Jump to content

T4 - Diferente chiulase 1,9


GFD
 Share

Postare recomandată

Stie cineva ce diferente sunt intre chiulasele de 1,9 1x si ABL ?

In afara de diametrul cozii de la supape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce vrei sa faci tu acolo dar, pana la urma poti pune orice chiulasa. Se potrivesc amandoua pe 1.9. si decat 1.9 simplu, crede-ma ca e mult mai bine 1.9 TD ;)

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la un service "meserias" mi-au pus chiulasa de 1x

Dupa 20000 de km de la RK facuta cu pistoane R1 motorul este iarasi praf

Vreau sa stiu daca este din cauza chiulasei

Motorul este ABL

Modificat de GFD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens e praf? S-au dus segmentii, pistoanele, supape, sau ce anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e de la injectoarele 2 -3 . Posibil sa fi ramas duzele blocate pe deschis, dar cum tu ai pompa mecanica nu stiu cum s-a ajuns la asta. ar trebui sa verifici si pompa de injectie, ca nu cumva sa pompeze pe 2 si 3 in continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi trebuit sa am consum mare si chiulasa afectata, dar nu am avut.

Indicatorul de temperatura nu s-a ridicat niciodata peste jumatate.

Cand vine caldura o sa veric pompa de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ce ar putea fi? Calitatea proasta a pistoanelor sau a segmentilor? Ia-le prin eliminare, fa un test la pompa de injectie, apoi la injectoare, si vezi care si cum merge prost. Altceva nu imi vine in cap deocamdata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu exista nici o diferenta intre chiuloasele de pe mototoarele 1.9 1y, AEF, AAZ, ABL constructiv toate motoarele sunt identice diferenta constand intre cele turbo si cele aspirate la pompa injectie, injectoare si turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi fost problema de calitate, ar fi fost toate 4

Posibil sa nu fost alezate toate 4 la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistonul se unge prin segmentul de ungere care este al 3-lea de sus in jos ;pistonul are si gaurele in dreptul segmentului de ungere;calamina si mizerile din ulei( neschimbat la timp) poate obtura santul care combinate cu un nuvel scazut de ulei rezulta gripare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GFD care din cele doua T4 ale tale are problema cu motorul? Cel din 98'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul avea sub 20000 de km de la RK cota 1 :pistoane R1 noi, segmenti noi, bloc motor alezat R1.

Ulei nu manca si a fost verificat destul de des(saptamanal) si oricum nu consuma

Ma intreb daca nu cumva este blocul motor infundat pe undeva si sa nu ajunga ulei sau apa la pistoanele 2 si 3 si cum as putea sa verific asta

Blocul motor este golit de tot in momentul asta.

Motorul nu s-a gripat. Cine conducea a tras pe dreapta sa completeze antigel pt ca se aprinsese becul, a oprit motorul si nu avrut sa mai porneasca, dar se invartea.

Cel din 98 are probleme. Si teoretic masina are 220000 km, cu RK la 200000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci mai este varianta cu garnitura de chiulasa care putea fi arsa si intra antigel in pistoane:1-putea sa-ti faca presiune si sa-ti umple vasul de expansiune; si 2-putea sa-ti manace antigelul adica sa-l absoarba in piston si de acolo evacuat si de aici treaba cu completatul antigelului; daca blocul ar fi infundat nu ar fi ajuns ulei in rampa.Cand se face reparatie se verifica si planeitatea chiuloasei

Modificat de Sebaca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce sa se fi ars garnitura ?

Chiulasa noua pt motor 1x la reparatie(masina are motor ABL)

Antigel numai hepu rosu

Cred ca motoarele astea nu sunt facute sa mearga cu toate piesele bune in ele

Probabil trebuie reparate cu ce gasesti prin curte ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. Al meu are 250 000 km, si merge fara sa faca probleme. Si ma mai gandesc ca am toate sansele ca nr de km sa fie dati inapoi macar vreo suta de km... Si inca duce foarte bine. Acolo la tine e o problema in blocul motor... nush ce sa zic. e prea de tot ca s-au topit doar pistoanele 2 si 3. Cand s-au topit pistoanele, iti dai seama ca de la temperatura aia enorma s-a ars si garnitura de chiulasa. trebuie cautata problema pt care s-au topit pistoanele:

Si cum zicea un coleg mai sus: Nu isi fac ungere cum trebuie, sau, ar mai fi varianta, ca s-au stricat duzele de la injectoare si bagau enorm de mult ceea ce facea o explozie si o temperatura mare. Ar mai fi si posibilitate ca duzele sa fie bune si pompa de injectie mecanica sa bage in continuu motorina pe pistoanele 2 si 3 (dar in cazul asta se facea arderea si in afara camerei de ardere si ti se inroseau galeriile de admisie/evacuare cum am patit eu la un peugeot J5 2.5D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Prima problema descoperita: fisura intre pistoanele 2-3, posibil cauza si celuilalt "deces" si nedescoperita la alezaj.

Acum am bucsat blocul si am acoperit fisura.

A doua problema: suportul sondelor de temperatura apa, cel de plastic era foarte deformat tot de la primul "deces" si carpit cu silicon.

Am gasit si garnitura de chiulasa din carton cu toate inelele de tabla sectionate

Sper sa nu mai descopar si altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vina o poarta mecanicii pentru ca nu au constatat fisura inainte de a asambla motorul. Asa am patit si eu dar o reparasem la un mecanic particular fara nici o garantie sau factura. Indicat este sa-ti pui garnitura de chiulasa din metal deoarece sant mai rezistente iar cele din materialul pe care-l numesti carton s-au pus pe motoarele pana in 91 (asa zice cartea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

o diferenta este aceea ca chiulasa de ABL are un furtun in plus de apa care ajunge in teul de langa vasul de expansiune (in partea dreapta a motorului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!