Jump to content

O2 facelift VS Golf 6 Variant (1.2 TSI, DSG)


ff_2004_06
 Share

O2 facelift sau Golf 6 Variant  

120 voturi

  1. 1. Ce ati alege - O2 facelift sau Golf 6 Variant (1.2 TSI, DSG)?



Postare recomandată

Mersi redlife, am vazut ca este noua Jetta in configurator. Mie imi place Jetta, mai ales asta noua. Partile proaste sunt:

- pe 1.2 TSI nu poate fi comandata decat cu manuala, nu si cu DSG

- 1.6 TDI cu DSG7 e cu 800 de euro mai scumpa decat O2 FL

- despre Jetta (varianta anterioara, dar presupun ca se aplica si la varianta noua) am citit multe review-uri nefavorabile (din cauza ca ar fi facuta in Mexic...) - asta nu e chiar o problema, nu cred ca sunt mai proaste decat O2 FL

Daca totusi ma hotarasc pe varianta 1.6 TDI, am sa iau cu siguranta in calcul varianta Jetta DSG7.

@nsm: stiu ce vrei sa spui cu "un turbodiesel e mai fiabil in timp ca o benzina turbo" si e un argument pro 1.6 TDI. Insa, pe langa faptul ca sunt nemultumiri si la 1.6 TDI, daca masina e intretinuta bine (la timp si folosind consumabile de calitate), cred ca si 1.2 TSI-ul poate tine destul de mult si bine, probabil si cu virgula costuri mai mici.

Scorul acum e 28 la 28.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ff_2004_06

    17

  • bogdan2

    4

  • nsm

    4

  • Andrei1980

    4

@ff: te-ai hotarat pana la urma?

1. Eu stiu ca Golf-ul variant este facut tot in Mexic, ca si Jetta. De verificat / confirmat. Eu as alege fie O2 1.4 TSI + DSG fie Golf 6 1.4 TSI DSG, dar nu variant. La Golf cred ca merita sa te uiti direct la Highline, sunt multe caracteristici suplimentare fata de Confortline (scaunele sunt bestiale).

2. Daca iti iei DSG alege neaparat garantia extinsa la 4 ani pentru linistea ta. DSG-ul este foarte scump daca se strica ceva (mecatronic, etc, sunt multe pagini scrise pe tema asta in jurnal DSG).

3. Am vazut ca nu a scris nimeni de asta, deci trebuie mentionat: O2 are 4 stele euroncap, Golf are 5 stele. O2 este un Golf 5 cu alta caroserie, Golf 6 este un Golf 5 cu alta caroserie :).

LE: eu am avut de ales intre Golf 6 si Leon, am ales Leon din motive subiective, chiar daca are 4 stele euroncap si interior mai anost, deci conteaza mult si ce doreste inima ta :).

Modificat de cosminidis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si model sunt hotarat pe Octavia 2 FL din doua motive:

1. nu mi se pare ca Golf 6 Variant merita diferenta de bani

2. nu ma dau in vant dupa break-uri.

Am pornit thread-ul ca sa aflu argumente pro si contra ambelor modele si sa vad daca VW merita diferenta de bani.

Acum insa oscilez intre 1.2 TSI si 1.6 TDI cu inclinatie de 90% spre TDI CR. 1.4 TSI e un motor foarte fain, dar consuma cam mult + e cu doar 1 000 de euro sub TDI.

DSG e 100%, de aici a plecat configurarea viitoarei masini, echiparea va fi Business (aproape Highline la VW) + o lista lunga de optionale.

La garantia extinsa inca oscilez, sunt pareri pro si contra, ma gandeam sa o iau pe aia cu 4 ani si 60 000 de km (95% pentru DSG), desi 60 000 ii fac cam in 3 ani.

Cat despre stelele Euroncap, diferenta dintre Golf si Octavia este mica daca e studiata un pic mai atent. In plus am vazut cum s-a comportat o Fabia 2 break (4 stele) la un impact serios (dauna totala) si a fost foarte bine, sunt convins ca Octavia e cel putin la fel de rezistenta.

Sunt de acord cu tine, alegerea masinii in ziua de azi este 90% subiectiva, ofertele sunt foarte apropiate si asemanatoare.

Scorul e 32 la 30 pentru O2 acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Echiparea Business e echivalenta cu Comfortline de pe G6. Highline nu are echivalent la O2. Trebuie totusi sa existe diferente intre marca de intrare a grupului si cea de volum. Nu vreau sa stranesc flame pe forum, dar dilema aceasta am avut-o si eu cand am ales masina, cu diferenta ca nu m-a interesat varianta break.Raspunsul a fost G6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre stelele Euroncap, diferenta dintre Golf si Octavia este mica daca e studiata un pic mai atent. In plus am vazut cum s-a comportat o Fabia 2 break (4 stele) la un impact serios (dauna totala) si a fost foarte bine, sunt convins ca Octavia e cel putin la fel de rezistenta.

Legat de rezistenta Octaviei la impact pot sa te asigur ca este exceptionala... Eu tocmai am scapat teafar dintr-un impact frontal la 60km/h FARA CENTURA DE SIGURANTA PUSA din care a rezultat dauna totala. Masina: Octavia 2 1.9 tdi elegance

La accident s-au deschis airbagurile frontale, s-au descuiat usile, s-au pus avariile. Usa soferului s-a deschis normal. Cea de la pasager a intepenit. Geamurile inca se deschid din telecomanda, radioul merge, motorul porneste, directia merge, intra in viteza 1. Pacat ca s-a fisurat blocul motor...

Tabla la Skoda este mai groasa decat la alte marci (cred ca si fata de VW din ce mi-au zis cei de la service si cu rampa)

Echiparea Business e echivalenta cu Comfortline de pe G6. Highline nu are echivalent la O2. Trebuie totusi sa existe diferente intre marca de intrare a grupului si cea de volum. Nu vreau sa stranesc flame pe forum, dar dilema aceasta am avut-o si eu cand am ales masina, cu diferenta ca nu m-a interesat varianta break.Raspunsul a fost G6.

Sunt echivalente cu urmatoarele avantaje ptr Business:

- climatronicul e standard la Business si optional la Comfort Line.

- cd-playerla CL e 210 + 4 boxe(1 din) in timp ce la Business e 310 + 8 boxe (botezat altfel la Skoda dar similar)

Avantaje ptr ComfortLine

-tempomatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nsm, imi pare rau ca ai avut accident, dar e bine ca nu e nimic grav, masina este doar o bucata de tabla care trebuie sa te scoata teafar in cazuri din astea. Totusi centura trebuie purtata. Ramanand off-topic, ce ai lovit cu 60 km/h astfel incat mai porneste motorul? Grosimea tablii conteaza dar nu asa de mult.

@edi10000: pentru mine nu conteaza cum se cheama echiparea, ci sa am optionalele pe care le vreau. La Golf plec de la Highline in configurare (daca as pleca de la Comfortline, lista de optionale ar fi mai lunga si pretul ar fi tot acolo), iar la O2 de la Business. Da niste argumente pentru raspunsul tau te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ff: la ambele variante (1.2 TSI si 1.6 TDI) primesti aceeasi cutie, DSG7 cu ambreiaj uscat. Eu as alege in continuare 1.4 TSI, daca nu 1.2 TSI. Consumul este important, dar mai conteaza si altele:

- 1 litru / 100 km ~= 1 eur / 100 km = 100 eur / 10.000 km. Nu este asa mult. Cam 200 eur / an in plus.

- la TDI costa mai mult reviziile, consumabilele, etc

- la 1.2 TSI parca primesti si padele pe volan, care crede-ma pe cuvant ca sunt foarte utile in depasiri.

Exista o comparatie intr-o revista auto mai veche intre O2 1.2 TSI si O2 1.6 TDI, revista a ales pana la urma 1.2 TSI care zic ei ca ar fi mai "rafinat", whatever that means.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculul tau e putin gresit. Desi diferenta e in favoarea motorinei in comparatia de fata (pentru ca daca in 1.6 TDI poti pune motorina de 5.3 - 5.4 RON acum, TSI-urile cer benzina cea mai buna care sunt pe la 6 RON acum), refacem putin calculul cu 6 RON pe litru (1.5 euro):

- 1 litru / 100 km ~= 1.5 eur / 100 km = 150 eur / 10.000 km. Cam 300 eur / an in plus. Adica peste 100 RON pe luna in plus. Care deja e destul de mult. Si asta intr-o varianta optimista in care diferenta de consum e de doar 1 litru. Daca punem diferenta de 1.5 litri, "degeneram" :)

Asta ar fi benzina vs motorina, dar calculul e similar si intre 1.2 TSI si 1.4 TSI. Deci intre 1.4 TSI si 1.6 TDI se dubleaza diferentele, nu?

De acord, la diesel sunt mai scumpe reviziile (din cauza consumabilelor), dar nu e o diferenta asa de mare, as zice 150 - 200 RON.

Padelele pe volan sunt optionale indiferent de motorizare si poti sa le pui pe oricare dintre ele. Am oscilat dar pana la urma sunt pe lista de optionale.

Daca stii sau iti aduci aminte ce revista contine comparatia, te rog sa imi spui, as fi curios ce scrie acolo. Intotdeauna un TSI va fi mai rafinat decat un TDI, fie el si CR. Pe mine cred ca ma mai poate intoarce de la TDI spre 1.2 TSI doar zgomotul din habitaclu la 1.6 TDI, nu am condus inca O2 cu motorul asta.

35 la 33 pentru O2 FL.

Modificat de ff_2004_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi offtopic,de cat bagati voi benzina pe luna?daca pui de 1 milion pe luna,e mai nasol,dublezi valoarea.dar de ce iti mai iei masina?

Unde pui de 500-600 lei pe luna,100 nu se mai simte,fie ca e motorina sau benzina.

On topic...sunt fan golf,dar daca ti se ofera mai mult la aceiasi bani la skoda,go for it.

Brgds

Desi offtopic,de cat bagati voi benzina pe luna?daca pui de 1 milion pe luna,e mai nasol,dublezi valoarea.dar de ce iti mai iei masina?

Unde pui de 500-600 lei pe luna,100 nu se mai simte,fie ca e motorina sau benzina.

On topic...sunt fan golf,dar daca ti se ofera mai mult la aceiasi bani la skoda,go for it.

Mai sunt unele detalii,care inca ma oripileaza la skoda,gen butonul ala lung ca la dacie pt resetat jurnalierul la km,era si la RS,faptul ca nu exista un sertar glisant dupa schimbator si sunt tot gropile alea doua pt depozitare,chederul la usi in fata,la geamuri,se vede unde face curba,fara un capac nimic,desi la superb este acoperit...mici detalii care pt mine conteaza la cati bani dai pe masina.

Acum fiecare vede pt buzunarul lui.

Paste fericit.

Brgds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deocamdata pun motorina de vreo 300 - 400 RON pe luna. Asa incat, daca suma ar creste la 5 - 600 RON s-ar simti.

Si mie imi place Golf-ul (ca design imi place 6, nu 5), dar cel Variant (deoarece vreau saptiu mai mult) nu ma incanta si nici nu mi se pare ca merita bani in plus fata de O2. Am sa ma uit la Jetta mai atent, poate prind o promotie care sa reduca din diferenta.

Paste fericit!

36 la 35 pentru O2.

Modificat de ff_2004_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

nsm, imi pare rau ca ai avut accident, dar e bine ca nu e nimic grav, masina este doar o bucata de tabla care trebuie sa te scoata teafar in cazuri din astea. Totusi centura trebuie purtata. Ramanand off-topic, ce ai lovit cu 60 km/h astfel incat mai porneste motorul? Grosimea tablii conteaza dar nu asa de mult.

@edi10000: pentru mine nu conteaza cum se cheama echiparea, ci sa am optionalele pe care le vreau. La Golf plec de la Highline in configurare (daca as pleca de la Comfortline, lista de optionale ar fi mai lunga si pretul ar fi tot acolo), iar la O2 de la Business. Da niste argumente pentru raspunsul tau te rog.

Am lovit un Espero in lateral dreapta (condus de o femeie de 27 zni incepatoare)... Acesta a facut stanga de pe contrasens fara sa se asigure din fata :vaidecapulmeu:

Dupa impact Espero a zburat in lateral 10-12 metri si s-a oprit in stalpii de pe marginea drumului ca altfel... vai de pietoni...

Legat de echipari nu am nici un argument ptr ca atat business cat si comfort line au avantajele lor. Fiecare ce doreste de la masina. Pe Octavia mea decedata am avut elegance in timp ce pe Polo 6R am ales Comfortline + optionale (Tempomat, RCD510, Senzori parcare, TPM, vopsea met)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoaste cineva detalii mai multe despre galvanizarea caroseriei la Octavia 2FL si Golf 6 variant?

Am citit acum cateva zile, pe un forum din DE, cum ca unii din posesorii de G6 variant reclama aparitia ruginii pe haionul masinii, in zona lampilor numarului de inmatriculare. Asta din cauza faptului ca la G6 variant caroseria ar fi doar partial galvanizata (spuneau unii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e tocmai thread-ul potrivit pentru intrebarea ta.

Din cate stiu, cel putin la Skoda (si ma indoiesc ca la VW e mai rau), caroseria este galvanizata integral. Insa ultima data cand m-am interesat de aspectul asta au trecut vreo 2 ani, poate au mai facut economii. Insa garantia nu s-a redus, deci nu cred.

41 la 35 pentru O2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ai ales sau nu, dar de mult voiam sa scriu ce urmeaza si nu am avut ocazia/timpul s`o fac.

Nu vrea sa fie interpretat ca subiectivism dar am un punct de vedere cat se poate de acid pentru altii si normal pt unii.

Octavia este o masina buna, dar asa cum multi o spun, nu este varful de gama al grupului si e normal ca 'mici' chestii pe care le`a descris cineva mai sus sa lipseasca. Din punctul meu de vedere, sunt prea mici, dar daca chiar esti obsedat de calitate, ia un Audi - dai un ban dar stai in fata.

Sa te plangi ca oglinzile sunt mari si inestetice in loc sa te bucuri ca vezi mult mai bine mi se pare cel putin copilaresc in gandire, ca safety si nimic altceva.

Octavia e o masina mai conservatoare, familista, comoda, mai eleganta - buna la drum lung, de spatiu nu e cazul sa vorbim - este superior multor mashini iar portbagajul cu haion e clar un plus cand vine vorba de incarcare.

Pretul e normal sa fie mai bun la Octavia si de asemenea sa ai mai multe optiuni, avand in vedere ca e vioara secundara a grupului.

Cum spuneai, depinde ce urmaresti, sa ai optiuni mai multe, deci comfort mai mare, sau optiuni mai putine, dar calitativ putin superioara, insa nu te bucuri de tot ce ai vrea din cauza pretului.

Golf 6 e o masina reusita dupa parerea mea - o admir de fiecare data cand o vad in trafic sau cand trec pe langa una(prima mashina care am condus`o a fost un Golf5 si mi se parea magnifica). Cel hatchback mi se pare o masina tinereasca - din nou parerea mea - desi am doar 28 de ani, nu mi`as lua una din cauza lipsei de spatiu. Calitativ, are unele chestii in plus, dar asa cum subliniam mai sus, insesizabile pentru unii, deranjante pt altii.

Ca si tine, nu am fost niciodata un fan al masinilor tip 'variant' dar golf6 variant mi se pare uratzel rau fata de altele. Mie personal mi`a placut mult kia ceed variant, dar e o alta discutie acolo.

Cand mi`am luat mashina acum 2 ani jumate, initial voiam Jetta. Modelul asta nou e chiar frumos, imi place mult, dar sa stai 4 luni dupa o masina mi se pare putin exagerat. Nu sunt ei nebuni ca au facut plant`ul ala in Mexic, probabil costurile sunt mai mici, dar multa luma se orienteaza catre altceva in momentul cand aud cat dureaza.

In privinta motorului, desi 99% din amicii mei imi spuneau sa iau benzina pentru ca nu as face multi KM care sa justifice diferenta de pret, m`am incapatanat si mi`am luat motorina. Culmea - 2 ani jumate mai tarziu am deja 49K iar cum pretul benzinei/motorinei a explodat recent, cred ca am facut alegerea buna. Parerea mea pur personala si probabil deranjanta pentru altii este ca cei care prefera motoarele astea micutze pe mashini maricele nu au posibilitatea materia de a cumpara un diesel dar se ascund in argumente gen zgomot deranjant la motorul diesel(dar imediat isi pun evacuare sa se auda mai frumos cand o calca), fac km putini dar se plang mai incolo de consumul in oras. Erau topic-uri in care multi aduceau argumente pro pt 1.2 TSI, l`au cumparat si dupa au inceput sa`i gaseasca neajunsuri mari care la test drive nu le`au descoperit.

Cu tot ce se aude de 1.6 TDI CR cel nou, eu tot pe ala l`as alege, doar din punctul de vedere al consumului si al faptului ca e putin mai mare si ar face fata mai bine unei mashini incarcata vara pe 40 de grade.

Mai citeam intr`un topic ca argumentul decisiv al unui user intre a alege un G6 sau O2(el era deja setat pe 1.2TSI) a fost - o sa razi - locul de parcare pe care deja il achizitionase de la primarie - nu i`ar fi incaput O2 in spatiul ala. MI se pare foarte tare sa ajungi in tara asta sa`ti alegi mashina dupa locul de parcare - am ajuns rau din punctul asta de vedere.

Concluzia mea - ia`ti Jetta 1.6TDI CR DSG - culmea nu? nu`ti recomand niciuna dintre cele doua. Jetta e o mashina aparuta recent si ai beneficia si de calitatea VW de top pe care o infera unii, asta daca ai rabdare sa astepti dupa ea. Consider ca a`ti lua ultima generatie e un avantaj si la cumparare si cu siguranta cand poate o vei vinde. Intr`un an doi, daca nu mai repede, apare octavia 3 si O2FL va fi deja invechit iar asa cum am zis G6 variant e cam urat iar din cauza pietei in continua descrestere, nici Golf7 nu se va lasa asteptat asa mult, spre deosibire de ecarturile dintre serii din anii trecuti.

Stiu ca am fost plictisitor de lung.

Thanks for reading!

Alegerea TA va fi cea mai buna, indiferent de ce zic unii sau altii - tu sa fii multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi ca ti-ai facut timp sa scrii, stai sa vezi ce raspuns dau eu :)

In ordine:

- nu am ales, la momentul asta sunt 95% hotarat pe O2 FL 1.6 TDI DSG (in principal din cauza problemelor despre care am citit la 1.2 TSI, acolo par sa nu se rezolve, in timp ce la 1.6 TDI se pare ca s-au rezolvat)

- nu sunt obsedat de calitate; nu am sa ma astept la acelasi nivel de calitate ca la Audi, e clar ca e diferenta; ca o nota personala, nu imi plac Audi-urile, daca as avea bani de un Audi as lua un Volvo sau un Porsche entry level (doar cand o sa avem drumuri pentru asa ceva, probabil o sa fiu un mos din ala cum vezi in Germania conducand un Porsche fain) :))

- imi place O2 FL pentru ca are spatiu mult si pentru ca e eleganta; sper ca imi va mai tempera stilul sportiv de condus (se poate conduce sportiv si cu harbul din semnatura chiar daca pentru unii este greu de crezut)

- postand pe alt thread mi-am facut si calculul: din vreo 23 de optiuni as renunta la maxim 5 daca as fi nevoit; deci caut confort, astfel am ajuns la DSG si la multe optionale

- si mie imi place Golf 6 hatchback dar nu e suficient de mare; in schimb Golf 6 e intr-adevar uratica; off topic: un break superb este Honda Accord ultimul model

- m-am gandit si la Jetta, asta noua imi place (am vazut si un Passat nou si e fain si ala); problema aici nu e termenul de livrare (oricum si la O2 FL durata de asteptare este, din cauza DSG-ului de cel putin 5 luni), nu am o problema sa astept 5-6 luni pentru o masina pe care mi-am configurat-o cum am vrut si pe care am sa o tin cel putin 7-8 ani; problema este ca spatiul (nu stiu despre cel interior dar banuiesc ca se aplica si la el, dar portbagajul e mai mic) este sub O2 FL + nu am gasit inca argumente care sa justifice diferenta de pret (700 - 800 euro)

- ca si km, am sa fac intre 15 000 si 20 000 pe an, deci teoretic tot catre benzina ar trebui sa ma orientez; insa, cum ziceam, voi tine masina multi ani si ma intereseaza sa fiec costurile cat mai mici + merg majoritar in oras

- in ceea ce priveste eventuala submotorizare a lui 1.2 TSI, nu sunt de acord cu tine, am si facut un test drive cu un 1.2 TSI DSG si nici vorba de submotorizare; un mic off topic: Fabia mea are peste 1,2 tone goala (verificat pe cantar la ITP) si doar 70 CP, nu e submotorizata ci mai mult pentru oras

- te contrazic si la partea de zgomot, diesel-ul actual in 3 cilindri pe care il am ma scoate din minti (de aceea m-am orientat catre 1.2 TSI); ca si la 1.6 TDI, si la 1.2 TSI sunt oameni multumiti si oameni mai putin multumiti; partea proasta este ca foarte putini zic intr-adevar daca sunt nemultumiti, de obicei ce a ales fiecare este cea mai buna varianta; nu am testat inca 1.6 TDI desi dealer-ul mi-a promis ca o sa ma cheme la test drive cu motorul asta acum cateva saptamani, deci rezerva de 5% este de aici, nu stiu cat de zgomotos este, lumea zice ca e mai silentios decat 1.9 TDI care mi se pare aproape ok ca zgomot

- nu am auzit nimic grav la 1.6 TDI (zi-mi tu te rog daca stii ceva), ci niste neplaceri cauzate de regenerarea DPF care nu apar daca nu mergi subturat, lucru pe care m-am obisnuit sa nu il fac pentru ca Fabia tremura si face ca dracu daca e subturata, deci nu voi avea problema asta

- am citit si eu post-ul cu alegerea bazata pe locul de parcare, intr-adevar, nasol moment :) dar nimic nu e exclus; nu am constrangeri din astea din fericire

- am luat o data (in februarie 2008) un model aparut recent (Fabia 2) si avantajele sunt mai mult aparente, dezavantajul este ca sigur apar probleme noi (pe care modelul vechi nu le are) detectate de utilizatori tocmai pentru ca modelul este nou (am vreo 2 exemple, una nu e rezolvata total la mine)

- calitatea VW nu e de top, cred ca esti de acord aici

- mai am vreo cateva luni sa ma hotarasc (sunt nevoit sa "nu ma grabesc" desi imi doresc masina noua iar pe actuala cu greu o mai suport) si intentionez sa fac si un test drive cu o Jetta model nou (sper cu DSG si/sau 1.6 TDI), asa ca sfatul tau nu e scos din discutie, cine stie, poate prind o promotie la Jetta (tocmai am configurat acum una si iese cu 850 euro peste O2 FL) si am sa o aleg

- un minus la Jetta - gama de culori, e penibila ca sa nu zic mai rau

Se poate si mai plictisitor de lung :) dar nu este nimeni obligat sa citeasca tot.

Sper si fac tot ce pot ca sa fiu multumit de viitoarea masina si sa nu patesc la fel ca si cu actuala. Si nu, alegerea mea nu va fi neaparat cea mai buna. Cine stie, poate voi fi dezamagit, caz in care o voi spune ca sa ii ajut pe altii cu o eventuala alegere (lucru pe care multi nu il fac pentru ca nu pot recunoaste ca au facut o alegere gresita, nici macar pe forumuri).

45 la 37 pentru O2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice ai alege, nu uita sa pui padele la volan pentru DSG. Nu doar pt "fun", chiar sunt extrem de utile.

La spatiu interior cred ca este mai mare O2 decat Jetta. Nu stiu de ce este asa "dorita" Jetta, mi se pare uratica, este facuta in Mexic (prefer la orice ora Cehia), si este evident facuta cu economie (vezi la portbagaj cum se vad fiarele de fixare, etc). In orice caz, intre G6 variant si Jetta as alege oricand Jetta. Dintre cele 3 tot pe O2 as merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Padelele sunt pe lista cu optionale si nu renunt la ele, am oscilat dar m-am gandit ce drumuri fac eu si sunt absolut necesare (retrogradari la pante si la rampe).

De ce zici ca Jetta este dorita? Mie mi se pare un Passat mai mic, imi place cum arata. Nu m-am uitat cu atentie la modelul nou, dar am sa fac si asta inainte de achizitie.

50 la 37 pentru O2 FL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te felicit pentru motorizarea aleasa. Inainte de un update care l-am facut recent (si cu care toate masinile de noi vor veni echipate) nu as fi zis la fel, dar acuma dupa update masina merge foarte bine. Atasat la o cutie DSG aceasta va exploat foarte bine motorul, si vei avea un consum foarte bun si cu reprize bune la cutie. Si eu as fi luat un DSG dar nu mi-am permis(sau trebuia sa optez pentru 1.4 TSI si nu doream pentru consum), Legat de Jetta mie imi place, posibil sa ma fi orientat pentru Jetta , este si ceva mai grea ca Octvia si cred ca se preteaza motoare ceva mai puternice. Pls ca , am mici indoilei legat de faptul ca e facuta in Mexic. Octavia actuala inca ramane un standard de calitate la un pret bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer mii de scuze pentru :offtopic: , dar Octavia standard de calitate in ce sens? In sensu' ca Jetta e sub? :vaidecapulmeu:

Am evoluat, spre exemplu Toyota are o linie de asamblare in Turcia si toti care aud asta, ies fugind din showroom-uri, nici nu apuca sa afle ca respectiva fabrica a primit 3 ani la rand premiul pentru niciun produs cu defecte de fabricatie. Nu stiu de ce, dar ma gandesc ca nu or sa-i cada rotile niciunei Jetta asamblate in Mexic, cel putin nu atata timp cat e exploatata corect.

:huh: Cheers!

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da exact cum m-ai auzit standard de calitate. La ce ma refer? Pai ma refer la actuala octavia care se fabrica din 2004 si care a trecut de toate bolile copilariei(mai putin motoarele noi) si care din punctul meu de vedere la ora actuala se situeaza la exact acelasi nivel de calitate si confort ca si Jetta, desi ar trebui sa fie mai jos( probabil va fi urmatoarea varianta mai jos) .Actuala Jetta este prima din serie care are la capota bara metalica in loc de bara hidraulica....asta te cam pune pe ganduri, nu are cotiera reglabil...asta iarasi te pune pe ganduri si altele altele..... E facuta in Mexic pentru piata americana care nu are pretentiile pietei Europene care este oricum mult mai mica. Ca design in schimb imi place foarte mult. Dar nici Faceliftul de la octavia nu se lasa mult mai jos, mi se pare foarte reusit. Sincer eu sunt mandru ca skoda e facuta in Cehia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 variant arata foarte bine si pare extrem de practic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Zilele trecute am avut posibilitatea sa testez noua Jetta (era modelul 1.2TSI) echipare mijlocie Confortline si cateva dotari. Insa scrie ca anul trecut am testat si Golful VI si va scriu parerile fata de Octavia 2 FL.

Va spun sincer asteptam mult, mult mai mult de la jetta. Fiindca daca numai te uiti pe ea de afara, arata foarte bine, aproape ca un Audi A4 mai mic. Insa cand m-am urcat in ea, nu am observat absolut nici o difernta de calitate la materiale fata de masina mea. Si ca insonorizare, si ca materiale, bord, piele volan, plastice pe usi. Chiar in unele locuri parca era si mai slaba. Nu stiu cum este la echiparile Highline dar pana aici nimic special. Sa nu mai vorbim de faptul ca este primul model VW care nu are telescoape nici la capota motor( primul dupa Golf III si Passat model 88-94)nici la capota portbagaj. Insa pretul la masina nu ca s-ar fi ieftinit, inca este mai scumpa. Fata de Golf VI se simte clar o diferenta de calitate al materialelor in minus. Eu personal in momentul de fata Jetta nu as cumpara nici intr-un caz. Golful este cu un pic peste O2 FL, mai mult la feelingul unor materiale si unele functii mai practice. In rest depinde de gust si asteptari cine ce alege(Golf VI sau O2 FL) eu am ales O2 FL ca a trebuit sa astept mai putin la ea si era mai ieftina cu 580 euro . Daca iti trebuie neaparat Combi si vrei ca neaparat sa ai in fata sigla VW iti iei Golf VI in ce varianta vrei si iti permiti. Golf VI este peste O2 cum am zis un pic la calitate si echipare standard. Jetta actuala insa este primul produs de criza al celor de la VW. Vechea jetta era mult mult mai calitativ facuta la vremea respectiva(chiar era mai calitativ ca si Golful V). Insa acele vremuri au trecut , VW a schimbat politica s-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta arata foarte bine si are sigla VW, in rest ma intereseaza platforma si fiabilitatea. Interiorul e spartan, dar pretul mi se pare suficient de mic pentru a fi atractiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, aia 580 de eur mi se par complet irelevanti, nu reprezinta un criteriu de alegere.

Sunt alte lucruri mult mai improtante, garantie 4 ani la O2, intretinere mai ieftina la O2, 5 stele Euroncap la Golf, portbagaj ceva mai mare si mai practic la Golf (sau asa mi se pare mie), O2 fabricata in Cehia vs Golf in Mexic, etc etc etc. Diferenta de bani este prea mica ca sa conteze...

Ziceai ca ai facut drive-test cu 1.2 TSI, dar cu 1.6 TDI ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur, dar cred ca nici variant-ul (de la Golf mkVI) nu se fabrica in Mexic. Eu stiu ca sunt facute in Nemtia :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!