Jump to content

problema teremurat motor 1.6 16 v AUS


razvan_30oct
 Share

Postare recomandată

razvan mc pt poza am curatzat egr-ul mc

mai am o nelamurire dar nustiu daca e bine sa postez aici : de vreo 7-12 luni imi consuma foare mult mentionez consum mixt10-11 mi se pare foarte mult in conditiile care scoteam 8 mixt acu vreo 2 ani sa inteleg ce a inbatranit are 210.000km .am fost la toti mecanici si toate testarele nu iese nimika. bujiile leam schimbat acumvreo 40.000 km de curand am schimbat racordu flexibil ca era piscat si tot degeaba credeacm casi face amestecu prost nustiu ce are ma depaste daca are careva vreo ideee ascult multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura e oK? termostatul? trebuie sa pui vag com pe masina sa urmaresti si temperatura motorului! asa am pait si eu aveam undeva la 70 de grade

cu termostatul blocat deschis! sa rezolvat dupa schimbare termostat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica cu vag-com functionarea corecta a sondei lambda. Deasemnea cu vag-com-ul poti vedea daca ai un amestec prea bogat/sarac. Multi mecanici nu stiu decat sa citeasca erorile, daca sunt sau nu, in rest nu isi mai bat capul sa faca diagnoze complete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Imi spune si mie cineva unde este senzorul de turatie la acest tip de motor AUS?Nu vrea sa porneasca deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o problema asemanatoare la 1,9 tdi 140 cp la pornire mai ales dimineata la prima pornire dau la automat si da impresia ca nu invarte iar dupa o secunda invarte dar ca si cum ar tine ceva blocat axul electromotorului sau nu ar avea baterie suficienta.

Dupa ce porneste o data , indiferent de timpul de functionare, la urmatoarea pornire , chiar si cu motorul la fel de rece porneste imediat.Deci problema ar fi doar la prima pornire .

A mai avut cineva problema asta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sunt nou pe aici. Am si eu o problema cu leonul meu 1.6 16v/105cp acum cateva zile am schimbat bujiile pentru ca motorul avea intreruperi atat la relanti cat si cand acceleram puternic, am fost la un dealer de piese auto cu talonul in mana si am comandat bujiile ceva de genu ( NEK) , am schimbat bujiile pana seara totul bine si frumos chiar nu mai aveam problemele de mai sus, pe seara am mers pana undeva cu masina si cand ma intorceam dintr-o data masina a inceput sa imi dea rateuri si motorul sa mearga in 3, am mers la un prieten care s-a uitat si mia zis ca s-a bulit o bobina de inductie defatpt una din ele , am dat comanda si de bobina de inductie , am montato si dinou masina mergea brici , asta se intampla ieri de dimineata, seara am coborat la masina am dat o tura de bloc si spre surprinderea mea dinou acceasi problema motorul nu mai ruleaza la parametri corespunzatorii, merge dinou in 3 pistoane.

Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturii sau daca ati mai avut aceeasi problema care ar fi rezolvarea , mentionez ca am masina din septembrie 2011, si am 140 de mii .

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu, s-a ars alta bobina de inductie. Daca nu schimbi bujiile la timp cam asta se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am verificat si bobinele sunt ok adica dau scantei si acum cade una dupa alta asa la cateva ore?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,detin un seat leon din 2001 1,6 16v\105 cp si mii sa aprins martorul de la motor la bord.Motorul la relanti are un trepidat foarte puternic si in mers la turatii mari apar niste intreruperi de alimentare.Ar putea cineva sa ma ajute si pe me?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La "you" cel mai probabil problema este de la sonda lambda 1 sau chiar vreo bobina de inductie. Trebuie mers la diagnoza cand se aprinde martorul ala, deoarece este un martor care se aprinde cand apare orice fel de problema la motor. Nu se aprinde pentru ceva exclusiv si aia inseamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As spune una sau chiar 2 bobine de inductie insa o diagnoza iti va spune sigur ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare.

dupa mai multe cautari pe forum nu am gasit raspuns la problema mea.

nu stiu daca e bine unde am postat dar va cer ajutorul.

de cateva zile am remarcat ca masina nu mai intra foarte bine in viteza, mai ales in treapta 2 atunci cand e rece motorul/cutia.

am saltat capota si am miscat de capacul de la motor. am vazut ca se misca foarte tare ceea ce cred ca nu ar trebui.

am sa atasez o poza si am sa arat unde joaca.post-114429-0-49786200-1353768199_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se misca elementul pe care ai desenat sagetile nu e ok. E suportul de la motor. El trebuie sa fie fix si doar partea care intra in el cu cauciuc sa se miste. Suportul nu prea are treaba cu intratul in viteza. Incearca sa schimbi uleiul in cutie si vezi daca mai apare problema cu schimbarea treptelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul la cutie l-am schimbat. de miscat se misca partea care intra in el dar mi se pare ca se misca foarte tare fata de cel din stanga care abia se misca (pare fix).

scuze ca am desenat acolo gresit. voiam sa mai zic ca am bagat mana acolo unde e cauciucul acela si mi s-a parut ca este rupt in partea de sus. nu stiu daca asa trebuie sa fie dar cand am bagat mana parea foarte moale si se lua pe deget cauciuc.

ms oricum de raspuns. maine am sa merg cu masina la mecanic si am sa vad exact care e problema.

am sa va tin la curent in caz ca o sa mai aiba cineva problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

problema rezolvata. Era suportul de la motor. nu mai am probleme cu intratul in viteza. multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,

 

am si eu o problema la un toledo 2000, motor 1.6 SR, in timpul mersului intre 2 si 2.5(turometrul) masina se ineaca, sau asa imi da impresia, iar cand ajung la treapta 5 la 3000 de ture imi cade acceleratia.

in stationare, uneori, se opreste motorul, fara sa se zguduie sau sa se aprinda vreun martor in bord.

la relanti turometrul are ca o fluctuatie, nu merge rotund.

si in timpul mersului daca apas ambreajul si accelerez se accelereaza greu, si in mers la fel nu se accelereaza cum facea inainte... sfaturi si recomandari am primit multe : filtrul de benzina, bujii, sonda lambda, clapita de la supapa...s.a.

 

 multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu zic ca sunt bujiile si clapeta de acceleratie murdara. ( bujiile ca nu se accelereaza si clapeta ca fluctueaza ralantiul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult...dar daca o sa fac o diagnoza poate depista problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@obibu

Teoretic intotdeauna se depisteaza problema la diagnoza dar pana nu faci una nu poti fi sigur ce anume iti provoaca problema(pot fi mai multe cauze).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult...

maine o sa merg sa ii fac o diagnoza si sper sa gasim problema...o sa revin cu informatii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu diagnotic...aveam probleme cu senzorul de turatie, l-am inlocuit si acum merge fff bine, total cost- senzor+manopera 250 RON

 

mc mult pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
tudorvlad123

Buna ziua.

am si eu un golf 3 1.6i ABU si la relanti merge doar in 3 pistoate si tremura foarte tare,mentionez ca am schimbat fise,buji,capac delcou camtoate consumabilele si tot asa merge,de la 1500-1900 rpm merge bine.masina trage bine doar la relantii face asta.

 

atasez si un log cu vag com pe o distanta de 27km pornind cu motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut, detin un leon 1.6 16v aus cu gpl, imi intrupe in jurul turatiei de 3000 rpm "cum ai primi 2,3 suturi in fund" , lipsita de putere, cand este mai cald afara peste 10 grade nu am probleme tot timpul cu ea, mai rar. Am schimbat fise, bobina, buji, senzor detonatie, curatat clapeta si adaptata, egr. am facut si 1 log pt acest senzor, poate stie cineva ceva, cand vrei sa faci o depasire intrerupe. simptomele sunt si pe benzina si gpl. multumesc

 

log2.txt

Modificat de 90yce
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!