Jump to content

H&R Cup Kit sau KONI FSD + Eibach Pro Kit


Farfus
 Share

Postare recomandată

H&R Cup-Kit Sportfahrwerk 35/35mm - Asa am si eu si e super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si iarna mai poti pune 195/65/15?

Una peste alta, le-am luat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Roger: De ce sa nu poti pune? Aaa, ca arata ca naiba, asta e partea a doua. :) Eu zic minim 16 daca ai deja suspensii sport, dar sustin 17 pentru iarna. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica nu a venit cu suspensii sport. Ma gandeam sa nu atinga, daca pun roti de iarna. Aspectul nu e asa dramatic, cred.

Multumesc pentru recomandari :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roger pana la urma ai luat H&R Cup Kit?

Ai apucat sa le montezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rudolf am primit raspuns la amortizoare dar din pacate ei nu lucreaza cu pers fizice decat prin firma care in romania este racingnick. Pretul este bataie de joc :( 166euro o bucata adica 664euro 4 buc. SA fim seriosi la 550euro cumpar un kit complet cu tot cu arcuri.

Tu cat ai dat doar pe cel indoit din fata? daca da-mi pm cu pretul sa fac o comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roger pana la urma ai luat H&R Cup Kit?

Ai apucat sa le montezi?

Doar ce le-am platit sambata, pe e-bay.

Pana ajung la mine, va mai dura ceva. Sper ca in 2 saptamani sa le montez.

Impresiile tehnice vor veni dupa cateva sute de km, iar cele estetice imediat dupa montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pcmarius: E ciudat. Sincer, si eu am fost surprins ca am putut cumpăra de la ei, si mai ales ca m-au sunat pe mobil de Romania. Nu mai știu c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, merci oricum. Se pare ca romanii sunt foarte nehaliti si dubleaza /tripleaza adaosurile la produse in general. Un set de arcuri hR in ro costa 930 lei pt audi a4 iar eu le-am luat cu garantie din germania la 550 lei de pe ebay. asta e.... am sa ma axez pe bilstein

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce montezi H&R Cup kit astept un feedback sa imi spui parerea ta si poate daca poti si o tura sa vad cum e. E sport sau Touring?

ma intereseaza daca iti coboara exact cat scrie. Asa cum am spus mai sus la mine arcurile Eibach nu au coborat masina cat spun ei.Habar n-am de ce. Dar asta numai in cazul meu , repet. Am vazut dieseluri unde coborase perfect, exact cat scrie pe arcuri.

Amortizoarele Koni in schimb sunt foarte bune, compromis perfect intre sport/comfortul de care ai nevoie zilnic prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma mi-am comandat FK reglabile pe duritate. Abia astept sa ajunga :).

@cristi.......si eu am avut eibach dar nu mi-au placut si am trecut pe HR deoarece pe spate era mai lasata masina decat fata iar cu HR sta perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pc marius : ce ti-ai montat de la H&R? Arcuri sau cup kit? masina a coborat cat ziceau sau mai putin?

la eibach, cel putin la mine arcurile nu au coborat 30mm, fata nici atat. e aproape ca stock la inaltime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar arcuri, amortizoare am comandat FK reglabile pe duritate (echivalent la Koni galbene) .

Eibach nu a coborat cat trebuie, pe fata doar 2 cm in loc de 3 si pe spate cam 6-7 cm :)) . Ideea este ca arcurile erau de Audi a6 desi au greutati asemanatoare se pare ca au diferita comprimarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Roger,inca asteptam impresii despre h&R cup kit...!Sper ca le-ai montat pana acum :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farfus: ai constatat cu FSDurile un comportament în curbe de genul: ruliu uşor (înclinarea maşinii e sesizabilă) după care "încremeneşte" în poziţia înclinată până ieşi din curbă? Şi când încerci amortizoarele prin metoda clasică, împingând caroseria în jos, se mişcă 1 cm după care se opreşte şi nu mai coboară nici dacă te laşi cu toată greutatea pe ea?

Ceva mă face să cred că pe drumurile cu obstacole mici şi frecvente, ca piatra cubică, ai şi o viteză medie de deplasare mult peste cea dinainte, pe suspensie stock :)

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilus, ai perfecta dreptate in ce spui. La intrarea in curba se inmoaie puitn, dupa care intepeneste si ramane acolo unde ai pus-o pana la iesirea din viraj. Nu ca as fi mare cunoscator /pilot dar cand am tras mai tare de ea pe Cheia-Sacele, aveam ditamai zambetul pe buze cand m-am dat jos din masina.Cred ca in combinatie cu niste sway-uri si brate de TT iti creezi balanta intre handling si comfort pt oras

La fel, cand apesi pe botul masinii, nu cred ca se lasa mai mult de 0.5cm.Apoi, numai un elefant sa se lase pe masina ca sa o mai miste.

Mie imi place foarte mult suspensia, as da orice sa fi coborat cat am vrut eu. Fiecare cu piticii lui.. De aceea am si pus-o la vanzare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există o metodă de a coborî suspensia fără a schimba din nou arcul (şi fără a schimba prea mult nici unghiul de cădere): înlocuirea flanşelor de cauciuc ale amortizoarelor (faţă) şi ale arcurilor (spate) cu unele mai joase. Astfel arcul şi amortizorul rămân acolo unde erau, şi se coboară caroseria în raport cu ele.

Pentru platforma Golf IV exista un set de la Bonrath (-10 până la -15 mm faţă de arcul care e pe maşină, nu faţă de înălţimea stock). Nu l-am găsit la niciun dealer şi nici pe site la ei nu răspunde nimeni. Sper că nu a dat Bonrath faliment tocmai acum, la spartul târgului :icon_confused:

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roger,inca asteptam impresii despre h&R cup kit...!Sper ca le-ai montat pana acum :icon_cheesygrin:

Salutare,

Da, le-am montat, acum cateva luni. Am facut cam 8000 km si in mare sunt multumit.

Plusuri:

- dat fiind faptul ca merg mult pe autostrazi, imi vine sa nu ma mai dau jos din masina cand sunt in Germania. Motorul ma ajuta, franele sunt ok, suspensia e buna.

- a disparut aspectul de tractor si masina pare a fi un motan cuminte dar daca-l provoci, sare la bataie. Imi place cum arata.

- na, mi se pare mai stabila, mai "kart" in viraje si nu e foarte zgomotoasa, mai ales ca flansele sunt cele OEM

Minusuri;

- nu mai pot intra in parcarea subterana daca am pasageri sau bagaje, fara sa ating cu burta masinii. Intrarea e facuta ca dracu: fata deja coboara iar spatele urca.

- sotia si bebe au de indurat la denivelari, bumpere, spatii de dilatare de la podurile de pe autostrada. Eu unul nu am mers pe bancheta din spate, dar masina cred ca e mult mai rigida decat cu supensia stock.

Una peste alta voi renunta la ea si voi pune OEM de FR, macar arcurile daca nu si amortizoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roger - pe care l-ai montat? H&R Cup kit Sport sau Comfort?

Din cate inteleg la tine, pare a fi Sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Acum o luna am schimbat arcurile de la H&R cu unele OEM de Top Sport/FR, si am pastrat doar amortizoarele H&R

Nu mai ating cu burta la intrarea in garaj, nu mai e cocotata dar nici lasata masina, iar eu sunt multumit si nu-mi pare rau ca am pus arcuri originale.

In plus, am scapat si de discutiile cu RAR-ul din Belgia care nu-mi dadea acceptul decat pe 3 luni in loc de 1 an, pe motivul ca arcurile trebuiau cumparate si montate in Be, iar eu daca le-am montat la reprezentata Seat din Ro, cu factura si tot ce trebuie, chiar daca aveam factura si TUV la ele, tot nu erau valabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Belgienii chiar stau rau cu capul...din moment ce le-ai montat in reprezentanta Seat,ce mai vor??sa fie montate neaparat in tara lor?...mi se pare bataie de joc.

Eu pot sa iti spun ca arcurile mele h&r sunt mai moi decat ce aveam stock.Stock erau criminale,la cea mai mica denivelare ma durea spatele,imi era frica si de dungile de zebra,la cea mai mica denivelare te incordai...chiar nu am inteles cum au calculat cei de la seat arcurilea astea pentru ibiza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Au calculat potrivit cu regulile TÜV, care spune că o maşină e echilibrată şi trece de omologare cu încărcătura normală. Adică 3 oameni + bagaje, sau 5 oameni în interior.

 

De asta maşinile sportive derivate din maşini de familie sunt întotdeauna în dezavantaj faţă de maşinile sport dedicate, până şi Audi S3 8P, cât e el de S3, tot rămâne niţeluş în urma unui Cayman: construcţia şasiului (raportul maselor, duritatea arcurilor, a amortizoarelor, a barelor stabilizatoare, înălţimea farurilor, insonorizarea, presiunea în anvelope etc) e calculată pentru o maşină care are încărcătura normală la bord. Adică minim 3 oameni, preferabil 4.

 

În caz contrar, adică în modul în care conducem noi de obicei, cu 1-2 oameni şi o sacoşă, suspensia e prea tare, spatele prea uşor, presiunea în pneuri prea mare, zgomotul interior enervant, frânele acţionează prea puternic pe faţă etc

 

De asta e foarte uşor de modificat motorul pentru nişte CP în plus, dar să aduci comportamentul rutier la nivelul la care ar trebui el să fie cere multe modificări minore la şasiu, suspensie, distribuţia maselor etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Cum știm cât de mult am coborât suspensia și până unde ne permitem să mergem:

Împreună cu valorile unghiurilor de fugă, cădere și convergență, Seat comunică și codurile fiecărui tip de suspensie montată în fabrică, împreună cu distanța dintre centrul roții și marginea aripii, pe care în figura următoare le-am notat cu A și B:

Leon-ride-height.jpg

Astfel, există 5 tipuri de suspensie:

Standard (G22, 23, 24, 25)

Sport (G26, 61-64, 96, 99)

Pachet drumuri grele (G10)

Mexico (G52)

Cupra R (G92)

și după înălțimea suspensiei:

------------------------------------------ A (mm) --------------------------------- B (mm)

Standard ----------------------------- 396 ------------------------------------- 390

Sport ---------------------------------- 381 ------------------------------------- 375

Drumuri grele ------------------------ 420 ------------------------------------- 405

Mexico --------------------------------- 406 ------------------------------------- 405

Cupra R ------------------------------- 371 ------------------------------------- 375

În momentul de față, cu arcurile stock de FR (cod de suspensie sport), dar cu amortizoarele Koni FSD și alte modificări, am ajuns la A cca 365-366 mm și B cca 360-362 mm, ceea ce e un rezultat destul de bun. Unghiul de cădere e cam pe la -1 grad față de -0,5 grade stock, unghiul de fugă în parametri, cam 7 gr 40 min. Unghiul de fugă poate fi ajustat și el în viitorul apropiat, cu ajutorul unor excentrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!