Jump to content

Probleme Electrica Golf 1 Diesel


IdaMK1
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata lumea vreau sa va spun ca dupa ce am dezmembrat cateva golfuri 1 m-am gandit sa imi pastrez si mie 1 bord de golf 1 benzina singurul de altfel:) acuma cateva zile l-am legat pe masina toate bune si frumoase probleme is urmatoarele:

1 nu merge martorul de ulei deloc, am schimbat ledul crezand ca e ars dar nu e ala:((

2 nu merge turometrul pentru ca nu l-am legat ca nu stiu (va rog explicati cum se leaga ca din alte posturi nu am inteles)

3 martorul de la baterie se aprinde cand pun contactul dar se stinge doar daca o turez brutal (problema sesizata si la vechiul bord)problema e de cand am schimbat altenatorul care e de 45 de amperi, posibil sa fie asta problema altenatorul prea mic?(bateria o incarca foarte bine)

4 Ceasul (displayul acela micut foarte rar merge mai mult e stricat si anume tot timpul aproape sta aprins tot adica gen 88 88 full aprins sa zic asa.

Singurele modificari care le-am adus acestui bord sunt ledurile care le aveam puse si pe celelalt bord si care functionau bine

Mentionez ca rezistentele de sus sunt lipite anapoda dar sunt bune si nu au probleme. cablajul e ok nu e ars sau rupt. Care ar putea fi problema???

PS : Am altenator cu iesire pentru turometru

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

pentru problema 1 din teorie sonda de presiune da masa circuitului electric. tu trebuie sa vezi ce iti lipseste - sau +

turometrul indiferent daca e ptr benzina sau diesel are 3 conecxiuni, doua pentru alimentare(12v) si una pentru turatie. cel de benzina ia informatia de turatie din bobina de inductie iar cel diesel din alternator.

Ar trebui sa pleci din mufa ceasurilor unde sunt simbolizate toate contactele, mergand pe trasee verifici continuitate si tensiuni alimentare, ledul de inacarcare al bateriei este comandat de catre releul de pe alternator. Daca la schimbarea alternatorului ai schimbat si releul inseamna ca el(releul incarcare alternator) are probleme. Al meu alternator (pe un motor diesel) incepe incarcarea bateriei abia dupa ce motorul a depasit aproximativ 1500-2000 de ture, si merge asa de mult timp. o seara placuta in continuare si sper ca te-am ajutat.

Cu ceasul electronic mic e ceva mai complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Poti te rog frumos sa fi mai explicit cu turometrul si anume care dintre pini adica cei 3 scosi afara iau semnalu, ca restu 12 volti ma gandesc ca ii ia direct din mufa nu ? treaba cu martoru de ulei o sa ma uit eu exact cum ai zis u de la mufa sa vad daca e ok circuitu si spune mi te rog daca sti cum e trecut martoru de ulei pe mufa? Problema cu bateria nu e problema nu ? daca se stinge numa dupa 1500 2000 ture, asa face si mie:) ceasu ala micut se poate lua de pe alt bord si pus acolo nu ? din cate am vaz eu merge:D Mersi fain:P

PS: sti cum scot pinionul de la cablu de kilometraj din cutie? :) mersi inca odata, O seara faina sa ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. iti raspund cam tarziu dar niciodata nu e prea tarziu.

1 turometrul are alimentare-,+ 12v iar cel de al 3lea e semnalul de turatie. trenuie sa identifici din cablajul ceasului care este alimentarea iar cel de al treilea e semnalul de turatie.nu posed ceas cu turometru asa ca nu pot sa-ti spun care este.Ai putea sa adaugi niste poze ale ceasului(fata verso) care marite din care poate le identificam.

2 Dupa ce pui poze o sa identificam fiecare pin. ddaca ai ceasurile date jos(ca sa le poti poza este obligatoriu) pe cablajul ceasurilor (in interiorul mufei de conectare)sunt notate fiecare din contacte. fa o listta cu ele si o sa le identificam pe toate.

3 pinionul cablului de km este prins de cablu cu o siguranta. dupa desfacerea surubului de 6 mm iese o data cu cablu.

4 probabil ca incarcarea nu ar trebui sa functioneze asa dar nu este o problema grava daca isi mentine tensiunea de incarcare pe durata functionarii motorului.

5 SFAT procurati un multimetru digital ptr ca este extrem de necesar in depanarea partii electrice. chiar daca nu stii sa-l folosesti o sa inveti treptat, intreband si experimentand.

Astept pozele cu ceasurile pentru a lamuri problemele.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,niciodata nu e tarziu vad ca doar u imi raspunzi restu nu pre vor sa impartaseasca ce stiu tin doar pt ei:) deocamdata nu am rezolvat mare lucru ca nu am mai avut vreme, mai am un mondeo de care trebuie sa ma ingrijesc... Probleme am descoperit dupa functionare mai indelungata... si anume ca problema cu martorul de baterie ar fi cred eu din cauza ca cureaua la altenator e slabita(banuies) ca inainte nu trebuia turat asa mult oricum dupa ce o turez si se stinge becu din bord totul e ok stergatoarele merg mai tare, ventilatia la fel, lumina in bord creste ... etc deci odata stins martoru de baterie e ok asta nu e deranjanta. Martorul la ulei nu vrea sa se aprinda nici cum :( ledu e schimbat, circuitul de pe folie nu pare a fi ars, rezistentele le-am masurat si is ok... deci nu imi explic decat ca ar fi bulbu dar e prea de tot sa se fi defectat cand am schimbat bordu sincer. Pinionul din cutie cand am pus cablu de km asta cu mufa prin infiletare eu nu am stiut ca siguranta aia are rolu de a tine pinionu eu am crezut ca pinionu are lacasu lui unde sta asa ca am scos siguranta ca nu intra de ea:) si buna scoasa a fost ca pinionu a ramas acolo:( pentru asta daca sti o solutie sa il scot ddau o bere:D Un multimetru am sa imi cumpar cand dau un pic de banii ca tocmai a fost spart garajul si mi-au furat toate sculele ... printre ele aveam si un multimetru :( Poze am ceva poze pe forum puse prin alt topic trebuie sa ma uit dupa ele si sa ti le arat sa vedem ce si cum:) si cam atat:) Inca odata mersi fain pentru timp, o seara faina sa ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
BULLDOG_razvan

Nu mai deschid alt topic. Si eu tot o problema electrica la golf mk1 am. Poate sa imi spuna cineva cum se leaga dezaburirea la luneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!