Jump to content

Senzori si etc...


Sickboy
 Share

Postare recomandată

Cine imi poate spune si mie o serie de la senzorul de apa de pe radiator pt un 1.8 8v? Si dka mai aveti ceva serii de senzori de mk1 si 2..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau poti sa postezi unde trebuie si gasesti raspuns (part number/cod piesa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da prin google translate de la rusa la engleza link-ul http://etka.auto2.ru/?lang=eng

E un fel de etka online sau vag-cat, cum vrei sa ii zici :) si poti gasi codul original de piesa.

Intr-o poza de la unix se vad niste coduri...pt diferite modele.

post-17896-0-14287500-1299012910_thumb.j

http://www.unixauto.ro/Unix_Marka_Form.aspx

Daca nu e ceea ce cauti sau nu te descurici cu situ rusesc, lasa un reply aici si am sa ma uit in etka...(care merge numai pe XP si acum is in windows7)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa termocupla si du-te cu ea la magazin :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici este un magazin care are si codurile producator si temperaturile la care deschide:

Pentru golf 1 nu apar dar trebuie sa fie aceleasi valori, ca si in cazul mk2 8v, intrucat si motorul de pe mk1 se afla pe modele mk2.

Goll 2

Daca vrei pot sa ii fac o poza la al meu (cel de 1.8 8v) ca nu e pe masina eu am unul care deschide usor mai repede...de 1.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am si eu o problema cu un mk2 1.6 td cod JR, dupa ce opresc motorul si stau ceva mai mult timp pe loc adik o ora doua si vreau sa pornesc masina pun contactul sa incalzeasca bujia si nu se aprinde becul galben deloc desi e frig afara si ar necesita bujie calda si daca dau la automat invarte cateva secunde bune pana o ia, sa fie oare sonda de temperatura a motorului sau releul de buji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca urmatorul test:desfa senzorul de pe piesa de plastic ce vine prinsa pe chiulasa in fata;acolo pe acea piesa sunt 2 senzori:e cel care e inspre cutia de viteza.

daca cu motorul rece si senzor cuplat porneste bine si

daca cu motorul cald si fara senzor cuplat porneste la sfert de cheie e defect capul hidraulic al pompei de injectie.

daca nu -nu stiu.

un mecanic mi-a explicat o data corelatia intre acel senzor de temperatura pentru bujiiile incandescente si capul hidraulic,dar din pacate am uitat.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha...o sa verific in dimineata asta sa ma uit la senzorul de pe chiulasa sa vad ce si cum si legat de capul hidraulic e poveste lunga o sa scriu la topicul cu pompe de injectie poate se indura vre un pompagiu sa ma ajute si pe mine :blah: merci de sfat :rolleyes:

Modificat de adila88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine , dupa 1-2 ore motorul inca e cald (chiar daca e ger afara) si nu se aprinde becul de bujii. Cu motorul rece se aprinde becul? Cat timp sta aprins? Vad ca ai mai scris intr-un topic, la pompe de injectie. Banuiesc ca e vorba de una si aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand e rece motorul se aprinde becul de la bujii si sta cateva secunde bune pana incalzeste si apoi o ia foarte frumos dar eu zic ca dupa 1-2 ore de stat cu motorul oprit la -1 -2grade sa mai si bata putin vantu eu zic ca se raceste motorul si ar fi avut nevoie de bujie calda chiar aseara am patit asa iara am stat can o ora jumate oprit si era cam frig afara cred ca era cam -3 grade si cand sa pornesc iara releul meu "dormea" si iarasi a invartit ceva mai mult pana a luato,astazi o sa stau sa verific si releul si senzorul de la motor sa vad ce nu functioneza cum trebuie..aa si cu pompa de injectie aia e alta problema am scris acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa rezolvi mai intai problema pompei de injectie, si dupa aia poti face si alte verificari. Cauzele pornirii grele pot fi mai multe, ia-le pe rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare pentru cine stie sa ma lamureasca si pe mine,senzorul de temperatura de pe gatul chiulasei unde intra furtunul gros de la radiator este identic ca si valori cu cel de pe chiulasa care este legat la releul de buji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ca tot e vorba de senzori. are cineva idee ce valori trebuie sa aibe cei doi senzori de temperatura a apei la 1.8 gti 8 valve? vreau sa cumpar altii noi si vreau sa iau ce trebuie.

post-12834-0-66491500-1305013886_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!