Jump to content

lumini de bord stinse - rezolvare?


dentistul
 Share

Postare recomandată

buna seara. am o problema care mi-a aparut acum juma de ora. era stationat cu luminile aprinse si cind am dat sa inchid avariile mi s-a dus iluminarea bordului (mi se aprinde numai maxi-dot) - ceasurile, radio nu se aprind, climatronicul este aprins - ....in bord au ramas aprinse becurile de avarie dar fara sa clipeasca - ...daca dau comenzi sa aprind farurile, semnalizarea directiei...se aprind...dar in bord nu imi afiseaza nimic....- se poate sa fie cumva o siguranta arsa (din ce am citit in cartea masinii siguranta 6). ca e si intuneric si nu am cum sa le verific cu atentie. multumesc anticipat pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate o borna de la baterie, asteapta 2-3 minute si pune-o la loc. O sa-si revina. Este un bug al ceasurilor de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci..nu crezi ca ar fi vorba de siguranta dusa? si daca scot borna de la baterie nu am probleme dupa aia cu bc,etc...?stiu ca tu esti pricep[ut la de astea si de aia imi permit sa te intreb..pot sa te sun la nr ala afisat?daca nu deranjez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nicio problema, daca scoti borna. Fa asa cum a zis Bundy, si o sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ma suni sa vorbim, dar ieri am fost la serviciu si nu am avut semnal.

Nu se intampla decat urmatoarele: se reseteaza consumurile, ceasul si km zilnici parcursi si dupa ce o pornesti ramane martorul de servo aprins si se va stinge dupa ce parcurgi aprox 50 metri. Pentru a nu face scurt la masa, scoate borna de minus a bateriei.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA o2 daca scoti bateria , chiar si radio de pe masina, la remontare pe aceeasi masina nu cere cod.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci O2 mai are inca o baterie sau ce tip de memorie este de nu se reseteaza?

In afara de O2 care mai au ceva asemanator?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are nici o baterie suplimentara, dar face schimb de informatii pe CAN cu IC si daca il vede pe acelasi nu mai cere cod. E valabil la G5, O2 leon 1P passat b6, etc.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai gasesti cam la 90% din masinile dupa 2004, in afara de cateva marci facute in turcia si chinezesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de intarziere....duminica dimineata am pus contact motor, am pornit si surpriza...nu mai era nici o problema....multumesc tuturor pentru sfaturi...in caz ca mai apare asa ceva stiu cum sa incerc sa rezolv...eu sper sa nu fie nevoie....se poate inchide topicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...
ionalexandrudan

Buna seara, in primul multumesc anticipat pentru citirea acestui post mai lung.

Am plecat in vacanta si, cand am ajuns la destinatie (Arieseni, AB), ora 17:30, opresc motorul, iesim toti din masina, inchid oamenii toate portierele, apoi ma duc la portbagaj sa-l deschid, pentru a descarca bagajele. Surpriza, lumina de la portbagaj nu se aprinde. Deschid o usa...nu se aprinde nici o lumina in interior, nici calculator, nici cluster, nimic. Simulez din cheie deschiderea masinii ca sa vad daca se aprind farurile si stopurile (asa e softul  masinii)...nimic. Nici MFD2 nu l-am putut aprinde de la buton. Dupa aprox. 10 secunde "de panica", simulez din nou deschiderea masinii, se aprinde absolut tot, dar kilometrajul parcurs in acea zi (262) se reseteaza la 0, la fel si ceasul (vezi prima poza). Ziua urmatoare la fel, acelasi comportament si la aceeasi ora, 17:30 (atunci am ajuns de la partie). Kilometrajul parcurs (38,2) se reseteaza la 0. Am atasat a doua poza.

Mentionez ca inainte de a ajunge la destinatie, in 262 km parcursi, si in timpul a 3 depasiri la cca. 120 km/h au fost 3 tiuituri scurte si foarte puternice in habitaclu, insa niciun martor nu s-a aprins in bord. La a doua depasire, indicatorul ceasul vitezei a coborat pt. o fractiune de secunda la 0, apoi s-a ridicat  iar la 120 km/h, masina nu s-a oprit deloc in mers, iar ceasul pentru rpm nu a avut acelasi comportament ca si cel din dreapta lui.

Sub capota am descoperit umezeala sub carcasa de plastic ce acopera motorul (vezi urmatoarele poze), dar nu cred ca resetarea prezentata e legata de asta (poate e un furtun spart ce trebuie sa-l inlocuiesc). Umezeala din ultimele 2 poze nu era prezenta cu o zi inainte de plecare, am verificat ulei/lichid de parbriz/frane/antigel, s.a. (lucrez in calitate automotive, sunt foarte meticulos, si daca s-a "ars" un bec  la 11 noaptea, am demontat imediat farul si l-am schimbat, nu pot sta asa cu masina).

Aici in sat nu am gasit pe nimeni cu vag-com, pentru o diagnoza. A mai experimentat cineva dintre voi ceva asemanator?

 

IMG-20181226-WA0004.jpeg

IMG-20181227-WA0002.jpeg

IMG-20181226-WA0002.jpg

IMG-20181226-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu are legatura cu problemele electrice.

ori ceva probleme de contact imperfect la ceva sigurante, ori bateria pe duca.... ori bug. reseteaza cu borna luata.. si vezi pe urma. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Salutare, acum am intrat din nou pe forum, va multumesc de raspunsuri. Am mentionat mai sus ca sunt meticulos, dar se pare ca mi-a scapat din vedere o verificare elementara. Am fost jos la masina in aceasta dupa-masa, inainte de a merge la partie si am gasit borna "-" de la baterie "in aer", cam 2/3 din suprafata ei , contactul era slabit, deci imperfect.

Nu am mai intampinat problema astazi, dupa reverificarea si strangerea ambelor borne.

@andrei_221 - tocmai de acolo mi s-a parut ca vine "umezeala" , la iesirea aceea "oblica de jos" din pompa tandem (am exemplificat prin poza de mai jos iesirea catre furtun si aria unde am gasit "umed" - poza e luata de pe net, tot de la un motor BMM, dar dezmembrat). Am curatat bine de tot cu servetele umede "zona suspecta a fi cauza radacina" , maine dimineata verific daca zona e murdara din nou.

Poate fi defecta pompa, sau doar furtunul poate "scapa" motorina?

Inca o data va multumesc mult de tot. Noapte buna!

Dan

pompa tandem.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, va rog sa ramineti ontopic! Nu facem varza aici cu probleme la gramada!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Da, ai dreptate, scuza-ma, m-a luat valul. Problema initiala nu a mai aparut (deci "issue solved"); o sa caut "tema" pentru ce-a de-a doua problema cu "scurgerea". Sau ma puteti ajutati voi cu un link, va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!