Jump to content

Reglare timonerie Seat Leon


andrei11111
 Share

Postare recomandată

Salve,

Revin cu aceeasi problema, treapta I care intra greu, desi am facut o vizita la service, merge mai bine,dar nu optim.

Stie careva vreun meserias care sa se priceapa la asa ceva. Cei de la service faceau ceva cam dupa ureche, nu exista o procedura dupa care se fac aceste reglaje?Doar se misca surubul si apoi drive test?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia sa pleci de acolo pana nu erai pe deplin multumit! Intoarce-te linistit si spune-le ca nu merge cum ar trebui si sunt obligati sa te rezolve...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca in momentul in care am plecat, am facut numeroase schimbari de viteze si mergea mai bine.La o luna dupa, situatia initiala cam revine,deci probabil trebuie sa mai fac un drum.

Problema e ca nu se poate constata in primi kilometri ca totul este perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa codul motorului si al cutiei (le gasesti pe sticker-ul din portbagaj, sub mocheta) si incerc sa-ti scot din ELSA procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si la mine este aceeasi problema, am postat aici mai demult si nu m-am lamurit. In treapta I intra mai greu, in treapta II intra cateodata (30% din cazuri cred) din 2 bucati ... de multe ori cand se intampla asta cred ca a intrat si accelerez in gol. In treapta III, IV, V de pe loc aproape ca nu intra, trebuie sa fortez la greu. S-a intamplat sa imi sara din a II-a la denivelari mai puternice. Acum la 1200km, parca e mai bine ceva insa nu perfect, dar primii 500km au fost groaznici :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Chestia cu timoneria la Seat Leon e clasica, cel putin pe modelul cu motortizare 1.6. Am fost in service cu ea. Chestie complicata. Exista un sistem de parghii, destul de complicat. Am vb si cu baietii de acolo. Nu e recomandat sa te apuci sa reglezi acest sistem. Exista riscul sa il dai peste cap. Pe urma intra in a I a ushor si restul.......... Hmmm. Cred ca este mai bine sa ne obisnuim cu ideea ca merge mai greu. Sa nu dam dintr-una in alta. Chestie fff mistho............sistemul asta are si un fel de greutate........ca la cantarele de la piata.......o chestie extrem de curioasa. E o comparatie cam exagerata dar sincer asa semana........cu schema unui cantar vechi pe care il intalnim in orice piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Chestia cu timoneria la Seat Leon e clasica, cel putin pe modelul cu motortizare 1.6. Am fost in service cu ea. Chestie complicata. Exista un sistem de parghii, destul de complicat. Am vb si cu baietii de acolo. Nu e recomandat sa te apuci sa reglezi acest sistem. Exista riscul sa il dai peste cap. Pe urma intra in a I a ushor si restul.......... Hmmm. Cred ca este mai bine sa ne obisnuim cu ideea ca merge mai greu. Sa nu dam dintr-una in alta. Chestie fff mistho............sistemul asta are si un fel de greutate........ca la cantarele de la piata.......o chestie extrem de curioasa. E o comparatie cam exagerata dar sincer asa semana........cu schema unui cantar vechi pe care il intalnim in orice piata.

man,esti sigur ca nu e cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur mah. Apreciez gluma. O stiu insa si pe aiai cu tachetii care bat in capota.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

nu ma pricep la mecanica, n-am mai avut nici o masina straina pana acum si nici nu am condus....

Am plecat de la Dacia 1300, 1310, SuperNova... iar acum Seat Leon... Un progres imens...

Din pacate cutia de viteze de la Leon pare mai naspa decat la supernova. Intra mai greu, se aude cand intra... toate lumea ii critica pe cei de la renault, dar cutia aia a lor mergea brici... ce-i drept e drept...

asta nu inteleg eu. Cum darcu nu au putut si astia de la vw sa faca o cutie mai meseriasa?

Sper ca nu se intampla doar la masina mea si la inca vreo 2-3...

Modificat de Adrila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat cutia, cat si sistemul de actionare sunt destul de vechi. Problema nu este in cutie, ci in sistemul de actionare, cu parghii (cum a spus si feempi).

Se regleaza destul de greu si datorita jocurilor si tolerantelor ce se aduna pana la schimbator, selectarea treptelor se face cu dificultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!