Jump to content

Sistem vacuum, EGR si actuator


DanyPassat
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor,

Am un Passat 1.9 CL TD din 1994.

L-am luat de la SV de la un tip de la silvic, ma rog, nu prea a avut grija de el.

Problema e ca mi-au cedat 2 turbine in 3 ani de cand am masina si cum am inceput sa intru la idei, am cautat scheme pe internet. NIMIC!

Ori nu stiu eu sa caut, ori e un mare secret. Pentru TDI am gasit, dar a mea nu e, su sunt diferite valvele N18 si N75, plus nu vad vasul de vacuum, bila rotunda, plus supapa de sens care ar trebui sa dea spre servo, da spre motor.

Nu stiu ce este gresit dare este. Lipsesc noiste furtumuri, T-uri si masina, evident, trage din greu.

Ajutati-ma, va rog, cu o schema a sistemului de vacuum+EGR+actuator.

Mentionez ca nu am bani de service, altfel aveam o alta masina si categoric mai noua.

Multumiri!!!

Cu stima, si speranta,

Dan Onofrei

dani.onofrei@yahoo.it

0758804007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-l ajuta pt ca el are TD AAZ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Incerc sa inteleg cu schema in fata masinii.

mii de multumiri!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Verificati presiunea de Ulei !!!!

Dai jso returul, si vezi ce debit ai.... poate sa iti fie pompa slabita, sau turul/returul infundat, automat turbina nu se raceste/unge destul, si crapa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aveti o schema si cu circuitul de vacuum de la motorul de 1.8 ABS? Nu imi trage vacumul membrana de la vaporizatorul de GPL decit daca astup gura de la filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, stiti cumva ce voltaj trebuie sa intre intr-un egr pt 1.4 ? la mine pe multimetru apare 8,4 ... este normal asa mica tensiunea ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
cotoi.ciprian94

Am si eu o problema de acest gen. Astazi am dat jos clapeta de acceleratie, am curatat totul pe acolo fiind pline toate de ulei si acum nu stiu cum trebuie sa conectez furtunele de vacuum. Inainte sa desfac erau bagate doar o parte si cred ca si alea erau bagate aiurea. Ma poate ajuta cineva cu o schema sau cu niste informatii, va rog? Masina este un Passat din 94, motorizare 1.8, 90 CP.
Va multumesc anticipat!

 

 

IMAG0263.jpg

IMAG0266.jpg

IMAG0271.jpg

Modificat de cotoi.ciprian94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceasi problema o am si eu cu vacuumul.... eu am un passat vr6 din 93

Aceasi problema o am si eu cu vacuumul.... eu am un passat vr6 din 93

Aceasi problema o am si eu cu vacuumul.... eu am un passat vr6 din 93

Aceasi problema o am si eu cu vacuumul.... eu am un passat vr6 din 93

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!