun carburator-pompa si capacul aer si GATA.

Succes.

<{POST_SNAPBACK}>

Ma gindeam ca e mai complicat de pus capacul la motor pentru ca garnitura noua nu e completa are cam 3 cm lipsa si o bucatica de material rosu pe care probabil trebuie sa o intind. Si am mai citit pe aici ca daca nu e strins capacul intr-un anumit fel iti curge ulei.

Cu ce ai degresat capacul?

Mersi,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai garnitura de la capac are 3 piese....garnitura propriu-zisa (dintr-un material gen pluta), o piesa din material plastic maleabil (in forma de jumatate de disc) si una in forma de semicerc.

Piesa in forma de jumate de disc vine fixata in partea dreapta (cum te uiti la motor) in lacasul pt. sonda de ulei.

Piesa in forma de semicerc izoleaza in partea stanga (la distributie).

Iar garnitura se pune pe conturul blocului.

In momentul in care strangi toate suruburile (se strang in zig-zag) se va etansa totul.

Capacul l-am curatat cu bormasina si perie de sarma, si l-am degresat cu spray de carburator (ca aia am avut la indemana)....se poate foarte bine cu diluant.

Cam asa a iesit (scuze pt jegul din motor...voi posta altele cu el curatat):

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=aa80.jpg

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=e960.jpg

....si pt. montarea garniturii un link folositor:

http://etka.auto2.ru/vw/GO/1989/92/49/1028801/

Modificat de Angel_Dust
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai garnitura de la capac are 3 piese....garnitura propriu-zisa (dintr-un material gen pluta), o piesa din material plastic maleabil (in forma de jumatate de disc) si una in forma de semicerc.

Piesa in forma de jumate de disc vine fixata in partea dreapta (cum te uiti la motor) in lacasul pt. sonda de ulei.

Piesa in forma de semicerc izoleaza in partea stanga (la distributie).

Iar garnitura se pune pe conturul blocului.

In momentul in care strangi toate suruburile (se strang in zig-zag) se va etansa totul.

Capacul l-am curatat cu bormasina si perie de sarma, si l-am degresat cu spray de carburator (ca aia am avut la indemana)....se poate foarte bine cu diluant.

Cam asa a iesit (scuze pt jegul din motor...voi posta altele cu el curatat):

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=aa80.jpg

http://pg.photos.yahoo.com/ph/vertigo_boy2...4&.dnm=e960.jpg

....si pt. montarea garniturii un link folositor:

http://etka.auto2.ru/vw/GO/1989/92/49/1028801/

<{POST_SNAPBACK}>

E vezi de aia mie frica. Din ce imi spui tu si link-ul pe care mi l-ai dat am luat garnitura de motor de 1.8. Eu am motor de 1.3 cred ca arata cam asa: {url=http://etka.auto2.ru/vw/GO/1985/14/49/193723/}.

O sa imi iau inima in dinti si o sa-l desfac si vad dupa aia daca imi mai schimba garnitura.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit sa-mi refac grila si spoilerul....adik sa le dau o culoare :blink:

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as avea cam multe de spus, dar bani nu prea sunt, pe prim plan este sa-mi repar avariile cauzate de "un tampit" care mi-a busit masina in parcare si anume: far dreapta, grila plastic, suport grila plastic, indreptare aripa, vopsire aripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!