Jump to content

Turbosuflanta - probleme


Emy D
 Share

Postare recomandată

Fa un BS pe 011 ,si acolo vezi daca geometria turbinei face cursa completa.Si mie mi se intampla ca dupa perioada rece,mers mai mult prin oras,geometria nu-si face cursa completa,si dupa o "talpa" de 20-30 km la o turatie constanta de 300 ture,isi revine(asta vad si in BS 011).La tine e posibil sa agate cateodata si de acolo eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc zilele astea sa fac un log in mers.

In cazul in care ar fi vorba de turbina stiti pe cineva in Bucuresti care ar putea rezolva problema.

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13/02/2018 at 3:31 PM, georgemarcu53 said:

17965 - Charge Pressure Control    P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Am verificat daca se misca pirghia pina la capat si apoi revine la o actionare cu mina (cu motorul oprit) .

La pornirea motorului pirghia se duce la maxim si revine in pozitia initiala la oprirea motorului.

Am dedus ca turbina ar fi buna

Multumesc.

 

ai eroare pe presiune pozitiva si limp mode...verifica senzorul MAP daca e ok curata geometria,agata chiar daca ajunge pe surubul de stop,si e posibil sa nu se vada nimic in bs 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal tuturor. Detin un alhambra 2.0 tdi 103kw cod BRT an 2007. Am avut prb cu turbina dadea in nas intre 2000-2500 de ture.dat jos trimis la reparat(geometrie blocata/capsula plina cu apa). Acum am alta prb cum bag a 3-a apare spirala de la bujii si masina nu mai trage eroarea este urmatoarea:

000656-Control presiune turbo

P0299-000-limita reglaj admisa depasita in jos- MIL aprins

Am facut doar 900 km de cand am reparat turbo

Modificat de DragosAltu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75,lipsa vacuum la actuator,actuator defect sau nu e reglat 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut , ma numesc George si de doi ani sunt posesorul unui Vw sharan din 2013,2.0 tdi,130kw,177 cai,DSG , 300000 km ,, precizez ca nu ma pricep deloc la mecanica.Anul trecut am plecat in concediu cu rulota ,am constatat ca masina atunci cand urcam o panta mai mare sau incercam sa deopasesc o alta masina, accelerand ,aceasta se plafona ,nu mai avea putere si aparea pe bord martorul de bujii , dupa care oprem masina si o reporneam , dupa primele trei erori a aparut in bord si martorul check engine, am continuat drumul asa pana la destinatie, am avut cam 10 astfel de opriri in 800 de km. aici am parcat-o pentru doua saptamani.La plecare  martorii din bord nu mai erau aprisi , in cei 800 de km spre casa am mers cu masina mai atent, depaseam doar pe drum drept iar in panta urcam cu 60. totusi am mai avut trei astfel de erori. Cum am ajuns acasa am facut programare la servis Midocar  .A doua zi  becuriele erau stinse in bord iar la servis au pus testerul pe masina si nu a aparut nicio eroare .ei mi-au sugerat sa revin imediat cu masina daca se mai aprinde martorul.Pana acun nu am mai avut probleme dar nici cu rulota nu am mai plecat.Va intreb ,ce pot face? Multumesc frumos !

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat in talon/CIV daca ai voie sa remorchezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Este prevazuta cu carlig din fabrica!! CIV(remorcabila cu disp. franare 2200)

 

Modificat de DDj 400
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut! am un vw sharan motor 1.9 tdi, cod asz. zilele trecute m-a lasat turbina. am schimbat-o cu una reconditionata, precum si pompa de ulei. chiar si dupa schimbarea turbinei, masina scoate fum cand o pornesc. asta se intampla doar la rece. in mers nu scoate fum,ci doar cand o pornesc si e motorul rece. cu motorul cald, masina nu scoate fum. stie cineva care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte de schimb nu scotea,atunci e clar de la turbina.Mananca ulei masina ?Ce culoare e fumul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Postez si eu aici o problema cam ciudata,poate cineva s-a mai lovit de problema si ma poate lamuri,sau da un sfat.

Am inlocuit motorul pe al meu Sharan din 2002 cu motor 1.9 TDi de 116 CP(AUY).

Turbina a avut geometria curatata,se misca usor.

Pierderi de vacuum nu are pe furtune sau pe actuator.Am probat cu pompa de vacuum.Intercoooler a fost curata,nu baga ulei in admisie.

Ideea e cam in felul urmator: pe la 110 km/h in a 5-a la 2400 rot/min sau a 6-a la 2300 rot/min se simte ca si cum taie alimentarea(da in nas)scade viteza un pic,apoi iar creste pana la 110 km/h,iar da in nas si tot asa.

De tras trage ok.Se poate si mai bine,recunosc,dar e ok.Se simte turbina cum intra cam de la 2000 rot/min.

Am facut si o diagnoza...Nu scoate fum,porneste foarte foarte usor...

IMG_20190927_174056.jpg

Aici imi cam da de gandit...

IMG_20190927_175209.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP am inlocuit cu altul de pe alta masina,nimic...

Am masurat la amandoua impedanta conform AUTODATA si nu mi-a indicat nimic pe aparatul de masura si control.Posibil sa fie amandoua busite?

Cablajul l-am verificat,e in regula.Imi mai ramane sa verific de la mufa MAP--mufa EDC.

Sa vad daca am continuitate pana la edc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi în primul rând trebuie să ai ceva rezistenţă în funcţie de temperatură direct pe pinii senzorului între 1 şi 2. Practic numai partea de senzor de temperatură se poate măsura. Deci în primul rând trebuie să ai un senzor bun şi dacă eroarea se menţine mergi mai departe cu măsurătorile.

În afară de rezistenţa senzorului de temperatură mai trebuie să măsori tensiunile din mufa MAP, aşa poţi face o evaluare preliminară a cablajului până în ECU. Trebuie ca mufa să fie introdusă în senzor şi pentru măsurători trebuie fie să dezizolezi puţin firele fie să ataşezi nişte ace la fişele multimetrului.

Trebuie să ai aşa cu contactul pus faţă de borna minus a bateriei: pe pinul 1 - 0V, pe pinul 2 - 3V la o temperatură exterioară de 10 grade (la o temperatură mai mare cred că tensiunea va fi ceva mai mică), pe pinul 3 - 5V, pe pinul 4 - 1,6V. După pornire pe pinul 4 trebuie să ai 1,7V la ralanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha.Multumesc de informatie.O sa masor si voltajul.Nu stiam cat trebuie sa am pe fiecare.Ideea e ca am masurat cu ohmetrul pe 1 si 2, si nimic.Nici macar 1 Ohm.

Ciudata treaba...sa fie amandoi senzorii defecti...La amandoi am masurat.O sa masor si voltajul pe fiecare pin in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2019 at 7:10 PM, lupo_bv said:

Păi în primul rând trebuie să ai ceva rezistenţă în funcţie de temperatură direct pe pinii senzorului între 1 şi 2. Practic numai partea de senzor de temperatură se poate măsura. Deci în primul rând trebuie să ai un senzor bun şi dacă eroarea se menţine mergi mai departe cu măsurătorile.

În afară de rezistenţa senzorului de temperatură mai trebuie să măsori tensiunile din mufa MAP, aşa poţi face o evaluare preliminară a cablajului până în ECU. Trebuie ca mufa să fie introdusă în senzor şi pentru măsurători trebuie fie să dezizolezi puţin firele fie să ataşezi nişte ace la fişele multimetrului.

Trebuie să ai aşa cu contactul pus faţă de borna minus a bateriei: pe pinul 1 - 0V, pe pinul 2 - 3V la o temperatură exterioară de 10 grade (la o temperatură mai mare cred că tensiunea va fi ceva mai mică), pe pinul 3 - 5V, pe pinul 4 - 1,6V. După pornire pe pinul 4 trebuie să ai 1,7V la ralanti

  Te deranjez iar.Am masurat la senzor voltajul,la pinul 2 am 1.8V la 3 am 5V si la pinul 4 am la temperatura mediu 30 grade: 1,7V

Am pus senzor nou si masina se comporta la fel.

71406599_678367986002347_4470529190940114944_n.jpg

Ceva si mai interesant. 

71188112_396201201045836_5391403963415265280_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu presiunea am văzut-o de data trecută, dar am uitat de ea. Mă gândesc să nu fie o problemă la ECU.

Încearcă următoarea chestie: şterge erorile, opreşte motorul apoi scoţi mufa la senzor şi pui contactul. Ce erori apar?

Tensiunile sunt relativ ok, nu ar arăta cablaj întrerupt sau scurt. Nu ai spus ce tensiune ai pe pinul 1, este important ca acolo să fie 0V. Dacă firul este întrerupt sau în scurt cu unul din celelalte acolo o să apară tensiune ceea ce nu ar fi ok. Deci trebuie măsurată şi aia.

Şi referitor la presiune fă un log în mers pe 3-10-11 cu acceleraţia la podea de pe la 1700 rpm până pe la 3500-4000 rpm să vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Acest topic se inchide. Puteti posta in continuare despre probleme la turbosuflanta in TDI forum. Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!