Jump to content

probleme cu turbina de la golf 2 1,6 gtd


mircioiu_CVW
 Share

Postare recomandată

va salut! am un Golf 2 cu motor 1,6 td,51 kw,cod motor JR cumparat de curand si are pe el montata o turbina de 1,6 td de 80cp,cod SB si nu intra decat de la 3000 rot/min.

turbina este in stare buna,nu pierde ulei,nu agata,are un joc f. mic,dar tot nu merge cum trebuie.

intrebarea mea este daca se poate face ceva,este obligatoriu inlocuirea turbinei cu unu pt tipul de motor,trebuie incercat cu pompa de injectie de SB? care ar fi rezolvarea la masina asta? poate gasesc la voi o turbina pt motor JR,sau o pompa de SB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat cu turbina.nu mai schimb. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai rezolvat? spunene si noua poate mai sunt oameni care au aceeasi problema :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut! Am luat ce mai trebuia de pe un motor SB.adica pompa inj,injectoare,ax cu came....,o sa-i montez si un intercooler,apoi va trebui sa mearga bine! nu am montat-o inca,dar am sa va anunt! ;)

diferenta intre turbo de JR si cel de SB este de presiuni,JR merge la 0,6 bar,iar SB la 0,8.

cel putin asa mi s-a spus!

va anunt cum merge!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut! operatia a reusit,masina merge bine acum.nu stiu cum merge un motor de 80 cp,dar eu sunt multumit de ceea ce a iesit. va multumesc tututror celor care mi-au scris. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vro diferenta intre pompa de inj, injectoare si axa cu came de la jr la sb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutari , m'am cam lovit de o problema careia nu ii gasesc rezolvare , am un 1.6 jp modificat in JR , care cand l'am luat mergea chiar ok ,dar de ceva timp nu imi mai intra turbina , am inlocuit'o dar fara rezultat. Poate sa fie problema asta si de la altceva decat de la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum se stie turbina este actionata de gazele de evacuare....daca gazele nu pleaca din motor mai vioi ...nici turbina nu se invarte destul de repede si nu face presiune in general evacuarea este infundata ,colmatata sau tobele sant de altceva / benzina.....fa o proba cu evacuarea scoasa......succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

salut !

a pus cineva de pe forum turbina de 1.9 tdi afn( geometrie variabila) pe motor 1.6 td cod jr ? intreb pentru ca dupa ce am vazut asta http://www.golf-club...#p97030Â Â aici si am vorbit cu baiatul care a facut-o am ramas cu 2 intrbari si nu-l mai gasesc ca sa-l intreb ce si cum. intrebarile erau :

daca mai trebuie rotita geometria turbinei

ce fel de capsula vacumatica trebuie sa cumpar.

deci daca cineva stie sau a facut asa ceva /sau il cunoaste pe userul de pe {cenzurat} .. va raman vesnic recunoscator.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Se poate regla "nivelul " de la care sa intre turbina in functiune de la surubul din centrul ei! se actioneaza cu un imbus si are o "contra". La strangere-intra mai tarziu si la slabire intra mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!