Jump to content

Skoda Superb 2


Quino

Postare recomandată

Sfat: daca vrei sa nu mai dai pe faruri cu lichid-fa un delay la sprituitoare cu vag com,sau scoate siguranta pt ele.

Brgds

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ma tenteaza si pe mine sa fac un upgrade la Superb 1.8 TSI, doar ca nu cunosc prea multe despre aceasta motorizare. Cam la ce pret se ridica taxele (impozit, rca, casco) ? Sunt probleme cunoscute la aceasta motorizare? De exemplu ce am eu in prezent se stie ca sunt probleme cu lantul de distributie si turbina. Multumesc!

Link către comentariu

Impozit = 170 ron/an, RCA = 310ron/an, Casco, aici depinde de valoarea finala si de firma unde il faci, eu am 670 euro la o valoare de 21.000 euro.Probleme nu cunosc la aceasta motorizare, au fost cativa useri care sau plans de un mic consum de ulei intre shimburi, cam 800 ml pana in 1.000 max.

Modificat de tytel
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Frumoasa masina, a-si putea spune chiar Superba! Abia astept sa o vad in realitate prin Bacau. La mai multi km fara incidente neplacute.

Link către comentariu

de ce considera unii ca un 800ml-1000ml de ulei intre schimburi ar fi o problema sau ceva anormal ? pai cand tragi de ea la viteze si turatii mari sau cand o fugaresti si tu ca omu pe autostrada noastra fara limita de viteza cum ai vrea sa se comporte ?!

ps: pe langa comsumul de ulei am mai sesizat si consum de benzina, pun mai mult de un rezervor intre revizii.

Link către comentariu

:))))))))))) cred ca doar la 4x4 e problema asta cu consumul de benzina. Eu zic sa o duci la service, acum cat mai ai garantie, sa nu mai ai neplaceri de astea pe viitor

Link către comentariu
  • 3 months later...

hopa ...

ps.: acum 1000km

- pana acum : vesnica problema cu scartaitul usor : rezolata cu ungere la 2/3 luni (a se vedea postul cu probleme mari si enervante )

- vesnica problema a consumului : exista .

- schimbat emblema fata/spate pe actiune generala

- schimbat un furtunas pe actiune generala ( nu stiu ce era dar l-au schimbat cu unul de avea protectie pe el)

- am un dubui cu privire la directie pentru ca e posibil sa imi uzeze cauciucurile fata in mod neuniform. am sa fac unghiul de fuga si directia sa vedem cum se manifesta. observ ca niste batai cand iau 90* de volan doar dreapta nu si stanga, cu cauciucurile de iarna nu aveam problema asta iar cand am pus pana pe anvelopa am observat ca niste zimti ce ma agatau la mana exact dupa canelurile de evacuare apa, deci din 3 in 3 cm.

post-31246-0-68998600-1343633104_thumb.j

Link către comentariu

hopa ...

- am un dubui cu privire la directie pentru ca e posibil sa imi uzeze cauciucurile fata in mod neuniform. am sa fac unghiul de fuga si directia sa vedem cum se manifesta. observ ca niste batai cand iau 90* de volan doar dreapta nu si stanga, cu cauciucurile de iarna nu aveam problema asta iar cand am pus pana pe anvelopa am observat ca niste zimti ce ma agatau la mana exact dupa canelurile de evacuare apa, deci din 3 in 3 cm.

Cumva zgomotul mentionat este ca atunci cand calci pe o piatra mai pe muchie si o lansezi ???

Intreb pentru ca acelasi zgomot il am si eu si tare cred ca s-au rupt ceva sarme prin cauciuc

Link către comentariu

Zgomotul e permanent (o usoara bataie pe care numai eu o simt, pentru ca cunosc masina, alti pasageri cand le-am spus nu sesizeaza nimic), Frecventa creste odata cu viteza, dar se aude doar unde este asfalt bun, drept si turnat covor, daca e din bucati sau denivelat sau zgrumturos nu se mai aude ... 90% ca este de la cauciucuri, problema acum este ca daca cumpar un set nou sa nu patesc si cu alea la fel. alta prostie e ca atunci cand am scos anvelopele de iarna nu am notat pe ele de la care roata provin, iar cand le-am pus inapoi a fost aleatoriu.

Cred ca o sa ma duc sa verific unghiul de fuga sau ceva de genu, ma mai interesez, nu gasesc o explcatie la uzare neuniforma.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Geometria ok, in limite normale.

Acea "bataie" a plecat odata cu schimbatul incaltarilor de iarna, am trecut la luxul dat de 16'' cu pirelli winter carving edge pe care le aveam.

Concluzie : cauciucurile de vara (2 dintre ele) roase in mod neuniform me interior profil "dinti de fierastrau".

Concluzie: ori am avut eu ghinion ori pirelli sunt putin la furat, nu-mi mai cumpar pirelli in viata mea, asta si la recomandarea mecanicului.

Hopa s-au facut 2 ani 60.000 km si iaca revizia

-ulei motor+halex

-filtre :ulei/combustibil/aer/polen

-bujii

-nushce alte verificari + Materiale Mici :))

=1400 ron

+scandal si panarama (nu au legatura cu revizia) ... revin cu detalii dupa ce sper sa ridic masina azi, luni (lasata joi dimineata)

Modificat de Quino
Link către comentariu

problema e mai complicata ...

Pe scurt : Drum.Piatra.Parbriz fisurat.Casco.Constatare.Comanda de parbriz in asteptare... intre timp s-a ivit si revizia de 60k.

Miercuri ma duc sa ma programez pentru revizia de 60k de km la service-ul Skoda Bacau cu masina din semnatura,am gasit liber pentru joi ora 12:30. Aflandu-ma la biroul de programari trece pe langa mine si ma recunoaste persoana care se ocupa de daune (dl. Felix) ca sa imi zica politicos ca tocmai ce a venit parbrizul si e in magazie si ma poate primi pentru inlocuire. Perfect, din punctul meu de vedere, si-asa sunt programat la revizie la 12:30, la care imi sugereaza sa aduc daca pot masina la la 8:30 dimineata pentru ca sa termine cu parbrizul dupa care revizia la 12:30 si pe la 14:30 va sunam sa luati masina.

Ok bun si facut cu precizarea ca oricum nu ajung la 14:30 ci mai tarziu pe la 16:30.

Joi dimineata 8:30 eu cu maisina la sediul Skoda, lasat masina+acte+tot ce trebuie (in plus i-am rugat sa verifice si problema cu scartaitul usilor din fata la imbinarea cu stalpul de mijloc) la consilierul de service dl. Ispas care a venit cu mentiunea de rigoare cum ca trebuie schimbate mai multe, costa 1500 lei, nu avem bujiile pe stoc dar va puteti lua masina reveniti sambata pt schimbatul bujiilor.

Joi dupa ora 14 eu tot astept cu nerabdare telefonul mult dorit cum ca e gata masina si sa o ridic, telefon ce intarzie sa sune si sun eu la ora 16:00 pe consilierul de daune dl. Felix caruia i-am lasat masina si primiesc urmatorul raspuns "Masina are parbrizul schimbat dar s-a intarziat cu operatiunea si nu a mai prins programarea la revizia de 60k dar v-am programat-o eu pentru vineri dimineata" la care eu suparat ca nu am fost anuntat, avand nevoie de masina, resemnat i-am raspuns politicos cum ca e bine si asa si poate sa o tina pana la 16:30 si schimbati si bujiile cu ocazia asta ca sa nu mai vin sambata.

Vineri ora 16:30 ma duc sa ridic masina dupa ce am fost sunat pe la 15 ca e gata. Iau actele, achit aproximativ 1420 lei ma duc in parcare si cand ma urc in masina nu pot sa nu observ pragul de la sofer calcat in picioare, pe toata lungimea lui, urme de praf si talpi de asemenea si pe plasticul de la baza scaunului soferului (locul unde se afla butoanele de memorie pozitie scaun). Dupa o inspectie mai amanuntia a masinii am mai observat si ca plasticele ce acopereau stalpii de langa parbriz (acele plastice acoperite cu material textil ca pe plafon) erau deformate si nealiniate corespunzator, ca si cum ar fi tras de ele pentru desprindere. Incercand sa vad daca stau sau nu ferm am avut supriza de a da peste clema de prindere a tichetelor de parcare (carligul acela de plastic) care a cazut, fiind pus in stalp doar formal. Deasamenea am mai vazut si proasta imbinare la montarea acelui plastic in drepul bordului unde ramasese un spatiu destul de mare de 1/2 cm care cu siguranta nu era inainte.

L-am chemat inapoi pe consilierul de service, a observat a facut cateva poze cu telefonul sub cuvintele : " nu dom-le asa ceva nu se poate si stati sa vedeti ca cineva e de vina". Il cheama pe consilierul de daune sa ii arate ce s-a facut la lucrarea lui care sugereaza ca se sterge iar clema acceea de parbriz e comandata dar nu a venit, ca asa s-a taiat ea la demontare etcetc.Lucru de care nu am fost instiintat, ci lasat sa observ/descopar eu. Mentionez ca fiind intuneric nu am mai observat si alte nereguli. ( la care sincer ma astept : urme de murdarie pe teztilul de la stalpi pentru ca e un material foarte pretentios)

Mentiune personala : stiu si eu ca se sterge, nu vad acum ce ramane in urma pentru ca sigur raman zgarieturi dar sa te urci cu picioarele in asa hal in masina omului nu mi se pare un lucru normal. ( P.S. : Ce e drept da bine atunci cand vine si iti preia masina punand protectie de plastic pe volan si scaun sofer ... ).

Refuz sa ridic masina si la scuzele celor 2: consilieri: service+daune a ramas stabilit sa las maisina pentru ingrijire si sa vin sa o iau sambata in jur de ora 10 ca o spala si o retuseaza si ca ma suna ei, care au inceput o discutie intre ei ca niciunul nu vine sambata ca au treaba acasa.

Sambata astept telefonul care intarzie pana la ora 13, ca sa vin sa iau masina ca e gata, telefon primit de la un coleg de-a celor doi, programul fiind pana la ora 12. Intrebandu-l la telefon daca s-a rezolvat problema si cu piesa de la parbriz acesta "a dat din umeri" spunand ca lui i s-a spus doar sa spele masina.

Din diverse motive nu am reusit sa ajung sambata la ora 13:00 (pentru ca eu eram disponibil pana la 12) si i-am comunicat acest lucru urmand sa ma duc luni, sper eu ca direct la seful de service.

Am ajuns azi, luni , masina era afara, spalata dar nu si stearsa, era asa .. spalata in graba, si am vorbit cu seful de service, si-a cerut scuze politicos si mi-a dat dreptate…, eu il cred ca nu are omu nici o vina si mecanicii sau ce mai are el pe acolo in ziua de azi trebuie sa te rogi de ei sa faca treaba … dar totusi …

Bineinteles ca textiulul montantilor are usoare urme de murdarie, si in coltul din stanga sus(vazul de pe scaunul soferului) iese 2 mm adezivul afara.

Concluziile le trageti si voi .. toata afacerea cu parbrizul ~2500lei.

Modificat de Quino
Link către comentariu

nu-mi mai cumpar pirelli in viata mea, asta si la recomandarea mecanicului.

+Materiale Mici

+scandal si panarama (nu au legatura cu revizia) ... revin cu detalii dupa ce sper sa ridic masina azi, luni (lasata joi dimineata)

Recomandarea mecanicului de la skoda? :D

Asta cu materiale mici...epic :))

Incredibil...nici acum nu ti-au dat masina...cred ca asteapta sa vina "piesa aia vitala" pentru parbriz

Edit: acum am citit...nasol, asta e :RO flag: atat

Modificat de ciprianD
Link către comentariu
  • 5 months later...
Publicat (modificat)

70.000Km prinşi pe drumuri natale @Mlada Boleslav ...

cauciucuri noi toyo proxes cf2.

maşina tânjeşte dupa un revo1. one day baby .... one day

Modificat de Quino
Link către comentariu
mihai.onu94

Foarte frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de alegerea benzinarului cat mai mult! 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos! Cum se prezinta vopseaua dupa aprox 3 ani?

Link către comentariu

70.000Km prinşi pe drumuri natale @Mlada Boleslav ...

cauciucuri noi toyo proxes cf2.

maşina tânjeşte dupa un revo1. one day baby .... one day

Ai fost cu Superbul la fabrica la Mlada Boleslav ? :) Nu dai niste detalii ? :)

 

Ceva impresii la km actuali ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

am fost in praga intr-o vacantă de o saptamâna şi nu am reuşit rezista tentaţiei sa nu ajung la Mlada (40km de Praga) , din păcate nu am vizitat fabrica pentru că trebuia o programare cu cel putin o saptămână inainte dar am vizitat muzeul, doar superb, toata isoria skoda de la fraţii care au facut-o până la modelul vision, toate-s acolo.

 

la km actuali : toate bune şi frumoase, chiar şi in ziua de azi dacă ar fi să aleg din nou as lua aceiaşi maşină, foarte conforabilă, "nu bate nu trăncăne" :)) şi senzaţia când prietenul de volan din excursie vre sa dea la cheie să pornească masina cand ea e deja pornită : PRICELESS, cu benzină bună si reviziile le timp nu ai de ce să îţi faci griji. păcat de drumuri.

Link către comentariu

Rugamintea a fost sa ramaneti ONtopic, ceea ce nu s-a intamplat. Am sters posturile OFFtopic, iar discutia o puteti purta la versus, nu aici. Prin urmare, orice alt post OFFtopic in acest topic va fi sanctionat corespunzator pentru OFFtopic si respectiv FLAME.

 

Multumesc.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

mă poate ajuta cineva vă rog cu o schemă "explodată" din etka sau de altundeva ca sa imi dau seama cum se scot elementele de decor de pe bord şi de pe feţele de uşi ! vreau să îmi dau seama unde sunt clemele de prindere.

 

post-31246-0-43154600-1372236105_thumb.j

Modificat de Quino
Link către comentariu
  • 4 months later...

pe principiul "se poate si in romania" :

 

La revizia 75k km, din divers motive am ales dealer-ul Cybernet Piatra Neamt care de cca 1 an de zila a preluat si marca Skoda.

In ultima perioada am observat usoare pierderi de antigel, lasat masina in service odata cu revizia, schmbat nushce furtnase... ceva banuti in plus (cam 200lei)

 

   Dupa 2 saptamani problema a revenit si am lasat-o la un control mai amanuntit. verdictul : ansamblul pompa racire cu nushce chestii coturi/furtunase pe acolo (estimat 1500 ron), pentru ca am fost baiat cuminte si am facut toate reviziile la timp si in reprezentante oficiale, cei de acolo au intocmit un dosar pentru coplata a facturii de catre importator care a fost aprobat (lucru destul de nobisnuit pentru skoda-spun ei) si au acceptat ca eu sa platesc 30% (undeva in jur de 450lei) si ei restul. toate aste s-au intamplat in decursul a 4 zile lucratoare ( lasat masina luni la sfarsit de program-fara programare, depistat avarie, comandat piesa, montat, iar vineri la ora 12 masina era gata) oricat de suparat eram inainte pe starea masinii si situatia in sine m-am mai calmat iar dl Doru Agafitei (cosilier service) s-a comportat ca un profesionist si la masura asteptarilor din partea unei firme autorizate).

Link către comentariu

Nu trebuie sa te mire faptul ca au acceptat kulantza. Acest lucru este normal si de bun simt din partea un dealer de asemenea calibru. Stiu cazuri in care clientul a platit doar manopera la piese gen EGR sau calculator injectie. Fiecare dealer poate face o simulare intr-un program si in functie de anumiti parametri afli discountul. Conteaza foarte mult unde ai facut reviziile, km...

Mai exista si cazuri de genul: La Constanta dealerul spune ca Skoda a refuzat kulantza, iar la Bucurest s-a aprobat kulantza, in acelasi caz

Link către comentariu

Da, asa este, in tarile cu apa calda banuiesc ca acest lucru e normal. Eu Imi pierdusem speranta in ro.

Link către comentariu
  • 5 months later...
Publicat (modificat)

90.000km in 3 ani si 6 luni.

revizie cu filtre, uleiuri, lichid frana inlocuit. fara alte probleme.

 

La inspectia pe dedesubt s-a putut observa generozitatea celor de la drumurile patriei care ma invinta sa imi completez protectia podelei intrucat bucatile respective de scut le-am lasat tribut in calatorii. De-asemenea de la sare/pietris/bolovani (ca nisip nu e pe la noi in niciun caz) pe carosabil iarna am mai observat uzura mansoanelor de protectie a amortizoarelor spate.

Modificat de Quino
Link către comentariu
  • 8 months later...

4 ani si 2 luni cu 105.000 km

revizie ulei si toate filtrele ( aer, habitaclu, ulei, benzina)

 

Intre timp nu am mai inlocuit protectiile (plastic) de sub masina, stept sa treaca iarna si sa le schimb pe toate ( rupte, crapate sau lipsa).

Constat necesar sa inlocuiesc amortizoarele (cele de pe spate au protectia dusa si nu mai sunt eficiente, la desfacere am observat ca odata impins trebuie tras pe pozitie cu mana) - piese in comanda - kayaba

Dupa revizie mi s-a aprins martorul pt placutele de frana, am inteles ca mai pot sa merg cativa km timp in care sunt in studii si cercetari legate de brand. As merge catre brembo intrucat cu cele stock am simit ca masina nu ar frana eficient.

Mentionez ca nu am schimbat niciodata pana acum placutele.

 

cam atat.revin.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!