Jump to content

Octavia Tour 2 LIMO vs COMBI


jepcarusam
 Share

Postare recomandată

Pentru ca am gasit avantaje la ambele modele de caroserii , atat la nivelul imaginii cat si la nivelul functionalitatii , as fi incantat sa aud si punctul de vedere al posesorilor .

din dotarile standard diferentele ar fi :

- Bare longitudinale portbagaj (Combi)

- Ştergător lunetă cu sistem de spălare (Combi)

- Banchetă spate cu şezut şi spătar rabatabil fracţionat 1/3:2/3 (Combi)

- Iluminare portbagaj (1 lampă pt. versiunea limo, 2 lămpi pt. versiunea Combi)

- Priză de 12V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar ajuta mai mult parerile de genu ce nu mi-a incaput in limo si ar fi incaput intr-un combi .

...de exemplu , polistiren extrudat . In combi , iti incap doua pachete de 120x50x60 ( cu bancheta rabatata ) . In perlina nu iti incape nici unul. :blah_:

... tu si prietena ta , la un gratar in natura , peste noapte , cand ploua afara si cortul nu e chiar o optiune. In Berlina este deranjant la picioare . :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul avantaj la combi mi se pare acela ca-l poti lua 4x4.

In postul tau apar niste erori:

Stergator luneta poti lua si la berlina.

Bancheta cu spatar rabatabil fractionat am si eu la berlina.

2 lumini citit fata idem

plafoniera spate idem

carlige plase la fel ca mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai poate tu la O2 ,la o2 tour nu cred ca exista carlige ,iar la bancheta in varianta hach, 1/3 2/3 exista optional.Doar la combi este standard 1/3 2/3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu octavia tour 2 este ca optionalele sunt cam scumpicele , mai scumpe cu cativa euro chiar decat la vw sau superb .

cat despre tractiunea integrala , ma gandeam la un proiect de modificat exteriorul bari , bandouri , eleron cu cele de pe octavia scout , dar proiectul 4 x 4 ma depaseste :))

va multumesc si mai astept pareri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te in primul rand daca ai nevoie de combi.

Carligele se pot adauga dupa. (~15 lei bucata). Si eu aveam unul din fabrica.

Lampile la fel se pot adauga dupa. ~40 lei bucata

Bancheta rabatabila fractional la limo este ~300 euro ca si extraoptiune

Stergatorul este ~80 euro ca si extraoptiune

Priza din nou se poate pune una universala cu ~50-100 lei

Daca nu ti se pare mult 1000 euro in plus eu cred ca ar merita varianta combi datorita portbagajului mai mare si al modului mai facil de incarcare. Avand in vedere ca vine si cu niste optiuni de ~500 euro in plus fata de varianta hatchback avantajul devine si mai vizibil.

Ca si dezavantaje eu vad doar:

-consum putin mai mare datorita diferentei de greutate (maxim 0.3% zic eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai in familie un copil, si faci drumuri lungi pe perioade mai mari de 2 zile, in cazul incare trebuie carat patut, carut , tricicleta, saltea etc. eu fara un combi nu m-as descurca. Mai este bun si in cazul in care iti place pescuitul si mergeti 3 persoane pentru 2-3 zile. Mie unul imi mai place faptul ca pot aprecia mai bine cand dau cu spatele, acolo unde este luneta este si sfarsitul masinii :blah: .Cand schimb cauciucurile , la fel imi intra toate 4 in portbagaj....poate si la berlina, nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avantaje Combi:

Eu am O1 Combi din 2001 (care nu este departe de OTour Combi). Inaintea acesteia si simultan cu ea am avut 3 masini in 3 vol. (Limo mi se pare prea pretentios spus). Oricum, in vacante, la mutat obiecte mari/grele si/sau voluminoase am folosit numai O1 Combi (este drept ca O1 are si alte doua avantaje: motor Diesel --> consum mai mic si PDG --> capacitate de incarcare mai mare). De ex.: frigider, aragaz, masina de spalat, patut copil, .... . Prin 2004 parca, am carat chiar si un grup de pompare de 500-600 Kg car nu ar fi incaput in altceva si nici puntea nu ar fi suportat asa greutate/masa. In plus, datorita greutatii mai mari pe axa spate, Combi-ul este mai stabil in curbe (mai ales daca sunt si denivelari) la viteze ceva mai mari.

Dezavantaje Combi:

-cand m-a vazut prima data frate-miu cu O1 Combi mi-a spus ca la ei (el sta in Italia) masinilor astea (Combi/Break/ ...) li se spun "mortuare". Chiar imi spunea ca el nu si-ar cumpara asa ceva (intre timp, dupa ce familia i s-a marit cu un nou membru, si-aluat si el un Opel Astra Caravan!).

-este posibil ca, dupa ceva timp sa apara zgomote neplacute la portbagaj (din cauza jocurilor in chedere si/sau elementele de rezemare ale usii).

-barele longitudinale de pe plafon au un rol doar estetic nu si functional: daca vrei sa montezi o cutie pe plafon, oricum trebuie sa cumperi un set de bare transversale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am varianta limo de 2 ani si sa fiu sincer, pana in prezent, nu a existat ceva (de care aveam nevoie) sa nu pot duce (cu hayon-ul inchis). Cateva exemple de care imi amintesc: masina de spalat, cuptor electric si plita, usi de interior si usi de la un dulap, gresie, faianta, adezivi, galerii de perdele pentru tot apartamentul (unele mai lungi de 2m).

Mai mult decat atat, acum 2 ani am facut in concediu 2500km prin Romania si Bulgaria vreo 2 saptamani si jumatate cu sotia insarcinata si am mai avut suficient loc pentru cateva obiecte de decor pentru apartament (2 lustre pentru living, vaze de ceramica etc.). Anul trecut in concediu am facut iar cam 2000km (in 2 saptamani) prin tara la mare si munte cu bebe de 9 luni si am dus tot ce aveam nevoie (scaun de masina, carucior, pampersi etc.) si din nou am avut loc destul pentu o gramada de cumparaturi pentru casa de la Ikea si alte magazine. Sunt si pescar pe deasupra si, in ambele concedii, am avut tot echipamentul cu mine. Parerea mea este ca daca iti organizezi un pic lucrurile te descurci fara probleme si cu limo. Pentru lucrurile mai voluminoase se poate scoate si polita din spate si castigi destul de mult in inaltime.

Imi aduc aminte ca in momentul in care am cumparat masina aveam aceeasi dilema dar nu regret nici o clipa alegerea facuta.

Singurul lucru care face diferenta si care a si fost mentionat de Jurasik este faptul ca se poate dormi mult mai comod intr-un combi decat in limo.

@VNB

Nu stiu in Italia cum e, dar in Germania si Olanda (tari in care ajung destul de frecvent) am observat ca sunt mult mai populare variantele combi in detrimentul "limuzinelor".

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2004 am fost in Croatia (total 3+8+3 zile). La dus: 2 masini (2 adulti + 2 copii respectiv 2 adulti), la intors: 1 masina (O1 Combi) cu 3 adulti si 2 copii (9ani, 5 ani) + bagajele aferente si am calatorit lejer. La intors (circa 1700 Km) am incaput toti pasagerii (3+2) si bagajele aferente la limita (precizez ca am inchis, totusi, portbagajul). Cu siguranta in orice masina in 3 vol. (din aceasta clasa) ar fi trebuit sa renuntam la ceva (bagaje, pasageri?!!) pe drumul de intoarcere.

Daca ar fi sa-mi iau acum o masina compacta, cu siguranta mi-as lua un break/combi ... (chiar as putea sa spun care este: A4 < 2003, 1,9TDI, quattro).

Precizeze ca nu am dormit niciodata in masina (in O1 Combi caci, in Dacia 1310 am dormit o noapte acu' .... ani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un frigider de 1.8 m inaltime a intrat pefect in combi(cu scaunul pasagerului dat putin mai in fata), in plus la drumurile lungi iti intra altfel bagajele fara sa fii nevoit sa pui o parte din ele pe banchta din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi place,la orice varianta de limo,ca pot lasa in relativa siguranta un obiect,in portbagaj.

la orice break/variant exista riscul ceva mai mare al spargerii geamului din spate.

eu tin mereu banchetele incuiate.

e un punct de vedere,o probabilitate,nu afirm ca ai siguranta 100% sa lasi milionu de euro in portbagaj:)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banui ca ai 'policioara' din kevlar :blah_: si 'incui' bancheta cu cheia de 13, ca la O2 nu are altfel de zavor :P

sunt infantil si nu ma pot abtine :ceuameni:

ca fost posesor de O2 'limo', parerea mea e ca alegerea e strict bazata pe ratiuni estetice, pentru ca la spatiu si acces in portbagaj sunt extrem de asemanatoare (pomenea cineva un frigider mai sus - acolo combi marcheaza decisiv totusi - nu cred ca in combi poti baga un asemenea paralelipiped, datorita lunetei mult mai inclinate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu nu as luat altceva decat combi/variant/break/caravan/estate si cum dracu' le-o mai zice!

Am fost fan "fara porkbagaj" de la inceput. Din '78 pana in prezent, in familie au fost doar sedan-uri. Includ aici si supernova, care e asemanatoare cu octavia "limo" (ce pompos suna, eu vad in limuzina- termenul limuzina- acele masini extra-lungi, nu sedanurile de 4,5-4 m). Deci zic de masinile tatei. In 2004 am avut prima masina personala, un Matiz SE Power (ala cu bare desupra si mai multe dotari). Foarte practic, mi-am adus inclusiv masina de spala, aragaz, combina frigorifica, boilere si alte minuni acasa. In 2007 am luat Aveo HB, cu care am carat ce va puteti sau nu inchipui: canapea extensibila, combine frigorifice, masini de spalat, ciment, placi de rigips (taiate in doua pe lungime, insa nu am putut sa merg decat intr-a IV-a, ca intr-a V-a nu am putut baga, ca dadeam in placa :)) ), PAL, tevi, manuale si materiale pentru scoala, vreo 15 unitati de calculator (si mai aveam loc). Ce sa mai zic, nu stiu chiar tot ce am carat cu ea, dar masina e incapatoare. Avantaj masiv- se putea scoate cu totul bancheta, cand mergeam la mare sau la munte, o lasam acasa si aveam loc pentru tot ce voiam. Pe 12 feb am luat o octavia 2 MY 2007 si spatiul disponibil mi s-a parut... ENORM! Deci masina asta e gigantica. Pentru a ajunge in capatul portbagajului trebuie sa ma murdaresc pe pantaloni. Incap acolo minim 3-4 cadavre :D. Nu am incercat sa rabatez complet bancheta, doar ce am dat scaunele spre inainte si au incaput niste planse mari pentru clasa pregatitoare (daca le-ati vazut, sunt alea cu litere si margini din aluminiu). Cu Jetta 2 a tatei nu faceam nicio branza. Asta ca fapt divers.

Garda la sol e mare, nu imi pune nicio problema (la mine in zona am probleme mari cu zapada si drumurile curatate aiurea). Dimensiunile masinii imi creaza oaresce probleme, deoarece am fost obisnuit 6 ani cu oo masina din clasa inferioara.

Pentru concedii in 4 sau 5 persoane e perfecta, portbagajul deosebit de incapator i-ar putea face invidiosi si pe cei cu sedanuri mai mari, ca la ei nu se poate folosi spatiul acela dintre marginea superioara a lui si plafon, pe care eu l-as putea incarca la nevoie. Barele de pe pavilion iarasi sunt binevenite, niciodata nu stii daca vrei sa pui ceva voluminos deasupra.

Spun gurile rele ca masina e instabila pe viraje. Deci monstrul ala are 1,5 tone si chiar si cu pachetul de drumuri grele, masian se inscrie superb pe viraje. Franele pe discuri isi fac treaba, insa spre deosebire de Jetta 2, parca nu sunt la fel de eficiente (la a tatei parca intra in pamant cand o pisc un pic).

Zgomot in habitaclu de la lipsa izolarii portabagajului... C'moooon, people, e o gluma proasta. Nu mai comentez.

Zgomot de la motor- da, ala este, ca e motor cu PD, cu CR. Dar nu e deranjant deloc. Ma rog, venit de pe benzina, e oarecum galagioasa la plecarea de pe loc.

Confort- nicio treaba. Prezenta cotierei face toti banii. Doar c atrebuie sa ma mai ingras pentru a sta cu ambele coate rezemate pe usa si pe cotiera :D.

Priza in portbagaj, carlige pentru plase (uite ca nu am plasa, daca aveti vreun pont, va stau la dispozitie), posibilitatea de a scoate ruloul si stergatorul eficient de pe hayon completeaza lista.

 

In ceea ce ma priveste (o includ si pe sotie aici, suntem fani combi), nu exista masina mai ok decat acest model de caroserie. Sau exista Sharan/Touran, dar aia e alta mancare de peste. In Ro trebuie o masina practica, in care sa incapa cumparaturi (multe), un carucior pentru vreun kinder (poate vine si la noi barza, ca acusi fac 33), inca vreo familie si alte nimicuri. Bun si compartimentul ala de sub scaunul pasagerului, si alea din usi, unde poti pune sticle mai mari. Totpedoul refrigerat sper sa se dovedeasca util la vara.

 

Inchei aici, cu afirmatia ca unora li se pare mai "biznis" sa ai sedan, insa eu mi-as permite sa ma dau jos la constum si diplomat si dintr-un combi. Ce e drept, mai important imi par cand ma dau jos din jetta lui tata, insa nu mi-e rusine (chiar sunt mandru) de "brecul" meu. Abia astept sa ma roage sa-i aduc la bloc masina de spalat din casa cealalta :D.

 

Drumuri bune sa aveti!

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citez dintr-o reclama la bere - " suntem multi !....daaa ! " -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca sunt genul de om realist si... practic. Si pentru mine masina practica este combi.

Abia astept excursia din vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si eu sunt foarte multumit ca am ales combi. 

Masina de pina acum (o Fabia Hatckback) mi-a fost mai mult decat utila si incapatoare pina a aparut fetita si prima excursie pe 2-3 zile cand am constatat ca dupa un carucior si 2 bagaje de mana protbagajul e full. 

Am stat si ne-am ghindit cu sotia si am zis sa luam ceva mai mare. Cum deja eram multumit de Fabia, mi-am indreptat atentia catre Octavia. 

Initial sedan pentru ca mi se parea ca un Combi ar fi prea lung si cum si sotia conduce ar fi prea mare trecerea de la Fabia Hb la Octavia Combi.

M-am lamurit ulterior ca nu e mare diferenta de lungime, plus ca e mult mai usor sa pui un carucior in combi decat in sedan mai ales pentru sotia.

Pina acum sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COMBI = LIKE ! nu mi-as lua altceva, poate un SUV dar mare (Touareg, Q7), nu SUV-uri mici cu portbagaje de hatchback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!