Jump to content

problema teremurat motor 1.6 16 v AUS


razvan_30oct
 Share

Postare recomandată

Va salut pe toti intervin si eu cu un topic am o functionare ciudata a motorului de pe un seat toledo 2001 cod AUS in relanti si in mers

cam la un interval de 15 -30 minute are o fructuatie ca un sughit al motorului timp de o secunda apoi isi revine . Motorul e echipat cu o singura bobina de inductie din care pleaca cele 4 fise care merg la buji. In bord si pe VAG COM nu arata nici o eroare si nici un bec aprins in bord.

A mai intalnit cineva aceasta problema ? NU e deranjanta pentru moment dar sper sa nu degenereze..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand face la relanti este exact sintoma ca si cum as scoate o fisa de la o bujie pentu o secunda tremura motoru puternic o secunda si isi revine si se mai repeta cam la 15 minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile cand au fost schimbate? Clapeta de acceleratie s-a curatat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai fost un coleg pe forum care a avut problema asta, dar la pornire, dupa vreo 10 secunde ii "sughita". La el s-a rezolvat prin inlocuirea a mai multor componente, printre care si clapeta. Asa imi face si mie uneori cand e rece afara, doar la 10sec de la pornire. La mine a inceput dupa o curatare superficiala a clapetei de acceleratie de catre un mecanic. Nu facea asa inainte de asta, deci 90% despre clapeta e vorba. Ti-am mai scris asta si in alte parti unde ti-ai mai prezentat problema. Ai facut ce ti-am zis, sa-ti cureti clapeta bine si sa ii faci o adaptare sau doar postezi sa te afli in treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc sa nu ma aflu in treaba si daca nu ar ninge poate m-as apuca de curatat clapeta dar stiam ca in mers clapeta murdara nu se manifesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios? Si crezi ca daca ninge noi putem sa-ti diagnosticam masina de la distanta si eventual s-o si reparam prin telepatie?

Pana cand nu cureti clapeta si eventual nu schimbi bujiile alte sfaturi nu cred ca vei primi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit! Clapeta murdara sau defecta se manifesta in orice situatie. Ea este cauza multor probleme cu relanti-ul si unor probleme cu pornirea. Atunci cand clapeta este imbacsita si nu se inchide corect sau nu se misca in pozitia sau cu viteza corespunzatoare o sa ai probleme, indiferent daca ai motorul cald sau rece, in mers sau pe loc. La fel, daca tot te apuci de treaba iti recomand sa cureti si EGR-ul. Aceste 2 lucrari sunt relativ simple si pot fi facute de oricine in fata blocului/casei fara sa te mai coste timp si bani prin service-uri. Daca tot ai probleme dupa aceste operatiuni atunci mai vedem ce mai e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa revin dupa curatare sa va zic daca dispare sintomu de tremurat violent al motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa zic....eu am avut problema cu tremuratul motorului dar se aprindea checkul (cod de eroare = 16684,16685,16687,16688) , motorul se bâlbaia dar il acceleram un pic si isi revenea dar de tremurat (la relanti) tot tremura,( dupa ce se incalzea motorul tremuratul era mai mic) in schimb motorul tragea frumos urca usor in turatie....pana sa-i dau de cap i-am curatat clapeta de acceleratie, am cam schimbat tot ce se putea schimba pe el fise, bujii, bobina, filtre, ulei, distributie toti senzorii: de detonatie, de acceleratie, maf-ul,.....problema s-a rezolvat....dupa ce am pus distributia din nou ( se stricase pompa de apa dupa 30 de mii km GRAF calitate indoielnica)..... era pe unul din axele cu came, cel din fata, decalata cu un dinte asa ca....ce sa zic ia-le pe rand si elimina din cauze......BAFTA

Modificat de viorelus777
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant ar putea fi

Scuze de offtopic: te-ai trezit in TDI-ul cu volant bimasic si crezi ca benzina e la fel?

Sa nu fie vreo bujie care sa fie fisurata si cand se incalzeste, din cauza dilatarii fisurii sa fure scanteie.

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut dupa un drum de 600 de km in care mi-a mai dat ghionturi in mers am pe vag :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 906 034 BD

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3550

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

4 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

17757 - Ignition Coil Power Output Stage 2 Open Circuit

P1349 - 35-10 - - - Intermittent

apoi am si curatat si clapeta si adaptat si acelasi tremurat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile n-au nici o legatura cu clapeta. Daca faceai de la inceput scanare eliminam de atunci clapeta de acceleratie. Pana la urma, motorul tau are o singura bobina si 4 fise care pleaca de la bobina spre bujii. Bujiile le-ai schimbat? Egr-ul l-ai curatat? Fisele au fost schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: daca apareau de la inceput erorile nu va tot stresam cu intrebari abia aseara dupa zeci de scanari si un drum de 600 km au aparut erorile astea.

mai toate sunt schimbate dar din ce citesc eu acolo cred ca e vorba de bobina. o sa cumpar o bobina sa am acolo in porbagaj ca am auzit ca e pericol cu aceste bobine. intradevar am o singura bobina noua si asta cu 4 fise noi champion siliconate si bujii noi ngk. mai am de verificat distributia daca e la punct si apoi bobina e prima pe lista! referitor la ea o recomandare o firma care da randament mai bun asta care o am acum cred ca este facet noua si deja da in nas motoru :blink:

Modificat de razvan_30oct
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cite se pare probleme de aprindere, bujii, fise, si mai sigur bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti dadea misfire pe cei 2 cilindri, fara eroare de bobina as fi suspectat si eu distributia, am patit-o pe pielea mea, ca si viorelus777, dar altfel e clar ca bobina e pe duca. Insa ca sa fii sigur verifica totusi daca e la punct distributia ca nu dureaza decat 5 minute la un mecanic care se pricepe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu o cam suspectez ca nu e pusa la punct distributia, mi se pare totusi ca nu are puterea aia pe care o astept de la motoru asta.

si as face chestia asta ca prima faza apoi sa mai cumpar o bobina

sa am acolo una in plus

Modificat de razvan_30oct
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi sa verificat si dustributia care este pusa la punct perfect role noi totul schimbat. a mai ramas verificarea bobinei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut oare credeti ca e ok curatarea si EGR ? sunt cam ruginite suruburile alea si nu stiu daca gasesc sa le inlocuiesc cu unele noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul n-are nici o legatura cu erorile postate de tine. Probabil ca ar fi bine sa cureti si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal puteti atasa o poza cu egr-ul unde se afla si cum trebuie sa rate :) mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am incercuit cu rosu piesa egr pentru motorul 1.6 16v 105 cai

post-58744-0-76811500-1298821139_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut test si cu bujiile si acelasi sughit il are motoru ramane atunci sa incerc cu o bobina de schimb sa vedem despre ce e vorba acolo

intre timp am o noua intrebare : stie cineva cum se regleaza avansul cu vag com? pentru ca am un relanti cam sacadat la 675 680 de rotatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoru meu la relanti are un trepidat puternic si un tacanit fata de altele care merg lin. Aceleas sintome le aveam la un golf 3 cand dadeam avansul prea jos. stie cineva cum se poate regla sau verifica avansul cu vag com ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rezolvata problema!!! inlocuit bobina de inductie mai exact modulul de comanda al bobinei care nou fiind avea se pare un defect pe un etaj care comanda scanteia pe cilndri 2 si 3... am inlocuit modulul cu unu original beru din dezmembrari atasat pe corpul bobinei noi si a disparut orice tremurat ! masina merge super .

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

P.S nu aveti mare incredere in o piesa aftermaker ca deseori dau gres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!