Jump to content

Turbosuflanta - probleme


Emy D
 Share

Postare recomandată

 

si daca ii fac  la ce ar trebui sa ma uit ??

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte pareri ? despre problema mea ?

Ai citit regulamentul? Te rog sa il citesti inca odata da foarte atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt simptome de vacum insuficient la tubosuflanta.Saptamana trecuta am avut un caz identic si avea furtunasul de la geometrie cazut,actuatorul de pe turbosuflanta.Controleaza bine toate furtunasele vacumatice sa nu fie sarit sau fisurat vreunul(inclusiv ala de la egr).

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor.Scriu si eu aici ca am si eu o problema de "tras".Am un Sharan cu AUY motor din 2002 si ce ii interesant ca daca accelerez finut masina trage uniform si liniar pana pe rosu; cand dau kick down, trage cu intreruperi adica trage puternic vreo 300rpm-uri dupa care "da in bot, face hac etc" iara continua trasul vreo 300-500 ture iar zvac,hic, iar trage si merge turatia pana pana pe rosu, deci nu se opreste din tras, doar ca trage cu intreruperi si doar la kick down.Ce credeti ca poate fi? ce ii interesant ii ca la acceleratie frumoasa, trage liniar fara "zvac,hic,picat in bot".Pana pe la 1800rpm, ii lenesa, dupa incepe trasul si trage pana pe "rosu".O alta chestie ii ca nu merge mai mult de 160km/h, nici batuta.si daca ii in panta si am 160, incepe sa scada viteza,desi pedala ii la podea (degeaba bag a 5-a ca scade viteza in continuare).Cand ajung pe la 120 iar incepe sa traga.Am fost la reprezentanta, cica aia nu au reusit sa imi citeasca OBC-ul defel-nu se conecta testerul lor la masina(cu o zi inainte ne-am conectat cu un amic cu ceva laptop cu soft de diagnoza si am vazut noi una alta pe acolo,injectoarele sunt bune, in parametrii,debitmetru pare in regula, la roata stanga fata mai da eroare de ABS din cand in cand).Cam asta am eu la masina la partea asta.Ce credeti ca ar putea fi?aa..si nu mi se pare ca consuma multmasina.Am facut un drum de Oradea-Viena cu juma de rezervor si credeti-ma ca am forjat masina cat a putut ea, nu am menajat-o defel.Si am constatat cele enumerate mai sus.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva sa-ti faca un log in mers(cauta informatii in topicul dedicat) si posteaza acolo log-ul sa vedem despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc de sugestie.Am reusit in final sa ajung intr-un service si au pus tester (VCDS ?) numai ca nu a salvat log-ul. Mi-a dat urmatoarele erori: ceva legat de ventilatorul de racire (cum ca ar functiona intermitent), senzor ABS roata stanga fata malfunction (becul ABS se aprnde din cand in cand) si cam atat.Am iesit in proba cu ea, programul zicea ca sa fie 3000rpm in treapta 3, si a rezultat o singura chestie care nu era in parametrii: debitmetrul. Asta trebuia sa aibe o valoare de 1000 (mbar?-nu mai tin minte)-asa zicea programul ca trebuie sa fie la testul respectiv, ideea ii ca nu urca mai mult de 700, oricat "ii dadeam in gura". Restul erau toate in parametrii: turbina avea valorile in parametrii, pompa, injectoarele etc. Senzorul nu l-a raportat ca si eroare, doar ca am observat ca nu corespundea valorilor normale (in grafic). La relanti era in grafic, dar cand am iesit in test nu mai respecta valorile sugerate ca si normale. Deci? Sa fie el buba "cazutului in bot" la kickdown?Dupa cum va spuneam, la acceleratie uniforma si finuta, masina trage frumos si liniar pana pe "rosu", "cazutul in bot" se intampla doar la kickdown.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, cam greu de zis, atata timp cat nu ai pus log-ul rezultat, sa ne uitam pe el..... cei de la service nu-ti pot comanda debitmetru  ? in felul asta o sa vezi clar daca este de la el sau nu.... daca nu e de acolo, sa-l dea retur

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merg putin cu mufa scoasa de la debitmetru ii vreo problema?(sa vad daca cumva "trage" fara sa cada in bot).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic,poti sa incerci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de faptul ca ramane eroare stocata nu rezolvi nimic,fara debitmetru PD-ul e mort complet din cate stiu eu.La 1.9 non PD tine figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merg putin cu mufa scoasa de la debitmetru ii vreo problema?(sa vad daca cumva "trage" fara sa cada in bot).

 

daca ai debitmetru mort - mort, cu mufa scoasa trebuie sa merga mai bine - ECU substituie valoarea acestuia cu una propiata valorii de 539 mg/str.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu concluzii:ieri dupa masa scot mufa, o ard pe vreo 200m kick down si nu mai cade in bot, in schimb tragea ca "vaca"-adica lent, moale.Opresc,dau cu spray de frane pe mufa de conectare (care apropos nu are clema aia de fixare, ii rupta), astept sa se usuce, conectez si ..o ard. Ghiciti ce:nu mai cade in bot la kick down, trage liniar pana pe rosu. Intr-adevar nu trage viguros pana pe la 1800-2000rpm(ca si tema topicului), dar pe urma zvacneste(asa functioneaza si Avensis-ul, care pana pe la 1900-2000rpm ii moale, pe urma zvac).Multumesc de sugestii. Sper sa fie bine (totusi as proba un alt debitmetru sa vad cam cum s-ar manifesta- ii compatibil cu cel de la Passat de prin 2000 de 110CP?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa ii cumperi un debitmetru nou si ai rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara!am si eu o problema la sharan 1.9 116cp..imi tot taie pedala de acceleratie si am fost la un mecanic si mi a spus ca am presiune prea mare pe turbina si nu stie de la ce.M a poate ajuta cineva?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gby.

Daca mecanicul tau ti ar fi facut un log in mers/BS era super ok.

Fara cele 2 lucruri...greu de spus, posibil geometrie blocata/lipsa vacuum/furtunase sarite/N75 "bolnav"/etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare Incep prin a va spune ca sunt posesorul unui Sharan din anul 2001 de cateva saptamani in care nu mai stiu ce sa i mai fac in concluzie nu vrea sa traga cum trebuie cel putin asa cred eu 

Am fost la cativa mecanici din zona mea Tg-Mures dar nimeni nu a reusit sa imi dea un diagnostic concret Am incercat cateva chestii citite tot de pe la voi de pe forum cum ar fi:

      1 scos mufa debitmetru

      2 Verificat furtune vacum

      3 lipit stuta de la vacum

      4 schimbat senzor admisie 

      5 verificat si facut un log in mers asta fiind ultima solutie la care sper sa ma jutati voi

Masina intra in lip mod undeva la 2000 de ture in a 3-a can dmotorul este rece, iar la cald la drum intins luata usor nu face probleme si merge pina la 130 Km a ora..

 

Atasez un log in mers si mentionez ca logul a fost facut cu egr-ul suspendat ca am depistat ca scapa ulei si nu am vrut sa scape vacum pe acoolo nestiind daca membrana de la egr e buna sau nu.

 

Va multumesc pentru rabdare si astept cu nerabdare sfaturi.


am uitat sa mentionez ca "cica" Turbina a fost reconditionata dar nu amnici o certitudine ca asa este fiind prospat proprietar de Sharan


Am uitata sa precizez ca "cica" turbina a fost reconditionata dar nu sunt sigur ca asa este .... fiind prospat proprietar de Sharan

LOG-01-003-010-011.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna in cele din urma ai gasit problema masini ,de ce nu trage pentru ca am si eu aceasi problema

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine toata problema a fost debitmetru.Am curatat mufa si gata, masina merge, trage, toate sunt bune.Nu l-am schimbat ca vad ca merge cu asta care il are.A, si am anulat momentan EGR-ul (ii sparta membrana) si acuma merg si cu 160km/h si peste (inainte nu mergea nici batuta mai mult de 150-155km/h).La mine atat a fost problema.La mine nu intra in limp mode, doar aveam intreruperi de acceleratie cand ii dadea kick down.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce se poate vedea din log este o valoare mica la debimetru,incearca cu un debimetru bun sa faci o proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna am si eu aceasi problema daca ai rezolvato poti sa imi zici care a fost cauza.?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bine sa anulati egr, un flux de aer mic trece tot timpul si tine turbina la o turatie constanta si atunci mentine axul turbinei in miscare asigurandui o ungere cat mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand motorul e pornit, gazele de pe evacuare nu mentin paletii turbinei in miscare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da dar impreuna cu gazele de la egr are o turatie crescuta, axul de la turbo e excentric cum este si la arborele cotit in turatie se centreaza datorita peliculei de ulei ce il inconjoara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

BUNA  , AM UN SEAT ALHAMBRA 2001 AUY, MASINA MERGEA BINE, DAR FLUIERA TURBINA, DUPA CE AM INLOCUIT TURBINA CU UNA RECONDITIONATA, MASINA NU MAI TRAGE PANA LA 2000 TURE, IAR DUPA 2800 INTRERUPE CAND II DAU TALPO. DACA A MAI AVUT CINEVA PROBLEMA ASTA, IL ROG SA MA AJUTE SI PE MINE. NICI UN MECANIC DIN ORASUL MEU, NU IA DAT DE CAPAT, MULTUMESC FRUMOS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!